Loading…

Mechanik Audi Warszawa

Serwis Samochodów Audi w Warszawie - Nasz warsztat jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium.
Kontakt

Coobcio Pierwszy kontakt Audi A5 8T 3.0TDI – przegląd, serwis oraz Chiptuning Stage1 320KM&650Nm

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



Witam witam ! Mieliśmy okazję mieć u siebie na serwisie 3 litrowego diesla w budzie Audi A5 8T… Auto przyjąłem na serwis i modyfikacje bo myślałem po wstępnej rozmowie że to 2.0tfsi ale na miejscu okazało się że to wysokoprężne doładowane V6.
Juz nie przepędziłem właściciela I postanowiliśmy że zajmiemy się kompleksowo wszystkimi zmatwieniami pod maska… Tak więc po gruntownym serwisie zabraliśmy się za operację chiptuningu, oj było to wyzwanie dla nas, zwłaszcza, że 3.0 TDI robilismy pierwszy raz… Ale za to efekt modyfikacji Stage1 wynagrodził nam wszystkie trudy 😁

Pobrane z Youtube Naprawa samochodów Audi, Mobilny Mechanik Warszawa – jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium w Warszawie.

Skuteczny serwis Audi w Warszawie & Serwis samochodowy, warsztat, naprawa samochodów z dojazdem. Warsztat samochodowy Auto Mechanik – Mobilny Warsztat w Warszawie zachęca wszystkich posiadaczy samochodów marki Audi do korzystania z usług warsztatu.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

38 thoughts on “Coobcio Pierwszy kontakt Audi A5 8T 3.0TDI – przegląd, serwis oraz Chiptuning Stage1 320KM&650Nm

  1. Podlej do diesla Archoil 6900 dmax do paliwa ON u mnie 10kuca przeszło wypluł i 30niuta słabo? Daje się 1ml. Na litr ropki i butelką za 75zl. Starcza starcza na 500litrów! Lepiej lać zwykły on i Archoil i jest git majonez ! Lepiej niż na ON dynamiku. Co myślicie?

  2. 13:35 już myślałem że został uwiązany za siłowniki klapy. A co do silnika 3.0tdi jest to fajny silnik, ma 4 łańcuszki rozrządu i rozrząd z tyłu silnika przez to jest drogi w naprawie

  3. Wypowie się ktoś na temat modyfikatora tarcia czyli Archoil 9200 v2? Chciałem wlać do 3.0d N57. Warto?

    19:05 jebłem, boli go dupa i plecki po motorku 😂dobry aparat jesteś

  4. Moje a5 3.0 TDI tyle że manual przyjęło 305hp i 690nm, bez dpf. Tylko soft bez żadnej ingerencji w graty. W trasie takie auto to poezja, ciężko wyjść powyżej 8l przy prędkościach 150-180. Jeśli ktoś robi dużo km na drogach ekspresowych lub autostradach to 3.0 TDI jest dobrym wyborem. Koszty utrzymania większe niż 2.0 ale odczucia oddają. Pozdrawiam

  5. No w końcu po dwóch latach proszenia na kanale u Jagodowego doczekałem się u Coobcia elegancko 3.0 TDI V6 dzięki Coobcio pozdrawiam i oczywiście Barabarę też

  6. Kurwa ja mam A4 3.0 TDI z prostą rurą bezpośrednio od silnika wraz z nowym intercoolerem i filtrem i ledwo 350hp przy Stage 2. Jakąś giga chujnie mi tu w UK zrobili 🙁

  7. Coobciu widze ze masz problem z komunikacja, da sie to jakoś naprawic jak silnik i skrzynia stracila komunikacje diagnostyczna? Cos tam czyta ale odrazu zrywa polaczenie i nie jest to wina interfejsu.

  8. w płukankę silnika nie wnikam, raczej jest w stanie coś rozpuścić i wyczyścić, ale serio myślisz że płukanka do dolotu jest w stanie cokolwiek zdziałać? to jest ciężko śrubokrętem wyskrobać . a to idzie raptem razem z powietrzem które wpada do silnika, no szanujmy się trochę.

  9. dla mnie pojebane że ceny takiego A5 w pięciu drzwiach oscylują nadal wokół 60k PLN 😀 chyba wolałbym 'trochę' dozbierać i zdecydowałbym się na A6C7 w sedanie, piękne auto

Dodaj komentarz

Zadzwoń!