Loading…

Mechanik Audi Warszawa

Serwis Samochodów Audi w Warszawie - Nasz warsztat jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium.
Kontakt

Prosta wymiana Tarcz i klocków

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

DOSKONAŁA
138 opinii na

Agnieszka Gańska
Agnieszka Gańska
2023-02-16

Miałam problem z przednią szybą, nie chciała się otwierać. Mobilny mechanik naprawił usterkę szybko i za rozsądną cenę. Polecam!

Kamil Pppo
Kamil Pppo
2023-02-16

Polecam, świetny fachowiec. Zna się na tej pracy

JOHNDEERE team
JOHNDEERE team
2023-02-16

świetny mechanik, zawsze korzystam tylko tutaj, bez wad

Gabriela Żywica
Gabriela Żywica
2023-02-16

Najlepszy mechanik, jakiego do tej pory spotkałam, a ceny są zadowalające. Gorąco polecam.

Wiktor Lisicki
Wiktor Lisicki
2023-02-15

Usługa wykonana bardzo dobrze i szybko. Cena tez bardzo dobra.Polecam

Eryk Witkowski
Eryk Witkowski
2023-02-15

Jestem bardzo zadowolony z wykonanej usługi naprawy. Miła obsługa. Napewno tam wrócę..

Wiktoria Liczba
Wiktoria Liczba
2023-02-15

Wyskoczył mi błąd w samochodzie zadzwoniłem przyjechał pan naprawił usterkę w pare minut polecam wszystkim

wiktor wicek
wiktor wicek
2023-02-15

Przyjechałem wymienić akumulator pracownik mi wszystko fajnie doradził polecam ten warsztat

Paweł Lewandowski
Paweł Lewandowski
2023-02-15

Polecam ten warsztat szybko i sprawnie wymienili mi elektrykę w samochodzie

Emil Kornalewski
Emil Kornalewski
2023-02-14

Skorzystałem z usług Mobilnego Mechanika i jestem bardzo zadowolony. Znają się na swojej pracy i potrafili szybko i skutecznie rozwiązać mój problem. Polecam tę firmę każdemu, kto potrzebuje fachowej pomocy przy naprawie samochodu.



W dzisiejszym odcinku pokażę wam krok po kroku jak łatwo i prawidłowo bez warsztatu samemu wymienić tarcze i klocki …

Pobrane z Youtube Naprawa samochodów Audi, Mobilny Mechanik Warszawa – jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium w Warszawie.

Skuteczny serwis Audi w Warszawie & Serwis samochodowy, warsztat, naprawa samochodów z dojazdem. Warsztat samochodowy Auto Mechanik – Mobilny Warsztat w Warszawie zachęca wszystkich posiadaczy samochodów marki Audi do korzystania z usług warsztatu.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

DOSKONAŁA
138 opinii na
Agnieszka Gańska
Agnieszka Gańska
2023-02-16
Miałam problem z przednią szybą, nie chciała się otwierać. Mobilny mechanik naprawił usterkę szybko i za rozsądną cenę. Polecam!
Kamil Pppo
Kamil Pppo
2023-02-16
Polecam, świetny fachowiec. Zna się na tej pracy
JOHNDEERE team
JOHNDEERE team
2023-02-16
świetny mechanik, zawsze korzystam tylko tutaj, bez wad
Gabriela Żywica
Gabriela Żywica
2023-02-16
Najlepszy mechanik, jakiego do tej pory spotkałam, a ceny są zadowalające. Gorąco polecam.
Wiktor Lisicki
Wiktor Lisicki
2023-02-15
Usługa wykonana bardzo dobrze i szybko. Cena tez bardzo dobra.Polecam
Eryk Witkowski
Eryk Witkowski
2023-02-15
Jestem bardzo zadowolony z wykonanej usługi naprawy. Miła obsługa. Napewno tam wrócę..
Wiktoria Liczba
Wiktoria Liczba
2023-02-15
Wyskoczył mi błąd w samochodzie zadzwoniłem przyjechał pan naprawił usterkę w pare minut polecam wszystkim
wiktor wicek
wiktor wicek
2023-02-15
Przyjechałem wymienić akumulator pracownik mi wszystko fajnie doradził polecam ten warsztat
Paweł Lewandowski
Paweł Lewandowski
2023-02-15
Polecam ten warsztat szybko i sprawnie wymienili mi elektrykę w samochodzie
Emil Kornalewski
Emil Kornalewski
2023-02-14
Skorzystałem z usług Mobilnego Mechanika i jestem bardzo zadowolony. Znają się na swojej pracy i potrafili szybko i skutecznie rozwiązać mój problem. Polecam tę firmę każdemu, kto potrzebuje fachowej pomocy przy naprawie samochodu.

46 thoughts on “Prosta wymiana Tarcz i klocków

  1. Michu, półka cenowa wcale nie oznacza lepszego produktu 😉
    Na naklejce made in Germany ale tylko tyle z tego prawdy że leżały chwilę gotowe i spakowane na magazynie w Niemczech.
    Produkcja w …chinach, wybicie numerów na boku tarczy, nałożenie powłoki antykorozyjnej lub oleju i wysyłka zbiorczo w palecie (od 60 do 144 szt zależnie od rozmiaru i kształtu) do Polski, grawer, pakowanie w karton z instrukcją, naklejka z datą i dopiero wysyłka gotowca do Niemiec 😉
    Tak to wygląda w przypadku Mintex, Pagid, Hella-Pagid, TRW, FTE, Valeo itd itd ale tylko w Europie i na pewno oprócz Brembo choć sama produkcja to też chiny lub Włochy (choć to wcale nie znaczy że będzie lepiej 🙄).

  2. Nie polecam tego sklepu hamulcesklep lewian. Po zakupie brak gwarancji!!!! AMATORZY!!!! NIE POLECAM UWAGA UWAGA BRAK GWARANCJI PO ZAKUPIE!!!!! NIE POLECAM!!!!! Mimo wyników z warsztatu o krzywej tarczy robią wszystko żeby nie uznać gwarancji. Moja tarcze ocenili na oko że była źle zamontowana na brudną piastę mimo tego że tarcze były wymienione razem z piasta i łożyskiem (po wymianie na inne nowe tarcze bicie ustąpiło). UWAGA UWAGA OMIJAJCIE SZEROKIM LUKIEM. CHYBA ZE NIE ZALEZY WAM NA GWARANCJI. TARCZE ZIMMERMAN NIE POLECAM.

  3. widać że operacja wymiany zajmuje po max 30 min na stronę,no ale cóż u mnie to trwało a raczej trwa

    kilka godzin wrr,otóż wymiany dokonuje na przedniej osi.Żeby ściągnąć koło to też trzeba sie namęczyć przez dystanse.Jak już ściągnę to pojawia się kolejny problem i ostatni ,wybicie szpilki z jarzma .Jedna szpilka wyjdzie ,natomiast druga ani drgnie,wybijam,imbusem-nic,śrubą-nic,nawet szpilką która wyszła i nic wrr,zalałem WD40 Zobaczymy.Robota niby prosta a jednak idzie się napierd.. i czasem oddać na warsztat bo na filmie wszystko pięknie ładnie.:(

  4. Jeśli mogę to sam zrobić to czy nie muszę mierzyć lub badać bicia bocznego ? Na innych filmikach " gośc " tłumaczy, że fachowo może zrobić tylko doświadczony mechanik. Jeśli możesz odpowiedz. Pozdrawiam.

  5. dzieki temu filmowi po raz pierwszy wymieniłem klocki 🙂 co do zakładania budowa jarzma i zacisku jest troszeczkę inna niżeli w tym filmie, w moim przypadku klocki zaklada sie na jarzmo a dopiero wkłada się zacisk – mitsubishi space star.

  6. Witam
    Mam pytanie- w mojej Octavii montowali fabrycznie 2 rodzaje tarcz hamulcowych, a chce wymienić na nowe. Moje pytanie o czy mogę sprawdzić jaki jest rozmiar moich starych tarcz suwmiarką???

  7. Wiem że ten film jest stary jak świat, ten komentarz kieruje do osób które chcą wykonać tę wymianę samemu ale przeczytali komentarze "ekspertow" gdzie niektórzy podpierają się argumentem instrukcja tego zabrania. Pragnę zwrócić uwagę że instrukcja GM dla opla insigni nakazuje wymianę oleju w silniku turbo co 30 tys, pragnę też nadmienić że ta sama instrukcja mówi że oleju w automatycznej skrzyni biegów nie wymieniamy. Tak się składa że kupiłem opla insignie od osoby która przestrzegała instrukcji obsługi i skrzynia nadawaje się do generalnego remontu bo przez brak wymiany oleju mechatronikę strzelił c**j, tarczki się powycierały a konwerter to porażka. No ale jak to przecież auto było użytkowane zgodnie z instrukcja, poprzedni właściciel wyciągnął pierwsze wnioski robiąc remont silnika bo regularne wymiany oleju sprawiły że panewki powiedziały papa. Zrozumcie że producenci obecnie mają właściciela głęboko w poważaniu ma się zgadzać przez okres gwarancji a potem elo. Skoro nakładanie filmu olejowego na piastę która jest gołym elementem metalowym jest złe według niektórych znawców do dlaczego oliwimy broń palna? Film olejowy odcina dostep tlenu a jak nie ma tlenu nie ma korozji. Proste nie? Czasami wystarczy podstawowa wiedza aby odróżnić kiedy ktoś gada głupoty a kiedy mówi z sensem. Co do sprawdzania bicia tarcz, gwarantuje wam że żaden serwis nie bawi się w takie coś bo liczy się jak najszybsze wykonanie pracy i przejście do kolejnego pacjenta. Nawet wam piasty na szybko nie opierdziela na sztukę bo to marnowanie czasu. Jak wam przed wymiana koła od piast czy tarcz nie biły gwarantuje wam że po wymianie jak oczyścicie bić nie będą.

  8. Kolejny pomysł na pokrywę do QS One: pokrywa Slim: priorytet ma być najcieńsza, kosztem nośności i rączki, wodoszczelność w miarę możliwości. Może mieć dwa zastosowania: pokrywa na Boxa na czerwone zapięcia oraz na każdą skrzynie One. Służyć ma tylko do magazynowania- w skrzyniach mam głównie drobnice, jak wrzucam karton z jakimiś materiałami to mi często opakowania zgniata.

  9. Wszystko ładnie pięknie ale czemu nie pokazałeś ani nie powiedziałeś o wyczyszczeniu tłoczka przecież to jest jedną z najważniejszych czynności jeśli tłoczek będzie zardzewiały to pojawi się wyciek płynu powinno się przy wymianie wyjąć i wyczyścić albo chociaż napsikac specjalnego smaru pod gumkę… Nie krytykuje cię ale powiedziałeś o wymianie gumek od śrubek na ampula a nic o gumce od tłoczka która jest ważniejsza i łatwo ją uszkodzić trzeba uważać na nia… Chciałbym żebyś się odniósł do tego pozdrawiam…:)

  10. Witam. Może ktoś doradzić jakie tarcze i klocki do Mondeo MK4? Obecnie po przejrzeniu kilkunastu postów, obejrzeniu filmów, to mam taki mętlik w głowie, że już kompletnie nie wiem w co iść. Cenowo nie chciałbym przekroczyć ok. 1300zł/za kpl (przód+tył).

  11. Witam, czy przy wymianie kolców w Mercedesie W211, to trzeba deaktywować system SBC, podobno wystarczy tylko zablokować auto centralnym zamkiem i odkręcić zbiorniczek z płynem żeby wyrównać cienie i umożliwić cofniecie tłoczka ?
    Moje pytanie, czy tak można zrobić i nie będzie problemów z SBC ?

Skomentuj Ireneusz Ałdaś Anuluj pisanie odpowiedzi

Zadzwoń!