Forum Audi B2

Forum miłośników Audi B2
Teraz jest 21 sie 2014, o 20:58

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 17 gru 2011, o 01:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 08:40
Posty: 49
Lokalizacja: Zamość
Mam u siebie w B2q wsadzony MC1 szukam alternatywy dla rozdzielacza paliwa który nie wymaga korekcji dawki paliwa przez MACa, jak powszechnie wiadomo rozdzielacz z MC1 ma zawór korekcji dawki paliwa, potrzebuje rozdzielacz który nie potrzebuje elektroniki do sterowania, i nie zabraknie paliwa przy 1.2bar doładowania, rozdzielacze z silników wolnossących odpadają jest za ubogo na wysokich obrotach, nie wiem jak wygląda rozdzielacz z silnika KG jak tam jest korygowana dawka paliwa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 gru 2011, o 09:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2007, o 17:10
Posty: 1465
Lokalizacja: Malbork
To po pomiń zaworek demontując go (poprzez nieograniczony odpływ uzyskasz niższe ciśnienie pod membranami w wyniku czego z rozdzielacza będzie podawał większą ilość paliwa). Ale na seryjnym rozdzielaczu to do 1.2 bara paliwa i tak nie starczy. Z tego co pamiętam jeden z kolegów pisał mi, że prawidłowe AFR można utrzymać do 0,8 bara, a przeregulowanie do 1.2, to już kosztem braku wolnych obrotów.

_________________
Audi Coupe quattro '86 2.2T 10V desing by VOTEX
Audi 80 quattro '83 bez silnika
Audi 4000 CS quattro '86 2.2


wcześniej były _____________________

Audi 80 quattro GTE 1.8
Audi 80 quattro 2.1
Audi 80 quattro 2-door 2.0
Audi Coupe quattro 2.2T 10V
Audi Coupe GT 5S 1.9


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 gru 2011, o 11:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 paź 2009, o 09:03
Posty: 108
Lokalizacja: Siennica / Warszawa
Ja mam tak jak pisze mechitro. U mnie w MC1 przy doładowaniu 1.0, 1.1 bara na wolnych obrotach zalewa, a na wysokich za ubogo i ni diabła nie da się tego dobrze wyregulować.

_________________
Audi Coupe 2.2 10v turbo EFI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 gru 2011, o 11:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 08:40
Posty: 49
Lokalizacja: Zamość
taka wada tego wtrysku, A na jakiej zasadzie działa ten zawór korekcji dawki paliwa, utrzymuje jakieś stałe ciśnienie ewentualnie zwiększa jak Mac chce wzbogacić mieszankę.
Ma ktoś jakiś schemat, zdjęcia podłączenia całego układu paliwowego do rozdzielacza MC1, próbowałem to podpiąć wg, etki ale nie pasuje, ktoś źle to u mnie poskładał.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 gru 2011, o 14:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2007, o 17:10
Posty: 1465
Lokalizacja: Malbork
Jest sterowany szerokością wypełnienia impulsu. ECU zmienia ją w zależności od:
- tego czy silnik jest zimny/ciepły;
- sygnału sondy lambda;
- pełnego otwarcia/zamknięcia przepustnicy.
To tak z pamięci...

_________________
Audi Coupe quattro '86 2.2T 10V desing by VOTEX
Audi 80 quattro '83 bez silnika
Audi 4000 CS quattro '86 2.2


wcześniej były _____________________

Audi 80 quattro GTE 1.8
Audi 80 quattro 2.1
Audi 80 quattro 2-door 2.0
Audi Coupe quattro 2.2T 10V
Audi Coupe GT 5S 1.9


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 gru 2011, o 14:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 08:40
Posty: 49
Lokalizacja: Zamość
a jak jest z rozdzielaczem z silnika KG jest tak samo zbudowany jak MC czy nie posiada korekcji dawki?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 gru 2011, o 18:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2007, o 17:10
Posty: 1465
Lokalizacja: Malbork
bo nie ma dołączonego zaworka

_________________
Audi Coupe quattro '86 2.2T 10V desing by VOTEX
Audi 80 quattro '83 bez silnika
Audi 4000 CS quattro '86 2.2


wcześniej były _____________________

Audi 80 quattro GTE 1.8
Audi 80 quattro 2.1
Audi 80 quattro 2-door 2.0
Audi Coupe quattro 2.2T 10V
Audi Coupe GT 5S 1.9


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 gru 2011, o 22:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 08:40
Posty: 49
Lokalizacja: Zamość
szukam alternatywy dla siebie, mam wywalonego Maca zapłon sterowany analogowo, doładowanie MBC, nie wiem czy szukać rozdzielacza z KG czy próbować wywalić ten zaworek z rozdzielacza MC.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 gru 2011, o 00:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 08:40
Posty: 49
Lokalizacja: Zamość
Znalazłem schemat podłączenia tego ustrojstwa do rozdzielacza, myślałem by cały układ przerobić, i sterować ciśnieniem na rozdzielaczu za pomocą regulowanego regulatora ciśnienia paliwa sterowanym na podstawie podciśnienia z kolektora dolotowego, można by wtedy sterować ciśnieniem paliwa dostosowanym do doładowania silnika bez zbędnego przelewania silnika na niskich obrotach, proszę o opinię czy ten układ ma prawo działać.
http://naforum.zapodaj.net/8fb1abc9752c.jpg.html


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL