Serwis Samochodów Audi w Warszawie - Nasz warsztat jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium.
Miałam problem z przednią szybą, nie chciała się otwierać. Mobilny mechanik naprawił usterkę szybko i za rozsądną cenę. Polecam!
Kamil Pppo
2023-02-16
Polecam, świetny fachowiec. Zna się na tej pracy
JOHNDEERE team
2023-02-16
świetny mechanik, zawsze korzystam tylko tutaj, bez wad
Gabriela Żywica
2023-02-16
Najlepszy mechanik, jakiego do tej pory spotkałam, a ceny są zadowalające. Gorąco polecam.
Wiktor Lisicki
2023-02-15
Usługa wykonana bardzo dobrze i szybko. Cena tez bardzo dobra.Polecam
Eryk Witkowski
2023-02-15
Jestem bardzo zadowolony z wykonanej usługi naprawy. Miła obsługa. Napewno tam wrócę..
Wiktoria Liczba
2023-02-15
Wyskoczył mi błąd w samochodzie zadzwoniłem przyjechał pan naprawił usterkę w pare minut polecam wszystkim
wiktor wicek
2023-02-15
Przyjechałem wymienić akumulator pracownik mi wszystko fajnie doradził polecam ten warsztat
Paweł Lewandowski
2023-02-15
Polecam ten warsztat szybko i sprawnie wymienili mi elektrykę w samochodzie
Emil Kornalewski
2023-02-14
Skorzystałem z usług Mobilnego Mechanika i jestem bardzo zadowolony. Znają się na swojej pracy i potrafili szybko i skutecznie rozwiązać mój problem. Polecam tę firmę każdemu, kto potrzebuje fachowej pomocy przy naprawie samochodu.
Załaduj więcej
Related
Oglądaj „101 Napraw” w niedzielę o 10:00 na TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/101-napraw-odcinki,3804/odcinek-4,S09E04,150640
Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/channel/UCfsSoUSQzUimrjKhAKmshDQ?sub_confirmation=1
W 4 odcinku programu Duda zamontuje obrotomierz w Fiacie Seicento, doradzi jak dobrać akumulator do samochodu, przetestuje woski do zabezpieczania lakieru, a także sprawdzi, jak działa płukanka silnika.
Pobrane z Youtube Naprawa samochodów Audi, Mobilny Mechanik Warszawa – jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium w Warszawie.
Miałam problem z przednią szybą, nie chciała się otwierać. Mobilny mechanik naprawił usterkę szybko i za rozsądną cenę. Polecam!
Kamil Pppo
2023-02-16
Polecam, świetny fachowiec. Zna się na tej pracy
JOHNDEERE team
2023-02-16
świetny mechanik, zawsze korzystam tylko tutaj, bez wad
Gabriela Żywica
2023-02-16
Najlepszy mechanik, jakiego do tej pory spotkałam, a ceny są zadowalające. Gorąco polecam.
Wiktor Lisicki
2023-02-15
Usługa wykonana bardzo dobrze i szybko. Cena tez bardzo dobra.Polecam
Eryk Witkowski
2023-02-15
Jestem bardzo zadowolony z wykonanej usługi naprawy. Miła obsługa. Napewno tam wrócę..
Wiktoria Liczba
2023-02-15
Wyskoczył mi błąd w samochodzie zadzwoniłem przyjechał pan naprawił usterkę w pare minut polecam wszystkim
wiktor wicek
2023-02-15
Przyjechałem wymienić akumulator pracownik mi wszystko fajnie doradził polecam ten warsztat
Paweł Lewandowski
2023-02-15
Polecam ten warsztat szybko i sprawnie wymienili mi elektrykę w samochodzie
Emil Kornalewski
2023-02-14
Skorzystałem z usług Mobilnego Mechanika i jestem bardzo zadowolony. Znają się na swojej pracy i potrafili szybko i skutecznie rozwiązać mój problem. Polecam tę firmę każdemu, kto potrzebuje fachowej pomocy przy naprawie samochodu.
Załaduj więcej
Related
Related
44 thoughts on “Prosty sposób na diagnostykę akumulatora samochodowego! #101_Napraw”
Co Ty wiesz o akumulatorach… Ja bym powiedział że każde napięcie poniżej 12.5V kwalifikuje akumulator do podładowania w celu wysycenia elektrolitu. Nie zrobi tego żadna ładowarka z marketu. Zrobi to zwykły prostownik na trafo za 200zl w ciągu 48h. Jeśli po tym procesie rezystancja wewnętrzna nie zmaleje do akceptowalnej wartości (w przypadku 74Ah do około 4mohm, nowy powinien mieć około 3.4mohm) akumulator można uznać za zużyty.
Mam nowy akumulator yuasa 54ah, ma on wskaźnik poziomu naładowania takie 3 lampki ok, doładuj i rozładowany. Ale żadna lampka nie świeci kiedy jest podłączony do samochodu na chodzie, jak działają te wskaźniki, ktoś wie?
Miałam oryginalny akumulator w hondzie Civic z 97 roku, przez pierwsze kilka lat nic się nie działo, ale syn ciągle mendził, że trzeba kupić nowy i w końcu wymienił go na nowy…w przeciągu ok. 6-7 lat mam już czwarty, a za sobą niedogodności typu muszę jechać, a akumulator wysiadł. Produkują jednorazówki, aby sprzedawać… Co z utylizacją taaaakich ilości akumulatorów?!!!
W moim 1.9TDI aku mam od nowości tj. 13 lat. Raz w roku ładuje go dwie doby. Sprawdzam od czasu do czasu jego parametry czy coś mu nie dolega i jak na razie współpraca układa się dobrze..
Witam .gdzie mogę się zgłosić do diagnostyki elektryki Insigni ,jak dzwonię do pod serwisów to odrazu mi mówią o roboczo godzinach i że to szukanie igły w stogu siana ….A na desce rozdzielczej co jakiś czas świecą się wszystkie kontrolki i nie można odpalić innym razem działa bez zarzutu a podczas jazdy znów się wszystko zapala.prosze i radę bo niewiem czy to zwarcie czy jakiś moduł 😭
To prawda ze akumlatory "bezobslugowe" Nie do końca są bezobsługowe?? Widziałem że listwę w niektórych można zdjąć i dolac wody destylowanej aby zreanimować aku. A żeby zwykły jak Kowalski pójdzie kupić nowy…
A mój samochód jest z roku 2008. Jestem jego pierwszym właścicielem i wyjechałem nim z salonu Audi i jest to Audi TT 8J i jest w nim jeszcze fabryczny akumulator firmy Varta który ma już prawie 14 lat i co prawda przy minusowych temperaturach kręci już trochę słabo ale przy dodatnich temperaturach kręci jak nowy.
Zwykłym miernikiem napięcia stałego to da się sprawdzić ładowanie spadek napięcia przy rozruchu i napięcie aku w czasie spoczynku. Nie potrzebna taka opornica
Jak może być 12.4V w stanie spoczynku i pod obciążeniem też 12.4V ??? W stanie spoczynku powinno być ok. 12.6-12.7V. Jeśli jest 12.4 w spoczynku to akumulator ma ok.50% pojemności i potrzebuje niezwłocznego doładowania prostownikiem.
Aku m ma 12,4V. Uruchamiam Logana MCV ( samochód ma 3,5 roku od daty produkcji, 108tyś km przejechane , 1,2 16V) i napięcie wzrasta do 14,6-14,8V. Po około 5km jazdy (lub około 5 minutach na postoju) napięcie na klemach spada do 13,4V i tak zostaje przez 99,9% czasu jazdy. Czasami napięcie wzrośnie do 15V i za chwilę spadnie do tych 13,4V przy czym NIE ZAWSZE TAK SIĘ DZIEJE z tym "pikiem" – czasami ten pik jest a czasami nie pojawia się przez kilka dni. Wymieniłem reg. napięcia na nowy -objaw jest taki sam. Sprawdziłem w punkcie sprzedaży akumulatorów stan mojego (3 i pół rocznego) akumulatara na tamtejszych testerach – diagnoza : SUPER SPRAWNY AKUMULATOR. Sprawdziłem naciąg paska od alternatora – skręca się DO 90 stopni. Popsikałem profilaktycznie pasek i kółko alternatora sprejem do pasków – objaw TAKI SAM . Martwi mnie to trochę MAŁE napięcie 13,4V na klemach akum podczas jazdy/pracy silnika. A cha, wymieniłem tak profilaktycznie przewody munusowe biegnące od klemy Minus do karoseri i Minus do korpusu silnika. Wymieniłem profilaktycznie też przewód Plus alternatora do PLUS akumulatora.Oczyściłem klemy akum. Na złączu OBD wartości napięcia są takie same jak na podłączonym voltomierzu do klem akum. W drugim moim samochodzie Seat Cordoba 1,4 16V, benzyna, napięcie podczas jazdy jest 13,7-13,8V i nie ma " pików" napięcia a samochód ma 14 lat. Pytanie : martwi mnie to niskie napięcie (13,4V) na klemach akumulatora. Co może być przyczyną bo skończyły mi się już pomysły a może TAKIE napięcie MA BYĆ być na Loganie MCV o tej małej pojemności 1149cm3. Akumulator w nim jest oryginalny , od nowości . Czy ktoś coś sensownego doradzi ?
Oglądaj "101 Napraw" w niedzielę o 10:00 na TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/101-napraw-odcinki,3804/odcinek-4,S09E04,150640
Nikt z nas tak nie robi na stacji diagnostycznej ponieważ test wyjdzie zawsze kinowy ponieważ nigdy nie jest naładowany jak prostownikiem .
Pozdrawiam
Grzesiek mógłby z powodzeniem reklamować szampon przeciw łupieżowy. Taki miły uśmiechnięty gość ze dałby radę 😃
Prawidłowe to jest 12.8
siema
W pełni naładowany akumulator powinien mieć 12,5 – 12,6 V.
Czy wymieniając akumulator na nowy może on mieć większy prąd rozruchowy od zalecanego przez producenta?
Mam pytanie: oryginalny akumulator ma 70Ah i 760EN. Czy mogę zastąpić go akumulatorem 80Ah i 800EN?
Jedyne co się zgadza w tym materiale to data produkcji tej varty i jej biegunowość 😀
Ja bym spróbował go doładować. I później sprawdzić napięcie spoczynkowe i sprawdził jeszcze napięcie ładowania z alternatora.
Co Ty wiesz o akumulatorach… Ja bym powiedział że każde napięcie poniżej 12.5V kwalifikuje akumulator do podładowania w celu wysycenia elektrolitu. Nie zrobi tego żadna ładowarka z marketu. Zrobi to zwykły prostownik na trafo za 200zl w ciągu 48h. Jeśli po tym procesie rezystancja wewnętrzna nie zmaleje do akceptowalnej wartości (w przypadku 74Ah do około 4mohm, nowy powinien mieć około 3.4mohm) akumulator można uznać za zużyty.
W stanie spoczynku 12.3 -12.4 ? wszedzie piszą ze noema to 12.5 to jak tu jest
Jak podłączyć akumulator w peugot 607
Mam nowy akumulator yuasa 54ah, ma on wskaźnik poziomu naładowania takie 3 lampki ok, doładuj i rozładowany. Ale żadna lampka nie świeci kiedy jest podłączony do samochodu na chodzie, jak działają te wskaźniki, ktoś wie?
Tytuł powinien brzmieć "JAK WYMIENIĆ AKUMULATOR". Nie było nic z diagnostyki.
Miałam oryginalny akumulator w hondzie Civic z 97 roku, przez pierwsze kilka lat nic się nie działo, ale syn ciągle mendził, że trzeba kupić nowy i w końcu wymienił go na nowy…w przeciągu ok. 6-7 lat mam już czwarty, a za sobą niedogodności typu muszę jechać, a akumulator wysiadł. Produkują jednorazówki, aby sprzedawać… Co z utylizacją taaaakich ilości akumulatorów?!!!
W moim 1.9TDI aku mam od nowości tj. 13 lat. Raz w roku ładuje go dwie doby. Sprawdzam od czasu do czasu jego parametry czy coś mu nie dolega i jak na razie współpraca układa się dobrze..
Witam .gdzie mogę się zgłosić do diagnostyki elektryki Insigni ,jak dzwonię do pod serwisów to odrazu mi mówią o roboczo godzinach i że to szukanie igły w stogu siana ….A na desce rozdzielczej co jakiś czas świecą się wszystkie kontrolki i nie można odpalić innym razem działa bez zarzutu a podczas jazdy znów się wszystko zapala.prosze i radę bo niewiem czy to zwarcie czy jakiś moduł 😭
Lipa ten sprzęt i nie 12.3 tylko 12.6 A to jest ważne A maks to 14.6 bo więcej to jest przeładowanie i to zabije to szybciej
ale czemu rozladuwuje jak jest zapalony
Ma Pan bardzo ciekawe programy!Dużo się z nich uczę . Serdecznie gratuluję i pozdrawiam!Czekam następnego odcinka!
Super wiedza i przekaz .
To prawda ze akumlatory "bezobslugowe" Nie do końca są bezobsługowe?? Widziałem że listwę w niektórych można zdjąć i dolac wody destylowanej aby zreanimować aku. A żeby zwykły jak Kowalski pójdzie kupić nowy…
Co. Z. Elektroitem. 127.alternato.r.jakee.ladowanie.jak.za.wysokie.zepsuje.aku..14.4
.norma..pozdr. Richard. Z wiednia. Mechanik
… poniżej ośmiu Wolt-ów (<8V)
jeden Wolt
dwa Wolty
pięć Woltów
osiem Woltów
Panie redaktorze.
Pozdrowienia z Florydy.Zobacz jak to jest w USA na moim kanale.
Mój ma lekko 6 lat i jest ok.
Łysy a sympatyczny i ma łeb nie od parady.
przed pomiarem opornicą akumulator wystarczy naladowac i wtedy wynik byl by lepszy pozdrawian ,,fachowcy''
Witam. Wodę dolać przed ładowaniem czy po ładowaniu?
A mój samochód jest z roku 2008. Jestem jego pierwszym właścicielem i wyjechałem nim z salonu Audi i jest to Audi TT 8J i jest w nim jeszcze fabryczny akumulator firmy Varta który ma już prawie 14 lat i co prawda przy minusowych temperaturach kręci już trochę słabo ale przy dodatnich temperaturach kręci jak nowy.
😂😂😂 Co za głupoty
Zwykłym miernikiem napięcia stałego to da się sprawdzić ładowanie spadek napięcia przy rozruchu i napięcie aku w czasie spoczynku. Nie potrzebna taka opornica
Czy kupujac nowy akumulator trzeba go najpierw naładować do pełna prostownikiem czy się sam naladuje podczas jazdy a jak tak czy naladuje się do 100%?
A po co kodować datę produkcji? Chyba po to żeby przeciętny użytkownik nie był w stanie się zorientować
Duża wiedza i praktyka w zakresie naprawy aut. Wielki szacun panie Grzegorzu!! Dziękuję za filmiki.
1:48 No chyba że ktoś używa plastikowego klucza😉
Jak może być 12.4V w stanie spoczynku i pod obciążeniem też 12.4V ??? W stanie spoczynku powinno być ok. 12.6-12.7V. Jeśli jest 12.4 w spoczynku to akumulator ma ok.50% pojemności i potrzebuje niezwłocznego doładowania prostownikiem.
4:09 Co ty nie powiesz, Grzesiu
U
Aku m ma 12,4V.
Uruchamiam Logana MCV ( samochód ma 3,5 roku od daty produkcji, 108tyś km przejechane , 1,2 16V) i napięcie wzrasta do 14,6-14,8V.
Po około 5km jazdy (lub około 5 minutach na postoju) napięcie na klemach spada do 13,4V i tak zostaje przez 99,9% czasu jazdy. Czasami napięcie wzrośnie do 15V i za chwilę spadnie do tych 13,4V przy czym NIE ZAWSZE TAK SIĘ DZIEJE z tym "pikiem" – czasami ten pik jest a czasami nie pojawia się przez kilka dni.
Wymieniłem reg. napięcia na nowy -objaw jest taki sam.
Sprawdziłem w punkcie sprzedaży akumulatorów stan mojego (3 i pół rocznego) akumulatara na tamtejszych testerach – diagnoza : SUPER SPRAWNY AKUMULATOR.
Sprawdziłem naciąg paska od alternatora – skręca się DO 90 stopni.
Popsikałem profilaktycznie pasek i kółko alternatora sprejem do pasków – objaw TAKI SAM .
Martwi mnie to trochę MAŁE napięcie 13,4V na klemach akum podczas jazdy/pracy silnika.
A cha, wymieniłem tak profilaktycznie przewody munusowe biegnące od klemy Minus do karoseri i Minus do korpusu silnika. Wymieniłem profilaktycznie też przewód Plus alternatora do PLUS akumulatora.Oczyściłem klemy akum.
Na złączu OBD wartości napięcia są takie same jak na podłączonym voltomierzu do klem akum.
W drugim moim samochodzie Seat Cordoba 1,4 16V, benzyna, napięcie podczas jazdy jest 13,7-13,8V i nie ma " pików" napięcia a samochód ma 14 lat.
Pytanie : martwi mnie to niskie napięcie (13,4V) na klemach akumulatora. Co może być przyczyną bo skończyły mi się już pomysły a może TAKIE napięcie MA BYĆ być na Loganie MCV o tej małej pojemności 1149cm3. Akumulator w nim jest oryginalny , od nowości . Czy ktoś coś sensownego doradzi ?
Czy 12.7 pomiar samego akumulatora bez obciążenia jest poprawny silnik disla?
Czy to możliwe że słaby akumulator na zimnym silniku kreci rozrusznikiem normalne a na ciepłym długo ale zapala?
To czyli jak ja zostawiłem audi a4 b5 1.6 na światłach 8h i nie mogłem odpalić to aku do wymiany