Forum Audi B2

Forum miłośników Audi B2
Teraz jest 26 lis 2014, o 18:08

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: gaz w audi
PostNapisane: 29 lis 2009, o 15:46 
Offline

Dołączył(a): 26 lut 2009, o 20:31
Posty: 2
Witam mam taki problem z moją b2 na mechanicznym wstrysku wielopunktowym pojemnośc 1.8 112km rozchodzi sie o to gdy samochód chodzi na gazie na wolnych obrotach to jest wszystko ok jak dodaje gazu to następuje zadławienie i po chwili dalej jest dobrze jak zasłonie całkiem dolot powietrza przy wlocie powietrza to jest pięknie wymieniłem zestaw naprawczy w parowniku świece przewody kopułka są nowe instalacja gazowa landi I generacji
z góry wielkie dzięki pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lis 2009, o 20:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 gru 2007, o 21:22
Posty: 765
Lokalizacja: Wrocław/Brzeg Dolny
Przed naprawą czegokolwiek w aucie, wymień klawiaturę w komputerze na taką, w której działa kropka i przecinek.

_________________

Nowe gadżety Audi-B2.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sty 2010, o 13:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 gru 2009, o 23:11
Posty: 78
Lokalizacja: bialystok
1. z doswiadczenia wiem ze wtrysk mechaniczny i gaz to ciezka sprawa do regulacji. polecam obrucic doplyw powietsza do filtra tylem do kierunku jazdy i znalesc dobrego gazownika ktory sie zan w temacie
2. problem moze byc spowodowany przez mikser. polecam blos jest calkowicie bezawaryjny i pali tylko 0.5 litra wiecej a nie strzela i nie prycha

_________________
było wiele jest:
Jetta II 1.6TDI
AUDI COUPE '89 NG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sty 2010, o 15:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2007, o 17:10
Posty: 1488
Lokalizacja: Malbork
witek_1986 napisał(a):
z doswiadczenia wiem ze wtrysk mechaniczny i gaz to ciezka sprawa do regulacji

To może podziel się z nami tajemnicą "dlaczego", bo np. wg mnie rodzaj ukł. zasilania w paliwo nie ma nic do regulacji gazu...

_________________
Audi Coupe quattro '86 2.2T 10V desing by VOTEX
Audi 80 quattro '83 bez silnika
Audi 4000 CS quattro '86 2.2


wcześniej były _____________________

Audi 80 quattro GTE 1.8
Audi 80 quattro 2.1
Audi 80 quattro 2-door 2.0
Audi Coupe quattro 2.2T 10V
Audi Coupe GT 5S 1.9


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sty 2010, o 16:43 
Offline

Dołączył(a): 12 lis 2007, o 07:06
Posty: 229
Lokalizacja: Katowice
mechitro napisał(a):
bo np. wg mnie rodzaj ukł. zasilania w paliwo nie ma nic do regulacji gazu...


..oj mechitro ma i to duże znaczenie..

mechaniczny wtrysk ma za duzo czujników i elektroniki żeby zastosować 1szą generację instalacji, natomiast ma za mało czujników i elektroniki aby zastosować sekwencję..

ot cały tu bigos.. można dywagować nad pośrednimi rozwiązaniami typu blos lub trzecia gen. ale i tak trzeba się mocno napocić i mieć kwadratowy łeb LPG żeby to działało bez problemów...

_________________
bylo: 5000 C3 Avant '84
jest: 80 B2 1.8 DS '85
fotki: www.pawelbicz.fotosik.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sty 2010, o 17:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2007, o 17:10
Posty: 1488
Lokalizacja: Malbork
Większość K-jetów jeździ na tzw. II generacji ale mniejsza o to...
Napisz konkretnie co Ci przeszkadza w wyregulowaniu LPG :lol:

_________________
Audi Coupe quattro '86 2.2T 10V desing by VOTEX
Audi 80 quattro '83 bez silnika
Audi 4000 CS quattro '86 2.2


wcześniej były _____________________

Audi 80 quattro GTE 1.8
Audi 80 quattro 2.1
Audi 80 quattro 2-door 2.0
Audi Coupe quattro 2.2T 10V
Audi Coupe GT 5S 1.9


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sty 2010, o 21:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 gru 2009, o 23:11
Posty: 78
Lokalizacja: bialystok
audi i gaz jest bardzo na iskre wrazliwa, jak chodz raz ci sie zdarzy ze ci gaz strzeli na mechanicznym wtrysku to gwarantuje ze jesli zabezpieczenia typu odpreznik nie miales to juz na benzie nie pujdzie bo przeplywomiez rozlegulowalo....ot i o to chodzi glownie i popieram wpelni zdanie kolegi pawlabicza odnosnie czujnikow i elektroniki mialem 3 audi na mechanicznym wtrysku i wszystkie na gazie i wiem ze w podlaskim dobrego gazownika co sie zna na audi ciezko znalesc (znam tylko 1 co w temacie sie nie zgubi) sam goraco polecam blos'a ale jesli ktos jest pewny ze jego silnik jak szwajcarski zegarek chodzi to 2generacje sobie moze zamontowac... a odnosnie regulacji to sprobujcie ustawic niskie obroty przy sprawnym silniczku krokowym na 2 generacji tak aby nie falowaly :-/ jak krokowego nie ma lub nie dziala to i owszem da sie ale chcac miec wszystko jak fabryka chciala to graniczy to z cudem

_________________
było wiele jest:
Jetta II 1.6TDI
AUDI COUPE '89 NG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sty 2010, o 22:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2007, o 17:10
Posty: 1488
Lokalizacja: Malbork
witek_1986 napisał(a):
a odnosnie regulacji to sprobujcie ustawic niskie obroty przy sprawnym silniczku krokowym na 2 generacji tak aby nie falowaly jak krokowego nie ma lub nie dziala to i owszem da sie
Nie miałem problemu...

_________________
Audi Coupe quattro '86 2.2T 10V desing by VOTEX
Audi 80 quattro '83 bez silnika
Audi 4000 CS quattro '86 2.2


wcześniej były _____________________

Audi 80 quattro GTE 1.8
Audi 80 quattro 2.1
Audi 80 quattro 2-door 2.0
Audi Coupe quattro 2.2T 10V
Audi Coupe GT 5S 1.9


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sty 2010, o 21:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 gru 2009, o 23:11
Posty: 78
Lokalizacja: bialystok
wiec gratuluje ja mialem caly czas a jak mi nieraz strzelilo to i przewod z silniczka krokowego potrafilo zerwac

_________________
było wiele jest:
Jetta II 1.6TDI
AUDI COUPE '89 NG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sty 2010, o 21:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 gru 2007, o 21:22
Posty: 765
Lokalizacja: Wrocław/Brzeg Dolny
a jak po takim strzale pracował na paliwie ? :mrgreen:

_________________

Nowe gadżety Audi-B2.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sty 2010, o 18:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 gru 2009, o 23:11
Posty: 78
Lokalizacja: bialystok
o to chodzi ze juz nie pracowal :-( bez regulacji to juz nie chodzilo na niskich

_________________
było wiele jest:
Jetta II 1.6TDI
AUDI COUPE '89 NG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sty 2010, o 19:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 gru 2007, o 21:22
Posty: 765
Lokalizacja: Wrocław/Brzeg Dolny
To było dość prowokacyjne pytanie. Doczytaj sobie co dzieje się z przepływomierzem i rozdzielaczem po strzale gazu.
witek_1986 napisał(a):
jesli [...] gaz strzeli na mechanicznym wtrysku to gwarantuje ze [...] na benzie nie pujdzie bo przeplywomiez rozlegulowalo

W moim odczuciu to nie rozregulowanie, tylko zniszczenie rozdzielacza, a napewno uszkodzenie przepływomierza.

_________________

Nowe gadżety Audi-B2.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sty 2010, o 22:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 gru 2009, o 23:11
Posty: 78
Lokalizacja: bialystok
wiesz mi sie to nie zdarztlo wiec przepraszam za niewiedze z mojej strony w tym temacie

_________________
było wiele jest:
Jetta II 1.6TDI
AUDI COUPE '89 NG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sty 2010, o 23:32 
Offline

Dołączył(a): 12 lis 2007, o 21:13
Posty: 13
Lokalizacja: Rotmanka, Gdańsk
Napisz czy reduktor posiada króciec kompensacji, tzn. oprócz dwóch króćców przez które płynie płyn chłodzący i króćca z grubym wężem z rozprężonym już gazem podawanym do miksera, jest jeszcze jeden połączony z dolotem powietrza w okolicach miksera gazu. Właśnie do K-JETów stosuje się takie odmienne rozwiązania jeżeli chodzi o instalki gazowe. Przeczytaj :arrow: opis tej aukcji

Pozdrawiam

_________________
Jest:
Audi 80 B2, 1985, JN + LPG
Audi 80 B3, 1989, PM + LPG
Vw Golf III, 1996, AEX


Było:
Vw Polo I, 1976, HA + LPG
Audi 80 B2, 1979, YN + LPG
Vw Golf II, 1989, 2G


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 paź 2012, o 11:44 
Offline

Dołączył(a): 21 lut 2011, o 12:36
Posty: 107
Lokalizacja: Sobolew
odgrzeje kotleta :mrgreen:
A ja powiem tak, mam auto z motorem kx (2.2 KE Jetronic) miałem zwykły mikser, wiadomo, trochę przymulał, obroty na wolnych delikatnie falowały, ale nic nie strzelało, spalanie maks 14lpg. Idąc za radami innych wywaliłem to i kupiłem blosa myśląc, że będzie lepiej - efekt jest taki, że auto nie schodzi poniżej 18lpg przy jeździe emeryckiej, przy butowaniu pali ok 20, jeździ jak szalone, ale oszczędności w tym zero. Szukałem trochę w sieci i okazuje się, że najprawdopodobniej mam problem, który jest opisany tutaj
http://www.audiklub.org/forum/viewtopic ... 1&t=116247
zastanawiam się co dalej zrobić :-| można by wywalić PB ale idzie zima i kiedy diesel nie odpali to lpg tym bardziej, w lato można wyjąć klapkę z rozdzielacza, ale chcąc jeździć oszczędnie cały rok chyba powinienem zrobić krok w tył w włożyć zwykły mikser :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL