Loading…

Mechanik Audi Warszawa

Serwis Samochodów Audi w Warszawie - Nasz warsztat jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium.
Kontakt

POLICJA I PROKURATURA w sprawie S 63 AMG. Czy Mercedes-Benz dopuścił się PRZESTĘPSTWA?

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



Historia fabrycznie wadliwego Mercedesa S 63 AMG zabrnęła już naprawdę bardzo daleko, nie uwierzycie do czego posunęła się niemiecka marka…
W tym odcinku odpowiadamy też na najczęściej zadawane przez Was pytania.

Pomimo, że sprawa jest na etapie sądowym i został wyznaczony biegły, który na poczet postępowania sądowego ma przebadać samochód, to jednak postawa Mercedes-Benz budzi coraz większe wątpliwości. W oficjalnej informacji skierowanej do sądu Mercedes-Benz Polska oświadczył, że samochód, który ma zostać poddany badaniu przez biegłego znajduje się w Warszawie przy ul. Daimlera 1, na parkingu pracowniczym PH1. Zachowanie pracowników Mercedes-Benz podczas naszej ostatniej wizyty w siedzibie importera, wskazywało jednak na to, że samochodu wcale tam nie ma…
Czy więc wadliwe S 63 AMG zostało wysłane na szybką wymianę układu napędowego do fabryki w Niemiec, nim zdąży przebadać go biegły sądowy?
Czy w związku z tym osoby działające w imieniu Mercedes-Benz Polska popełniły przestępstwo, chcąc za wszelką cenę „wykazać”, że samochód nie miał jednak wady?
Jak Mercedes-Benz ustosunkuje się do tego, że w kolejnych krajach zgłaszane są problemy z wibracjami dotyczące modelu S 63 AMG?
Oglądajcie uważnie materiał.

Jeśli również macie problemy z samochodami marki Mercedes-Benz, piszcie do nas na: kontakt@problemymercedes.pl
W wyniku ogromnej liczby dotychczasowych Waszych zgłoszeń powstała także strona internetowa: www.problemymercedes.pl, gdzie możecie zapoznać się ze szczegółami naszej sprawy, ale przede wszystkim zgłosić i opisać swój problem z pojazdami i obsługą serwisową marki Mercedes-Benz.

kontakt@problemymercedes.pl
www.problemymercedes.pl

Link do materiału Rosjan – https://www.youtube.com/watch?v=1MJ-IlagtC0

————
👊 Subskrybuj Global Motors ➛ https://goo.gl/8V9AU3​
📷 Instagram Adama ➛ https://www.instagram.com/adam_global…​
📷 Instagram Marcina ➛ https://www.instagram.com/marcin_glob…​
📮 Facebook ➛https://www.facebook.com/globalmoptors​
🖥 Strona WWW ➛ https://globalmotors.pl/​
🌐 Profil OTOMOTO ➛ https://globalmotors.otomoto.pl/​
📞 Zadzwoń do nas: 792 201 202 / 731 301 300
📧 Napisz do nas: kontakt@globalmotors.pl
————

Pobrane z Youtube Naprawa samochodów Audi, Mobilny Mechanik Warszawa – jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium w Warszawie.

Skuteczny serwis Audi w Warszawie & Serwis samochodowy, warsztat, naprawa samochodów z dojazdem. Warsztat samochodowy Auto Mechanik – Mobilny Warsztat w Warszawie zachęca wszystkich posiadaczy samochodów marki Audi do korzystania z usług warsztatu.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

40 thoughts on “POLICJA I PROKURATURA w sprawie S 63 AMG. Czy Mercedes-Benz dopuścił się PRZESTĘPSTWA?

  1. 👉 Zostawcie łapki w górę oraz udostępniajcie materiał wszędzie, gdzie jest to możliwe! Jak widać Mercedes-Benz nie tylko ignoruje klienta, ale też lekceważy etap sądowy sprawy. Na takie zachowania koncernu musimy reagować stanowczo i zdecydowanie, szczególnie, że wiarygodność przedstawicieli Mercedes-Benz została ostatnio mocno zachwiana także w innych krajach – rosyjscy prawnicy opublikowali materiał o analogicznych do prezentowanych przez nas problemach z wibracjami w modelu S 63 AMG. Oczywiście Mercedes-Benz w Rosji też nie widzi problemu, nazywając wadę auta "cechą".

    W związku z niekorzystną dla odbiorców (kupujących/leasingobiorców) postawą marki, przygotowujemy także materiały przedstawiające problemy innych klientów Mercedes-Benz, którzy ciągle zgłaszają się do nas po kolejnych publikacjach w sprawie s 63 AMG.

    Pozdrawiamy,
    Ekipa Global Motors

  2. Normalnie jaja, jakaś abstrakcja. Chociaż z drugiej strony kierownicy są po znajomości wsadzani na swoje stanowiska i nie ma nikogo kto za mordę to złapie.
    Bardzo dobrze Panowie walczcie. Trzeba się dobrać do dupy wszystkim osobom odpowiedzialnym za tą sytuację. MB nie uznaje reklamacji ani gwarancji, dodatkowo przeprowadzane przez nich serwisy auta były zlecane przez ludzi niekompetentnych oraz oględziny "rzeczoznawców" owej firmy były również przeprowadzane przez ludzi niekompetentnych – nie powinni oni w ogóle pracować dalej w tej lub podobnej firmie.

  3. jebani terrorysci jestescie , psujecie złuzywacie a potem oddajecie bo wady zrobiliscie w aucie i sady napuszczacie , i co kurwa biedly znalazl wady ktore poprzedni uzywajacy robil?, bo gdyby samochod po opuszczeniu salonu 1 wlasciciel po 1 kilometrze przejechanym znalazl by wady wtedy ok mozna sie sadzic ze wadliwe auto ale tam napewno dziesiatki tys kilometrow przejechanych a w tym czasie wszystko moze byc zjebane, wyszystko zalezy od urzytkowanika, a nie wygladacie na takich co by auto cenili i dbali bo w koncu to tylko furmanka do szlenczej jazdy, po was widac i taka wyzstawiam opinnie, salon jest poszkodowanym a wy jestescie bandziorami.

  4. Sprawa jest prosta jak drut. Dzwonicie do fabryki mercedesa w Niemczech i referujecie sprawę wraz z filmami z tego salonu i oni w mig likwidują umowę z tym salonem. Oni się nie patyczkują, bo dbają o renomę.

  5. Śmieszne jest również kasowanie komentarzy pod postami MB.
    gdy tylko napisze się magiczne literki s 63 AMG i doda do tego pytajnik, komentarz jest usuwany w minute 🙂

  6. bencwały jeabne z niemieckiego badziewia, ponad policją są, ja z nimi wygrałem sprawe raz po 4 latach 80 tys zwrócili mi w zębach, ale mam zakas wstępu do salonu w gdyni

  7. Miałem kiedyś przygodę z Alfą Romeo (problem techniczny na gwarancji). Polecam mercedesowi, żeby udał się do Alfy na szkolenie, jak prowadzi się taką sprawę z klientami! Moja sprawa została załatwiona w duchu porozumienia, z pełnym zaangażownaiem importera, dealera, serwisu no i mnie jako klienta! Auto jest w rodzinie już 10 lat, spisuje się NIENAGANNIE (po pokonaniu początkowych problemów) i z pewnościa nie jest to moja ostatnia Alfa!!!!!

  8. A co sie stało z Klient nasz pan powiedzeniem?
    Niestety I Mercedes zaczał produkowac buble.
    Przy tej cenie auta I ewidentnym factory fault auto powinno byc wymienione na nowe a klient przeproszony za problemy.
    I niech go sobie zabiora do fabryki w Niemczech I;rozbiara na czesci pierwsze I szukaja wad.
    Ale nie chodzi o to.Jest ewidentne ze Mercedes’ nie chce sie przyznac do błedu w sztuce.
    Cala ta zenada internetowe filmy I zeczoznawcy nie robia zadnej reklamy wprost przeciwnie.
    Mercedes sie nie popisał.

  9. Ciekawe, czy ktoś w Polsce ostatecznie za to poleci… czy przeciwnie – dostanie premię prosto z RFN. Pytanie – czy Rosjanom udało się ustalić przyczynę/wadę? Obejrzałem film ale niewiele rozumiem.

  10. Mercedes zawsze kojarzył mi się z nieprzyjemnymi ludźmi, a ten materiał tylko to potwierdza. Mój znajomy brał od nich kilka samochodów na firmę i też mu robili pod górkę i kombinowali z leasingiem, ponieważ chciał przez zewnętrzną firmę załatwiać kredytowanie. Jakieś 2 lata temu odbierałem z nim nowego GLE z pakietem AMG dla ojca i sam byłem świadkiem zachowania tych ulizanych snobów. Jakby łaskę robili, że w ogóle sprzedają samochód, a przecież to nie Citan, tylko wózek za pół bańki. Poproszono o zestrojenie nagłośnienia Burmestera {o ile się nie mylę tam było ok. 30 głośników} i usunięcie znaczka z klapy bagażnika. Znaczka nie usunięto, a głośnik chodził tylko jeden – centralny. W moim i w mojego znajomego odczuciu zrobiono to specjalnie. Po tej sytuacji stwierdziłem, że chociaż by mi dopłacali to nigdy więcej nawet tam wejdę. Brak szacunku do klienta i te kombinacje świadczą tylko o niskim poziomie tej firmy jak i również o źle przeszkolonej, nierzetelnej i niedowartościowanej załodze. Śmiało można to nazwać działaniem na szkodę firmy, co powinno być karane w salonie marki premium jakim kiedyś był Mercedes.
    Panowie życzę sukcesu w dochodzeniu swoich praw. MB powinien Wam wypłacić grube odszkodowanie za wciśnięcie tego bubla, masę straconego czasu i zszargane nerwy. Aż wierzyć się nie chce, że nikt tych samochodów nie sprawdza przed wydaniem do salonu/kielnta.
    Pozdrawiam

  11. Zawsze, gdy widzę mercedesa na drodze to mi się przypominają Wasze filmy i patrzę na takiego kierowcę z politowaniem, ale też podziwiam, że mają cierpliowść do takiego dna jakim jest obsługa w tej firmie. Nigdy auta od MB

  12. Pracowałem z kolegą który kilka lat pracował w zakładach mercedesa.to co mi opowiadał jaką tandetę teraz tam produkują nie chciałem w to wierzyć.ale po ilości zgłaszanych problemów niestety okazuje się to prawdą.niestety tandeta nie dotyczy tylko marki mercedes.o ile wiem to standard który jest stosowany w większości niemieckich marek aut i to tych lepszych .wystarczy przejrzeć serwisy i komentarze.nowiutkie auta z DE psują się na potęgę.dlatego Niemieccy kierowcy niechętnie obecnie pozbywają się starszych roczników.A jeśli już to za cenę dla nas nie opłacalną

  13. Generalnie to nie ma co się czepiać pracowników, czy kierowników czy innych tam ludzi w tym serwisie, bo to tak na prawdę pionki są które z góry mają powiedziane co i jak. Ten film tylko pokazuje, że zwykły szary człowiek jest nikim w takiej sytuacji.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!