Loading…

Mechanik Audi Warszawa

Serwis Samochodów Audi w Warszawie - Nasz warsztat jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium.
Kontakt

Zobacz ile kosztuje eksploatacja RS6 #Zakup_Kontrolowany

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



Oglądaj „Zakup Kontrolowany” w sobotę o 12:30 w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/zakup-kontrolowany-odcinki,215/odcinek-388,S28E388,153705
Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/channel/UCfsSoUSQzUimrjKhAKmshDQ?sub_confirmation=1
Jeżdżący Oplem Insignią Piotr zgłosi się do Adama Kornackiego w celu znalezienia nowszego, wygodnego samochodu rodzinnego z choćby minimalnym sportowym zacięciem. Zakładany budżet wynosi około 250 tysięcy złotych – pokażemy zarówno auta nowe, jak i używane, rozważając różne segmenty i wersje nadwoziowe.

Pobrane z Youtube Naprawa samochodów Audi, Mobilny Mechanik Warszawa – jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium w Warszawie.

Skuteczny serwis Audi w Warszawie & Serwis samochodowy, warsztat, naprawa samochodów z dojazdem. Warsztat samochodowy Auto Mechanik – Mobilny Warsztat w Warszawie zachęca wszystkich posiadaczy samochodów marki Audi do korzystania z usług warsztatu.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

42 thoughts on “Zobacz ile kosztuje eksploatacja RS6 #Zakup_Kontrolowany

  1. Wypożyczyłem to auto na dobę i przyznam, że jest to spełnienie marzeń motoryzacyjnych. Te hamulce to jest poezja. Z 200km/h dosłownie staje dęba bez zająknięcia i najmniejszego bicia. Przyspieszenie i cała radość z jazdy nie do opisania. Generalnie nie polecam wypożyczać, bo teraz czymkolwiek bym nie jechał (nawet droższym) to śmiech jedynie i nic więcej.

  2. Sorry ale mamy tu do czynienia z mega Januszem serwisu autoryzowanego. Czyli ceny zawyżone w kosmos. SKĄD ON MA TE CENY!?!? jak kupujesz ceramikę w autoryzowanym serwisie to za komplet tarcz z zaciskami jest 64tys zł, tylko kto wymienia zaciski??? Można kupić uzywane tarcze ceramiczne też komplet w doskonałym stanie za ok. 20000zł na Allegro, albo stalówki za ok. 7000zł cały zestaw tarcze + zaciski na tył i przód. Wtedy zostaną nam ściągnięte ceramiki i w zasadzie możemy je odsprzedać i mieć hamulce za free. Pasują bez problemu nawet te z audi s8 czy rs7. I piszę to jako gość co przy tym robił i ma hamulce z rs6. Kolejno śmiech na sali rozrząd… przecież on kosztuje do 4.0TFSI 9740zł + 2500zł wymiana i to też nie robi sie na co dzien tylko raz na 100000 150000tys zależy jak kto jeździ. Ceny amorków przód to 4000zł wielowachacz 1300zł. W ogóle nie poruszony najwiekszy problem czyli zbierajacy sie nagar wymagający przeczyszczenia silnika co ok 60tys km. Ogólnie programy prowadzone przez tego dziennikarza to raczej mało rzeczowa dziadownia ale koleś z ktorym zostala przeprowadzona rozmowa to totalny Janusz biznesu łasy na kase od nieswiadomych ludzi.

  3. Czyli kupujesz używkę za 250tys,przypuśćmy ze jeździsz dużo,po 2/3 latach jedziesz na rozrzad hamulce coś w zawieszeniu i amorki z przodu i zostawiasz 150 za serwis…..Aaauuuuu

  4. Bardzo fajne objaśnienie 🙂 Ciekaw jestem tylko, czy właściciel samochodu byłby zadowolony, gdyby zobaczył jak Pan Kornacki się opiera i siedzi na jego samochodzie? 🤔

  5. Jak się skończy ceramika to założyłbym zwykle sportowe hamulce i wyszłoby taniej. On i tak nigdy by nie wykorzystał potencjału tej ceramiki, więc zwykłe sportowe hamulce mu wystarczą :p

Dodaj komentarz

Zadzwoń!