Serwis Samochodów Audi w Warszawie - Nasz warsztat jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium.
Miałam problem z przednią szybą, nie chciała się otwierać. Mobilny mechanik naprawił usterkę szybko i za rozsądną cenę. Polecam!
Kamil Pppo
2023-02-16
Polecam, świetny fachowiec. Zna się na tej pracy
JOHNDEERE team
2023-02-16
świetny mechanik, zawsze korzystam tylko tutaj, bez wad
Gabriela Żywica
2023-02-16
Najlepszy mechanik, jakiego do tej pory spotkałam, a ceny są zadowalające. Gorąco polecam.
Wiktor Lisicki
2023-02-15
Usługa wykonana bardzo dobrze i szybko. Cena tez bardzo dobra.Polecam
Eryk Witkowski
2023-02-15
Jestem bardzo zadowolony z wykonanej usługi naprawy. Miła obsługa. Napewno tam wrócę..
Wiktoria Liczba
2023-02-15
Wyskoczył mi błąd w samochodzie zadzwoniłem przyjechał pan naprawił usterkę w pare minut polecam wszystkim
wiktor wicek
2023-02-15
Przyjechałem wymienić akumulator pracownik mi wszystko fajnie doradził polecam ten warsztat
Paweł Lewandowski
2023-02-15
Polecam ten warsztat szybko i sprawnie wymienili mi elektrykę w samochodzie
Emil Kornalewski
2023-02-14
Skorzystałem z usług Mobilnego Mechanika i jestem bardzo zadowolony. Znają się na swojej pracy i potrafili szybko i skutecznie rozwiązać mój problem. Polecam tę firmę każdemu, kto potrzebuje fachowej pomocy przy naprawie samochodu.
Załaduj więcej
Related
Serwisowany w ASO to jeden z najbardziej popularnych sloganów używanych w ogłoszeniach przez ostatnie 3 dekady. A jak w rzeczywistości ma się prawda w dobie unijnych przepisów oraz restrykcji i dążeniu do postarzenia projektu przez ostatnią dekadę? Dziś wam o tym opowiem.
Zgadzacie się to kciuk w górę i subskrybuj by być na bieżąco.
Link do Carvertical i 10% rabatu na raport z linku.
——————————————————————————
https://www.carvertical.com/pl/landing/v3?utm_source=infl&a=milosnicy4kolek&b=596ea163&voucher=milosnicy4kolek
STREFA OKAZJI I PROMOCJI Allegro dla widzów m4k koniecznie zajrzyj i zamów nowe opony bo to jest wasze bezpieczeństwo
——————————————————————————
https://na.allegro.pl/PROMO_M4K
——————————————————————————
Szukasz tanio ubezpieczenia? Koniecznie zajrzyj na Mubi.pl
specjalnie dla widzów M4K przygotowano ofertę za zakup dowolnego OC wraca na twoje konto 150zł
——————————————————————————————
https://mubi.pl/milosnicy4kolek/
———————————————————————————
Kupowałeś polisę w Mubi w 2020? Przedłuż polisę do czerwca i zagraj o Q7
—————————————
http://mubi.pl/m4k-audiq7
————————————–
Nie kupowałeś polisy w Mubi? Zgarnij 150 zł + 700 zł za polecanie
Szukasz dobrych części tuningowych do swojego auta? Zajrzyj koniecznie do ekipy FMIC
————————————————————————————
https://allegro.pl/uzytkownik/FMIC_PL
————————————————————————————
WALIZKA NARZĘDZI BY M4K GARAGE z Autografem i wieloma dodatkami
—————————————————————————————
https://allegro.pl/oferta/limitowany-zestaw-narzedzi-m4k-garage-latarka-9524605987
—————————————————————————————
Meble warsztatowe których się nie powstydzimy 🙂
——————————————
ZANIEDŁUGO OTWARCIE M4K GARAGE KIELCE wbijajcie do nich
——————————————————————————–
https://www.facebook.com/M4K-Garage-Kielce-Serwis-Samochodowy-101938511870411
NOWY WARSZTAT M4K GARAGE WROCŁAW koniecznie zajrzyjcie
———————————————————————————
https://www.facebook.com/M4KGarageWroclaw/
———————————————————————————
WSPÓŁPRACA
wspolpraca@m4k.pl
KONTAKT dla widzów
info@milosnicy4kolek.pl
Pobrane z Youtube Naprawa samochodów Audi, Mobilny Mechanik Warszawa – jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium w Warszawie.
Skuteczny serwis Audi w Warszawie & Serwis samochodowy, warsztat, naprawa samochodów z dojazdem. Warsztat samochodowy Auto Mechanik – Mobilny Warsztat w Warszawie zachęca wszystkich posiadaczy samochodów marki Audi do korzystania z usług warsztatu.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
Miałam problem z przednią szybą, nie chciała się otwierać. Mobilny mechanik naprawił usterkę szybko i za rozsądną cenę. Polecam!
Kamil Pppo
2023-02-16
Polecam, świetny fachowiec. Zna się na tej pracy
JOHNDEERE team
2023-02-16
świetny mechanik, zawsze korzystam tylko tutaj, bez wad
Gabriela Żywica
2023-02-16
Najlepszy mechanik, jakiego do tej pory spotkałam, a ceny są zadowalające. Gorąco polecam.
Wiktor Lisicki
2023-02-15
Usługa wykonana bardzo dobrze i szybko. Cena tez bardzo dobra.Polecam
Eryk Witkowski
2023-02-15
Jestem bardzo zadowolony z wykonanej usługi naprawy. Miła obsługa. Napewno tam wrócę..
Wiktoria Liczba
2023-02-15
Wyskoczył mi błąd w samochodzie zadzwoniłem przyjechał pan naprawił usterkę w pare minut polecam wszystkim
wiktor wicek
2023-02-15
Przyjechałem wymienić akumulator pracownik mi wszystko fajnie doradził polecam ten warsztat
Paweł Lewandowski
2023-02-15
Polecam ten warsztat szybko i sprawnie wymienili mi elektrykę w samochodzie
Emil Kornalewski
2023-02-14
Skorzystałem z usług Mobilnego Mechanika i jestem bardzo zadowolony. Znają się na swojej pracy i potrafili szybko i skutecznie rozwiązać mój problem. Polecam tę firmę każdemu, kto potrzebuje fachowej pomocy przy naprawie samochodu.
Załaduj więcej
Related
Related
50 thoughts on “SERWISOWANY W ASO? NIE nie ja PODZIĘKUJE!”
Mi w Aso przy odbiorze nalali diesla do benzyny. Naprawde nie wiem skad te uprzedzenia😅
Kupiłem dwuletnie auto i odziedziczyłem gwarancję w ASO, oczywiście będę serwisował poza. Jeden z użytkowników forum określonej marki ( nie chcę robić antyreklamy), po zakupie nowego auta odwiedził ASO, gdy osiągnął około 2k kilometrów przebiegu. Po prostu chciał pozbyć się syfu po docieraniu, jak mu radzili inni. Zostawił kluczyki i poszedł na kawę. Przy odbiorze auta ślicznie podziękował za usługę i pojechał do domu. Coś go tknęło i sprawdził u znajomego czy chłopaki z ASO się spisali. Okazało się, że nic nie wymienili. Może to bajka, ale ja wierzę.
Mam przyjaciela, który zawsze był mechanicznie upośledzony, a w ASO jest gwiazdą. Zresztą nie musi być orłem, bo pensyjka leci i ma w doopie czy straci klienta, czy nie. W przeciwieństwie do prywatnych często małych warsztatów, którym naprawdę zależy i byle dzieciakowi po szkole nie zlecą poważnej naprawy solo. Na koniec dodam, że ceny w ASO za niemal wszystko potrafią być, delikatnie mówiąc wyższe 😉. Pozdrawiam zacnego autora.
Aso vw dwukrotnie smarowalo rozrząd na gwarancji zamiast go wymienić. Zaraz po gwarancji dwuletniej na auto… autostrada->rozrząd strzela-> pół silnika do wymiany…
co ty za głupoty opowiadasz jak leasing jest drogi a ludzie chcą mieć auto na własność, jeździć to sobie mogę starym E36 i jest o wiele lepsze od tego nowego to po co brać w leasing gdzie nie dość że tego auta nie posiadasz to jeszcze jest gorsze bo teraz gorsze robią
Łysy zgadzam się z tobą jestem mechanikiem wykrztalconym w 90 r .a olej zawsze wymieniam co 10 tysięcy i znajomych ostrzegam by nie czekali że zmianą do 30 tysi
Wiele osób mówi, że na zachodzie to są super serwisy. Mam to nie szczęście, że mieszkam w Londynie. Posiadam Forda Edge od prawie nowego, więc zmuszony byłem korzystać z ASO ze względu na gwarancję. Ci idioci oczywiście zrobili przegląd, wymienili klakson bo się zawiszał i co jeszcze?! UMYLI SILNIK KARCHEREM!!!! Jadąc do PL samochód stanął w połowie Niemiec.
Najgorsze jest w tym wszystkim ze młodzi ludzie kupujący nowe auta niekiedy nie wiedzą gdzie jest wlew paliwa nie mówiąc o zmianie koła (jeśli występuje w aucie😃) Jak mu sprzedawca powie ze olej co 30tysi to tak będzie robił. Ja mam przykład z życia wzięty… Zakupiłem vw Passata w Szwecji. Niby nie udany według polskiego forum silnik 2.0 fsi no ale mój chodzi bez zarzutu. 270 tys i nic kompletnie nic. Czasami maska się zacina przy otwieraniu bo gdyby nie to że płyn do spryskiwaczy trzeba dolac to by nikt jej nie otwierał. Dlaczego chodzi bez zarzutu? Szwed zmieniał olej co ok rok lub max 15tys. Mówił przy sprzedaży że robi tak w każdym aucie. To klucz do utrzymania motoru w jak najlepszej kondycji. Pozdro
Mam Caddy mk5 2021 z 2.0 tdi 122 km dsg. Już po 20 tys turbo zaczęło dziwnie gwizdać. Serwis (holenderski)po 3 wizycie mi je wymienił bo nie mogli do tego dojść czy to napewno turbo. Po wymianie turba oleju nie ruszyli pojechałem od razu na serwis w aso na wymianę oleju i filtra oleju. Okazało się ze filtr powietrza silnika wymieniają po 60 tys km. Po wymianie filtra na własny koszt pojechałem na wakacje do polski wrzuciliśmy z znajomym auto na podnośnik ściągamy osłonę silnika auto zarzygane olejem!! Ciekło z miski z łączenia silnika z skrzynia. Okazało się ze połowa śrub była luźna. A 3 dni wcześniej auto zeszło z podnośnika w aso! Za grube 400 eu pierwszy poważny serwis!! Dokręciliśmy co się dało a auto jeździ dalej. Ale po tej akcji zrezygnowałem z serwisu. Zmieniłem olej na lepszy ale dalej 0w20 No i co 10 tys wymiana. skrzynia dsg co 30 tys auto jeździ jak malina 👌🏻 65 tys mam teraz plus mapa na 206 koni.
Aso to jest porażka… ja pojechałem z autem 2006r. I zostawiłem 6tysi. Wymienili rzeczy nie mające wpływu na usterkę i stwierdzili wymień pań silnik. Zabrałem auto… okazuje się że przestało odpalać, 3 razy reklamowane w aso I w końcu się poddałem i pojechałem do zwykłego mechanika
to ja dołączę z informacją od siebie. Octavia prod. 2021 Rok modelowy 2022. 1.5 TSi mHev DSg 1..cos stuka. (wada odbojnikow klapy bagażnika) Kiedy prosiłem o wymianę odbojnikow które uprzednio potraktowałem WD40 to serwis stwierdził że nic nie słyszy i że mam odbojniki nowego typu. Znowu coś tam tłucze… Zobaczymy co powie serwis. Wizyta 9 lutego. Wiem ze póki co nie ma odbojnikow nowego typu bo na forum skody piszą że po wymianie i kilku tys.znowu tłucze…. 2. Awaria czujników parkowania, radar, nie włączył się tablet ze dwa razy, sos, wylogowanie użytkownika w trakcie jazdy. Ogólnie multimedia to jakaś klapa…. 3. spasowanie i montaż tapicerki drzwi to jakaś masakra. Do poprawy drzwi kierowcy i drzwi pasażera przód. I drzwi pasażera tył. Strasznie irytujące to jest. Serwis się bal rozebrać bo niby nie złożą jak fabryka :))). Zrobię to sam bo jak mi w Scali szybę wymieniali rok temu to poniszczyli uszczelki i skoczyło się awanturą…. 4.. Miałem że 3 razy info że akumulator 12v na niskie naładowanie i mam jechać ostrożnie. 5. Nie działa bezkluczykowy dostęp do auta. Niema też ten system w scalii i żadnych problemów…. 6. Nie działa easy open noga bagażnika. 7. Raz miałem usterkę instalacji 48V. 8. Wskaznik poziomu płynu spryskiwaczy nie działa w ogóle. Kiedyś działał a przy spryskiwaczy reflektorów to zużywa się to więcej niż paliwa ;). 12. Zauważyłem ostatnio mrugające czasem kontrolki poziomu paliwa i temperatury płynu. Takie migotanie kilka razy a potem wszystko ok. Było o tym głośno na kanale automobilizacja na YT. Nie polecam octavi 4 i serwisu autorud w Kielcach.
Jak ja się cieszę, że z podniesiona głową mogę powiedzieć, że serwisuje w ASO ale serwisy robię częściej niż oni przewidują. Pierwsza zmiana oleju miała być po 15000, zrobiłem przy przebiegu 1500 km 🙂
Siostra i szwagier zdecydowali się na nowe auto z salonu padł wybór na Fiata Tipo 1.4 95km z lpg fabrycznym . Pomijam fakt , że po około dwóch tygodniach od odebrania nagle check engine i jak się okazało instalacja ma być na tak ubogiej mieszance balansując na granicy bezpieczeństwa dla silnika . Najlepsze jest to , że za wymianę oleju i filtrów płacili na gwarancji ok 1200 zł naprawdę to jak już się później okazało po gwarancji wzięliśmy się za wymianę oleju i filtrów i po kolei filtry wyglądały tak : filtr oleju – Sędziszów, filtr powietrza – hart , filtr przeciwpyłkowy – hart . Od kolegi który kiedyś pracował w Aso Fiata dowiedziałem się że klienci przynajmniej Tipo mieli do wyboru wariant na oryginałach albo na zamiennikach , oczywiście że siostra ze szwagrem dużo kilometrów pokonują zdecydowali się na oryginały na co mieli fakturę wystawioną , jak się później okazało zamiast oryginalnych filtro najtańsze zamienniki bo harta nawet nie komentuje a zamiast Seleni Lotos tyle w temacie Aso , pozdrawiam .
Lizing się nie opłaci przelicz to to ściema. I w 3 lata tracisz kupę kasy ponadmiarowo, niż zyskasz na podatkach. Ale tez nie uogulniam, kazdy przypadek inny trzeba to obliczyć. Liczyłem i taniej jest kupić za swoje na firmę.
Mi w Aso półsyntetyczny zalali, a producent przewiduje wymiane Co 20 000. Do tego części mi sie psuły po serwisie, wycieraczka, lusterko i akumulator. Chcieli mi zrobić regulacje luzów zaworowych za 2200, kiedy u mnie są popychacze chydrauliczne i wymienić uszczelke pod pokrywą.
Ja myślę że to dotyczy wszystkiego. Pracuje przy produkcji piecy olejowych gdzie rok temu nagrzewnice powietrza w takim piecyku obowiązkowo były całe że stali teraz 70%tego pieca to plastik mówię 70% bo obudowę dajemy blaszana xD
Kiedy sprzedawałem auta w salonie klie t opowiadał że 3 miesiące wcześniej kupił nowe bmw3 ale po pierwszym serwisie (tym po 1,5 tys km) wymienili olej tak że zapomnieli wlać nowy. Klient nie wyjechał z parkingu 🤣🤣🤣 Powiedział że nigdy nie kupi bmw przez serwis
Czyli wychodzi że dzięki "long life" zmniejsza się szkodliwosc auta???? To w takim razie trzeba zmienić na wymianę co 50K i każde auto zmienić się w Euro6 🤣🤣🤣🤣
zawsze tak bylo ze polift byl juz bez wad przedlifta. W latach 80-90 tez auta sie sypaly nowe tylko w tamtych latach nie kupowales nowych aut z salonu wiec nie wiesz 🤣 teraz kupujesz i mowisz na bazie sztuk ktore dotrwaly przez lata ale ile sie postpalo na pierwszych 100 tys/km tego nie wiesz. To ze ktos ma auto serwisowane w aso i ustawione interwaly jak to w grupie vaga co 30 tys/km to nie znaczy ze nierobil odplatnych wymian poza gwarancyjnymi interwalami. Jak dla mnie taki odcinek naganiajacy klijentow poza aso. Toyota z tego co kojaze ma zreszta interwaly ustawione na 15 tys/km wiec nie tak ze lo panie motoryzacja sie konczy kiedys to bylo…. 🤣
Witam Kupilem nowego mercedesa vito, serwisuje go w Mercrdesie i "Service A" po 16000tys kilometrów Serwis zawierał wymianę filtra oleju sprawdzenie czy auto jest sprawne i dolaie ubytków jeżeli są. Dodam OLEJ NIE WYMIENIONY BO PRODUCENT NIE PRZEWIDUJE. "Service B" 34000 tys Wymiana filtrow I oleju OLEJ WYCIAGNIETY PRZEZ POMPĘ PRZEZ BAGNET ( bo tak producent zaleca) Kolejny SERVICE A za 35000tys kilometrów!!!!! DPF nie jest objęty gwarancja. Dodam że serwis zależny jest od stylu jazdy
Nie mam dobrego zadania o autoryzowanych Aso. Pozdrawiam
Mi w Aso Toyota jak pojechałem czemu przy obrotach 2000 do 3000obr./min jadąc 50 km/h do 60km/h jakby miał czkawkę i co twierdza ze ok a ja swoją Auris 2018 1.33vvti jeżdżę dalej a problem dalej istnieje.
Ja mam fabie III FL 1.0 tsi 95KM i zalewam olej LL 0w30 orygianlny audi. A to dlatego ze mam go z ASO za 34zl litr. Z tym ze u mnie serwis LL trwa rok lub 8000-10.000 KM. Po 2000km oczywiscie olej byl zmieniony. Ale widzialem fabie III 4 letnią na znanym portalu ogłoszeniowym z przebiegiem 28.000km i pan stwierdzil ze olej do wymiany za 2000km bo co 30.0000km, sie wymienia. Czyli 4 lata i 28.000km samochod jeździł na jednym oleju.
Tak naprawdę to przeciętny użytkownik zawsze jest skazany na dobrą wolę mechanika bo jak będzie chciał naciągnąć to i tak to zrobi a statystyczny Kowalski nie będzie umiał tego zweryfikować. Więc Aso nie doskonałe ale jest choć mile widzianą pozycją w historii serwisowej auta.
No i co to za ogólne pierdolenie o ekologii przy wymianie auta co 3 lata ??!! Czyli tacy jak są ekologiczni , 2 x Volvo 850 (1994-95 ) plus V70 D5 , którymi pojeżdżą jeszcze moje dzieci. Pzdr Łysy za wspomnienie w którymś starym odcinku o 850 -ce, że zniszczy wszystko. Ps. Łysy, to ile Ty masz lat ?
Mi w Aso przy odbiorze nalali diesla do benzyny. Naprawde nie wiem skad te uprzedzenia😅
Kupiłem dwuletnie auto i odziedziczyłem gwarancję w ASO, oczywiście będę serwisował poza. Jeden z użytkowników forum określonej marki ( nie chcę robić antyreklamy), po zakupie nowego auta odwiedził ASO, gdy osiągnął około 2k kilometrów przebiegu. Po prostu chciał pozbyć się syfu po docieraniu, jak mu radzili inni. Zostawił kluczyki i poszedł na kawę. Przy odbiorze auta ślicznie podziękował za usługę i pojechał do domu. Coś go tknęło i sprawdził u znajomego czy chłopaki z ASO się spisali. Okazało się, że nic nie wymienili. Może to bajka, ale ja wierzę.
Mam przyjaciela, który zawsze był mechanicznie upośledzony, a w ASO jest gwiazdą. Zresztą nie musi być orłem, bo pensyjka leci i ma w doopie czy straci klienta, czy nie. W przeciwieństwie do prywatnych często małych warsztatów, którym naprawdę zależy i byle dzieciakowi po szkole nie zlecą poważnej naprawy solo. Na koniec dodam, że ceny w ASO za niemal wszystko potrafią być, delikatnie mówiąc wyższe 😉. Pozdrawiam zacnego autora.
Do bmw są filtry long life bosch
Ja mam bmw g20 2019 bmw mi każe co 30 tys olej wymieniać wymieniamy co 10 mam 21tys przebiegu już 2 razy wymienilem
Aso vw dwukrotnie smarowalo rozrząd na gwarancji zamiast go wymienić. Zaraz po gwarancji dwuletniej na auto… autostrada->rozrząd strzela-> pół silnika do wymiany…
Ja z Fiatów to jedynie Ferrari ceniłam, teraz to już nic z ich bryk nie cenię. Amen.
co ty za głupoty opowiadasz jak leasing jest drogi a ludzie chcą mieć auto na własność, jeździć to sobie mogę starym E36 i jest o wiele lepsze od tego nowego to po co brać w leasing gdzie nie dość że tego auta nie posiadasz to jeszcze jest gorsze bo teraz gorsze robią
wyglądasz dużo starzej
Olej longlife to żart.
Skoda Rapid 2015 do 2018 zrobiłem 150 tys. nic się nie zepsuło. Rapid 2018 do dziś 157 tyś km nic się nie zepsuło. Jakiś dziwny jestem
Łysy zgadzam się z tobą jestem mechanikiem wykrztalconym w 90 r .a olej zawsze wymieniam co 10 tysięcy i znajomych ostrzegam by nie czekali że zmianą do 30 tysi
Wiele osób mówi, że na zachodzie to są super serwisy.
Mam to nie szczęście, że mieszkam w Londynie.
Posiadam Forda Edge od prawie nowego, więc zmuszony byłem korzystać z ASO ze względu na gwarancję. Ci idioci oczywiście zrobili przegląd, wymienili klakson bo się zawiszał i co jeszcze?!
UMYLI SILNIK KARCHEREM!!!!
Jadąc do PL samochód stanął w połowie Niemiec.
Najgorsze jest w tym wszystkim ze młodzi ludzie kupujący nowe auta niekiedy nie wiedzą gdzie jest wlew paliwa nie mówiąc o zmianie koła (jeśli występuje w aucie😃) Jak mu sprzedawca powie ze olej co 30tysi to tak będzie robił. Ja mam przykład z życia wzięty… Zakupiłem vw Passata w Szwecji. Niby nie udany według polskiego forum silnik 2.0 fsi no ale mój chodzi bez zarzutu. 270 tys i nic kompletnie nic. Czasami maska się zacina przy otwieraniu bo gdyby nie to że płyn do spryskiwaczy trzeba dolac to by nikt jej nie otwierał. Dlaczego chodzi bez zarzutu? Szwed zmieniał olej co ok rok lub max 15tys. Mówił przy sprzedaży że robi tak w każdym aucie. To klucz do utrzymania motoru w jak najlepszej kondycji. Pozdro
W ASO robione walki i wszystko jasne nara
konkretny facet podaje prawde
Mam Caddy mk5 2021 z 2.0 tdi 122 km dsg. Już po 20 tys turbo zaczęło dziwnie gwizdać. Serwis (holenderski)po 3 wizycie mi je wymienił bo nie mogli do tego dojść czy to napewno turbo. Po wymianie turba oleju nie ruszyli pojechałem od razu na serwis w aso na wymianę oleju i filtra oleju. Okazało się ze filtr powietrza silnika wymieniają po 60 tys km. Po wymianie filtra na własny koszt pojechałem na wakacje do polski wrzuciliśmy z znajomym auto na podnośnik ściągamy osłonę silnika auto zarzygane olejem!! Ciekło z miski z łączenia silnika z skrzynia. Okazało się ze połowa śrub była luźna. A 3 dni wcześniej auto zeszło z podnośnika w aso! Za grube 400 eu pierwszy poważny serwis!! Dokręciliśmy co się dało a auto jeździ dalej. Ale po tej akcji zrezygnowałem z serwisu. Zmieniłem olej na lepszy ale dalej 0w20 No i co 10 tys wymiana. skrzynia dsg co 30 tys auto jeździ jak malina 👌🏻 65 tys mam teraz plus mapa na 206 koni.
Kto wie, może kiedyś Warsztat powstanie w Wałczu
Aso to jest porażka… ja pojechałem z autem 2006r. I zostawiłem 6tysi. Wymienili rzeczy nie mające wpływu na usterkę i stwierdzili wymień pań silnik. Zabrałem auto… okazuje się że przestało odpalać, 3 razy reklamowane w aso I w końcu się poddałem i pojechałem do zwykłego mechanika
to ja dołączę z informacją od siebie.
Octavia prod. 2021 Rok modelowy 2022.
1.5 TSi mHev DSg
1..cos stuka. (wada odbojnikow klapy bagażnika) Kiedy prosiłem o wymianę odbojnikow które uprzednio potraktowałem WD40 to serwis stwierdził że nic nie słyszy i że mam odbojniki nowego typu. Znowu coś tam tłucze… Zobaczymy co powie serwis. Wizyta 9 lutego. Wiem ze póki co nie ma odbojnikow nowego typu bo na forum skody piszą że po wymianie i kilku tys.znowu tłucze….
2. Awaria czujników parkowania, radar, nie włączył się tablet ze dwa razy, sos, wylogowanie użytkownika w trakcie jazdy. Ogólnie multimedia to jakaś klapa….
3. spasowanie i montaż tapicerki drzwi to jakaś masakra. Do poprawy drzwi kierowcy i drzwi pasażera przód. I drzwi pasażera tył. Strasznie irytujące to jest. Serwis się bal rozebrać bo niby nie złożą jak fabryka :))). Zrobię to sam bo jak mi w Scali szybę wymieniali rok temu to poniszczyli uszczelki i skoczyło się awanturą….
4.. Miałem że 3 razy info że akumulator 12v na niskie naładowanie i mam jechać ostrożnie.
5. Nie działa bezkluczykowy dostęp do auta. Niema też ten system w scalii i żadnych problemów….
6. Nie działa easy open noga bagażnika.
7. Raz miałem usterkę instalacji 48V.
8. Wskaznik poziomu płynu spryskiwaczy nie działa w ogóle. Kiedyś działał a przy spryskiwaczy reflektorów to zużywa się to więcej niż paliwa ;).
12. Zauważyłem ostatnio mrugające czasem kontrolki poziomu paliwa i temperatury płynu. Takie migotanie kilka razy a potem wszystko ok. Było o tym głośno na kanale automobilizacja na YT.
Nie polecam octavi 4 i serwisu autorud w Kielcach.
Jak ja się cieszę, że z podniesiona głową mogę powiedzieć, że serwisuje w ASO ale serwisy robię częściej niż oni przewidują. Pierwsza zmiana oleju miała być po 15000, zrobiłem przy przebiegu 1500 km 🙂
Pozdrawiam
Siostra i szwagier zdecydowali się na nowe auto z salonu padł wybór na Fiata Tipo 1.4 95km z lpg fabrycznym . Pomijam fakt , że po około dwóch tygodniach od odebrania nagle check engine i jak się okazało instalacja ma być na tak ubogiej mieszance balansując na granicy bezpieczeństwa dla silnika . Najlepsze jest to , że za wymianę oleju i filtrów płacili na gwarancji ok 1200 zł naprawdę to jak już się później okazało po gwarancji wzięliśmy się za wymianę oleju i filtrów i po kolei filtry wyglądały tak : filtr oleju – Sędziszów, filtr powietrza – hart , filtr przeciwpyłkowy – hart . Od kolegi który kiedyś pracował w Aso Fiata dowiedziałem się że klienci przynajmniej Tipo mieli do wyboru wariant na oryginałach albo na zamiennikach , oczywiście że siostra ze szwagrem dużo kilometrów pokonują zdecydowali się na oryginały na co mieli fakturę wystawioną , jak się później okazało zamiast oryginalnych filtro najtańsze zamienniki bo harta nawet nie komentuje a zamiast Seleni Lotos tyle w temacie Aso , pozdrawiam .
Lizing się nie opłaci przelicz to to ściema. I w 3 lata tracisz kupę kasy ponadmiarowo, niż zyskasz na podatkach. Ale tez nie uogulniam, kazdy przypadek inny trzeba to obliczyć. Liczyłem i taniej jest kupić za swoje na firmę.
Mi w Aso półsyntetyczny zalali, a producent przewiduje wymiane Co 20 000. Do tego części mi sie psuły po serwisie, wycieraczka, lusterko i akumulator. Chcieli mi zrobić regulacje luzów zaworowych za 2200, kiedy u mnie są popychacze chydrauliczne i wymienić uszczelke pod pokrywą.
KIM JEST STASIU, POSTAĆ FIKCYJNA czy kamerzysta
Idiota serwisuje w ASO, 1-materiały drogie, 2-usługa droga, 3- jakość usługi lipa, wiem bo musiałem serwisować na gwarancji.
A niedawno jak kupowal co mil ze udokumentowane w aso wiec syoer sam sibie zaorzecza niezla hipokryzja hahah
Lysy a sprawdz jakie sa zalecienia wymiany oleju w tych bogatszych krajach arabskich .
tansze paliwo grubsze portfele …
Ja myślę że to dotyczy wszystkiego. Pracuje przy produkcji piecy olejowych gdzie rok temu nagrzewnice powietrza w takim piecyku obowiązkowo były całe że stali teraz 70%tego pieca to plastik mówię 70% bo obudowę dajemy blaszana xD
Pełen szacun dla goscia za przekaz wiedzy
Niektórzy doradcy serwisowi powinni skarpety na targu sprzedawać. Tak jest w ZG w Toyocie.
Kiedy sprzedawałem auta w salonie klie t opowiadał że 3 miesiące wcześniej kupił nowe bmw3 ale po pierwszym serwisie (tym po 1,5 tys km) wymienili olej tak że zapomnieli wlać nowy. Klient nie wyjechał z parkingu 🤣🤣🤣
Powiedział że nigdy nie kupi bmw przez serwis
Czyli wychodzi że dzięki "long life" zmniejsza się szkodliwosc auta????
To w takim razie trzeba zmienić na wymianę co 50K i każde auto zmienić się w Euro6 🤣🤣🤣🤣
Ja mam Mazda CX 3 I zmieniem olej co 7-8000
Toyota I Mazda za b dobre
Dzięki przydatna wiedzą, człowiek się z każdym twoim filmem uczy ✌️
Panie łysy 😁szukam auta do jazdy do 2000euro.. Jakie pan łysy poleca..
Duże mieszkanie w Gdańsku za 300 tys? Możesz podrzucić to ogłoszenie? Biorę od razu.
zawsze tak bylo ze polift byl juz bez wad przedlifta. W latach 80-90 tez auta sie sypaly nowe tylko w tamtych latach nie kupowales nowych aut z salonu wiec nie wiesz 🤣 teraz kupujesz i mowisz na bazie sztuk ktore dotrwaly przez lata ale ile sie postpalo na pierwszych 100 tys/km tego nie wiesz.
To ze ktos ma auto serwisowane w aso i ustawione interwaly jak to w grupie vaga co 30 tys/km to nie znaczy ze nierobil odplatnych wymian poza gwarancyjnymi interwalami. Jak dla mnie taki odcinek naganiajacy klijentow poza aso.
Toyota z tego co kojaze ma zreszta interwaly ustawione na 15 tys/km wiec nie tak ze lo panie motoryzacja sie konczy kiedys to bylo…. 🤣
Witam
Kupilem nowego mercedesa vito, serwisuje go w Mercrdesie i
"Service A" po 16000tys kilometrów
Serwis zawierał wymianę filtra oleju sprawdzenie czy auto jest sprawne i dolaie ubytków jeżeli są. Dodam OLEJ NIE WYMIENIONY BO PRODUCENT NIE PRZEWIDUJE.
"Service B" 34000 tys
Wymiana filtrow I oleju
OLEJ WYCIAGNIETY PRZEZ POMPĘ PRZEZ BAGNET ( bo tak producent zaleca)
Kolejny SERVICE A za 35000tys kilometrów!!!!!
DPF nie jest objęty gwarancja.
Dodam że serwis zależny jest od stylu jazdy
Nie mam dobrego zadania o autoryzowanych Aso.
Pozdrawiam
Mi w Aso Toyota jak pojechałem czemu przy obrotach 2000 do 3000obr./min jadąc 50 km/h do 60km/h jakby miał czkawkę i co twierdza ze ok a ja swoją Auris 2018 1.33vvti jeżdżę dalej a problem dalej istnieje.
Ja mam fabie III FL 1.0 tsi 95KM i zalewam olej LL 0w30 orygianlny audi. A to dlatego ze mam go z ASO za 34zl litr.
Z tym ze u mnie serwis LL trwa rok lub 8000-10.000 KM. Po 2000km oczywiscie olej byl zmieniony.
Ale widzialem fabie III 4 letnią na znanym portalu ogłoszeniowym z przebiegiem 28.000km i pan stwierdzil ze olej do wymiany za 2000km bo co 30.0000km, sie wymienia. Czyli 4 lata i 28.000km samochod jeździł na jednym oleju.
Ja mam serwisowany w ASO, przy 60 tysiącach i 5 latach eksploatacji miałem zmieniany olej chyba średnio częściej niż co 10k km. Tak, tak, Fiat 😘
Mam Lexusa NX. Producent zaleca wymianę oleju co 15 tys. Lub raz w roku. No ale jak ktoś woli niemiecki złom…. Pozdrawiam. Fajnie się Ciebie słucha.
Jeśli chcesz się mieć nowy w miarę bezawaryjny samochód nie należy kupować nic z niemieckiej motoryzacji.
Jak fiat wprowadził common rail, to Niemcy na gówno mówili papu
O sześć lat za długo jesteś na tym kanale. Daj sobie spokój z motoryzacją.
Tak naprawdę to przeciętny użytkownik zawsze jest skazany na dobrą wolę mechanika bo jak będzie chciał naciągnąć to i tak to zrobi a statystyczny Kowalski nie będzie umiał tego zweryfikować. Więc Aso nie doskonałe ale jest choć mile widzianą pozycją w historii serwisowej auta.
Łysy Ty mnie nie wkurzaj zrób warsztat blisko Katowic i okolic !!!!!!!!! 👍🍻🙋
Ja moje Subaru XV serwisuje w ASO w Gdańsku, ale sam u mojego mechanika wymieniam co 7.5 tys olej i filtry.
No i co to za ogólne pierdolenie o ekologii przy wymianie auta co 3 lata ??!! Czyli tacy jak są ekologiczni , 2 x Volvo 850 (1994-95 ) plus V70 D5 , którymi pojeżdżą jeszcze moje dzieci. Pzdr Łysy za wspomnienie w którymś starym odcinku o 850 -ce, że zniszczy wszystko. Ps. Łysy, to ile Ty masz lat ?