Loading…

Mechanik Audi Warszawa

Serwis Samochodów Audi w Warszawie - Nasz warsztat jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium.
Kontakt

Ile zarabiałem w salonie samochodowym?

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

Najbliższe szkolenie w Akademii Moto Doradcy : http://motodoradca.tv/kurs/. Zajrzyj do mnie na sociale : – INSTAGRAM …

Pobrane z Youtube Naprawa samochodów Audi, Mobilny Mechanik Warszawa – jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium w Warszawie.

Dziś marka Audi jest uważana za jeden z najważniejszych aspektów koncernu Volkswagen. Jest również uważana za jedną z „wielkiej niemieckiej trójki” marek premium, obok BMW i Mercedes-Benz. Jednak tylko niewielki procent ludzi zdaje sobie sprawę, że był kiedyś taki okres w historii, kiedy firma Daimler-Benz była w całości właścicielem Audi. W annałach przemysłu motoryzacyjnego Audi jest dobrze znane z wielu rzeczy, z których jedną jest wprowadzenie wielu najnowocześniejszych rozwiązań technicznych do gamy produktów. Od tego czasu rozwiązania te przekształciły się w standardy branżowe i są wykorzystywane przez różnych producentów samochodów.

ZAAWANSOWANE TECHNOLOGIE W pojazdach Audi
Znaczną część awansu Audi na szczyt rynku można przypisać zastosowaniu najnowocześniejszych technologii w kolejnych generacjach modeli. Pojawienie się w reklamie hasła „Przewaga dzięki technice” (przewaga dzięki technologii) w latach 70. nie było dziełem przypadku.

Napęd na cztery koła quattro, który zadebiutował w modelu Audi quattro w 1980 roku, jest cechą chyba najbardziej kojarzoną z Audi w epoce nowożytnej. Technologia ta jest obecnie dostępna we wszystkich modelach produkowanych przez wszystkie marki, aw niektórych z nich (np. w seriach Q7, R8 i RS) stanowi standardowe rozwiązanie. Kolejnym obszarem, w którym Audi było pionierem, był rozwój turbodoładowanego silnika wysokoprężnego z bezpośrednim wtryskiem. Kolejnym przełomem była Audi Space Frame, która była aluminiową karoserią, która była zarówno wyjątkowo lekka, jak i mocna.
Skuteczny serwis Audi w Warszawie & Serwis samochodowy, warsztat, naprawa samochodów z dojazdem. Warsztat samochodowy Auto Mechanik – Mobilny Warsztat w Warszawie zachęca wszystkich posiadaczy samochodów marki Audi do korzystania z usług warsztatu.

Mechanik Audi Warszawa

Oprócz dobrej znajomości pojazdów marki Audi, nasi pracownicy posiadają sporą wiedzę ogólną z zakresu mechaniki pojazdowej. Kompleksowa obsługa serwisowa i naprawy samochodów Vw, Audi, Seat, Skoda, Porsche: remonty silników, regeneracja bloków, głowic silnika, wtryskiwaczy do modelów Audi:

Audi A1
Audi A3
Audi A4
Audi A5
Audi A6
Audi A7
Audi A8
Audi E-tron
Audi Q2
Audi Q3
Audi Q4
Audi Q5
Audi Q7
Audi Q8
Audi R8

Serwis Samochodów Audi w Warszawie

Wykonujemy remonty kapitalne wszystkich silników diesla oraz benzynowych do samochodów VW, Audi, Seat, Škoda. Naprawiamy i wymieniamy silniki dla Klientów z całej Europy, a także Azji i Afryki. Możesz spokojnie powierzyć nam swój samochód!

Dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu oraz rozległej wiedzy jesteśmy w stanie naprawić zarówno silniki benzynowe, jak i wysokoprężne.
Serwisowaliśmy silniki, które były zarówno konwencjonalne, jak i unikalne.
Po wykonaniu niezbędnych napraw i montażu silnika, za naszą pracę udzielamy gwarancji, która obowiązuje przez cały rok i obejmuje nieograniczoną liczbę kilometrów.
Podczas dużego remontu wymieniamy wszystkie zużyte części, dokładnie tak samo, jak przy przeglądzie fabrycznym.
Nasze komponenty pozyskujemy wyłącznie od dostawców, którzy produkują je specjalnie dla koncernu VAG, które są następnie włączane do produkcji pojazdu.
Nie eksperymentujemy i nie oszczędzamy na szczegółach; raczej prowadzimy naszą działalność zgodnie z wytycznymi dostarczonymi przez producenta.
Posiadamy wieloletnie doświadczenie w zakresie obsługi silników. Mamy dużą liczbę stałych klientów, w tym wiele warsztatów z siedzibą w Niemczech.
Klienci przesłali nam silniki do naprawy z różnych krajów w Europie, Azji i Afryce, w tym klienci z Niemiec i Austrii (wiele z tych pojazdów przejeżdża do 150 000 km rocznie).
Świadczymy usługi wymiany i naprawy silników dla ASO z Polski i zagranicy.
Posiadamy również duży wybór używanych silników, z których każdy został sprawdzony i ma gwarancję przebiegu i pochodzenia. Aby skrócić czas potrzebny na serwisowanie, oferujemy również gotowe silniki, które przeszły regenerację (na wymianę). To klient zawsze decyduje, czy chce coś wymienić, czy naprawić.

Oferujemy następujące usługi z zakresu bieżącej obsługi pojazdów:

ekspresowy serwis olejowy,

przegląd ogólny samochodu,

wymiana elementów zawieszenia,

wymiana elementów układu hamulcowego (klocków i tarcz hamulcowych),

wymiana oleju silnikowego, filtrów i innych płynów eksploatacyjnych,

przeglądy okresowe z wpisem do elektronicznej książki przeglądów,

przeglądy samochodów na gwarancji,

diagnostyka samochodowa ogólna,

sprawdzenie luzów, wycieków.

Serwis Samochodów Audi w Warszawie

Oto niektóre z najczęstszych usług, które oferujemy w branży mechaniki samochodowej: • przegląd, naprawa i wymiana wszystkich części zawieszenia, układu napędowego i hamulcowego samochodu; • wymiana pasków i łańcuchów rozrządu we wszystkich modelach samochodów grupy VAG; • naprawa i wymiana wszystkich elementów mechanicznych samochodu; • naprawy i remonty kapitalne silników; • naprawa układów wtryskowych CommonRail; • regeneracja głowic i bloków silnika; Dlaczego warto zlecić serwisowi Mobilny Mechanik Audi naprawę elementów mechanicznych swojego pojazdu?
• Korzystamy wyłącznie z oficjalnych instrukcji serwisowych wydanych przez firmę VAG. • Posiadamy setki specjalistycznych narzędzi i przyrządów, których używamy do obsługi samochodów marki Volkswagen, Audi, Seat, Skoda.

Jesteśmy w stanie dokonać wszelkich napraw związanych z elektromechaniką samochodową.
Oto niektóre z najczęściej wykonywanych przez nas usług z zakresu elektromechaniki samochodowej: naprawy i programowanie sterowników silnika; naprawy innych elementów elektronicznych, które są instalowane w samochodach; diagnostyka układów elektrycznych i elektronicznych pojazdów silnikowych; Nasi eksperci są w stanie rozwiązać każdy problem dzięki wieloletniemu doświadczeniu, które zgromadzili.

Jesteśmy w stanie dokonać wszelkich napraw związanych z elektromechaniką samochodową.

Oto niektóre z najczęściej wykonywanych przez nas usług z zakresu elektromechaniki samochodowej: naprawy i programowanie sterowników silnika; naprawy innych elementów elektronicznych, które są instalowane w samochodach; oraz diagnostyka układów elektrycznych i elektronicznych występujących w pojazdach mechanicznych. Wykonujemy pełną diagnostykę we wszystkich modelach marki Volkswagen, Audi, Seat, Koda, nawet tych najnowszych.
Oto niektóre z usług jakie świadczymy w zakresie diagnostyki komputerowej pojazdów:
• odczytywanie usterek, które zostały zapisane w pamięci wszystkich sterowników; • usuwanie błędów po poprawieniu usterek; • programowanie i konfigurowanie układów elektrycznych samochodu.

Dokonujemy korekt oprogramowania sterującego silnikiem w następujących obszarach: zmiana mocy wyjściowej (chip tuning); demontaż filtra cząstek stałych (DPF, FAP),
• usunięcie katalizatora, • wyłączenie układu AdBlue, • zmiana dawki startowej, • wymiana pompowtryskiwaczy, • usunięcie niesprawnych zaworów EGR lub klap wirowych i przepustnic powietrza, oraz • modyfikacja dawki startowej.

Oprócz tego jesteśmy w stanie wykonać dla Państwa następujące usługi: zaprogramowanie kluczyków do pojazdu, zaprogramowanie pilotów samochodowych, a także ustawienie licznika przebiegu na wszystkich sterownikach (np. przy wymianie licznika, sterownika silnika czy skrzyni biegów).

Dlaczego w Audi Mechanik warto skorzystać z komputerowej diagnostyki pojazdów?
Podczas diagnostyki korzystamy z oprogramowania będącego zarówno oryginalną, jak i stale aktualizowaną wersją VCDS i VCP.
Wykorzystując autentyczny tester diagnostyczny Volkswagena jesteśmy w stanie wykonać również diagnostykę komputerową oraz kodowanie i aktualizację oprogramowania wszystkich sterowników samochodowych (ODIS online).
Odpowiadamy za zaprogramowanie i zakodowanie wszystkich sterowań w pojeździe. Oferujemy kompleksowe usługi obejmujące konserwację, serwis, przeglądy i naprawy układów klimatyzacji samochodowej.

Naprawa Aut Audi, Naprawa samochodów Audi, Naprawa samochodów Audi Warszawa, Serwis samochodów Audi w stolicy Polski.

Serwisujemy wszystkie układy klimatyzacji samochodowej, czy to na gaz R-134a (stosowany od 1995 do 2016 roku) czy R-1234yf (stosowany w samochodach wyprodukowanych po 2013 roku), a także olej ND do układów klimatyzacji stosowanych w pojazdach hybrydowych i elektrycznych . R-134a był stosowany w samochodach produkowanych w latach 1995-2016. Jesteśmy oficjalnym dystrybutorem modyfikacji produkowanych przez znane firmy tuningowe, w tym renomowaną włoską markę MAGICMOTORSPORT oraz dominującego na polskim rynku gracza V-TECH.

Termin „chip tuning” odnosi się do procesu przeprogramowania sterownika silnika w celu uzyskania zwiększonej mocy i momentu obrotowego. W zależności od marki i modelu pojazdu, zwykła aktualizacja oprogramowania sterującego silnikiem może spowodować wzrost zarówno mocy, jak i momentu obrotowego, który waha się od 10 procent do nawet 50 procent.
Samochody TDI, TSI i TFSI przechodzą przez nasz sklep w celu dostrojenia chipów. Jesteśmy w stanie wykonać tę usługę we wszystkich silnikach benzynowych TDI i turbodoładowanych, które można znaleźć w pojazdach marki Volkswagen, Audi, Seat, Porsche. Modyfikacje oprogramowania realizowane są za pomocą złącza diagnostyki pokładowej (OBD) w każdym pojeździe produkowanym przez firmę z grupy VAG po roku 2000.

W naszej ofercie tuningu chipów znajdują się następujące usługi:
• Aktualizujemy oprogramowanie sterujące silnikiem, co skutkuje wzrostem zarówno jego mocy, jak i momentu obrotowego.
• Oprócz tuningu jesteśmy w stanie wyłączyć filtr cząstek stałych, EGR, sondy, czujniki ograniczające oraz fabryczny ogranicznik prędkości maksymalnej montowany w pojeździe, a także ograniczyć maksymalne obroty silnika.
• Możesz również samodzielnie ograniczyć najwyższe możliwe obroty lub prędkość na każdym biegu.
• Od czasu do czasu dokonujemy napraw samochodów z modyfikacjami, które nie zostały wykonane przez profesjonalistów.

Dlaczego warto korzystać z podkręcania chipów podczas pracy z Mechanikiem i Serwisem Audi?
• Odczytując oprogramowanie sterownika silnika, korzystamy wyłącznie z autentycznych urządzeń wyprodukowanych przez renomowane firmy. Te urządzenia są oryginalne.
• Modyfikacje przeprowadzane w naszym warsztacie są całkowicie wolne od ryzyka dla silnika pojazdu i innych podzespołów, nad którymi pracujemy.
• Jesteśmy zatwierdzonym partnerem (dystrybutorem) zmian oprogramowania dla renomowanych firm tuningowych. Wśród tych firm jest znana na całym świecie włoska marka MAGICMOTORSPORT oraz lider polskiego rynku V-TECH.
• Decydując się na tuning w naszym serwisie, możesz być pewien, że modyfikacja, którą otrzymasz, została stworzona przez ekspertów posiadających wieloletnie doświadczenie oraz że przed wysłaniem do serwisu została szczegółowo przetestowana i zbadana. ty.
• Nie oferujemy dodatków z rynku wtórnego stworzonych przez nieznanych autorów, ponieważ mogą one spowodować utratę gwarancji na pojazd. Zdecydowanie odradzamy korzystanie z tego rodzaju tuningu chipów, ponieważ kilkakrotnie proszono nas o naprawę pojazdów, które zostały zmodyfikowane w nieprofesjonalny sposób przez autorów, którzy pozostali anonimowi i nie zostali wypróbowani na innych pojazdach.
• Każdemu klientowi, który kupuje u nas oprogramowanie, oprócz gwarancji zwrotu pieniędzy, wydawany jest certyfikat potwierdzający autentyczność produktu.
• Zawsze istnieje możliwość przywrócenia oprogramowania do wersji, która była obecna w sterowniku lub do wersji fabrycznej.
• Dodatkowo modyfikujemy oprogramowanie sterowników automatycznej skrzyni biegów (nie we wszystkich modelach), co umożliwia maksymalne wykorzystanie zwiększonego momentu obrotowego i mocy, które są bezpośrednią konsekwencją procesu strojenia.
• Przed dokonaniem jakichkolwiek zmian w oprogramowaniu pojazdu (chip tuning) wykonujemy test sprawności silnika i wszystkich jego podzespołów.

Naprawa Aut Audi, Naprawa samochodów Audi, Naprawa samochodów Audi Warszawa, Serwis samochodów Audi

Jeśli zostanie wykonany prawidłowo, chiptuning nigdy nie doprowadzi do uszkodzenia silnika pojazdu ani żadnego innego jego elementu.

Podczas pracy w warsztacie mobilny Mechanik Warszawa masz możliwość wyboru nie tylko charakteru przeróbki, ale także jej autora. W zakresie strojenia chipów i strojenia przeprowadzamy następujące regulacje:
• najlepszą zmianą byłby wzrost mocy i momentu obrotowego o około 25 procent, oprócz niewielkiej redukcji zużycia paliwa,
• Znaczące zmiany, w tym wzrost mocy i momentu obrotowego nawet o czterdzieści procent, przy minimalnym wzroście zużycia paliwa;
• eco-tuning: znaczna redukcja, nawet do 25 procent, ilości benzyny zużywanej przez pojazd przy zachowaniu tego samego poziomu mocy i osiągów;
• Strojenie indywidualne to strojenie dokonywane za pomocą zmian konstrukcyjnych, takich jak wyłączenie turbosprężarki, wtryskiwaczy i innych elementów. Korzystamy z modyfikacji napisanych przez znanych i szanowanych autorów, takich jak Magicmotorsport, V-tech i TMW.

Elektryk do Samochodów Audi w Warszawie

W zakresie serwisowania układów klimatyzacji samochodowej świadczymy następujące usługi:
• czyszczenie i odgrzybianie klimatyzacji samochodowej metodą chemiczną lub ozonową (ozonowanie klimatyzacji); • ładowanie klimatyzacji; • okresowy przegląd klimatyzacji; • diagnostyka klimatyzacji samochodowej; • naprawa klimatyzacji; oraz • sprawdzenie szczelności i sprawności klimatyzacji
• odkażanie i osuszanie klimatyzacji w samochodach
naprawa lub wymiana parownika, skraplacza, zaworów lub czujników klimatyzacji • naprawa lub wymiana czynnika chłodniczego i oleju w układzie klimatyzacji.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

22 thoughts on “Ile zarabiałem w salonie samochodowym?

  1. Waldku dziękuje za film, stał się on motorem mojej pracy i chciałbym podzielić się swoją historią w pracy salonie. W 2020 podjąłem decyzję o zmianie pracy i chciałem zacząć sprzedawać samochody. Wcześniej też sprzedawałem ale produkty ogrodnicze. Początek 2020 był trudnym okresem, ponieważ pandemia mocno ograniczała możliwości zmiany pracy. Przeszedłem rekrutację w toyocie aczkolwiek przez decyzję zarządu tamtego dilera nie podpisaliśmy umowy, ponieważ nie wiedzieli czy na tamten okres będą jednak potrzebować sprzedawców (nie wiedzieli jak potoczy się cała pandemia). Końcem roku odezwał się do mnie salon Renault w mieście liczącym około 70 tysięcy mieszkańców. Zatrudniłem się tam na warunkach b2b (na własnej działalności). Minął już rok od czasu kiedy tutaj już pracuje. Waldek mówi wprost, nie ma górnej granicy zarobków. W moim przypadku stała na umowie b2b wynosi 3000 zł netto + prowizja za sprzedaż pojazdu, ubezpieczenia, finansowania, umowy serwisowej, akcesoriów czy samochód w ramach rozliczenia. Średnio wydaje na miesiąc około 8-10 pojazdów (są miesiąca lepsze albo taki jak teraz, że auta się przesunęły i mam zaledwie 4 pojazdy wydane).

    Staram się faktycznie wiązać każdą sprzedaż z formami finansowania czy ubezpieczenia, a to również mocno wpływa na zarobki. W przypadku umowy b2b kiedy wydaje średnią pojazdów w/w zarobek wynosi około 6-9k netto, w przypadku takiej ilości jak 4 wypłata wyniesie niecałe 5k netto. (Jest to b2b proszę pamiętać o opłaceniu podatków itp.)

    Średnia marża na pojeździe wynosi około 4-5%, gdzie z tego przypada mi około 8% + stała modelowa. Progu górnego faktycznie nie ma aczkolwiek jest wiele niebezpieczeństw które trzeba brać mocno pod uwagę. Tajemniczy klient to ankieta która wpada zazwyczaj raz w miesiącu. Kiedy wynik jest zadowalający od 90 do 100% można uzyskać kilka stów, natomiast spalony tajemniczy (wynik poniżej 85%) to strata 1000 zł netto.

    Kilka słów ode mnie. Praca dla osób którzy lubią od siebie wymagać i chcą się doskonalić. Znajomość pojazdów jest istotna ale tak naprawdę dryg umiejętności rozmowy i domykania transakcji gra tutaj większą rolę. Z uwagi na wcześniejsze doświadczenie z pracą z ludźmi potrafiłem już rozmawiać z klientem konfliktowym i wiedziałem jak sobie z nim radzić (bardzo przydatna umiejętność). Sama natomiast praca umożliwiła mi poznanie wielu ludzi, którzy też podzielili się swoją wiedzą i mieli czas aby pokazać początkowo działanie systemów crm, fakturowych. Aktualnie czuję się tutaj komfortowo, szef sprzedaży zna moje możliwości i często powierza mi zadania ponad obowiązkowe, które są również premiowane.

    Od początku nie ograniczałem się w sprzedaży – zarówno obsługiwałem klientów firmowych, indywiduwalnych chcących kupić samochód osobowy czy dostawczy czy również dostawczy w zabudowie np. laweta, kontener na Renault Master. To się oczywiście spodobało przełożonym, że nowy pracownik nie mający wcześniej doświadczenia w pierwszym miesiącu pracy sprzedał jeden samochód, a po kilku miesiącach już sprzedawał zabudowy do dostawczaka (różnica w skomplikowaniu, więcej do ogarnięcia jednym słowem).
    Nasz salon stawia bardzo mocno na jakość obsługi klienta, dlatego niektórzy klienci z uwagi na kompetencje przyjeżdża z większych miast aby dopiąć transakcji u nas. W ostatnim "Wielki Test Salonów Auto Świat 2021" mieliśmy lokatę w topce jednej z naszej marek z wynikiem 99,2%., a opinie google jedne z najlepszych w Polsce dla naszej marki. Dość długa historia, więc cieszę się, że dotrwałeś. Mam nadzieję, że chociaż trochę przybliżyłem ci pracę sprzedawcy samochodów 🙂

  2. Zarobki w pewnej Japońskiej marce kształtują się od 1400-4500zł netto. Zazwyczaj w okolicach 3000 netto, weekendy, urlopy i generalnie czas wolny od pracy nie istnieje. Roszczeniowi klienci, dyrektorzy wymagający gruszek na wierzbie, generalnie dobre czasy handlu motoryzacyjnego już minęły 🙁

  3. Nie znam bardziej przereklamowanej i przeszacowanej z zewnątrz branży niż salony samochodowe. Pracowałem przez 4 lata w dwóch salonach – nie było tygodnia czy miesiąca, żeby ktoś się nie zwolnił oczywiście z reguły przechodząc do innej branży, podobnie jak ja teraz. Dobre pieniądze to zarabiają starzy wyjadacze, młodzi pracownicy w większości szybko odbijają się od ściany. Nierzadka sprawa jest prowizja za auto w wysokości parunastu- parudziesięciu złotych, czasem więcej, ciezko się doliczyć ale z reguły na niekorzyść pracownika. Jak zdasz sobie sprawę, ze za auto warte 150 tys dostaniesz ochłap w wysokości 50-200zl to automatycznie nie masz ochoty sprzedawać. Aaaa i oczywiście podstawa wynagrodzenia to najczęściej tzw „najniższa krajowa”(na całe szczescie nie zgodziłem się na nią, ale nie mialem wiele lepiej). Pare stówek za auto to zarobisz z finansowaniem i bonusami. O ile dopchasz się do klienta, bo z reguły większość osób/ firm już jest porezerwowana przez starych handlowców. Wszyscy myślą, ze w salonach to zarabiają wszyscy ludzie w granicach 5-10 tys miesięcznie, największa bzdura jaka znam. Owszem, są tacy co wyciągają 2-3x tyle, ale reszta pracowników zarabia nie lepiej niż kasjer w sklepie. Godziny słabe, słabo płatne soboty (a czasem nawet w ramach „wolontariatu”), wymagania duże, niewspółmierne do osiąganej pensji. Tajemniczy klient, klienci którzy przychodzą na modły zamiast na zakupy wysysający z Ciebie energię. Coś, co wyglada ładnie z zewnątrz, to od środka totalna klapa. Słowa kolegi, który niedawno odszedł po ponad ćwierćwieczu pracy w salonach samochodowych – „branża skończyła się xx lat temu”. Taka prawda. Pozdrawiam.

  4. Znowu, stare, ja sie nie znam, to sie wypowiem. Tutaj, https://youtu.be/WMC0HKtogdo?t=520 – bardzo ciekawe, smutne i prawdziwe. Tak bylo. To rowniez bylo jednym z powodow mojej emigracji, poniewaz firma, w ktorej pracowalem miala debila szefa w Polsce (to nawet nie byl Polak, jakis durny skandynaw), gdy centrala zaoferowala mi chyba z 10x wieksza pensje za to co robilem w Polsce, tylko musialem wyjechac, wiec poszlo. Ciesze sie, ze Ci sie udalo osiagnac w Polsce to, co osiagnales i oby dale roslo. Wiem, ze rosnie, bo pisze z przyszlosci 😉 Pozdrowionka

  5. Mam kumpla (mgr inż.), który już trzeci rok pracuje w dużym salonie samochodowym i na rękę dostaje obecnie niecałe 2400 zł/miesiąc (pełny etat)…
    Moja koleżanka prowadzi mały osiedlowy kiosk z owocami i warzywami (własna działalność gospodarcza) i średnio miesięcznie wychodzi na czysto ok. 2400 – 2500 zl (po opłaceniu składek ZUS, podatku, opłat za media i opłaty za wynajem kiosku).
    I warto było studiować?

Dodaj komentarz

Zadzwoń!