Serwis Samochodów Audi w Warszawie - Nasz warsztat jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium.
Miałam problem z przednią szybą, nie chciała się otwierać. Mobilny mechanik naprawił usterkę szybko i za rozsądną cenę. Polecam!
Kamil Pppo
2023-02-16
Polecam, świetny fachowiec. Zna się na tej pracy
JOHNDEERE team
2023-02-16
świetny mechanik, zawsze korzystam tylko tutaj, bez wad
Gabriela Żywica
2023-02-16
Najlepszy mechanik, jakiego do tej pory spotkałam, a ceny są zadowalające. Gorąco polecam.
Wiktor Lisicki
2023-02-15
Usługa wykonana bardzo dobrze i szybko. Cena tez bardzo dobra.Polecam
Eryk Witkowski
2023-02-15
Jestem bardzo zadowolony z wykonanej usługi naprawy. Miła obsługa. Napewno tam wrócę..
Wiktoria Liczba
2023-02-15
Wyskoczył mi błąd w samochodzie zadzwoniłem przyjechał pan naprawił usterkę w pare minut polecam wszystkim
wiktor wicek
2023-02-15
Przyjechałem wymienić akumulator pracownik mi wszystko fajnie doradził polecam ten warsztat
Paweł Lewandowski
2023-02-15
Polecam ten warsztat szybko i sprawnie wymienili mi elektrykę w samochodzie
Emil Kornalewski
2023-02-14
Skorzystałem z usług Mobilnego Mechanika i jestem bardzo zadowolony. Znają się na swojej pracy i potrafili szybko i skutecznie rozwiązać mój problem. Polecam tę firmę każdemu, kto potrzebuje fachowej pomocy przy naprawie samochodu.
Załaduj więcej
Related
Oglądaj „101 gadżetów motoryzacyjnych ” w niedziele o 12:30 w TVN Turbo oraz Player.pl: …
Pobrane z Youtube Naprawa samochodów Audi, Mobilny Mechanik Warszawa – jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium w Warszawie.
Skuteczny serwis Audi w Warszawie & Serwis samochodowy, warsztat, naprawa samochodów z dojazdem. Warsztat samochodowy Auto Mechanik – Mobilny Warsztat w Warszawie zachęca wszystkich posiadaczy samochodów marki Audi do korzystania z usług warsztatu.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
Miałam problem z przednią szybą, nie chciała się otwierać. Mobilny mechanik naprawił usterkę szybko i za rozsądną cenę. Polecam!
Kamil Pppo
2023-02-16
Polecam, świetny fachowiec. Zna się na tej pracy
JOHNDEERE team
2023-02-16
świetny mechanik, zawsze korzystam tylko tutaj, bez wad
Gabriela Żywica
2023-02-16
Najlepszy mechanik, jakiego do tej pory spotkałam, a ceny są zadowalające. Gorąco polecam.
Wiktor Lisicki
2023-02-15
Usługa wykonana bardzo dobrze i szybko. Cena tez bardzo dobra.Polecam
Eryk Witkowski
2023-02-15
Jestem bardzo zadowolony z wykonanej usługi naprawy. Miła obsługa. Napewno tam wrócę..
Wiktoria Liczba
2023-02-15
Wyskoczył mi błąd w samochodzie zadzwoniłem przyjechał pan naprawił usterkę w pare minut polecam wszystkim
wiktor wicek
2023-02-15
Przyjechałem wymienić akumulator pracownik mi wszystko fajnie doradził polecam ten warsztat
Paweł Lewandowski
2023-02-15
Polecam ten warsztat szybko i sprawnie wymienili mi elektrykę w samochodzie
Emil Kornalewski
2023-02-14
Skorzystałem z usług Mobilnego Mechanika i jestem bardzo zadowolony. Znają się na swojej pracy i potrafili szybko i skutecznie rozwiązać mój problem. Polecam tę firmę każdemu, kto potrzebuje fachowej pomocy przy naprawie samochodu.
Załaduj więcej
Related
Related
23 thoughts on “Tym zestawem sam wyciągniesz wgniecenia na karoserii! #101_Gadżetów”
Odcinek 5 sezon 2 jakby ktoś pytał. Ja używam takiego samego pullera. Wiadomo, nie każdą wgniotke da się tym usunąć ale ogólnie spoko, tylko ważne jest żeby nie przesadzić i działać stopniowo. Najtrudniej jest z tymi małymi wgniotkami bo te małe "grzybki" szybko odskakują bo jest zbyt mała powierzchnia do tego aby dobrze skleilo. Wtedy przydają się druty ale w drutach trzeba mieć już wprawę i dobre druty
Po pierwsze: Przy tego typu naprawach wgniotkę należy wyciagać stopniowo, rozklepywać koronę pobijakiem, ciagnąć, klepać. Przy użyciu konkretnych klejów a nie uniwersalnego. Po drugie: żaden wynalazek nie usunie wgniotki tak, żeby nie było śladu póki nie wiemy jak z niego korzystać i jak zachowuje się blacha. Profesjonalne warsztaty od wgniotek używają też tego typu sprzętu, prawda. Ale poza użyciem sprzętu wypada jeszcze mieć doświadczenie z pracy na wgniotkach na które pracuje się MIESIĄCAMI początkowo niszcząc elementy ze szrotu, a kolejne lata na szlifowanie umiejętności. Tutaj nie kończy się na samym wyciągnięciu wgniecenia a chodzby odtworzenie oryginalnej struktury lakieru tak by nawet wprawione oko miało problem dopatrzeć pod każdym kątem i światłem. Po trzecie: żaden doświadczony technik PDR nie pierdzieliłby się z taką wgniotką na kleju i grzybkach. Kilka ruchów drutem i pobijakiem jeśli trzeba i nie ma śladu.
Oj, na końcu coś film staje się zamazany i szybko się urywa. Skoro "klej łatwo schodzi" czemu nie został pokazany efekt końcowy? Czyżby jednak klops? 🙂
Mogę się wypowiedzieć, bo kupiłem i przetestowałe na swoim samochodzie. Więc w moim przypadku, wgniotkę prawie wyciągnąłem, ale wraz z lakierem😢 Dodam, że jest to prawie 30 letnia toyotka z lakierem dość miękkim, bo potrafię zrobić małą ryskę paznokciem. Nie wiem gdzie leży problem.. Podsumowanie. Wgniotka prawie usunięta, zerwany lakier wielkości 1 groszówki. Nie wiem co było lepsze. Chyba ta sama wgniotka lepiej wyglądała.. Wydaje mi się, że jednak lepiej oddać fachowcowi..😊
Właściciele warsztatów blacharskich płaczą w komentarzach: "profesjonalizm", "sprzęt wart 25, 30 tys." etc etc., a sam widziałem jak profesjonalne warsztaty korzystają same z takich zestawów. Żal.pl że ludzie sami sobie wgniotki naprawią. To ich boli.
To nie jest takie proste ale w swoim aucie kilka takich wgniotek wyciągnąłem dokładnie takim samym zestawem, dokupiłem jeszcze kilka innych akcesoriów i dużo można zrobić ale jest to czasochłonne, no i nie każda wgniotka się idealnie podda, np te blisko wzmocnień lub kantów lub przy szybie nie wyjdą tak łatwo, pół biedy jak jest dostęp od wewnatrz. Nie mniej jednak zestaw bardzo przydatny. Te dwie stopki nie robią kolejnych wgnieceń jak niektórzy piszą w komentarzach, ale polak lubi komentować to o czym ma blade pojęcie, taka natura.
to się sprawdza na większych , równych powierzchniach obok wgniotki. Niestety , przy obocznych wytłoczeniach karoserii , np. na tylnej klapie auta 5-drzwiowego koło wnęki mocowania tablicy rejestracyjnej tylnej (w combi) , gdzie jest spore ograniczenie mocowania mostka lub PDR na grzybku – następuje zerwanie grzybka z warstwą kleju , bez efektu likwidacji sporej wgniotki. Skąd wziąć ew. mocniejszy klej w laskach?
Super sprzęt 😉 Ja kiedyś coś takiego kupiłem w sklepie motoryzacyjnym IPARTS. Mają tam nie tylko części samochodowe, ale też różnego rodzaju akcesoria. Dzięki takiemu sprzętowi wyciągnąłem już dwa wgniecenia 😉
Ha dobre dlaczego nie pokazał efektu końcowego, bo mu na pewno nic nie wyszło, a po drugiej próbie choćby ich miał 100 to i tak efekt byłby taki sam czyli nadal dziura . Jeżeli to takie proste to dlaczego robota jest taka droga, wiem bo sam się tym zajmuje i ten filmik to jest dla typowego Kowalskiego który w to uwierzy a potem wielu takich Kowalskich zwraca się do fachowca tylko że po ich robicie to już trudno zrobić na igłę, pozostaje płacz szpachla i malowanie . A była szansa to uratować .
Odcinek 5 sezon 2 jakby ktoś pytał. Ja używam takiego samego pullera. Wiadomo, nie każdą wgniotke da się tym usunąć ale ogólnie spoko, tylko ważne jest żeby nie przesadzić i działać stopniowo. Najtrudniej jest z tymi małymi wgniotkami bo te małe "grzybki" szybko odskakują bo jest zbyt mała powierzchnia do tego aby dobrze skleilo. Wtedy przydają się druty ale w drutach trzeba mieć już wprawę i dobre druty
Próbowałem działa i 2 tysięcy w kieszeni dzięki za pomoc
To wyciąganie wgniotow nie jest takie proste jak pokazują wszyscy jak to mówią jak się nie spierd….to się nie nauczysz
Po pierwsze: Przy tego typu naprawach wgniotkę należy wyciagać stopniowo, rozklepywać koronę pobijakiem, ciagnąć, klepać. Przy użyciu konkretnych klejów a nie uniwersalnego.
Po drugie: żaden wynalazek nie usunie wgniotki tak, żeby nie było śladu póki nie wiemy jak z niego korzystać i jak zachowuje się blacha. Profesjonalne warsztaty od wgniotek używają też tego typu sprzętu, prawda. Ale poza użyciem sprzętu wypada jeszcze mieć doświadczenie z pracy na wgniotkach na które pracuje się MIESIĄCAMI początkowo niszcząc elementy ze szrotu, a kolejne lata na szlifowanie umiejętności. Tutaj nie kończy się na samym wyciągnięciu wgniecenia a chodzby odtworzenie oryginalnej struktury lakieru tak by nawet wprawione oko miało problem dopatrzeć pod każdym kątem i światłem.
Po trzecie: żaden doświadczony technik PDR nie pierdzieliłby się z taką wgniotką na kleju i grzybkach. Kilka ruchów drutem i pobijakiem jeśli trzeba i nie ma śladu.
Ale partacz
Niestety Pan Duda stał się tak rzetelny jak rzetelny jest cały tvn, czyli ściema ściemą pogania..
Oj, na końcu coś film staje się zamazany i szybko się urywa. Skoro "klej łatwo schodzi" czemu nie został pokazany efekt końcowy? Czyżby jednak klops? 🙂
Mogę się wypowiedzieć, bo kupiłem i przetestowałe na swoim samochodzie. Więc w moim przypadku, wgniotkę prawie wyciągnąłem, ale wraz z lakierem😢 Dodam, że jest to prawie 30 letnia toyotka z lakierem dość miękkim, bo potrafię zrobić małą ryskę paznokciem. Nie wiem gdzie leży problem.. Podsumowanie. Wgniotka prawie usunięta, zerwany lakier wielkości 1 groszówki. Nie wiem co było lepsze. Chyba ta sama wgniotka lepiej wyglądała.. Wydaje mi się, że jednak lepiej oddać fachowcowi..😊
cfaniaczek żałosny..
Daj Pan spokój . 😉
hehehehehehe xd
Lipa ☹️😘😂🤣😂👎
Właściciele warsztatów blacharskich płaczą w komentarzach: "profesjonalizm", "sprzęt wart 25, 30 tys." etc etc., a sam widziałem jak profesjonalne warsztaty korzystają same z takich zestawów. Żal.pl że ludzie sami sobie wgniotki naprawią. To ich boli.
Od kilkudziesięciu lat, a nie kilkunastu.
To nie jest takie proste ale w swoim aucie kilka takich wgniotek wyciągnąłem dokładnie takim samym zestawem, dokupiłem jeszcze kilka innych akcesoriów i dużo można zrobić ale jest to czasochłonne, no i nie każda wgniotka się idealnie podda, np te blisko wzmocnień lub kantów lub przy szybie nie wyjdą tak łatwo, pół biedy jak jest dostęp od wewnatrz. Nie mniej jednak zestaw bardzo przydatny. Te dwie stopki nie robią kolejnych wgnieceń jak niektórzy piszą w komentarzach, ale polak lubi komentować to o czym ma blade pojęcie, taka natura.
Boże co on wyprawia pozdrawiam technik PDR.
to się sprawdza na większych , równych powierzchniach obok wgniotki. Niestety , przy obocznych wytłoczeniach karoserii , np. na tylnej klapie auta 5-drzwiowego koło wnęki mocowania tablicy rejestracyjnej tylnej (w combi) , gdzie jest spore ograniczenie mocowania mostka lub PDR na grzybku – następuje zerwanie grzybka z warstwą kleju , bez efektu likwidacji sporej
wgniotki. Skąd wziąć ew. mocniejszy klej w laskach?
Super sprzęt 😉 Ja kiedyś coś takiego kupiłem w sklepie motoryzacyjnym IPARTS. Mają tam nie tylko części samochodowe, ale też różnego rodzaju akcesoria. Dzięki takiemu sprzętowi wyciągnąłem już dwa wgniecenia 😉
Proszę przyjechać do mnie i to zróbic, a nie ładować ścieme. Później ktoś to kupi i się wkurza, np ja.
Kto ogląda w 2021?
Panie Duda powinien pan panu Bogdanowi buty pastować 😂
Ha dobre dlaczego nie pokazał efektu końcowego, bo mu na pewno nic nie wyszło, a po drugiej próbie choćby ich miał 100 to i tak efekt byłby taki sam czyli nadal dziura .
Jeżeli to takie proste to dlaczego robota jest taka droga, wiem bo sam się tym zajmuje i ten filmik to jest dla typowego Kowalskiego który w to uwierzy a potem wielu takich Kowalskich zwraca się do fachowca tylko że po ich robicie to już trudno zrobić na igłę, pozostaje płacz szpachla i malowanie .
A była szansa to uratować .
BRAWO WY !!!! :)))))
Super film pokazał że każdy może) Na poważnie to jak byś sobie kupił farby i pędzle z najwyższej półki i myślał że będziesz Matejko)