Loading…

Mechanik Audi Warszawa

Serwis Samochodów Audi w Warszawie - Nasz warsztat jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium.
Kontakt

Audi A3 naprawa hamulców tył, przegrzewanie układu hamulcowego

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

DOSKONAŁA
138 opinii na

Agnieszka Gańska
Agnieszka Gańska
2023-02-16

Miałam problem z przednią szybą, nie chciała się otwierać. Mobilny mechanik naprawił usterkę szybko i za rozsądną cenę. Polecam!

Kamil Pppo
Kamil Pppo
2023-02-16

Polecam, świetny fachowiec. Zna się na tej pracy

JOHNDEERE team
JOHNDEERE team
2023-02-16

świetny mechanik, zawsze korzystam tylko tutaj, bez wad

Gabriela Żywica
Gabriela Żywica
2023-02-16

Najlepszy mechanik, jakiego do tej pory spotkałam, a ceny są zadowalające. Gorąco polecam.

Wiktor Lisicki
Wiktor Lisicki
2023-02-15

Usługa wykonana bardzo dobrze i szybko. Cena tez bardzo dobra.Polecam

Eryk Witkowski
Eryk Witkowski
2023-02-15

Jestem bardzo zadowolony z wykonanej usługi naprawy. Miła obsługa. Napewno tam wrócę..

Wiktoria Liczba
Wiktoria Liczba
2023-02-15

Wyskoczył mi błąd w samochodzie zadzwoniłem przyjechał pan naprawił usterkę w pare minut polecam wszystkim

wiktor wicek
wiktor wicek
2023-02-15

Przyjechałem wymienić akumulator pracownik mi wszystko fajnie doradził polecam ten warsztat

Paweł Lewandowski
Paweł Lewandowski
2023-02-15

Polecam ten warsztat szybko i sprawnie wymienili mi elektrykę w samochodzie

Emil Kornalewski
Emil Kornalewski
2023-02-14

Skorzystałem z usług Mobilnego Mechanika i jestem bardzo zadowolony. Znają się na swojej pracy i potrafili szybko i skutecznie rozwiązać mój problem. Polecam tę firmę każdemu, kto potrzebuje fachowej pomocy przy naprawie samochodu.



Jak zepsuc hamulce w swoim aucie

Pobrane z Youtube Naprawa samochodów Audi, Mobilny Mechanik Warszawa – jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium w Warszawie.

Skuteczny serwis Audi w Warszawie & Serwis samochodowy, warsztat, naprawa samochodów z dojazdem. Warsztat samochodowy Auto Mechanik – Mobilny Warsztat w Warszawie zachęca wszystkich posiadaczy samochodów marki Audi do korzystania z usług warsztatu.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

DOSKONAŁA
138 opinii na
Agnieszka Gańska
Agnieszka Gańska
2023-02-16
Miałam problem z przednią szybą, nie chciała się otwierać. Mobilny mechanik naprawił usterkę szybko i za rozsądną cenę. Polecam!
Kamil Pppo
Kamil Pppo
2023-02-16
Polecam, świetny fachowiec. Zna się na tej pracy
JOHNDEERE team
JOHNDEERE team
2023-02-16
świetny mechanik, zawsze korzystam tylko tutaj, bez wad
Gabriela Żywica
Gabriela Żywica
2023-02-16
Najlepszy mechanik, jakiego do tej pory spotkałam, a ceny są zadowalające. Gorąco polecam.
Wiktor Lisicki
Wiktor Lisicki
2023-02-15
Usługa wykonana bardzo dobrze i szybko. Cena tez bardzo dobra.Polecam
Eryk Witkowski
Eryk Witkowski
2023-02-15
Jestem bardzo zadowolony z wykonanej usługi naprawy. Miła obsługa. Napewno tam wrócę..
Wiktoria Liczba
Wiktoria Liczba
2023-02-15
Wyskoczył mi błąd w samochodzie zadzwoniłem przyjechał pan naprawił usterkę w pare minut polecam wszystkim
wiktor wicek
wiktor wicek
2023-02-15
Przyjechałem wymienić akumulator pracownik mi wszystko fajnie doradził polecam ten warsztat
Paweł Lewandowski
Paweł Lewandowski
2023-02-15
Polecam ten warsztat szybko i sprawnie wymienili mi elektrykę w samochodzie
Emil Kornalewski
Emil Kornalewski
2023-02-14
Skorzystałem z usług Mobilnego Mechanika i jestem bardzo zadowolony. Znają się na swojej pracy i potrafili szybko i skutecznie rozwiązać mój problem. Polecam tę firmę każdemu, kto potrzebuje fachowej pomocy przy naprawie samochodu.

28 thoughts on “Audi A3 naprawa hamulców tył, przegrzewanie układu hamulcowego

  1. Heej, bardzo dobry film, przyjacielu. 🙂 Dużo cennych uwag padło. Ja, na przykład, nie wiedziałem, że klocki mają pracować tak luźno – ktoś mi doradził, że mają wchodzić w jarzmo dość ciasno, żeby nie stukać. Odnośnie cofania tłoczka, również nie wiedziałem, że ma on wchodzić tak lekko. Wynika z tego, że muszę zregenerować pozostałe zaciski hamulcowe, bo bez cienia wątpliwości tkwi w nich dużo problemów.
    Good job!

  2. Trzeba było większy garaż zbudować. Ja jak będę stawiał dom to nie będzie dom z garażem tylko garaż z domem. 🤣😂 Albo sam garaż i gdzieś pod falbankami sobie materac położę. 😆

  3. To nie wina sprayu, wina janusza który to robił. W mojej A3 też blokował się zacisk tylnego prawego hamulca. Powód utleniające się aluminium pod uszczelką tłoczka, po dokładnym oczyszczeniu i wymianie uszczelek na nowe, wszystko działa jak należy.

  4. fakt pomalowanie nieprawidlowe i niechlujne, ale to ze klocki stanely w jarzmie to nie wina malowania, a poprostu brak serwisu hamulcow tyl i krozja na jarzmie "scisnela" klocki i te nie mogly sie cofac. ps. lepiej zakladac "lakierowane" tarcze, z biegiem czasu wygladaja bardziej estetycznie, te zaraz pokryje rdza

  5. Witam Panowie chcialbym kupic akto ale po zeskankwaniu ma takie bledy :
    Volkswagen Passat BB 2.0 TDI 150KM 2015 r. V-SCAN VIAKEN

    0111000 BAP/BCME (Ox23) Brak polączenia pasywny/dynamiczny

    01389 Nie znaleziono opisu. Pasywny/dynamiczny

    B137A32 – Zewnetrzny czujnik jakości powietrza wilgotności-brak sygnatu pasywny/dynamiczny

    8114812 – Zacisk 15 – zwarcie do plusa pasywny/dynamiczny

    B108E71 Tylna klapa temperatury-zablokowanie pasywny/dynamiczny Szybkie skanowanie 04/18 08 Automatyczny HVAC – uszkodzenie

    Szybkie skanowanie 07/18 09 Elektronika – uszkodzenie

    U140000 – Ograniczenie funkcji przez przekroczenie dolnej wartości granicznej napięcia

    U006500 – Globalne przekroczenie czasu – CAN (informacja/rozrywka) pasywny/dynamiczny

    U112200 CAN – ESP 01 (Ox100) błąd sumy kontrolnej pasywny/dynamiczny

    U140100 – Ograniczenie funkcji przez niewystarczające napięcie pasywny/dynamiczny

    U112200 Bląd CIM – ALV/BV1 (element 03) (C) Pasywny/dynamiczny

    U111000 BAP/Audio (Ox31) Brak połączenia pasywny/dynamiczny

    Auto mialo slaby akumulator.  nie dzialal start stop pewnie przez aku . nie dzialal dzwiek w radio navi itd potencjometr sprawny taki objaw jak na filmie :https://www.youtube.com/watch?v=nLddxhMdYA4

    Front asist nie hamowal tempomat aktywby dziala hamuje kamera do znakow dziala .slaba bat w pilocie . 0 bledow i uszkodzen na zegarach jesli ktos pomoze bede wdzieczny albo da namiary na magika elektronika

  6. lubimy i lajkujemy 🙂
    Nie podoba sie pomalowany zacisk? Mnie dodatkowo nie podobają sie felgi (chyba 18") z cienkimi oponami jak naleśnik. Wystarczyłyby 17" do TDI.

  7. Z tym SKF to troszkę przesadziłeś, na tyle wymieniałem i przy 20 stopniach stanęło (180 docelowo), przód już wleciał FAG i po samych gabarytach widać że to inżynier a nie księgowy robił, pozdro

Skomentuj Staszek. Anuluj pisanie odpowiedzi

Zadzwoń!