2016 Audi A6 2.0 TDI Ultra – Czy to był słuszny wybór? Oto mój samochód.
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689
2016 Audi A6 C7 2.0 TDI Ultra (S-tronic)
Jeśli uważasz, że Twój samochód powinien wystąpić w jednym z odcinków – napisz👍:
petrolheadnumberone@gmail.com
(zgłoszenia raczej Szczecin i okolice)
FACEBOOK: https://www.facebook.com/PetrolheadNumberOne
W tym odcinku przedstawiam Wam swój samochód. Dlaczego taki wybór? Czy jestem zadowolony? Zapraszam na szczegółowy test.
0:00 Wstęp
1:04 Dlaczego taki wybór?
1:52 Prezentacja samochodu z muzyką
2:46 Charakterystyka egzemplarza
3:49 Zawieszenie pneumatyczna, usterka
4:53 Wnętrze, środek, pozycja za kierownicą, wyposażenie
6:24 Silnik, parametry, osiągi
7:19 Prędkość maksymalna
7:54 Pokazanie samochodu z bliska, materiały, detale
26:45 Jazda próbna, wrażenia z jazdy
30:44 Zużycie paliwa, spalanie
31:42 Podsumowanie
Zapraszam do śledzenia oraz subskrypcji kanału.
#Audi #A6 #C7
2.0 TDI | 190 KM | 400 Nm | 232 kmh | 8.2 sec – 100 km/h
Pobrane z Youtube Naprawa samochodów Audi, Mobilny Mechanik Warszawa – jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium w Warszawie.
Dziś marka Audi jest uważana za jeden z najważniejszych aspektów koncernu Volkswagen. Jest również uważana za jedną z „wielkiej niemieckiej trójki” marek premium, obok BMW i Mercedes-Benz. Jednak tylko niewielki procent ludzi zdaje sobie sprawę, że był kiedyś taki okres w historii, kiedy firma Daimler-Benz była w całości właścicielem Audi. W annałach przemysłu motoryzacyjnego Audi jest dobrze znane z wielu rzeczy, z których jedną jest wprowadzenie wielu najnowocześniejszych rozwiązań technicznych do gamy produktów. Od tego czasu rozwiązania te przekształciły się w standardy branżowe i są wykorzystywane przez różnych producentów samochodów.
ZAAWANSOWANE TECHNOLOGIE W pojazdach Audi
Znaczną część awansu Audi na szczyt rynku można przypisać zastosowaniu najnowocześniejszych technologii w kolejnych generacjach modeli. Pojawienie się w reklamie hasła „Przewaga dzięki technice” (przewaga dzięki technologii) w latach 70. nie było dziełem przypadku.
Napęd na cztery koła quattro, który zadebiutował w modelu Audi quattro w 1980 roku, jest cechą chyba najbardziej kojarzoną z Audi w epoce nowożytnej. Technologia ta jest obecnie dostępna we wszystkich modelach produkowanych przez wszystkie marki, aw niektórych z nich (np. w seriach Q7, R8 i RS) stanowi standardowe rozwiązanie. Kolejnym obszarem, w którym Audi było pionierem, był rozwój turbodoładowanego silnika wysokoprężnego z bezpośrednim wtryskiem. Kolejnym przełomem była Audi Space Frame, która była aluminiową karoserią, która była zarówno wyjątkowo lekka, jak i mocna.
Skuteczny serwis Audi w Warszawie & Serwis samochodowy, warsztat, naprawa samochodów z dojazdem. Warsztat samochodowy Auto Mechanik – Mobilny Warsztat w Warszawie zachęca wszystkich posiadaczy samochodów marki Audi do korzystania z usług warsztatu.
Mechanik Audi Warszawa
Oprócz dobrej znajomości pojazdów marki Audi, nasi pracownicy posiadają sporą wiedzę ogólną z zakresu mechaniki pojazdowej. Kompleksowa obsługa serwisowa i naprawy samochodów Vw, Audi, Seat, Skoda, Porsche: remonty silników, regeneracja bloków, głowic silnika, wtryskiwaczy do modelów Audi:
Audi A1
Audi A3
Audi A4
Audi A5
Audi A6
Audi A7
Audi A8
Audi E-tron
Audi Q2
Audi Q3
Audi Q4
Audi Q5
Audi Q7
Audi Q8
Audi R8
Serwis Samochodów Audi w Warszawie
Wykonujemy remonty kapitalne wszystkich silników diesla oraz benzynowych do samochodów VW, Audi, Seat, Škoda. Naprawiamy i wymieniamy silniki dla Klientów z całej Europy, a także Azji i Afryki. Możesz spokojnie powierzyć nam swój samochód!
Dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu oraz rozległej wiedzy jesteśmy w stanie naprawić zarówno silniki benzynowe, jak i wysokoprężne.
Serwisowaliśmy silniki, które były zarówno konwencjonalne, jak i unikalne.
Po wykonaniu niezbędnych napraw i montażu silnika, za naszą pracę udzielamy gwarancji, która obowiązuje przez cały rok i obejmuje nieograniczoną liczbę kilometrów.
Podczas dużego remontu wymieniamy wszystkie zużyte części, dokładnie tak samo, jak przy przeglądzie fabrycznym.
Nasze komponenty pozyskujemy wyłącznie od dostawców, którzy produkują je specjalnie dla koncernu VAG, które są następnie włączane do produkcji pojazdu.
Nie eksperymentujemy i nie oszczędzamy na szczegółach; raczej prowadzimy naszą działalność zgodnie z wytycznymi dostarczonymi przez producenta.
Posiadamy wieloletnie doświadczenie w zakresie obsługi silników. Mamy dużą liczbę stałych klientów, w tym wiele warsztatów z siedzibą w Niemczech.
Klienci przesłali nam silniki do naprawy z różnych krajów w Europie, Azji i Afryce, w tym klienci z Niemiec i Austrii (wiele z tych pojazdów przejeżdża do 150 000 km rocznie).
Świadczymy usługi wymiany i naprawy silników dla ASO z Polski i zagranicy.
Posiadamy również duży wybór używanych silników, z których każdy został sprawdzony i ma gwarancję przebiegu i pochodzenia. Aby skrócić czas potrzebny na serwisowanie, oferujemy również gotowe silniki, które przeszły regenerację (na wymianę). To klient zawsze decyduje, czy chce coś wymienić, czy naprawić.
Oferujemy następujące usługi z zakresu bieżącej obsługi pojazdów:
ekspresowy serwis olejowy,
przegląd ogólny samochodu,
wymiana elementów zawieszenia,
wymiana elementów układu hamulcowego (klocków i tarcz hamulcowych),
wymiana oleju silnikowego, filtrów i innych płynów eksploatacyjnych,
przeglądy okresowe z wpisem do elektronicznej książki przeglądów,
przeglądy samochodów na gwarancji,
diagnostyka samochodowa ogólna,
sprawdzenie luzów, wycieków.
Serwis Samochodów Audi w Warszawie
Oto niektóre z najczęstszych usług, które oferujemy w branży mechaniki samochodowej: • przegląd, naprawa i wymiana wszystkich części zawieszenia, układu napędowego i hamulcowego samochodu; • wymiana pasków i łańcuchów rozrządu we wszystkich modelach samochodów grupy VAG; • naprawa i wymiana wszystkich elementów mechanicznych samochodu; • naprawy i remonty kapitalne silników; • naprawa układów wtryskowych CommonRail; • regeneracja głowic i bloków silnika; Dlaczego warto zlecić serwisowi Mobilny Mechanik Audi naprawę elementów mechanicznych swojego pojazdu?
• Korzystamy wyłącznie z oficjalnych instrukcji serwisowych wydanych przez firmę VAG. • Posiadamy setki specjalistycznych narzędzi i przyrządów, których używamy do obsługi samochodów marki Volkswagen, Audi, Seat, Skoda.
Jesteśmy w stanie dokonać wszelkich napraw związanych z elektromechaniką samochodową.
Oto niektóre z najczęściej wykonywanych przez nas usług z zakresu elektromechaniki samochodowej: naprawy i programowanie sterowników silnika; naprawy innych elementów elektronicznych, które są instalowane w samochodach; diagnostyka układów elektrycznych i elektronicznych pojazdów silnikowych; Nasi eksperci są w stanie rozwiązać każdy problem dzięki wieloletniemu doświadczeniu, które zgromadzili.
Jesteśmy w stanie dokonać wszelkich napraw związanych z elektromechaniką samochodową.
Oto niektóre z najczęściej wykonywanych przez nas usług z zakresu elektromechaniki samochodowej: naprawy i programowanie sterowników silnika; naprawy innych elementów elektronicznych, które są instalowane w samochodach; oraz diagnostyka układów elektrycznych i elektronicznych występujących w pojazdach mechanicznych. Wykonujemy pełną diagnostykę we wszystkich modelach marki Volkswagen, Audi, Seat, Koda, nawet tych najnowszych.
Oto niektóre z usług jakie świadczymy w zakresie diagnostyki komputerowej pojazdów:
• odczytywanie usterek, które zostały zapisane w pamięci wszystkich sterowników; • usuwanie błędów po poprawieniu usterek; • programowanie i konfigurowanie układów elektrycznych samochodu.
Dokonujemy korekt oprogramowania sterującego silnikiem w następujących obszarach: zmiana mocy wyjściowej (chip tuning); demontaż filtra cząstek stałych (DPF, FAP),
• usunięcie katalizatora, • wyłączenie układu AdBlue, • zmiana dawki startowej, • wymiana pompowtryskiwaczy, • usunięcie niesprawnych zaworów EGR lub klap wirowych i przepustnic powietrza, oraz • modyfikacja dawki startowej.
Oprócz tego jesteśmy w stanie wykonać dla Państwa następujące usługi: zaprogramowanie kluczyków do pojazdu, zaprogramowanie pilotów samochodowych, a także ustawienie licznika przebiegu na wszystkich sterownikach (np. przy wymianie licznika, sterownika silnika czy skrzyni biegów).
Dlaczego w Audi Mechanik warto skorzystać z komputerowej diagnostyki pojazdów?
Podczas diagnostyki korzystamy z oprogramowania będącego zarówno oryginalną, jak i stale aktualizowaną wersją VCDS i VCP.
Wykorzystując autentyczny tester diagnostyczny Volkswagena jesteśmy w stanie wykonać również diagnostykę komputerową oraz kodowanie i aktualizację oprogramowania wszystkich sterowników samochodowych (ODIS online).
Odpowiadamy za zaprogramowanie i zakodowanie wszystkich sterowań w pojeździe. Oferujemy kompleksowe usługi obejmujące konserwację, serwis, przeglądy i naprawy układów klimatyzacji samochodowej.
Naprawa Aut Audi, Naprawa samochodów Audi, Naprawa samochodów Audi Warszawa, Serwis samochodów Audi w stolicy Polski.
Serwisujemy wszystkie układy klimatyzacji samochodowej, czy to na gaz R-134a (stosowany od 1995 do 2016 roku) czy R-1234yf (stosowany w samochodach wyprodukowanych po 2013 roku), a także olej ND do układów klimatyzacji stosowanych w pojazdach hybrydowych i elektrycznych . R-134a był stosowany w samochodach produkowanych w latach 1995-2016. Jesteśmy oficjalnym dystrybutorem modyfikacji produkowanych przez znane firmy tuningowe, w tym renomowaną włoską markę MAGICMOTORSPORT oraz dominującego na polskim rynku gracza V-TECH.
Termin „chip tuning” odnosi się do procesu przeprogramowania sterownika silnika w celu uzyskania zwiększonej mocy i momentu obrotowego. W zależności od marki i modelu pojazdu, zwykła aktualizacja oprogramowania sterującego silnikiem może spowodować wzrost zarówno mocy, jak i momentu obrotowego, który waha się od 10 procent do nawet 50 procent.
Samochody TDI, TSI i TFSI przechodzą przez nasz sklep w celu dostrojenia chipów. Jesteśmy w stanie wykonać tę usługę we wszystkich silnikach benzynowych TDI i turbodoładowanych, które można znaleźć w pojazdach marki Volkswagen, Audi, Seat, Porsche. Modyfikacje oprogramowania realizowane są za pomocą złącza diagnostyki pokładowej (OBD) w każdym pojeździe produkowanym przez firmę z grupy VAG po roku 2000.
W naszej ofercie tuningu chipów znajdują się następujące usługi:
• Aktualizujemy oprogramowanie sterujące silnikiem, co skutkuje wzrostem zarówno jego mocy, jak i momentu obrotowego.
• Oprócz tuningu jesteśmy w stanie wyłączyć filtr cząstek stałych, EGR, sondy, czujniki ograniczające oraz fabryczny ogranicznik prędkości maksymalnej montowany w pojeździe, a także ograniczyć maksymalne obroty silnika.
• Możesz również samodzielnie ograniczyć najwyższe możliwe obroty lub prędkość na każdym biegu.
• Od czasu do czasu dokonujemy napraw samochodów z modyfikacjami, które nie zostały wykonane przez profesjonalistów.
Dlaczego warto korzystać z podkręcania chipów podczas pracy z Mechanikiem i Serwisem Audi?
• Odczytując oprogramowanie sterownika silnika, korzystamy wyłącznie z autentycznych urządzeń wyprodukowanych przez renomowane firmy. Te urządzenia są oryginalne.
• Modyfikacje przeprowadzane w naszym warsztacie są całkowicie wolne od ryzyka dla silnika pojazdu i innych podzespołów, nad którymi pracujemy.
• Jesteśmy zatwierdzonym partnerem (dystrybutorem) zmian oprogramowania dla renomowanych firm tuningowych. Wśród tych firm jest znana na całym świecie włoska marka MAGICMOTORSPORT oraz lider polskiego rynku V-TECH.
• Decydując się na tuning w naszym serwisie, możesz być pewien, że modyfikacja, którą otrzymasz, została stworzona przez ekspertów posiadających wieloletnie doświadczenie oraz że przed wysłaniem do serwisu została szczegółowo przetestowana i zbadana. ty.
• Nie oferujemy dodatków z rynku wtórnego stworzonych przez nieznanych autorów, ponieważ mogą one spowodować utratę gwarancji na pojazd. Zdecydowanie odradzamy korzystanie z tego rodzaju tuningu chipów, ponieważ kilkakrotnie proszono nas o naprawę pojazdów, które zostały zmodyfikowane w nieprofesjonalny sposób przez autorów, którzy pozostali anonimowi i nie zostali wypróbowani na innych pojazdach.
• Każdemu klientowi, który kupuje u nas oprogramowanie, oprócz gwarancji zwrotu pieniędzy, wydawany jest certyfikat potwierdzający autentyczność produktu.
• Zawsze istnieje możliwość przywrócenia oprogramowania do wersji, która była obecna w sterowniku lub do wersji fabrycznej.
• Dodatkowo modyfikujemy oprogramowanie sterowników automatycznej skrzyni biegów (nie we wszystkich modelach), co umożliwia maksymalne wykorzystanie zwiększonego momentu obrotowego i mocy, które są bezpośrednią konsekwencją procesu strojenia.
• Przed dokonaniem jakichkolwiek zmian w oprogramowaniu pojazdu (chip tuning) wykonujemy test sprawności silnika i wszystkich jego podzespołów.
Naprawa Aut Audi, Naprawa samochodów Audi, Naprawa samochodów Audi Warszawa, Serwis samochodów Audi
Jeśli zostanie wykonany prawidłowo, chiptuning nigdy nie doprowadzi do uszkodzenia silnika pojazdu ani żadnego innego jego elementu.
Podczas pracy w warsztacie mobilny Mechanik Warszawa masz możliwość wyboru nie tylko charakteru przeróbki, ale także jej autora. W zakresie strojenia chipów i strojenia przeprowadzamy następujące regulacje:
• najlepszą zmianą byłby wzrost mocy i momentu obrotowego o około 25 procent, oprócz niewielkiej redukcji zużycia paliwa,
• Znaczące zmiany, w tym wzrost mocy i momentu obrotowego nawet o czterdzieści procent, przy minimalnym wzroście zużycia paliwa;
• eco-tuning: znaczna redukcja, nawet do 25 procent, ilości benzyny zużywanej przez pojazd przy zachowaniu tego samego poziomu mocy i osiągów;
• Strojenie indywidualne to strojenie dokonywane za pomocą zmian konstrukcyjnych, takich jak wyłączenie turbosprężarki, wtryskiwaczy i innych elementów. Korzystamy z modyfikacji napisanych przez znanych i szanowanych autorów, takich jak Magicmotorsport, V-tech i TMW.
Elektryk do Samochodów Audi w Warszawie
W zakresie serwisowania układów klimatyzacji samochodowej świadczymy następujące usługi:
• czyszczenie i odgrzybianie klimatyzacji samochodowej metodą chemiczną lub ozonową (ozonowanie klimatyzacji); • ładowanie klimatyzacji; • okresowy przegląd klimatyzacji; • diagnostyka klimatyzacji samochodowej; • naprawa klimatyzacji; oraz • sprawdzenie szczelności i sprawności klimatyzacji
• odkażanie i osuszanie klimatyzacji w samochodach
• naprawa lub wymiana parownika, skraplacza, zaworów lub czujników klimatyzacji • naprawa lub wymiana czynnika chłodniczego i oleju w układzie klimatyzacji.
⚠️ Ciężko odpisać na wszystkie komentarze, stąd kilka istotnych informacji wypiszę tutaj:
1. Samochód poważnie wybrałem dobrowolnie i dobrze mi z nim!😁 Nie wstydzę się go i nie jest mi głupio.👍
2. Większość jeździ z tego co widzę v8 czy v12, ale jeżdżąc normalnie i robiąc dużo km, gdy auto pełni też funkcję pracownika, 2 litrowy diesel naprawdę się opłaca i się nie sypie.
3. Jeżdżę dieslem interesując się motoryzacją (wow).😋
4. Tak, da się wyprzedzać.
5. Tak, da się żyć bez quattro i jest to też Audi.
6. Tak, można kupić auto starsze i mocniejsze.
7. Nie, nie wykorzystywałbym potencjału 3.0 tdi biturbo na codzień.
8. Koszty utrzymania to nie tylko paliwo.💰
9. Nie mam problemów.👌
a moze cos o a6 c7 3.0 z kompresorem i mniejsze tfsi…pozdro
Swietne auto 👍👍 Tez zdecydowalem sie na takie, a mialem A7 z 3.0 tdi – i tu maly paradoks – te dwulitrowki w miescie sa bardziej zwawe od V6, gdzie ten lag byl jednym z powodow, dla ktorych pozbylem sie A7. Pozdrawiam 👍👍
Ok
Mam ten sam silnik, i bude, ten sam rok, tylko, ze w quattro, i czy jest możliwe, że mam wyższe obroty np przy 140km/h niz wersji ultra?
A jak wygląda spalanie w mieście? Dla jednostki takiej jak w filmie, a dla porównania ze srebrna 3.0 TDI multi? Jakieś silniki benzynowe warto brać pod uwagę dla C7?
14:37 Panie kręcony był
Mało brakowało a kupiłbym dla starych dziadków BMW 220 active tourer, jednak jak patrzę na klasę tego samochodu, to stwierdzam że lepiej walić głową w słupek przy wsiadaniu i łapać się za dach przy wysiadaniu, ale mieć piękne Audi na widok której pijawki dostają skrętu….😆 Piękny masz samochód więc dbaj jak o własną…- matkę 😉👍
Mam od miesiąca taką pszczókę w manualu i jestem mega zadowolony, spalanie i komfort jazdy to bajka, dobrze że się zdecydowałem na to auto brałem pod uwagę supeb i nową ocavię teraz już wiem że to była dobra decyzja, pz
no ja niemam po lifcie Ale jest wiecej mniej rzeczy zalezy od wyposażenia .Pełne elektryczne siedzenia nawet głopia sprawa jest w tylnym podłokietniku tylnim jest miejsce na kubanki, Pełna skóra na siedzeniach niestety czyszczenie takich siedzeń to czysta przyjemność .Oczywiście skrzynia multitronic z łopatkami pod kierownica mozna poczóć sie jak w sportowym wuzku. Mam zrobione stage 2 i naprawde daje rade był 177 jest ponad 230 i 440nm Jestem super nastawiony
ktoś powie co to za styl felg?
Miałem taką szarą 2017, tylko bardziej doposażoną. Bardzo dobrze się tym jeździło. Jedyne co mi tutaj najbardziej brakuje w tym samochodzie, to reflektory matrix.
2.0 tdi hahahaha😂😂😂😂😂😂
Zastanawiam się czy wybrać C7 2018 ( czy jeszcze warto kupić tą wersje bo przecież jest już C8 i pytanie ile za 3 lata będzie warte C7?) czy może BMW 5 G30 2018 ?
Na dzień dobry Adblue off
Najlepszy format odcinka jak do tej pory
To jest zawieszenie pneumatyczne czy po prostu amorki o zmiennej sile tłumienia? Pneumatyka nie miałaby opcji "lift" w ustawieniach?
Super auto, zegarek też, pozdrawiam 🤝
I jak tk wypada w stosunku do takiego peugeota 508? Bo audi kupuje się 2011/12 a peugeot z 2015
Fajnie pokazane auto ale to "co wygląda jak aluminium" to jest plastik. Z odpowiednią powłoką.
Ciekawostka na dzisiaj 20:51 Co to jest WIHAJSTER? To takie małe coś, zwykle przyrząd lub narzędzie, czasem uchwyt, którego nazwa właśnie wypadła mówiącemu z pamięci albo też w ogóle jest mu nieznana. A skąd to się wzięło? Z niemieckiego „Wie heißt er?”, czyli „Jak on się nazywa?”.
Źródło: [SO PWN; SJP PWN; USJP; NSPP; WSPP; Baza CKS]
bez matrixa i 2.0 co to ma byc?!! auto musi miec minimum 3.0 przy tej wadze
Najlepszy najem to zakup za gotówkę 😂 pozdrawiam.
Piękny , dynamiczny , wygodny wóz 😉
Muzyka z NFS carbon😍
Świetne auto
Tyle co do roweru. Nie jest tak zle 🙂
Witam ogladam kanał czesto👌 Mam pytanko w Audi 2.0tdi cr jest pasek rozrządu jak np. w passacie? Czy łańcuch?
Pewnie chętnie byś wrócił do tego auta? bo moim zdaniem zdecydowanie lepszy niż obecny vw passat
Właśnie kupiłem taką samą A6,też z silnikiem 2.0 TDI lecz nie stety to aluminium nie przypadło mi do gustu,więc szukałem wersji z drewnem,wygląda świetnie,co prawda myślałem nad wersją 3.0 w quattro,lecz zrezygnowałem,ponieważ paliło to ponad 10l/100.jeśli chodzi o komfort,to w porównaniu do Mercedesa klasy E wygrywa w 100% a może to po prostu to,co oczekiwałem po Mercedesie.samochodem nie robię więcej niż 10 tyś km/rok ponieważ na co dzień mam inny,tańszy samochód,a ten jest tylko "do kościoła".a przesiadam się właśnie z BMW F10,sprzedałem,ponieważ mam 3 dzieci i niestety przy moim i żony wzroście nie miały one zbyt dużo miejsca.super samochód.pozdrawiam
Najbardziej optymalny wybor uzywanego audi a6. Osobiscie wybralbym jeszcze manual zeby obnizyc koszty serwisu i uniknac kolejnego bolu glowy. Auto fajne i niech sluzy
Najlepszy wybor jesli chodzi o niska awaryjnosc 2,0 tdi i manual i niskie spalanie, 3.0 TDI automat to skarbonka ….. 2.0 TDI 2.0 190 jest w sam raz dla normalnego czlowieka wcale nie ze go nie stać tylko ze jest racjonalny i racjonalnie podchodzi do zycia , sam na codzien mam 508 ll w wersji gt z silnikiem 1.5 hdi a co tam jestem jaki jestem
Szyberdach stary prosty wynalazek dajacy zarowno wiecej swiatla wsrodku jak i swiezego powietrza chyba ze ktos lubi oddychac wlasnymi odchodami za przeproszemiem
Szyberdach stary prosty wynalazek dajacy zarowno wiecej swiatla wsrodku jak i swiezego powietrza chyba ze ktos lubi oddychac wlasnymi odchodami za przeproszemiem
6,7 litra…a jaki masz rozmiar opon? Ja mam 245/45r18 i srednia wychodzi 7,8 litra ale głównie jazda po mieście. W trasie tez za duzo nie schodzi, bo tylko na 7,5 litra
Tez od niedawna posiadam ten sam model i w dużej części brałem rady z Twoich doświadczeń. Obecnie nie widzę potrzeby zwiększania mocy, bo zupełności sobie radzi ten silnik do tego nadwozia. 👏
Super fura ale istota Audi jest wypas. No i ten eko terror…plastikowe słomki jak nie w d*pę wielorybowi , tak nam do Audi wchodzą pod postacią eko skóry fe….i błe…no i z tyłu można walić tylko z gwinta , nie z kubka. Szkoda, że ludzie mają taką mentalność , że albo konfigurują full biedy albo full wypasy.
fajne masz te recenzje
Super materiał! Powiedz mi lub powiedzcie jak rozpoznać szyby klejonki zmniejszające hałas? Czy to taki klasyk jak w W140 ( dwie szyby?)
F10 z wyglądu zewnętrznego jak i w środku ( m pakiet) wydaje się bardziej nowoczesne lub bardziej rzzuca się w oczy natomiast c7 nie kuje tak po oczach sąsiadów oraz policjantów 😉
Poczytalem sobie komentarze i niestety tylko mnie utwierdzily w przekonaniu, ze polska to kraj trzeciego swiata. Tyle kompleksow i wioskowych madrosci, ze az brzuch boli 😀
Fajne autko panie autorze kanalu, mam nadzieje, ze nadal fajnie jezdzi i sie sprawdza 🙂 Fajny kanal
Z szybami Cię poniosło, są w przedliftach
Niestety od kiedy VW audi zaczęło montować atrapy wydechów , stało się marką zabawkową.
Skoro w widocznym miejscu dają tandetę , to co gdzie nie widać.
Wiocha i syf.
U naszym audi a4 tesz jest siatka tak jak w tym audi a6 c7
Tylko te rękawiczki 😁🤟
Zrob odcinek o Audi a6 c6 z porównaniem do c7 plz
Czy może pan polecić firmę od regeneracji amortyzatorow ?
Szyby klejone występują również przed liftem
Witam wszystkich. Facet jest konkretny to mi się podoba sam kupiłem Audi a6 c7. A mam A4 b8 są konkretne opinie i opisy, kuzyn pisze dla auto świąt to samo podziela, tak dalej. Tak dalej jestem za twoimi opiniami trafne spostrzeżenia, ja moją jechałem 257km/h.jest czad i tak trzymaj. Pozdrawiam