Loading…

Mechanik Audi Warszawa

Serwis Samochodów Audi w Warszawie - Nasz warsztat jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium.
Kontakt

Samodzielna regulacja świateł ksenonowych #101_Napraw

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



Oglądaj „101 Napraw” w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/101-napraw-odcinki,3804/odcinek-3,S07E03,115194
Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/channel/UCfsSoUSQzUimrjKhAKmshDQ?sub_confirmation=1
Grzegorz Duda to mechanik z doświadczeniem zdobywanym w ekstremalnych warunkach – podczas przygotowywania aut do sportu wyczynowego. Swoją wiedzą chętnie dzieli się z widzami, zdradzając sposoby na pomysłowe modyfikacje i doradzając, jak likwidować często występujące usterki – z wieloma z nich można się uporać bez kosztownych i czasochłonnych wizyt u specjalistów! Prowadzący w przystępny i obrazowy sposób demonstruje proste i nieco bardziej skomplikowane naprawy, inspirując oglądających do zainteresowania się mechaniką i lepszego rozumienia, jak działa samochód, nie zapominając o kwestiach bezpieczeństwa.

Pobrane z Youtube Naprawa samochodów Audi, Mobilny Mechanik Warszawa – jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium w Warszawie.

Skuteczny serwis Audi w Warszawie & Serwis samochodowy, warsztat, naprawa samochodów z dojazdem. Warsztat samochodowy Auto Mechanik – Mobilny Warsztat w Warszawie zachęca wszystkich posiadaczy samochodów marki Audi do korzystania z usług warsztatu.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

27 thoughts on “Samodzielna regulacja świateł ksenonowych #101_Napraw

  1. i co z tego ja robie tak co rok, że podnosze sobie odrobinke do góry…kiedy trzeba przyjechać na badanie techniczne to diagnosta z uporem maniaka obniża mi je z powrotem i znowu jest za nisko i nocą cięzko jechać…i tak już kilka lat… 😀

  2. Nawet na filmie widac ze swiatla po "ustawieniu" swieca wyzej niz wysokosc reflektorow. No rzeczywiscie mozna bezpiecznie dojechac… Mozna bylo chociaz powiedziec ze linia odciecia powinna sie obnizac jak sie oddalamy od sciany.

  3. W moim aucie nie działa poziomowanie, światła przeszły w tryb najkrótszego zasięgu, podniosłem je ręcznie. Serwis pogrzebał i stwierdził, że to czujnik położenia tylnej osi- nie było od niego sygnałów. Wymienili czujnik, ale poziomowanie dalej nie działa, wyskakuje błąd kalibracji.
    Moje pytanie brzmi: czy światła trzeba położyć ręcznie na sam dół żeby kalibracja zadziałała?

  4. A jeśli czujnik poziomowania się zespół to mogę ustawić je raz i wtedy zawsze będą świecić tak jak je ustawiłem ? Bo nie rozumiem fenomenu tych czujników tak szczerze ?

  5. Na stacji diagnostycznej co ty mówisz …. chyba MICHU musi tu kogoś nauczyć coś … diagności nie umieją ustawić xenonów mają złe urządzenia do tego ustawią tak że światła świecą prawie w samą ziemie….

  6. Kurde a juz myslalem ze sie czegos dowiem z tego filmu, a nawet nie wspomniane jak ma vyc regulacja na boki ani czy te "spady" maja byc na tej samej wysokosci czy jeden na drugi wchodzic?

  7. Bardzo dobry opis, przynajmniej jeden co nie twierdzi, że musimy podłączać VCDS by to zrobić. Od zawsze tak robię i nie słucham tych teorii od filozofów co to wciskają kit, że bez komputera tego się nie zrobi.

  8. Żeby ustawić światła w tym aucie to najpierw trzeba zrobić tryb serwisowy programem np vcds czy vas itp żeby sterownik od świateł wiedział żeby podczas regulacji świateł jest przeprowadzone to manualnie A nie przez pozomowanie

Dodaj komentarz

Zadzwoń!