Forum Audi B2

Forum miłośników Audi B2
Teraz jest 23 lis 2014, o 17:44

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: 2.0 JS spalanie
PostNapisane: 1 paź 2010, o 18:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 paź 2008, o 08:03
Posty: 254
Lokalizacja: Płock
Nie wiem do końca co może byc przyczyną dużego spalania.
Autko przy bardzo delikatnej jeździe w mieście spala mi ostatnio 17-19 / 100km. Z tym że silnik bardzo długo się rozgrzewa, a nawet jak się rozgrzeje to do max 75 stopni, chyba że korek to normalnie 90. Jednak po ruszeniu momentalnie opada. Moje pytanie do znawców...
Jest taka opcja że jeżdżę prawie ciągle na ssaniu i dlatego tak dużo pali?
Albo czujnik temp jest do niczego i tez nie schodzi z ssania?

Na początku silnik ma ok1100k rpm, jak postoje nieraz w korku i nagrzeje się jakimś cudem do 90, to obroty spadają do 930rpm.

Dodaje że silnik ma głowice po kapitalnym remoncie, dól był spoko bez progów, pierścienie dobrze jeszcze trzymały, nowe świece, przewody, kopułka, palec, rozdzielacz paliwa, nawet auto ma dostrojony układ k-jet co kosztowało mnie 200 zł. Facet zapewniał że auto będzie mniej paliło i tak rzeczywiście było. Ale ostatnio jak przyszły zimniejsze dni no to jest katastrofa jak na 11L benzyny zrobiłem 66 km :(

POMOCY!!!!!!!

_________________
""""ALBO B2, ALBO NIC""""
Audi 80 b2 sedan - rozbity czeka na lepsze czasy
Audi 90 b2 - obecnie:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 paź 2010, o 19:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2007, o 17:10
Posty: 1486
Lokalizacja: Malbork
Wymień termostat.

_________________
Audi Coupe quattro '86 2.2T 10V desing by VOTEX
Audi 80 quattro '83 bez silnika
Audi 4000 CS quattro '86 2.2


wcześniej były _____________________

Audi 80 quattro GTE 1.8
Audi 80 quattro 2.1
Audi 80 quattro 2-door 2.0
Audi Coupe quattro 2.2T 10V
Audi Coupe GT 5S 1.9


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 paź 2010, o 19:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 paź 2008, o 08:03
Posty: 254
Lokalizacja: Płock
Myślałem o tym, ale sprzedający to auto zapewniał mnie że jest on nowy. Nawet jakiś stary styrany wrzucił do bagola. Może kłamał.
:roll:

Dzięki jutro wyjmę i zobaczę jak on wygląda.

_________________
""""ALBO B2, ALBO NIC""""
Audi 80 b2 sedan - rozbity czeka na lepsze czasy
Audi 90 b2 - obecnie:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 paź 2010, o 20:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2007, o 17:10
Posty: 1486
Lokalizacja: Malbork
Nowy, czy stary nie ma znaczenia...

_________________
Audi Coupe quattro '86 2.2T 10V desing by VOTEX
Audi 80 quattro '83 bez silnika
Audi 4000 CS quattro '86 2.2


wcześniej były _____________________

Audi 80 quattro GTE 1.8
Audi 80 quattro 2.1
Audi 80 quattro 2-door 2.0
Audi Coupe quattro 2.2T 10V
Audi Coupe GT 5S 1.9


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 paź 2010, o 00:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007, o 10:13
Posty: 347
Lokalizacja: Reda
U mnie początkowo spalanie też było podwyższone. Wymiana termostatu (na porządny) oraz wymiana pompy wody spowodowała spadek spalania oraz unormowane temperatury. Obroty przy zimnym 1100rpm a przy rozgrzanym 850rpm.

_________________
Moja historia z Audi
Audi 80 B2a 1.6 DT
Audi 80 B4 2.8 V6 AAH
Audi 80 B2a GTE 1,8 PV
Audi 80 B2 LS 1,8 DS
Audi Coupe Typ85 1,8 DS
Audi 100 Limo C4 2,3 AAR
Audi 80 B2 CL 1,6 YN
Audi 90 B2a 2,0i JS
Audi 90 Quattro 2,3 7A
Audi Coupe Quattro 2,0 NM
Audi Coupe Quattro 2,8 AAH
Audi A6 Avant Quattro 3,0 V6 ASN

Obecnie:
Audi S6 Avant 4,2 AQJ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 gru 2010, o 20:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 paź 2008, o 08:03
Posty: 254
Lokalizacja: Płock
Wymiana termostatu, pompa wody była wymieniana razem z rozrządem na wiosnę(podobno), to jeszcze za czasów poprzedniego właściciela, ale wyglądała na nowa, tak samo jak rozrząd. A spalanie teraz powalające, 17-19 lpg, 15-16 pb, cykl mieszany. Nie wiem już co podejrzewać. Wymieniłem, rozdzielacz, sprzęgło, termostat, świece, przewody, palec, kopułkę, filtr paliwa, powietrza, silnik zalany w lato nowym olejem mineralnym mobilem. Chyba została kwestia odpowiedniego ustawienia tego nieszczęsnego k-jeta i lpg;/ Na zimnym czuć normalnie czystą benzyne, po odpaleniu, zupełnie jakby pluł nią z wydechu. Niedługo jade w trase zobaczymy co z tego wyjdzie.

Mam jeszcze jedną teorie, a mianowicie troszkę trzymaja mi tłoczki z przodu i szczęki z tyłu koła. Miałem ostatnio samochód w górze na łapach, żadne koło nie kręciło się swobodnie...:/ , ale teraz pytanie czy to aż tak mocno podwyższa spalanie

A może poprostu ten typ tak ma......:/

_________________
""""ALBO B2, ALBO NIC""""
Audi 80 b2 sedan - rozbity czeka na lepsze czasy
Audi 90 b2 - obecnie:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 gru 2010, o 20:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007, o 10:13
Posty: 347
Lokalizacja: Reda
Nie martw się takim spalaniem...osiągnąłem ostatnio na PB spalanie...26l/100km ale to wynik agresywnej jazdy na śniegu. Jednakże zima przyszła i u mnie spalanie nagle wzrosło do 14l/100km przy spokojnej jeździe - dodam że mam wszystko powymieniane, odłączona wtyczka wtrysku rozruchowego oraz analiza spalin jest w normie.... Także one chyba tak mają :-(

_________________
Moja historia z Audi
Audi 80 B2a 1.6 DT
Audi 80 B4 2.8 V6 AAH
Audi 80 B2a GTE 1,8 PV
Audi 80 B2 LS 1,8 DS
Audi Coupe Typ85 1,8 DS
Audi 100 Limo C4 2,3 AAR
Audi 80 B2 CL 1,6 YN
Audi 90 B2a 2,0i JS
Audi 90 Quattro 2,3 7A
Audi Coupe Quattro 2,0 NM
Audi Coupe Quattro 2,8 AAH
Audi A6 Avant Quattro 3,0 V6 ASN

Obecnie:
Audi S6 Avant 4,2 AQJ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 gru 2010, o 20:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 paź 2008, o 08:03
Posty: 254
Lokalizacja: Płock
A to odpala Ci normalnie auto bez wtryskiwacza rozruchowego?

_________________
""""ALBO B2, ALBO NIC""""
Audi 80 b2 sedan - rozbity czeka na lepsze czasy
Audi 90 b2 - obecnie:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 gru 2010, o 20:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007, o 10:13
Posty: 347
Lokalizacja: Reda
Jak jest mróz to troszkę dłużej trwa...jakieś 3-4s. zanim załapie i oczywiście wpierw na 4 garki a po gdzieś sekundzie na 5.

_________________
Moja historia z Audi
Audi 80 B2a 1.6 DT
Audi 80 B4 2.8 V6 AAH
Audi 80 B2a GTE 1,8 PV
Audi 80 B2 LS 1,8 DS
Audi Coupe Typ85 1,8 DS
Audi 100 Limo C4 2,3 AAR
Audi 80 B2 CL 1,6 YN
Audi 90 B2a 2,0i JS
Audi 90 Quattro 2,3 7A
Audi Coupe Quattro 2,0 NM
Audi Coupe Quattro 2,8 AAH
Audi A6 Avant Quattro 3,0 V6 ASN

Obecnie:
Audi S6 Avant 4,2 AQJ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 gru 2010, o 21:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 paź 2008, o 08:03
Posty: 254
Lokalizacja: Płock
Mi zawsze łapie na 4 garki, ale to na chwilke tylko, z tym że odpala odrazu od strzała. Ale dzięki spróbuje odłączyć bo na rozpałke zanim przejde na gaz spalam strasznie dużo benzyny.

_________________
""""ALBO B2, ALBO NIC""""
Audi 80 b2 sedan - rozbity czeka na lepsze czasy
Audi 90 b2 - obecnie:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 gru 2010, o 21:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007, o 10:13
Posty: 347
Lokalizacja: Reda
Jak mam podłączone to odpala też od pierwszego kopnięcia i ten sam objaw co u Ciebie...czyli 4 gary....i po 1s. gada już na 5. Jednak wiem że u mnie to może być wina któregoś z uszczelniaczy wtrysku.

_________________
Moja historia z Audi
Audi 80 B2a 1.6 DT
Audi 80 B4 2.8 V6 AAH
Audi 80 B2a GTE 1,8 PV
Audi 80 B2 LS 1,8 DS
Audi Coupe Typ85 1,8 DS
Audi 100 Limo C4 2,3 AAR
Audi 80 B2 CL 1,6 YN
Audi 90 B2a 2,0i JS
Audi 90 Quattro 2,3 7A
Audi Coupe Quattro 2,0 NM
Audi Coupe Quattro 2,8 AAH
Audi A6 Avant Quattro 3,0 V6 ASN

Obecnie:
Audi S6 Avant 4,2 AQJ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 sty 2011, o 18:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 paź 2008, o 08:03
Posty: 254
Lokalizacja: Płock
U mnie teraz odpala na 4 garkach i chodzi kilka minut na 4 garkach, dopóki nie złapie temp, jak złapie wszystko ok. Jak się nagrzeje schodzi z ssania na 1,3 k obrotów. Czy jest możliwe że k-jet sam się rozregulował. Ostatnio zdjąłem gumę i blaszka w przepływomierzu troszke wadzi, oraz jest zauważalna widoczna szczelina u góry, a na dole ociera. Samo się dziadostwo rozregulowało czy co :-| Wcześniej było spoko 950 rpm po zejściu z ssania.

_________________
""""ALBO B2, ALBO NIC""""
Audi 80 b2 sedan - rozbity czeka na lepsze czasy
Audi 90 b2 - obecnie:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sty 2011, o 18:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 08:40
Posty: 49
Lokalizacja: Zamość
Nie martw się tym spalaniem w warunkach zimowych to jest zupełnie normalne ja mam 2.2 KV i poniżej 15 benzyny czy gazu nie mogę zejść , może fakt mam napęd quattro co stawia pewne dodatkowe opory, ale 5 garów i mechaniczny wtrysk to nie jest ekonomiczny silnik. W lecie 3 litry mniej można zejść a w zimie tak już jest i nie wiem czy jakieś regulacje tu pomogą.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sty 2011, o 08:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 paź 2008, o 08:03
Posty: 254
Lokalizacja: Płock
Ostatnio w trasie na gazowni zrobiłem 394km na 44 litrach gaziu. Byłem mega zadowolony, bo podsumowując na benzie mógłbym może nawet zejść poniżej 10. Ale to nie wolno przekraczać 90km/h. Tylko istnieje pytanie po co nie przekraczac :evil:

Tak sobie tylko narzekam :lol: wszystko nadrabia przepiękny ryk silnika i miny przechodniów jak usłyszą:)

_________________
""""ALBO B2, ALBO NIC""""
Audi 80 b2 sedan - rozbity czeka na lepsze czasy
Audi 90 b2 - obecnie:)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL