Forum Audi B2

Forum miłośników Audi B2
Teraz jest 20 cze 2019, o 11:09

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2 cze 2019, o 11:36 
Offline

Dołączył(a): 28 mar 2014, o 04:34
Posty: 138
Lokalizacja: Legnica
Mam problem z temp cieczy na zegarach jak się nagrzeje mam ponad 100 stopni a jak jadę szybciej to nawet pod 110 podchodzi, wentylator co chwilę włącza się na kilka sekund i się wyłącza . Wcześniej wszystko było OK auto trzymało temp troszkę ponad 90 stopni na wskaźniku wentylator też włączał się co chwile i wyłączał , miałem robiony silnik i od remontu tak się zaczęło dziać przy okazji też założyłem nową chłodnicę, wymieniłem też czujnik od temp na króćcu , ale bez rezultatu dziwne bo po mimo wskazania ponad 100 stopni płyn się nie gotuje. Ostatnio wymieniłem termostat i nic sie nie zmieniło temp trzyma ponad 100 stopni na zegarze , ale co mnie zdziwiło termostat jest na 87 stopni wiec jeśli jest dobry to przy temp 90 stopni wąż powinien się robić gorący a u mnie wąż robi się gorący jak temp na zegarze przekroczy 100 stopni , czy jest możliwe żeby stało się coś z zegarem , z elektryką i temp płynu jest OK a zegar przekłamuje o 10-15 stopni na + ? Dodam że wentylator włącza się jak temp przekroczy 100 stopni a wcześniej włączał się po przekroczeniu 90 .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 cze 2019, o 21:48 
Offline

Dołączył(a): 31 gru 2012, o 20:32
Posty: 56
bez termostatu jak jest?? Instalacja nie pomieszana??

_________________
Audi b2 2.2 10v Quattro Coupe

Audi 200 2.2 20v Turbo Quattro Avant
Audi 200 2.1 10v Turbo Quattro
Audi v8 4.2 d11


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 cze 2019, o 10:21 
Offline

Dołączył(a): 28 mar 2014, o 04:34
Posty: 138
Lokalizacja: Legnica
Bez termostatu nie próbowałem co do podłączenia to raczej dużej możliwości zamiany nie ma .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 cze 2019, o 20:57 
Offline

Dołączył(a): 31 gru 2012, o 20:32
Posty: 56
No nie ma ale jednak coś nie tak;/

_________________
Audi b2 2.2 10v Quattro Coupe

Audi 200 2.2 20v Turbo Quattro Avant
Audi 200 2.1 10v Turbo Quattro
Audi v8 4.2 d11


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 cze 2019, o 08:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2011, o 20:43
Posty: 654
Lokalizacja: SUWAŁKI
Płyn to nie woda i nie gotuje się przy 100 stopniach - ma wyższy próg zagotowania. Czujnik w króćcu zmieniałeś w trakcie remontu czy jak się zaczęły dziać cyrki ? Może wszystko działa poprawnie a czujnik marnej jakości przekłamuje i pokazuje za dużo na liczniku.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 cze 2019, o 13:17 
Offline

Dołączył(a): 28 mar 2014, o 04:34
Posty: 138
Lokalizacja: Legnica
Po remoncie czujnik został stary i w związku z zawysoką temperaturą wymieniłem go na nowy ale nic się nie zmieniło ( mowa tutaj o górnym czujniku ) według etka on odpowiada za wskazania zegara , wymieniłem też czujnik w chłodnicy odpowiedzialny za start wentylatora też nic to nie zmieniło , wentylator chodzi tak samo.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 cze 2019, o 07:25 
Offline

Dołączył(a): 28 mar 2014, o 04:34
Posty: 138
Lokalizacja: Legnica
Panowie nikt nic nie doradzi ?, wczoraj przeprowadziłem pomiar temperatur poszczegulnych elementów silnika na pracującym i zagrzanym silniku wskaźnik temp pokazuje 100 stopni a króciec przy głowicy w którym jest czujnik odpowiedzialny za wskazania zegara nagrzany jest do 83 stopni. Mam wrażenie że wskazania zegara a rzeczywistą temp płynu rozbiega się o jakieś 10-15 stopni


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL