Loading…

Mechanik Audi Warszawa

Serwis Samochodów Audi w Warszawie - Nasz warsztat jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium.
Kontakt

Zobacz jak zmierzyć nacisk na hak holowniczy! #101_Gadżetów

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



Oglądaj „101 gadżetów motoryzacyjnych” w niedziele o godz. 11:45 w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/101-gadzetow-motoryzacyjnych-odcinki,24777/odcinek-4,S04E04,217401 Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/channel/UCfsSoUSQzUimrjKhAKmshDQ?sub_confirmation=1
W podróży samochodem przydają się różnorodne akcesoria, które mogą nie tylko umilić czy ułatwić jazdę, ale niejednokrotnie uratować nas z opresji.

#tvn #tvnturbo #101gadżetów

Pobrane z Youtube Naprawa samochodów Audi, Mobilny Mechanik Warszawa – jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium w Warszawie.

Skuteczny serwis Audi w Warszawie & Serwis samochodowy, warsztat, naprawa samochodów z dojazdem. Warsztat samochodowy Auto Mechanik – Mobilny Warsztat w Warszawie zachęca wszystkich posiadaczy samochodów marki Audi do korzystania z usług warsztatu.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

46 thoughts on “Zobacz jak zmierzyć nacisk na hak holowniczy! #101_Gadżetów

  1. Sorry, ale te "dobre rady" to napewno nie w przypadku przyczep klasy 3,5t. Tu nośność zaczepu i haka w większości terenówek lub ciężkich busów wynosi 150 kg i warto też ten zakres wykorzystać oczywiście go nie przekraczając. Wtedy zestaw prowadzi się maksymalnie stabilnie. Taka konfiguracja jest też w pełni przepisową. WAŻNE: "Rozciaganie" zestawu cisnąc na gaz w celu stabilizacji miotającej przyczepy to samobójczy mit. Przy pojawieniu się tendencji miotania jak najwcześniej z umiarem przyhamować i zestaw natychmiast się stabilizuje (o ile nie zwlekaliśmy aż do momentu kiedy przyczepa zaczyna wyprzedzać samochód)

  2. Z masą na przyczepie jest jak z umiejscowieniem silnika – jeśli jest ciężko z przodu, to nie skręca ale jest stabilnie, a jak ciężko jest z tyłu to może skręca ale chce zabić na miejscu.
    Chyba lepiej dociążyć hak, niż odciążyć ubezpieczenie

  3. A nie taniej i prościej jest zaparkować po prostu na środku przyczepy? Wiadomo, że silnik i tak jest z przodu więc będzie lekko przesuwać nacisk w przód ale to nie będzie znaczna wartość.

  4. Kiedyś wiozlem na takiej brenderupce passata b6 WV Sharanem, początki z lawetą, passat był podobnie załadowany jak na filmie przy nacisku 60 kg, po przekroczeniu 80 km/h zaczął się węgorz i 3 pasy na niemieckiej a2 były moje na szczęście obyło się bez dachowania. Po wymianie gaci podjechałem paskiem 20 cm do przodu i jechalo się jak po sznurku. Morał? Lepsze 130 kg na haku niż "miotanie jak szatan"

  5. Ja mam inny patent. Najpierw mierzę wysokość haka do ziemi. Ważę około 80kg. Staję na haku i proszę drugą osobę żeby zmierzyłam miarką ile auto usiadło na zawieszeniu na haku np. 5 cm. Wtedy jak załaduje auto wiem, że wysokość powinna być około 4 cm. I tak cyrkluje autem aby było 4 cm mniej od nominalnej wysokości.

  6. Po załadowaniu auta w sposób widoczny na końcu filmiku laweta fajnie tańczy na autostradzie i szybko można wypierniczyć.Kto jeździ z lawetą wie co mam na myśli.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!