Serwis Samochodów Audi w Warszawie - Nasz warsztat jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium.
Miałam problem z przednią szybą, nie chciała się otwierać. Mobilny mechanik naprawił usterkę szybko i za rozsądną cenę. Polecam!
Kamil Pppo
2023-02-16
Polecam, świetny fachowiec. Zna się na tej pracy
JOHNDEERE team
2023-02-16
świetny mechanik, zawsze korzystam tylko tutaj, bez wad
Gabriela Żywica
2023-02-16
Najlepszy mechanik, jakiego do tej pory spotkałam, a ceny są zadowalające. Gorąco polecam.
Wiktor Lisicki
2023-02-15
Usługa wykonana bardzo dobrze i szybko. Cena tez bardzo dobra.Polecam
Eryk Witkowski
2023-02-15
Jestem bardzo zadowolony z wykonanej usługi naprawy. Miła obsługa. Napewno tam wrócę..
Wiktoria Liczba
2023-02-15
Wyskoczył mi błąd w samochodzie zadzwoniłem przyjechał pan naprawił usterkę w pare minut polecam wszystkim
wiktor wicek
2023-02-15
Przyjechałem wymienić akumulator pracownik mi wszystko fajnie doradził polecam ten warsztat
Paweł Lewandowski
2023-02-15
Polecam ten warsztat szybko i sprawnie wymienili mi elektrykę w samochodzie
Emil Kornalewski
2023-02-14
Skorzystałem z usług Mobilnego Mechanika i jestem bardzo zadowolony. Znają się na swojej pracy i potrafili szybko i skutecznie rozwiązać mój problem. Polecam tę firmę każdemu, kto potrzebuje fachowej pomocy przy naprawie samochodu.
Załaduj więcej
Related
http://autoszlif.net.pl/ – Rozpoczęliśmy swoją działalność w 1990 roku otwierając pierwszy swój zakład w Małej Nieszawce przy ul. Dojazdowej 2. Od początku prowadzenia działalności specjalizowaliśmy się w regeneracji silników spalinowych. Z racji tego, że na przestrzeni lat ilość pojazdów systematycznie wzrastała, a my dokładaliśmy wszelkich starań, żeby świadczyć usługi najwyższej jakości i przywracać silnikom drugą młodość zainteresowanie naszymi usługami było coraz większe.
W chwili obecnej posiadamy 5 warsztatów, wykonujemy miesięcznie około 1000 zleceń i posiadamy kadrę pracowniczą 30 osób z której 80% posiada przynajmniej 10 letnie doświadczenie lub dłuższe pracując w naszej firmie. Zdobyta wiedza na przestrzeni lat pozwala nam wykonywać powierzone zadania z jeszcze większą precyzją i dokładnością.
Mała Nieszawka | ul. Dojazdowa 2
tel. 56 678 12 35
tel. 56 678 12 36
Pobrane z Youtube Naprawa samochodów Audi, Mobilny Mechanik Warszawa – jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium w Warszawie.
Skuteczny serwis Audi w Warszawie & Serwis samochodowy, warsztat, naprawa samochodów z dojazdem. Warsztat samochodowy Auto Mechanik – Mobilny Warsztat w Warszawie zachęca wszystkich posiadaczy samochodów marki Audi do korzystania z usług warsztatu.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
Miałam problem z przednią szybą, nie chciała się otwierać. Mobilny mechanik naprawił usterkę szybko i za rozsądną cenę. Polecam!
Kamil Pppo
2023-02-16
Polecam, świetny fachowiec. Zna się na tej pracy
JOHNDEERE team
2023-02-16
świetny mechanik, zawsze korzystam tylko tutaj, bez wad
Gabriela Żywica
2023-02-16
Najlepszy mechanik, jakiego do tej pory spotkałam, a ceny są zadowalające. Gorąco polecam.
Wiktor Lisicki
2023-02-15
Usługa wykonana bardzo dobrze i szybko. Cena tez bardzo dobra.Polecam
Eryk Witkowski
2023-02-15
Jestem bardzo zadowolony z wykonanej usługi naprawy. Miła obsługa. Napewno tam wrócę..
Wiktoria Liczba
2023-02-15
Wyskoczył mi błąd w samochodzie zadzwoniłem przyjechał pan naprawił usterkę w pare minut polecam wszystkim
wiktor wicek
2023-02-15
Przyjechałem wymienić akumulator pracownik mi wszystko fajnie doradził polecam ten warsztat
Paweł Lewandowski
2023-02-15
Polecam ten warsztat szybko i sprawnie wymienili mi elektrykę w samochodzie
Emil Kornalewski
2023-02-14
Skorzystałem z usług Mobilnego Mechanika i jestem bardzo zadowolony. Znają się na swojej pracy i potrafili szybko i skutecznie rozwiązać mój problem. Polecam tę firmę każdemu, kto potrzebuje fachowej pomocy przy naprawie samochodu.
Załaduj więcej
Related
Related
24 thoughts on “Planowanie Głowicy”
Czy oddając głowicę do planowania trzeba z niej powykręcać wszystkie elementy: wałki, zawory, itd?
A ja robiłem to inaczej. Wrzucało się na stół, delikatnie dojeżdżało się głowica na początku aby zrobić delikatny ślad , cofka i to samo na końcu, Gdzie nie brało gazeta pod Gliwice, jeszcze raz sprawdzić i jazda. Szóstka na trzy przejscia, trzy dziennie i dzionek zaliczony:) Maszyna z lat60tych
Witam. Mam pytanie. Czy na wyłączonym silniku, jeden z zaworów w głowicy zawsze jest otwarta? Zastanawiam się, bo jak dmucham powietrzem przez intercooler, powietrza wychodzi nad wtryskem. Wiem że uszczelka nad wtryskem w dekla jest nieszczelna ale czy zawór powienien wypuszczać powietrza na wyłączonym silniku?
Niezła ściema , podczas ustawiania zegarem należy sprawdzić obie osie x i y jedną i druga maja mieć 0. Tutaj ewidentnie widać że jest planowana tylko jedna strona od operatora.Wniosek jest następujący podczas pomiaru po osi y będą dwa wymiary , a powinien być jeden na całej długości.
A ja mam pytanko. Jaki wymiar ma ta głowica chodzi o jej wysokość jaka uszczelkę należy teraz zastosować i jaki ma to wpływ na eksploatację tego silnika?
Witam. Jak rozpoznać czy głowica była planowana ? Oddałem auto do mechanika i stwierdził że poszła uszczelka pod głowicą. Nie wiem czy nie zostałem oszukany.
Fajny filmik z solidnie doposażonego warsztatu. Jestem pełen podziwu za cierpliwość dla komentujących którzy próbują wytłumaczyć fachowcowi że setka 1/100mm to nie sto gram alkoholu.Dawno nie miałem takiej polewki
Krzywe głowice wywala się na złom !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Planuje się tylko proste głowice w celu odświeżenia powierzchni !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Krzywa głowica po planowaniu potrafi złamać wałek rozrządu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Czy oddając głowicę do planowania trzeba z niej powykręcać wszystkie elementy: wałki, zawory, itd?
Hello. Czy macie jakiś współpracujący zakład na terenie Brodnicy który rzetelnie odrestaorawalby mój silnik?
To tu już chyba zawory będą nieszczelne bo duży ubytek
A co z dołem?
Jaki jest sredni koszt planowania obu głowic w v8 bez gniazd zaworowych ?
Nie dziwie się, że to tyle kosztuje. Maszyna tania nie była, pewnie prąd na siłe. Pan Wiesio i jego skill też kosztuje…
A ja robiłem to inaczej. Wrzucało się na stół, delikatnie dojeżdżało się głowica na początku aby zrobić delikatny ślad , cofka i to samo na końcu, Gdzie nie brało gazeta pod Gliwice, jeszcze raz sprawdzić i jazda. Szóstka na trzy przejscia, trzy dziennie i dzionek zaliczony:) Maszyna z lat60tych
"auto szlif" sugerowało by że szlifują, a on ordynarnie zfrezował…
Witam. Mam pytanie. Czy na wyłączonym silniku, jeden z zaworów w głowicy zawsze jest otwarta? Zastanawiam się, bo jak dmucham powietrzem przez intercooler, powietrza wychodzi nad wtryskem. Wiem że uszczelka nad wtryskem w dekla jest nieszczelna ale czy zawór powienien wypuszczać powietrza na wyłączonym silniku?
Niezła ściema , podczas ustawiania zegarem należy sprawdzić obie osie x i y jedną i druga maja mieć 0. Tutaj ewidentnie widać że jest planowana tylko jedna strona od operatora.Wniosek jest następujący podczas pomiaru po osi y będą dwa wymiary , a powinien być jeden na całej długości.
Właśnie mnie to czeka, będę sam planował na blacie kuchennym. 🙂
Fachowiec , szacunek.
A ja mam pytanko. Jaki wymiar ma ta głowica chodzi o jej wysokość jaka uszczelkę należy teraz zastosować i jaki ma to wpływ na eksploatację tego silnika?
Ten sprzęt do planowania głowicy jest bardzo drogi ale robi super rzecz ten Pan
widać że zna się na mechanice umie posługiwać się tym urządzeniem
Witam. Jak rozpoznać czy głowica była planowana ? Oddałem auto do mechanika i stwierdził że poszła uszczelka pod głowicą. Nie wiem czy nie zostałem oszukany.
Czy głowica może być szlifowana zamiast frezowania?
Są tacy co planują głowicę na tokarni .
Co 5 setek może zrobić z człowieka. Odpowiedź jest tutaj hahahaha . Pozdrawiam i na zdrowie
Fajny filmik z solidnie doposażonego warsztatu.
Jestem pełen podziwu za cierpliwość dla komentujących którzy próbują wytłumaczyć fachowcowi że setka 1/100mm to nie sto gram alkoholu.Dawno nie miałem takiej polewki
Warsztat z którego wiele mogło by brać przykład !
Ściernica lepsza
Krzywe głowice wywala się na złom !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Planuje się tylko proste głowice w celu odświeżenia powierzchni !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Krzywa głowica po planowaniu potrafi złamać wałek rozrządu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Super film, ładnie obrazuje temat.
Ile to kosztuje?