Loading…

Mechanik Audi Warszawa

Serwis Samochodów Audi w Warszawie - Nasz warsztat jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium.
Kontakt

Naprawa sprzęgła kompresora od klimatyzacji! #101_Napraw

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



Oglądaj „101 Napraw” w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/101-napraw-odcinki,3804/odcinek-5,S07E05,115196
Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/channel/UCfsSoUSQzUimrjKhAKmshDQ?sub_confirmation=1
Grzegorz Duda to mechanik z doświadczeniem zdobywanym w ekstremalnych warunkach – podczas przygotowywania aut do sportu wyczynowego. Swoją wiedzą chętnie dzieli się z widzami, zdradzając sposoby na pomysłowe modyfikacje i doradzając, jak likwidować często występujące usterki – z wieloma z nich można się uporać bez kosztownych i czasochłonnych wizyt u specjalistów! Prowadzący w przystępny i obrazowy sposób demonstruje proste i nieco bardziej skomplikowane naprawy, inspirując oglądających do zainteresowania się mechaniką i lepszego rozumienia, jak działa samochód, nie zapominając o kwestiach bezpieczeństwa.

Pobrane z Youtube Naprawa samochodów Audi, Mobilny Mechanik Warszawa – jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium w Warszawie.

Skuteczny serwis Audi w Warszawie & Serwis samochodowy, warsztat, naprawa samochodów z dojazdem. Warsztat samochodowy Auto Mechanik – Mobilny Warsztat w Warszawie zachęca wszystkich posiadaczy samochodów marki Audi do korzystania z usług warsztatu.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

45 thoughts on “Naprawa sprzęgła kompresora od klimatyzacji! #101_Napraw

  1. Bardzo zły przykład począwszy od szlifierki w imadle a skończywszy na niewłaściwej naprawie sprzęgła, sprzęgło ma napewno nierówności pod spodem względem koła pasowego i nalezalo by je odpowiednio razem z kołem splanowac

  2. Dobry patent. Naprawiłem tak kilmę w moim volvo s40 II 2.4 b 🙂 Klimatyzacja żyła własnym życiem i wyłączała się czasami. Zajrzałem na to sprzęgło i okazało się ,że te wszystkie trzy podkładki odpadły ze starości i luz był około 2mm. Po dorobieniu podkładek i ustawieniu luzu na 0,4mm klima działa bez zastrzeżeń 🙂 Dziękuję za podzielenie się wiedzą 🙂

  3. drobna uwaga, te 3mm trzpienia to może być za dużo, no i nie wszędzie jest taki dobry dostęp, małe chińskie rączki mogą okazać się niezbędne, bo nie w każdym jest dostęp od dołu.

  4. ten "specjalny" sciagacz do sprzęgła kompresora klimatyzacji to sciągacz do pierścienia segera i zwykly sciagacz 3-ramienny zeby koło pasowe zeszło 🙂 przy takim typie kompresora z wymiana sprzęgła na nowe poradzi sobie dziecko

  5. W serwisie klimy raczej tak się tego nie robi , blaszki czy podkładki z zewnątrz służą raczej do wyprostowania całego koła względem siebie , a luz kasuje się odkręcając sprzęgło i na wałku jest podkładka, zmienia się jej grubość lub jeżeli już jest bardzo cienka wyjmuje się ją całkowicie, trzeba dobrać taką aby sprzęgło nie ocierało, gdy klima wyłączona i aby się nie ślizgało i zapinało gdy włączona. Każdy typ sprężarki ma inną średnicę wałka a wiec i średnicę podkładki pod sprzęgłem, występuje wiele grubości, czasami nawet trzeba wkladać po 2 czy 3.
    Pozdro

  6. Oczywiście patent fajny, bez kosztów. Tu jest pokazane co może laik, który ma garaż i czas. "Mechanik" lub nazywany "wymieniacz" jak ma rzeźbić powiedzmy 2 godziny i dać na to gwarancję i skasować 150-200 zł to się mija z celem.
    Co w przypadku gdy taka "naprawa" pomoże, ale sam kompresor sadzi opiłkami już w układ ? Co powiesz klientowi, jak to przestanie działać ? Ja jako klient bym powiedział nie warsztat tylko partacz.
    Profesjonalna naprawa tego wygląda na wymianie lub regeneracji. Wtedy masz gwarancję.

  7. Po wymianie koła i tarczy w Focusie MK1, sprzęgiełko praktycznie cały czas jest lekko spięte. To się dotrze i będzie cacy, czy coś pomyliłem? Między tarczką a kołem jest podkładka.

  8. ale jak sprawdzić czy włącza się ? tzn kupiłem auto trzyma już 2 lata czynnik szczelnie ale jak odpalam w aucie peugeot 307 sw nic nie chłodzi tylko może 10s pierwszych potem już wali powietrze z zew. jak odpalam gaszę nic nie widać by sprzęgło się ruszyło

  9. Dobry filmik. Zdecydowanie lepszy niz badziewne gadżety😂😉 a pytanie do Grześka czy takie podkładki moge zrobić z plastiku, np wydrukowc? Jaka panuje tam temperatura, czy moga sie topic czy raczej to nie grozi???

  10. U mnie sprężarka się załączała czyli sprzęgło cykalo ale nie chciało chłodzić , wymieniłem na innA sprężarkę i chłodzi bo czynnik był , może w starej sprężarce też tak zrobię ? Peugeot 307 2001r 2.0HDi

  11. Właśnie naprawiłem w ten sposób sprzęgło klimatyzacji w moim samochodzie.
    Wprawdzie nie za pierwszym razem się udało bo główki śrubek zostawiłem zbyt grube i sprzęgło pracowało bez przerwy, ale za drugim razem się udało, wystarczyło lekko je zeszlifować.
    Dziękuję i pozdrawiam.

  12. OMG, dawno takiej partyzantki nie widziałem, gdybym taki pojazd dostał do naprawy, zrobiłbym relację zdjęciową z komentarzem uwaga na idiotów.
    Nowa tarcza sprzęgła około 30 do 50 pln ( w zależności od marki), wymiana tarczy jakieś 60 do 80 pln i tu akurat nie potrzeba specjalistycznych narzędzi. Rachunek jest dość prosty.
    Nie róbcie tego !!!

  13. U mnie klima przez jakiś czas działa normalnie, po chwili zaczyna ni to wyć, ni to piszczeć. Nie mniej jednak niepokojące to jest. W momencie, jak klima zaczyna głośno pracować, to chłodzi cały czas. Nie ma spadku wydajności. Po wyłączeniu klimy cisza. Teraz pytanie – sprzęgło, czy cały kompresor do wymiany? Pacjetka to Astra H 1.9 cdti.

  14. Nie zawsze brak załączenia sprzęgła oznacza jego zużycie. Przerobiłem to w 3 swoich autach. W focusie mk1 faktycznie był luz. Naprawione przez danie podkładki o mniejszej wysokości.
    W mk3 gryzonie uszkodziły przewód od cewki. W berlingo obstawiałem to samo a okazało się, że szybko ulotnił się czynnik przez dziurę w chłodnicy i komputer nie załączał sprzęgła bo nie było czym chłodzić.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!