Loading…

Mechanik Audi Warszawa

Serwis Samochodów Audi w Warszawie - Nasz warsztat jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium.
Kontakt

Zobacz jak działa kompresor doładowujący silnik! #ABC_Motoryzacji

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



Oglądaj „ABC Motoryzacji” w niedzielę o 14:45 w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/abc-motoryzacji-odcinki,30156/odcinek-6,S01E06,203949
Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/channel/UCfsSoUSQzUimrjKhAKmshDQ?sub_confirmation=1
Nie każdy jest specjalistą od motoryzacji, ale każdy może poprawić stan swojej wiedzy!
W programie „ABC motoryzacji” omówimy dokładnie budowę oraz działanie poszczególnych elementów samochodu. Będziemy je otwierać, rozkładać, rozcinać, a także powiemy o objawach uszkodzeń i ewentualnych kosztach ich napraw. Prowadzący Przemek Szafrański omówi między innymi budowę turbosprężarki, katalizatora, filtra oleju, koła dwumasowego, przekładni kierowniczej i wielu innych nieodłącznych elementów każdego samochodu.

#tvn #turbo #abcmotoryzacji

Pobrane z Youtube Naprawa samochodów Audi, Mobilny Mechanik Warszawa – jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium w Warszawie.

Skuteczny serwis Audi w Warszawie & Serwis samochodowy, warsztat, naprawa samochodów z dojazdem. Warsztat samochodowy Auto Mechanik – Mobilny Warsztat w Warszawie zachęca wszystkich posiadaczy samochodów marki Audi do korzystania z usług warsztatu.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

30 thoughts on “Zobacz jak działa kompresor doładowujący silnik! #ABC_Motoryzacji

  1. Eeee tam, VW już bawiło się z kompresorem w latach 80 i 90, nazywało się to G40 i G60, wtedy Golf 2 mógł mieć 210KM, a Passat 160KM, gdzie marzeniem niektórych było 16 zaworów i chociaż te 100KM

  2. Przepraszam, ale czegoś nie rozumiem. Wspomniane było o tym, że kompresor potrzebuje trochę mocy do zasilania ( no wiadomo ) i zabiera 30% mocy silnika, czyli, tak jak zostało powiedziane, zamiast 300 koni mamy 200, a jednak pomimo to po zainstalowaniu kompresora dostajemy zastrzyk mocy, zatem jak to jest?

  3. Kompresor z osprzętem 20kg ok tylko turbina ze zintegrowanym kolektorem wydechowym lub dwie do tego intercooler zawory sterujące podciśnieniami zawór upustowy i i pozostałe przewody doprowadzające powietrze do silnika będą warzyć tyle samo wiec tutaj kompresor i turbo jada na tym samym wózku tyle że z kompresorem jest mniejszy bajzel pod maską

Dodaj komentarz

Zadzwoń!