Serwis Samochodów Audi w Warszawie - Nasz warsztat jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium.
Miałam problem z przednią szybą, nie chciała się otwierać. Mobilny mechanik naprawił usterkę szybko i za rozsądną cenę. Polecam!
Kamil Pppo
2023-02-16
Polecam, świetny fachowiec. Zna się na tej pracy
JOHNDEERE team
2023-02-16
świetny mechanik, zawsze korzystam tylko tutaj, bez wad
Gabriela Żywica
2023-02-16
Najlepszy mechanik, jakiego do tej pory spotkałam, a ceny są zadowalające. Gorąco polecam.
Wiktor Lisicki
2023-02-15
Usługa wykonana bardzo dobrze i szybko. Cena tez bardzo dobra.Polecam
Eryk Witkowski
2023-02-15
Jestem bardzo zadowolony z wykonanej usługi naprawy. Miła obsługa. Napewno tam wrócę..
Wiktoria Liczba
2023-02-15
Wyskoczył mi błąd w samochodzie zadzwoniłem przyjechał pan naprawił usterkę w pare minut polecam wszystkim
wiktor wicek
2023-02-15
Przyjechałem wymienić akumulator pracownik mi wszystko fajnie doradził polecam ten warsztat
Paweł Lewandowski
2023-02-15
Polecam ten warsztat szybko i sprawnie wymienili mi elektrykę w samochodzie
Emil Kornalewski
2023-02-14
Skorzystałem z usług Mobilnego Mechanika i jestem bardzo zadowolony. Znają się na swojej pracy i potrafili szybko i skutecznie rozwiązać mój problem. Polecam tę firmę każdemu, kto potrzebuje fachowej pomocy przy naprawie samochodu.
Załaduj więcej
Related
Oglądaj „101 gadżetów motoryzacyjnych” w niedziele o godz. 11:45 w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/101-gadzetow-motoryzacyjnych-odcinki,24777/odcinek-4,S04E04,217401 Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/channel/UCfsSoUSQzUimrjKhAKmshDQ?sub_confirmation=1
W podróży samochodem przydają się różnorodne akcesoria, które mogą nie tylko umilić czy ułatwić jazdę, ale niejednokrotnie uratować nas z opresji.
#tvn #tvnturbo #101gadżetów
Pobrane z Youtube Naprawa samochodów Audi, Mobilny Mechanik Warszawa – jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium w Warszawie.
Skuteczny serwis Audi w Warszawie & Serwis samochodowy, warsztat, naprawa samochodów z dojazdem. Warsztat samochodowy Auto Mechanik – Mobilny Warsztat w Warszawie zachęca wszystkich posiadaczy samochodów marki Audi do korzystania z usług warsztatu.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
Miałam problem z przednią szybą, nie chciała się otwierać. Mobilny mechanik naprawił usterkę szybko i za rozsądną cenę. Polecam!
Kamil Pppo
2023-02-16
Polecam, świetny fachowiec. Zna się na tej pracy
JOHNDEERE team
2023-02-16
świetny mechanik, zawsze korzystam tylko tutaj, bez wad
Gabriela Żywica
2023-02-16
Najlepszy mechanik, jakiego do tej pory spotkałam, a ceny są zadowalające. Gorąco polecam.
Wiktor Lisicki
2023-02-15
Usługa wykonana bardzo dobrze i szybko. Cena tez bardzo dobra.Polecam
Eryk Witkowski
2023-02-15
Jestem bardzo zadowolony z wykonanej usługi naprawy. Miła obsługa. Napewno tam wrócę..
Wiktoria Liczba
2023-02-15
Wyskoczył mi błąd w samochodzie zadzwoniłem przyjechał pan naprawił usterkę w pare minut polecam wszystkim
wiktor wicek
2023-02-15
Przyjechałem wymienić akumulator pracownik mi wszystko fajnie doradził polecam ten warsztat
Paweł Lewandowski
2023-02-15
Polecam ten warsztat szybko i sprawnie wymienili mi elektrykę w samochodzie
Emil Kornalewski
2023-02-14
Skorzystałem z usług Mobilnego Mechanika i jestem bardzo zadowolony. Znają się na swojej pracy i potrafili szybko i skutecznie rozwiązać mój problem. Polecam tę firmę każdemu, kto potrzebuje fachowej pomocy przy naprawie samochodu.
Załaduj więcej
Related
Related
46 thoughts on “Zobacz jak zmierzyć nacisk na hak holowniczy! #101_Gadżetów”
Sorry, ale te "dobre rady" to napewno nie w przypadku przyczep klasy 3,5t. Tu nośność zaczepu i haka w większości terenówek lub ciężkich busów wynosi 150 kg i warto też ten zakres wykorzystać oczywiście go nie przekraczając. Wtedy zestaw prowadzi się maksymalnie stabilnie. Taka konfiguracja jest też w pełni przepisową. WAŻNE: "Rozciaganie" zestawu cisnąc na gaz w celu stabilizacji miotającej przyczepy to samobójczy mit. Przy pojawieniu się tendencji miotania jak najwcześniej z umiarem przyhamować i zestaw natychmiast się stabilizuje (o ile nie zwlekaliśmy aż do momentu kiedy przyczepa zaczyna wyprzedzać samochód)
Z masą na przyczepie jest jak z umiejscowieniem silnika – jeśli jest ciężko z przodu, to nie skręca ale jest stabilnie, a jak ciężko jest z tyłu to może skręca ale chce zabić na miejscu. Chyba lepiej dociążyć hak, niż odciążyć ubezpieczenie
A nie taniej i prościej jest zaparkować po prostu na środku przyczepy? Wiadomo, że silnik i tak jest z przodu więc będzie lekko przesuwać nacisk w przód ale to nie będzie znaczna wartość.
Kiedyś wiozlem na takiej brenderupce passata b6 WV Sharanem, początki z lawetą, passat był podobnie załadowany jak na filmie przy nacisku 60 kg, po przekroczeniu 80 km/h zaczął się węgorz i 3 pasy na niemieckiej a2 były moje na szczęście obyło się bez dachowania. Po wymianie gaci podjechałem paskiem 20 cm do przodu i jechalo się jak po sznurku. Morał? Lepsze 130 kg na haku niż "miotanie jak szatan"
Ja mam inny patent. Najpierw mierzę wysokość haka do ziemi. Ważę około 80kg. Staję na haku i proszę drugą osobę żeby zmierzyłam miarką ile auto usiadło na zawieszeniu na haku np. 5 cm. Wtedy jak załaduje auto wiem, że wysokość powinna być około 4 cm. I tak cyrkluje autem aby było 4 cm mniej od nominalnej wysokości.
Można wiele się nauczyć z Twoich filmów między innymi max nacisk na hak. Byłem pewien że pojazd ma być właśnie do końca zaparkowany tak jak miałeś na początku a tu proszę!!
Po załadowaniu auta w sposób widoczny na końcu filmiku laweta fajnie tańczy na autostradzie i szybko można wypierniczyć.Kto jeździ z lawetą wie co mam na myśli.
Sorry, ale te "dobre rady" to napewno nie w przypadku przyczep klasy 3,5t. Tu nośność zaczepu i haka w większości terenówek lub ciężkich busów wynosi 150 kg i warto też ten zakres wykorzystać oczywiście go nie przekraczając. Wtedy zestaw prowadzi się maksymalnie stabilnie. Taka konfiguracja jest też w pełni przepisową. WAŻNE: "Rozciaganie" zestawu cisnąc na gaz w celu stabilizacji miotającej przyczepy to samobójczy mit. Przy pojawieniu się tendencji miotania jak najwcześniej z umiarem przyhamować i zestaw natychmiast się stabilizuje (o ile nie zwlekaliśmy aż do momentu kiedy przyczepa zaczyna wyprzedzać samochód)
1:10 chyba przodu auta przez co nie da się skręcać…
Z masą na przyczepie jest jak z umiejscowieniem silnika – jeśli jest ciężko z przodu, to nie skręca ale jest stabilnie, a jak ciężko jest z tyłu to może skręca ale chce zabić na miejscu.
Chyba lepiej dociążyć hak, niż odciążyć ubezpieczenie
Dudus, jak ja Cię lubie🙂
miota nim jak szatan
Czyli co wozenie crossa w poprzek auta na haku to nie dobrze? Sa takie mocowania. Jednak przyczepka.
A nie taniej i prościej jest zaparkować po prostu na środku przyczepy? Wiadomo, że silnik i tak jest z przodu więc będzie lekko przesuwać nacisk w przód ale to nie będzie znaczna wartość.
a czemu nie posmarowany hak
Kiedyś wiozlem na takiej brenderupce passata b6 WV Sharanem, początki z lawetą, passat był podobnie załadowany jak na filmie przy nacisku 60 kg, po przekroczeniu 80 km/h zaczął się węgorz i 3 pasy na niemieckiej a2 były moje na szczęście obyło się bez dachowania. Po wymianie gaci podjechałem paskiem 20 cm do przodu i jechalo się jak po sznurku. Morał? Lepsze 130 kg na haku niż "miotanie jak szatan"
Test bez sensu bo laweta nieprzystosowana na dla tego suva to 1 bo tez ma swoje dmc wiec czuje ze i tak zostalo przekroczone
🖤💚🖤💚🖤💚🖤💚🖤
Ja mam inny patent. Najpierw mierzę wysokość haka do ziemi. Ważę około 80kg. Staję na haku i proszę drugą osobę żeby zmierzyłam miarką ile auto usiadło na zawieszeniu na haku np. 5 cm. Wtedy jak załaduje auto wiem, że wysokość powinna być około 4 cm. I tak cyrkluje autem aby było 4 cm mniej od nominalnej wysokości.
A gdyby to wstawia pod haka i bez wypinania widać?
duda weź ty sie lepiej tam za wykopki ziemniaków
A nie lepiej pojechać na najbliszą wagę samochodową i wjechać tylko samochodem?
Poradnik jak z lawety zrobić zawodową tańcerkę
Można wiele się nauczyć z Twoich filmów między innymi max nacisk na hak.
Byłem pewien że pojazd ma być właśnie do końca zaparkowany tak jak miałeś na początku a tu proszę!!
Hehe waga łazienkowa trochę taniej wychodzi a trzonek z odpowiednią długością to szczegół
E.. To raczej reklama crosslanda🤣
No fajne fajne 🙂😊
W mercedesie ML W164 mam maks. 135kg na haku
Cholera ja przeciazalem nie raz i to sporo
To ja już wolę urwać hak ale nie dachowac z przyczepą.
Moim zdaniem lepiej niech dociska niż odrywa samochód tyłem
Po załadowaniu auta w sposób widoczny na końcu filmiku laweta fajnie tańczy na autostradzie i szybko można wypierniczyć.Kto jeździ z lawetą wie co mam na myśli.
Niektóre haki Westfalii w Sharan ach miały nacisk 100kg
Ciekawy odcinek. Faktycznie ta pomarańczowa waga może mieć więcej zastosowań ale bardziej dla kobiet 😂
Wyciągnąłem cenna lekcje oglądając ten odcinek , pozdro 😉
Jak max 80 jak ja mam na haku 2000kg?
do tej przyczepy nie trzeba żadnych wynalazków ci co maja taki rodzaj jak ta wiedza o czym pisze 😀
Dla kobiet ten gadżet też dobry 😀
To się w dwoje robi
Miota nim jak szatan
zwykla waga łazienkowa kosztuje 30 pln i rozwiązuje problem,pozdrawiam gadżeciaży.
I spróbuj teraz jechać z tym autem 90 na godzinę z małej górki to od razu cię majtnie nawet się nie zorjetujesz kiedy
super odcinek
1:22 waga do 150kg odczyt ponad 200 xd
Ta część,przypomina dildo👍🤣🤣🤣
Widać że zderzak już dużo przeżył 👌
Prosimy o powrót 101 napraw 😁
Wyczuć w rękach zakres 50-80 kg dość łatwo w rękach, chyba że ktoś nie może dźwigać 😉, nagdorsza rytacja gdy jest mniej jak 50kg lub -50 lub więcej
Ten odcinek przydał by się przed wakacjami nie teraz gdzie nikt nie będzie już jeździł kempingiem 😀
✋👍
Samochód najlepiej załadować tak aby silnik wystawał za przednią ośką
Spoko ale za droga
Na lawetę wjechać tyłem kołem pod klin i powinno być ok .