Loading…

Mechanik Audi Warszawa

Serwis Samochodów Audi w Warszawie - Nasz warsztat jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium.
Kontakt

Widziałeś DOLOT W SWOIM DIESLU PO 200.000 km??? Jak wyczyści układ dolotowy Tanio i szybko!!!

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



Układ dolotowy w silnikach Diesla jest, bardzo często zapominanym elementem w naszym samochodzie, a jednak co kilka lat lub co kilkadziesiąt tyś kilometrów należało by go otworzyć i wyczyścić, a na pewno będzie to lepsze dla mocy i spalania w aucie. Dziś pokażę Wam jak wygląda kolektor i egr po 250.000km i jak go wyczyścić. Pomogłem ? To kciuk w górę i udostępniajcie.

WALIZKA NARZĘDZI BY M4K GARAGE
————————————————————————
https://na.allegro.pl/PROMO_M4K_walizka
————————————————————————

STREFA OKAZJI I PROMOCJI Allegro dla widzów m4k
———————————————————————————–
https://na.allegro.pl/PROMO_M4K
———————————————————————————–

szukasz tanio ubezpieczenia? Koniecznie zajrzyj na Mubi.pl
specjalnie dla widzów M4K przygotowano ofertę za zakup dowolnego OC wraca na twoje konto 150zł
——————————————————————————————
https://mubi.pl/milosnicy4kolek/
———————————————————————————
W RAZIE PYTAŃ ADRES EMAIL
—————————————————-
m4k@mubi.pl
—————————————————-

Koniecznie odwiedźcie muzeum techniki wojskowej GRYF miejsce dla miłośników wszystkich kółek
—————————————————————————
https://www.facebook.com/MuzeumGRYF
————————————————————————-

Link do mojej 2 książki 🙂
—————————————————————————————
https://na.allegro.pl/PROMO_M4K_ksiazka_2
—————————————————————————————

Koniecznie zajrzyjcie do ekipy z Mtuning tam znajdziecie wszystkie graty i części do waszych projektów i nie tylko
———————————————————————————–
https://www.facebook.com/MTuningPerformance/
———————————————————————————–

JUŻ JEST NOWY WARSZTAT M4K GARAGE WROCŁAW koniecznie zajrzyjcie
———————————————————————————
https://www.facebook.com/M4KGarageWroclaw/
———————————————————————————

Strona www salonu samochodów używanych by m4k
————————————
https://salon.m4k.pl/
————————————

UWAGA UWAGA JUŻ JEST!!!
Moja Nowa książka do nabycia !!!
———————————————————————-
http://bit.ly/milosnicy2
———————————————————————-

WSPÓŁPRACA
info@milosnicy4kolek.pl

INSTAGRAM WBIJAJCIE
———————————————————————————–
https://www.instagram.com/milosnicy4kolek/
————————————————————————————

meble warsztatowe których się nie powstydzimy 🙂
——————————————

Start


——————————————

Patronite To dzięki temu że Wy się dokładacie możemy realizować coraz to śmielsze projekty tak więc jeżeli masz ochotę wesprzeć rozwój kanału i doceniasz nasz wkład wbijaj i zostań patronem 🙂

——————————————————————
https://patronite.pl/Milosnicy4kolek
——————————————————————

Wbijajcie na naszego FB
——————————————————————————————————
https://www.facebook.com/milosnicy.czterech.kolek.gdansk/

Pobrane z Youtube Naprawa samochodów Audi, Mobilny Mechanik Warszawa – jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium w Warszawie.

Skuteczny serwis Audi w Warszawie & Serwis samochodowy, warsztat, naprawa samochodów z dojazdem. Warsztat samochodowy Auto Mechanik – Mobilny Warsztat w Warszawie zachęca wszystkich posiadaczy samochodów marki Audi do korzystania z usług warsztatu.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

41 thoughts on “Widziałeś DOLOT W SWOIM DIESLU PO 200.000 km??? Jak wyczyści układ dolotowy Tanio i szybko!!!

  1. Witam serdecznie
    U mnie ostatnio pojawił się problem z odpalaniem na ciepłym trzeba było dobrą chwilę pokręcić żeby załapał. Zwiększona została dawka rozruchowa i wymienione wszystkie świece bo wszystkie spalone a dodam że na zimnym odpalał od strzała. Ale teraz pojawił się problem taki ze sporadycznie szarpnie czy się przydławi ale tylko na niedogrzanym i większości jazda do 60 km/h czyli po mieście . Czy może to być problem z egr zaznaczę ze mam 1.9 tdi 130KM AWXz 2004 i ma 487tys a nigdy nie czyściłem egr . Mam go od ponad 12 lat i nigdy nie było problemu nie kopci nie gaśnic ma moc i niewiem czy jest problem ze przez zwiększona dawkę czy inny problem i to tylko zbieg okoliczności . Myślałem że może czujnik polozenia walu korbowego bo też steruje dawkami paliwa ale żadnego błędu ani kontrolki ni ma. Mam zagwostke.
    Pozdrawiam za fajne krótkie i na temat filmiki z których można się dużo nauczyć.
    Tak dalej trzymać

  2. Mechanik, u którego byłem powiedział, że EGR jest zablokowany w takiej pozycji(można jeździć) i sam egr to 1200 PLN + robocizna Audi A4B8 2012. Powiedział, że tego się nie czyści tylko wymienia. Nie wiem sam co myśleć, a sam nie potrafię tego zrobić.

  3. przerabialem osobiscie ten temat w 1.9tdi ASZ przebieg 380tys wrazenia po zdjeciu podobne
    1 czyszczenie to bylo zalanie benzyna i wypalenie ehefkt nie byl WOW
    2 czyszczenie uzylem BRUDPUR VC242 (VOIGT) koncentrat do czyszczenia zabrudzen + druciak do mycia butelek

    zalalem kolektor na 30min wyczyscilem druciakiem i efekt jak nowy 🙂

  4. Mam astrę GTC 150 tys przejechane, po wciśnięciu sprzęgła obroty skaczą później wraca do normy. To samo się dzieje na wolnym biegu gdy wciśnie gas i puści to po spadku falują lekko i po 2s wraca do normy tak jakby się ustawiał. Czy myślicie że to przepustnica i kolektor ? Dodam że pojawił się błąd P003A ale to jeśli chodzi o turbo.

  5. Mam Forda Galaxy 2010 1.8tdci i jest po wymianie turbiny na regeneracyjną bo wcześniejsza zepsuła sie i wywalilo olej wiec wymienilem. I teraz tak…
    Auto na pierwszych trzech biegach ładnie ciągnie z turbo i sila jest jednak po wrzuceniu juz biegu 4 i wyjazd na autostrade mam wrazenie jak bym ciągnął ciężka przyczepe. Nie chce rozpedzic sie wiecej niz 130km/h. Wymienilem egr i dalej nic. Komputer nie pokazuje błędu. Gdzie szukać problemu?

  6. Z doświadczenia, astra 1.7 CDTI. Miałem czyszczenie dolotu, objawy – odcięcie turbo powyżej 140 km/h. Pomogło pięknie, później co roku samodzielnie czyściłem dolot chemią – strata czasu i pieniędzy, po 5 latach znowu się zapchał dolot. Także zalecam raz na kilka lat zdjęcie dolotu jak proponuję prowadzący. Bardzo dobrze do działa chemia do czyszczenia kominka. Pozdro.

  7. Servus.
    Kontrolka Check engine włącza się przy temp 27 – 28 stopni na zewnątrz, I tylko przy włączonej klimatyzacji. gaśnie jak temp. na zewnątrz spadnie poniżej 24 stopni. Podpinam kompa i mam meldunek o 1-szym stopniu zapchania katalizatora, po czyszczeniu problem znika na 2-3 dni. Nawet po wstawieniu nowego kąta, historia się powtarza. Astra H 1.7 CDTI rocznik 2010. Ktoś potrafi to ogarnąć ?
    Pozdrawiam

  8. Dziękuje zrobie tqaki przegląd zeswją mazdą
    Aaaaaaaaaaaaa może mógł byś podpowiedziec jak można poradzić sobie z szybkościomierzem raz pokazuje ile kilometrów na godzine a za chwile jak wyłacze silnik to i włącze spowrotem stoii na zero ani drgnie (Mazda 626 GF ) no i cod 47 czyli 4 długie i 7 krótkich dziękuje 9 ps oczywiście jak wyjdzie bez jakieś wino czy jakieś owoce się nie obejdzie np pół litra i ogórek pozdrawiam

Dodaj komentarz

Zadzwoń!