Loading…

Mechanik Audi Warszawa

Serwis Samochodów Audi w Warszawie - Nasz warsztat jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium.
Kontakt

AUDI A4 B8 2.0 TFSI Quattro Stronic 290tys km przebiegu – Serwis po zakupie + koła na lato

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



W tym odcinku będziemy sie zajmować przeglądem i serwisem pozakupowym naszego dopiero co zakupionego auta firmowego.

Pobrane z Youtube Naprawa samochodów Audi, Mobilny Mechanik Warszawa – jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium w Warszawie.

Skuteczny serwis Audi w Warszawie & Serwis samochodowy, warsztat, naprawa samochodów z dojazdem. Warsztat samochodowy Auto Mechanik – Mobilny Warsztat w Warszawie zachęca wszystkich posiadaczy samochodów marki Audi do korzystania z usług warsztatu.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

24 thoughts on “AUDI A4 B8 2.0 TFSI Quattro Stronic 290tys km przebiegu – Serwis po zakupie + koła na lato

  1. Kuba, jak to w koncu jest. Bo w opisie dałeś że ma kod silnika CNDC (211koni) i mówisz że to najlepszy silnik juz z poprawioną wadą olejową. A to nie jest tak, że z kodem silnika CNCD (224konie) to są te silniki z poprawioną wadą?

  2. Ogólnie te a4 dobre auta wiadomo słaba jakość jeżeli chodzi o plastiki w środku… jeżdżąc po naszych drogach strzelają stukają… jak to powiedział mój ojciec kiedyś niemieckie ałdi nie na nasze drogi i jakoś to powiedzenie ma sens XD ale polecam każdemu audi jednak spoko są

  3. Siema, jak to jest z tymi felernymi maglownicami? Kupiłem A5 z 2.0TFSI, na biegu jałowym przy kręceniu kierownicą występują jakieś drgania karoserii. To była wada fabryczna? Magiel do regeneracji?

  4. A to na pewno poprawiony silnik? Sam rozglądam się za takim i z tego co wyczytałem to poprawione silniki miały zmienne fazy rozrządu na obu wałkach a tu widzę tylko na jednym. Pytam bo może za szybko skreśliłem parę samochodów błędnie myśląc, że to te wadliwe.

  5. Witam, jeżdżę też a4 b8 1.8 TFSI 120 PS. Ostatnio pyknelo 270 tys na liczniku. Od wymiany do wymiany nic nie dolewam. Jestem mega zadowolony. Wdzięczne auto którym zjedzilem pół Europy i dalej śmiga. Pozdrawiam i życzę bezawaryjnej eksploatacji!

Dodaj komentarz

Zadzwoń!