Serwis Samochodów Audi w Warszawie - Nasz warsztat jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium.
Miałam problem z przednią szybą, nie chciała się otwierać. Mobilny mechanik naprawił usterkę szybko i za rozsądną cenę. Polecam!
Kamil Pppo
2023-02-16
Polecam, świetny fachowiec. Zna się na tej pracy
JOHNDEERE team
2023-02-16
świetny mechanik, zawsze korzystam tylko tutaj, bez wad
Gabriela Żywica
2023-02-16
Najlepszy mechanik, jakiego do tej pory spotkałam, a ceny są zadowalające. Gorąco polecam.
Wiktor Lisicki
2023-02-15
Usługa wykonana bardzo dobrze i szybko. Cena tez bardzo dobra.Polecam
Eryk Witkowski
2023-02-15
Jestem bardzo zadowolony z wykonanej usługi naprawy. Miła obsługa. Napewno tam wrócę..
Wiktoria Liczba
2023-02-15
Wyskoczył mi błąd w samochodzie zadzwoniłem przyjechał pan naprawił usterkę w pare minut polecam wszystkim
wiktor wicek
2023-02-15
Przyjechałem wymienić akumulator pracownik mi wszystko fajnie doradził polecam ten warsztat
Paweł Lewandowski
2023-02-15
Polecam ten warsztat szybko i sprawnie wymienili mi elektrykę w samochodzie
Emil Kornalewski
2023-02-14
Skorzystałem z usług Mobilnego Mechanika i jestem bardzo zadowolony. Znają się na swojej pracy i potrafili szybko i skutecznie rozwiązać mój problem. Polecam tę firmę każdemu, kto potrzebuje fachowej pomocy przy naprawie samochodu.
Załaduj więcej
Related
Oglądaj „ABC Motoryzacji” w niedzielę o 14:45 w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/abc-motoryzacji-odcinki,30156/odcinek-6,S01E06,203949
Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/channel/UCfsSoUSQzUimrjKhAKmshDQ?sub_confirmation=1
Nie każdy jest specjalistą od motoryzacji, ale każdy może poprawić stan swojej wiedzy!
W programie „ABC motoryzacji” omówimy dokładnie budowę oraz działanie poszczególnych elementów samochodu. Będziemy je otwierać, rozkładać, rozcinać, a także powiemy o objawach uszkodzeń i ewentualnych kosztach ich napraw. Prowadzący Przemek Szafrański omówi między innymi budowę turbosprężarki, katalizatora, filtra oleju, koła dwumasowego, przekładni kierowniczej i wielu innych nieodłącznych elementów każdego samochodu.
#tvn #turbo #abcmotoryzacji
Pobrane z Youtube Naprawa samochodów Audi, Mobilny Mechanik Warszawa – jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium w Warszawie.
Skuteczny serwis Audi w Warszawie & Serwis samochodowy, warsztat, naprawa samochodów z dojazdem. Warsztat samochodowy Auto Mechanik – Mobilny Warsztat w Warszawie zachęca wszystkich posiadaczy samochodów marki Audi do korzystania z usług warsztatu.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
Miałam problem z przednią szybą, nie chciała się otwierać. Mobilny mechanik naprawił usterkę szybko i za rozsądną cenę. Polecam!
Kamil Pppo
2023-02-16
Polecam, świetny fachowiec. Zna się na tej pracy
JOHNDEERE team
2023-02-16
świetny mechanik, zawsze korzystam tylko tutaj, bez wad
Gabriela Żywica
2023-02-16
Najlepszy mechanik, jakiego do tej pory spotkałam, a ceny są zadowalające. Gorąco polecam.
Wiktor Lisicki
2023-02-15
Usługa wykonana bardzo dobrze i szybko. Cena tez bardzo dobra.Polecam
Eryk Witkowski
2023-02-15
Jestem bardzo zadowolony z wykonanej usługi naprawy. Miła obsługa. Napewno tam wrócę..
Wiktoria Liczba
2023-02-15
Wyskoczył mi błąd w samochodzie zadzwoniłem przyjechał pan naprawił usterkę w pare minut polecam wszystkim
wiktor wicek
2023-02-15
Przyjechałem wymienić akumulator pracownik mi wszystko fajnie doradził polecam ten warsztat
Paweł Lewandowski
2023-02-15
Polecam ten warsztat szybko i sprawnie wymienili mi elektrykę w samochodzie
Emil Kornalewski
2023-02-14
Skorzystałem z usług Mobilnego Mechanika i jestem bardzo zadowolony. Znają się na swojej pracy i potrafili szybko i skutecznie rozwiązać mój problem. Polecam tę firmę każdemu, kto potrzebuje fachowej pomocy przy naprawie samochodu.
Załaduj więcej
Related
Related
30 thoughts on “Zobacz jak działa kompresor doładowujący silnik! #ABC_Motoryzacji”
Po co ten film, wystarczyła animacja z końcówki, ta sama marytoryka. Nie trzeba byłp rozkręcac. Pozdrawiam Majstra co kompresorem z w dwie strony kręci
Eeee tam, VW już bawiło się z kompresorem w latach 80 i 90, nazywało się to G40 i G60, wtedy Golf 2 mógł mieć 210KM, a Passat 160KM, gdzie marzeniem niektórych było 16 zaworów i chociaż te 100KM
Przepraszam, ale czegoś nie rozumiem. Wspomniane było o tym, że kompresor potrzebuje trochę mocy do zasilania ( no wiadomo ) i zabiera 30% mocy silnika, czyli, tak jak zostało powiedziane, zamiast 300 koni mamy 200, a jednak pomimo to po zainstalowaniu kompresora dostajemy zastrzyk mocy, zatem jak to jest?
Kompresor z osprzętem 20kg ok tylko turbina ze zintegrowanym kolektorem wydechowym lub dwie do tego intercooler zawory sterujące podciśnieniami zawór upustowy i i pozostałe przewody doprowadzające powietrze do silnika będą warzyć tyle samo wiec tutaj kompresor i turbo jada na tym samym wózku tyle że z kompresorem jest mniejszy bajzel pod maską
Czy to z e55 w211
Na prawdę, dobry program.
Akurat do pokazania najbardziej zdziadziały kompresor m65. Nikt nie wie jaką ma pojemność xD.
VW stosował swego czasu kompresory typu G, występowały chociażby w golfie drugiej generacji, corrado czy takim polo gt, mowa o g40 i g60
Najlepsze kompresory ma DODGE
3.0tfsi na kompresorze fajna sprawa 😉
teoretycznie, vw nie zrezygnował – 3.0 tfsi
A to każda marka samochodu ma kompresor doładujący silnik
Ale on schudł
ta nieźle
rozbierze i pokaże ale film ucięty przy wykręcaniu ostatniej śrubki… xd
Nic nie wspomniał, że również był montowany w BMW E39.
Hahaha taki kompresor nawet TVN Turbo ogląda popularny kanał 😂 "bawareczka czeka"
Wiele marek i jeden majster.
Chyba jakies wspolprace z panem majstrem są 🤣
Po co ten film, wystarczyła animacja z końcówki, ta sama marytoryka. Nie trzeba byłp rozkręcac. Pozdrawiam Majstra co kompresorem z w dwie strony kręci
3 wada, dźwięk….
Eeee tam, VW już bawiło się z kompresorem w latach 80 i 90, nazywało się to G40 i G60, wtedy Golf 2 mógł mieć 210KM, a Passat 160KM, gdzie marzeniem niektórych było 16 zaworów i chociaż te 100KM
Przepraszam, ale czegoś nie rozumiem. Wspomniane było o tym, że kompresor potrzebuje trochę mocy do zasilania ( no wiadomo ) i zabiera 30% mocy silnika, czyli, tak jak zostało powiedziane, zamiast 300 koni mamy 200, a jednak pomimo to po zainstalowaniu kompresora dostajemy zastrzyk mocy, zatem jak to jest?
Kompresor z osprzętem 20kg ok tylko turbina ze zintegrowanym kolektorem wydechowym lub dwie do tego intercooler zawory sterujące podciśnieniami zawór upustowy i i pozostałe przewody doprowadzające powietrze do silnika będą warzyć tyle samo wiec tutaj kompresor i turbo jada na tym samym wózku tyle że z kompresorem jest mniejszy bajzel pod maską
Majster do tablicy hahhaha
Ale jak to? To on nie jest skladany na pianke ??
Jak ja lubie takich lysawych panow w koszuli w kratke
Ja to już gdzieś widziałem aaa u majsta
Pakiet premium.
Kręcisz kołem pasowym bez oporu a mówisz że silnik potrzebuje 100 koni żeby mieć 400
Jakaś dziwna ta fizyka w tym TVN Turbo
VW i jego 1.4 TSI 180 KM.
kto z odcinka od Wazzapa
Podobny co ma majster
@wazzup
Majster lepiej to wytłumaczył