Serwis Samochodów Audi w Warszawie - Nasz warsztat jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium.
Miałam problem z przednią szybą, nie chciała się otwierać. Mobilny mechanik naprawił usterkę szybko i za rozsądną cenę. Polecam!
Kamil Pppo
2023-02-16
Polecam, świetny fachowiec. Zna się na tej pracy
JOHNDEERE team
2023-02-16
świetny mechanik, zawsze korzystam tylko tutaj, bez wad
Gabriela Żywica
2023-02-16
Najlepszy mechanik, jakiego do tej pory spotkałam, a ceny są zadowalające. Gorąco polecam.
Wiktor Lisicki
2023-02-15
Usługa wykonana bardzo dobrze i szybko. Cena tez bardzo dobra.Polecam
Eryk Witkowski
2023-02-15
Jestem bardzo zadowolony z wykonanej usługi naprawy. Miła obsługa. Napewno tam wrócę..
Wiktoria Liczba
2023-02-15
Wyskoczył mi błąd w samochodzie zadzwoniłem przyjechał pan naprawił usterkę w pare minut polecam wszystkim
wiktor wicek
2023-02-15
Przyjechałem wymienić akumulator pracownik mi wszystko fajnie doradził polecam ten warsztat
Paweł Lewandowski
2023-02-15
Polecam ten warsztat szybko i sprawnie wymienili mi elektrykę w samochodzie
Emil Kornalewski
2023-02-14
Skorzystałem z usług Mobilnego Mechanika i jestem bardzo zadowolony. Znają się na swojej pracy i potrafili szybko i skutecznie rozwiązać mój problem. Polecam tę firmę każdemu, kto potrzebuje fachowej pomocy przy naprawie samochodu.
Załaduj więcej
Related
Oglądaj „101 Napraw” w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/101-napraw-odcinki,3804/odcinek-3,S07E03,115194
Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/channel/UCfsSoUSQzUimrjKhAKmshDQ?sub_confirmation=1
Grzegorz Duda to mechanik z doświadczeniem zdobywanym w ekstremalnych warunkach – podczas przygotowywania aut do sportu wyczynowego. Swoją wiedzą chętnie dzieli się z widzami, zdradzając sposoby na pomysłowe modyfikacje i doradzając, jak likwidować często występujące usterki – z wieloma z nich można się uporać bez kosztownych i czasochłonnych wizyt u specjalistów! Prowadzący w przystępny i obrazowy sposób demonstruje proste i nieco bardziej skomplikowane naprawy, inspirując oglądających do zainteresowania się mechaniką i lepszego rozumienia, jak działa samochód, nie zapominając o kwestiach bezpieczeństwa.
Pobrane z Youtube Naprawa samochodów Audi, Mobilny Mechanik Warszawa – jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium w Warszawie.
Skuteczny serwis Audi w Warszawie & Serwis samochodowy, warsztat, naprawa samochodów z dojazdem. Warsztat samochodowy Auto Mechanik – Mobilny Warsztat w Warszawie zachęca wszystkich posiadaczy samochodów marki Audi do korzystania z usług warsztatu.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
Miałam problem z przednią szybą, nie chciała się otwierać. Mobilny mechanik naprawił usterkę szybko i za rozsądną cenę. Polecam!
Kamil Pppo
2023-02-16
Polecam, świetny fachowiec. Zna się na tej pracy
JOHNDEERE team
2023-02-16
świetny mechanik, zawsze korzystam tylko tutaj, bez wad
Gabriela Żywica
2023-02-16
Najlepszy mechanik, jakiego do tej pory spotkałam, a ceny są zadowalające. Gorąco polecam.
Wiktor Lisicki
2023-02-15
Usługa wykonana bardzo dobrze i szybko. Cena tez bardzo dobra.Polecam
Eryk Witkowski
2023-02-15
Jestem bardzo zadowolony z wykonanej usługi naprawy. Miła obsługa. Napewno tam wrócę..
Wiktoria Liczba
2023-02-15
Wyskoczył mi błąd w samochodzie zadzwoniłem przyjechał pan naprawił usterkę w pare minut polecam wszystkim
wiktor wicek
2023-02-15
Przyjechałem wymienić akumulator pracownik mi wszystko fajnie doradził polecam ten warsztat
Paweł Lewandowski
2023-02-15
Polecam ten warsztat szybko i sprawnie wymienili mi elektrykę w samochodzie
Emil Kornalewski
2023-02-14
Skorzystałem z usług Mobilnego Mechanika i jestem bardzo zadowolony. Znają się na swojej pracy i potrafili szybko i skutecznie rozwiązać mój problem. Polecam tę firmę każdemu, kto potrzebuje fachowej pomocy przy naprawie samochodu.
Załaduj więcej
Related
Related
27 thoughts on “Samodzielna regulacja świateł ksenonowych #101_Napraw”
i co z tego ja robie tak co rok, że podnosze sobie odrobinke do góry…kiedy trzeba przyjechać na badanie techniczne to diagnosta z uporem maniaka obniża mi je z powrotem i znowu jest za nisko i nocą cięzko jechać…i tak już kilka lat… 😀
Nawet na filmie widac ze swiatla po "ustawieniu" swieca wyzej niz wysokosc reflektorow. No rzeczywiscie mozna bezpiecznie dojechac… Mozna bylo chociaz powiedziec ze linia odciecia powinna sie obnizac jak sie oddalamy od sciany.
W moim aucie nie działa poziomowanie, światła przeszły w tryb najkrótszego zasięgu, podniosłem je ręcznie. Serwis pogrzebał i stwierdził, że to czujnik położenia tylnej osi- nie było od niego sygnałów. Wymienili czujnik, ale poziomowanie dalej nie działa, wyskakuje błąd kalibracji. Moje pytanie brzmi: czy światła trzeba położyć ręcznie na sam dół żeby kalibracja zadziałała?
C4 Picasso na skrętnych xenonach z roku 2011. Niestety świecą za blisko i na identycznej wysokości. Mam możliwość zwykłej regulacji czy bez Lexii ani rusz?
A jeśli czujnik poziomowania się zespół to mogę ustawić je raz i wtedy zawsze będą świecić tak jak je ustawiłem ? Bo nie rozumiem fenomenu tych czujników tak szczerze ?
Na stacji diagnostycznej co ty mówisz …. chyba MICHU musi tu kogoś nauczyć coś … diagności nie umieją ustawić xenonów mają złe urządzenia do tego ustawią tak że światła świecą prawie w samą ziemie….
Kurde a juz myslalem ze sie czegos dowiem z tego filmu, a nawet nie wspomniane jak ma vyc regulacja na boki ani czy te "spady" maja byc na tej samej wysokosci czy jeden na drugi wchodzic?
Z Pewnych względów – radzę Panu rezygnację z jedzenia wieprzowiny oraz suplementację (idealnie chelatem albion lub cytrynianem) magnezem i witaminą C. Serio to z sympatii za świetny program.
Bardzo dobry opis, przynajmniej jeden co nie twierdzi, że musimy podłączać VCDS by to zrobić. Od zawsze tak robię i nie słucham tych teorii od filozofów co to wciskają kit, że bez komputera tego się nie zrobi.
Nie dość, że połowa samochodów świeci po oczach, bo ma nienormatywne żarówki lub lampy od anglików, to teraz zaczną jeszcze grzebać w ustawieniu wysokości. Oślepianie na drodze jest mega niebezpieczne.
Żeby ustawić światła w tym aucie to najpierw trzeba zrobić tryb serwisowy programem np vcds czy vas itp żeby sterownik od świateł wiedział żeby podczas regulacji świateł jest przeprowadzone to manualnie A nie przez pozomowanie
i co z tego ja robie tak co rok, że podnosze sobie odrobinke do góry…kiedy trzeba przyjechać na badanie techniczne to diagnosta z uporem maniaka obniża mi je z powrotem i znowu jest za nisko i nocą cięzko jechać…i tak już kilka lat… 😀
Mam uwalony regulator w przedniej lampie, ale ten od korekcji lewo – prawo. Prawy reflektor
świeci po rowie i drzewach.
Nawet na filmie widac ze swiatla po "ustawieniu" swieca wyzej niz wysokosc reflektorow. No rzeczywiscie mozna bezpiecznie dojechac… Mozna bylo chociaz powiedziec ze linia odciecia powinna sie obnizac jak sie oddalamy od sciany.
To chyba trzeba na przyrządach ustawiać a nie na białej ścianie z cegły xd
W moim aucie nie działa poziomowanie, światła przeszły w tryb najkrótszego zasięgu, podniosłem je ręcznie. Serwis pogrzebał i stwierdził, że to czujnik położenia tylnej osi- nie było od niego sygnałów. Wymienili czujnik, ale poziomowanie dalej nie działa, wyskakuje błąd kalibracji.
Moje pytanie brzmi: czy światła trzeba położyć ręcznie na sam dół żeby kalibracja zadziałała?
C4 Picasso na skrętnych xenonach z roku 2011. Niestety świecą za blisko i na identycznej wysokości. Mam możliwość zwykłej regulacji czy bez Lexii ani rusz?
A jeśli czujnik poziomowania się zespół to mogę ustawić je raz i wtedy zawsze będą świecić tak jak je ustawiłem ? Bo nie rozumiem fenomenu tych czujników tak szczerze ?
Na stacji diagnostycznej co ty mówisz …. chyba MICHU musi tu kogoś nauczyć coś … diagności nie umieją ustawić xenonów mają złe urządzenia do tego ustawią tak że światła świecą prawie w samą ziemie….
Kurde a juz myslalem ze sie czegos dowiem z tego filmu, a nawet nie wspomniane jak ma vyc regulacja na boki ani czy te "spady" maja byc na tej samej wysokosci czy jeden na drugi wchodzic?
A jak kręcę i nic się nie dźwiga?!
a jaka ma być wysokość na ścianie ??
Tak nie reguluje się reflektorów z układem autopozimowania!!
A prawa nie powinna byc troszke wyżej?
Wspaniała rada, Pycha !!!!!
Bmw x6??
Witam, a czy można przestawić reflektory bi xenon kiedy jest to anglik a chcę jeżdzić po prawej stronie nie wymieniając całych lamp?
Z Pewnych względów – radzę Panu rezygnację z jedzenia wieprzowiny oraz suplementację (idealnie chelatem albion lub cytrynianem) magnezem i witaminą C. Serio to z sympatii za świetny program.
Grzesiu dolej plynu chlodzacego
To poco czepia się ich policja
Bardzo dobry opis, przynajmniej jeden co nie twierdzi, że musimy podłączać VCDS by to zrobić. Od zawsze tak robię i nie słucham tych teorii od filozofów co to wciskają kit, że bez komputera tego się nie zrobi.
Nie dość, że połowa samochodów świeci po oczach, bo ma nienormatywne żarówki lub lampy od anglików, to teraz zaczną jeszcze grzebać w ustawieniu wysokości. Oślepianie na drodze jest mega niebezpieczne.
Żeby ustawić światła w tym aucie to najpierw trzeba zrobić tryb serwisowy programem np vcds czy vas itp żeby sterownik od świateł wiedział żeby podczas regulacji świateł jest przeprowadzone to manualnie A nie przez pozomowanie
Mam u siebie w Audi lewa lampę wysoko za jakiś czas schodze i będę grzebać, dzięki
A co z vcds i adaptacja w audi to co zostało pokazane na filmie zostało wykonane źle
a co zrobic jesli regulacja jest uszkodzona bo ktos uszkodził ????
Bardziej przydatne by bylo jak sobie samemu ustawic swiatla. Wzor, odleglosc, wysokosc itd.
A jaka jest odleglosc od sciany?? i na jaka wysokosc powinny swiecic swiatla od podlogi??