JAK WYGLĄDA PRAWDZIWA REGENERACJA TURBO??? Dlaczego to Tyle kosztuje!!!
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689
Bardzo dawno zapowiedziany odcinek, czyli wybrałem się do jednej z firm w Polsce która zajmuje się kompleksową regeneracją turbosprężarek, i postanowiliśmy pokazać Wam jak to wygląda zgodnie ze sztuką oraz skąd wynika zróżnicowanie cenowe przy takiej usłudze.
Jeśli odcinek okazał się pomocny to kciuk w górę i udostępniamy.
WALIZKA NARZĘDZI BY M4K GARAGE
————————————————————————
https://na.allegro.pl/PROMO_M4K_walizka
————————————————————————
STREFA OKAZJI I PROMOCJI Allegro dla widzów m4k
———————————————————————————–
https://na.allegro.pl/PROMO_M4K
———————————————————————————–
szukasz tanio ubezpieczenia? Koniecznie zajrzyj na Mubi.pl
specjalnie dla widzów M4K przygotowano ofertę za zakup dowolnego OC wraca na twoje konto 150zł
——————————————————————————————
https://mubi.pl/milosnicy4kolek/
———————————————————————————
W RAZIE PYTAŃ ADRES EMAIL
—————————————————-
m4k@mubi.pl
—————————————————-
Wielkie podziękowanie dla firmy Top-Mar za możliwość przeprowadzenia i realizacji materiału
—————————————————————————————-
https://www.facebook.com/topmarservice
—————————————————————————————–
Link do mojej 2 książki 🙂
—————————————————————————————
https://na.allegro.pl/PROMO_M4K_ksiazka_2
—————————————————————————————
Koniecznie zajrzyjcie do ekipy z Mtuning tam znajdziecie wszystkie graty i części do waszych projektów i nie tylko
———————————————————————————–
https://www.facebook.com/MTuningPerformance/
———————————————————————————–
JUŻ JEST NOWY WARSZTAT M4K GARAGE WROCŁAW koniecznie zajrzyjcie
———————————————————————————
https://www.facebook.com/M4KGarageWroclaw/
———————————————————————————
Strona www salonu samochodów używanych by m4k
————————————
https://salon.m4k.pl/
————————————
UWAGA UWAGA JUŻ JEST!!!
Moja Nowa książka do nabycia !!!
———————————————————————-
http://bit.ly/milosnicy2
———————————————————————-
WSPÓŁPRACA
info@milosnicy4kolek.pl
INSTAGRAM WBIJAJCIE
———————————————————————————–
https://www.instagram.com/milosnicy4kolek/
————————————————————————————
meble warsztatowe których się nie powstydzimy 🙂
——————————————
——————————————
Patronite To dzięki temu że Wy się dokładacie możemy realizować coraz to śmielsze projekty tak więc jeżeli masz ochotę wesprzeć rozwój kanału i doceniasz nasz wkład wbijaj i zostań patronem 🙂
——————————————————————
https://patronite.pl/Milosnicy4kolek
——————————————————————
Wbijajcie na naszego FB
——————————————————————————————————
https://www.facebook.com/milosnicy.czterech.kolek.gdansk/
Pobrane z Youtube Naprawa samochodów Audi, Mobilny Mechanik Warszawa – jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium w Warszawie.
Dziś marka Audi jest uważana za jeden z najważniejszych aspektów koncernu Volkswagen. Jest również uważana za jedną z „wielkiej niemieckiej trójki” marek premium, obok BMW i Mercedes-Benz. Jednak tylko niewielki procent ludzi zdaje sobie sprawę, że był kiedyś taki okres w historii, kiedy firma Daimler-Benz była w całości właścicielem Audi. W annałach przemysłu motoryzacyjnego Audi jest dobrze znane z wielu rzeczy, z których jedną jest wprowadzenie wielu najnowocześniejszych rozwiązań technicznych do gamy produktów. Od tego czasu rozwiązania te przekształciły się w standardy branżowe i są wykorzystywane przez różnych producentów samochodów.
ZAAWANSOWANE TECHNOLOGIE W pojazdach Audi
Znaczną część awansu Audi na szczyt rynku można przypisać zastosowaniu najnowocześniejszych technologii w kolejnych generacjach modeli. Pojawienie się w reklamie hasła „Przewaga dzięki technice” (przewaga dzięki technologii) w latach 70. nie było dziełem przypadku.
Napęd na cztery koła quattro, który zadebiutował w modelu Audi quattro w 1980 roku, jest cechą chyba najbardziej kojarzoną z Audi w epoce nowożytnej. Technologia ta jest obecnie dostępna we wszystkich modelach produkowanych przez wszystkie marki, aw niektórych z nich (np. w seriach Q7, R8 i RS) stanowi standardowe rozwiązanie. Kolejnym obszarem, w którym Audi było pionierem, był rozwój turbodoładowanego silnika wysokoprężnego z bezpośrednim wtryskiem. Kolejnym przełomem była Audi Space Frame, która była aluminiową karoserią, która była zarówno wyjątkowo lekka, jak i mocna.
Skuteczny serwis Audi w Warszawie & Serwis samochodowy, warsztat, naprawa samochodów z dojazdem. Warsztat samochodowy Auto Mechanik – Mobilny Warsztat w Warszawie zachęca wszystkich posiadaczy samochodów marki Audi do korzystania z usług warsztatu.
Mechanik Audi Warszawa
Oprócz dobrej znajomości pojazdów marki Audi, nasi pracownicy posiadają sporą wiedzę ogólną z zakresu mechaniki pojazdowej. Kompleksowa obsługa serwisowa i naprawy samochodów Vw, Audi, Seat, Skoda, Porsche: remonty silników, regeneracja bloków, głowic silnika, wtryskiwaczy do modelów Audi:
Audi A1
Audi A3
Audi A4
Audi A5
Audi A6
Audi A7
Audi A8
Audi E-tron
Audi Q2
Audi Q3
Audi Q4
Audi Q5
Audi Q7
Audi Q8
Audi R8
Serwis Samochodów Audi w Warszawie
Wykonujemy remonty kapitalne wszystkich silników diesla oraz benzynowych do samochodów VW, Audi, Seat, Škoda. Naprawiamy i wymieniamy silniki dla Klientów z całej Europy, a także Azji i Afryki. Możesz spokojnie powierzyć nam swój samochód!
Dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu oraz rozległej wiedzy jesteśmy w stanie naprawić zarówno silniki benzynowe, jak i wysokoprężne.
Serwisowaliśmy silniki, które były zarówno konwencjonalne, jak i unikalne.
Po wykonaniu niezbędnych napraw i montażu silnika, za naszą pracę udzielamy gwarancji, która obowiązuje przez cały rok i obejmuje nieograniczoną liczbę kilometrów.
Podczas dużego remontu wymieniamy wszystkie zużyte części, dokładnie tak samo, jak przy przeglądzie fabrycznym.
Nasze komponenty pozyskujemy wyłącznie od dostawców, którzy produkują je specjalnie dla koncernu VAG, które są następnie włączane do produkcji pojazdu.
Nie eksperymentujemy i nie oszczędzamy na szczegółach; raczej prowadzimy naszą działalność zgodnie z wytycznymi dostarczonymi przez producenta.
Posiadamy wieloletnie doświadczenie w zakresie obsługi silników. Mamy dużą liczbę stałych klientów, w tym wiele warsztatów z siedzibą w Niemczech.
Klienci przesłali nam silniki do naprawy z różnych krajów w Europie, Azji i Afryce, w tym klienci z Niemiec i Austrii (wiele z tych pojazdów przejeżdża do 150 000 km rocznie).
Świadczymy usługi wymiany i naprawy silników dla ASO z Polski i zagranicy.
Posiadamy również duży wybór używanych silników, z których każdy został sprawdzony i ma gwarancję przebiegu i pochodzenia. Aby skrócić czas potrzebny na serwisowanie, oferujemy również gotowe silniki, które przeszły regenerację (na wymianę). To klient zawsze decyduje, czy chce coś wymienić, czy naprawić.
Oferujemy następujące usługi z zakresu bieżącej obsługi pojazdów:
ekspresowy serwis olejowy,
przegląd ogólny samochodu,
wymiana elementów zawieszenia,
wymiana elementów układu hamulcowego (klocków i tarcz hamulcowych),
wymiana oleju silnikowego, filtrów i innych płynów eksploatacyjnych,
przeglądy okresowe z wpisem do elektronicznej książki przeglądów,
przeglądy samochodów na gwarancji,
diagnostyka samochodowa ogólna,
sprawdzenie luzów, wycieków.
Serwis Samochodów Audi w Warszawie
Oto niektóre z najczęstszych usług, które oferujemy w branży mechaniki samochodowej: • przegląd, naprawa i wymiana wszystkich części zawieszenia, układu napędowego i hamulcowego samochodu; • wymiana pasków i łańcuchów rozrządu we wszystkich modelach samochodów grupy VAG; • naprawa i wymiana wszystkich elementów mechanicznych samochodu; • naprawy i remonty kapitalne silników; • naprawa układów wtryskowych CommonRail; • regeneracja głowic i bloków silnika; Dlaczego warto zlecić serwisowi Mobilny Mechanik Audi naprawę elementów mechanicznych swojego pojazdu?
• Korzystamy wyłącznie z oficjalnych instrukcji serwisowych wydanych przez firmę VAG. • Posiadamy setki specjalistycznych narzędzi i przyrządów, których używamy do obsługi samochodów marki Volkswagen, Audi, Seat, Skoda.
Jesteśmy w stanie dokonać wszelkich napraw związanych z elektromechaniką samochodową.
Oto niektóre z najczęściej wykonywanych przez nas usług z zakresu elektromechaniki samochodowej: naprawy i programowanie sterowników silnika; naprawy innych elementów elektronicznych, które są instalowane w samochodach; diagnostyka układów elektrycznych i elektronicznych pojazdów silnikowych; Nasi eksperci są w stanie rozwiązać każdy problem dzięki wieloletniemu doświadczeniu, które zgromadzili.
Jesteśmy w stanie dokonać wszelkich napraw związanych z elektromechaniką samochodową.
Oto niektóre z najczęściej wykonywanych przez nas usług z zakresu elektromechaniki samochodowej: naprawy i programowanie sterowników silnika; naprawy innych elementów elektronicznych, które są instalowane w samochodach; oraz diagnostyka układów elektrycznych i elektronicznych występujących w pojazdach mechanicznych. Wykonujemy pełną diagnostykę we wszystkich modelach marki Volkswagen, Audi, Seat, Koda, nawet tych najnowszych.
Oto niektóre z usług jakie świadczymy w zakresie diagnostyki komputerowej pojazdów:
• odczytywanie usterek, które zostały zapisane w pamięci wszystkich sterowników; • usuwanie błędów po poprawieniu usterek; • programowanie i konfigurowanie układów elektrycznych samochodu.
Dokonujemy korekt oprogramowania sterującego silnikiem w następujących obszarach: zmiana mocy wyjściowej (chip tuning); demontaż filtra cząstek stałych (DPF, FAP),
• usunięcie katalizatora, • wyłączenie układu AdBlue, • zmiana dawki startowej, • wymiana pompowtryskiwaczy, • usunięcie niesprawnych zaworów EGR lub klap wirowych i przepustnic powietrza, oraz • modyfikacja dawki startowej.
Oprócz tego jesteśmy w stanie wykonać dla Państwa następujące usługi: zaprogramowanie kluczyków do pojazdu, zaprogramowanie pilotów samochodowych, a także ustawienie licznika przebiegu na wszystkich sterownikach (np. przy wymianie licznika, sterownika silnika czy skrzyni biegów).
Dlaczego w VAG-EXPERT warto skorzystać z komputerowej diagnostyki pojazdów?
Podczas diagnostyki korzystamy z oprogramowania będącego zarówno oryginalną, jak i stale aktualizowaną wersją VCDS i VCP.
Wykorzystując autentyczny tester diagnostyczny Volkswagena jesteśmy w stanie wykonać również diagnostykę komputerową oraz kodowanie i aktualizację oprogramowania wszystkich sterowników samochodowych (ODIS online).
Odpowiadamy za zaprogramowanie i zakodowanie wszystkich sterowań w pojeździe. Oferujemy kompleksowe usługi obejmujące konserwację, serwis, przeglądy i naprawy układów klimatyzacji samochodowej.
Serwisujemy wszystkie układy klimatyzacji samochodowej, czy to na gaz R-134a (stosowany od 1995 do 2016 roku) czy R-1234yf (stosowany w samochodach wyprodukowanych po 2013 roku), a także olej ND do układów klimatyzacji stosowanych w pojazdach hybrydowych i elektrycznych . R-134a był stosowany w samochodach produkowanych w latach 1995-2016. Jesteśmy oficjalnym dystrybutorem modyfikacji produkowanych przez znane firmy tuningowe, w tym renomowaną włoską markę MAGICMOTORSPORT oraz dominującego na polskim rynku gracza V-TECH.
Termin „chip tuning” odnosi się do procesu przeprogramowania sterownika silnika w celu uzyskania zwiększonej mocy i momentu obrotowego. W zależności od marki i modelu pojazdu, zwykła aktualizacja oprogramowania sterującego silnikiem może spowodować wzrost zarówno mocy, jak i momentu obrotowego, który waha się od 10 procent do nawet 50 procent.
Samochody TDI, TSI i TFSI przechodzą przez nasz sklep w celu dostrojenia chipów. Jesteśmy w stanie wykonać tę usługę we wszystkich silnikach benzynowych TDI i turbodoładowanych, które można znaleźć w pojazdach marki Volkswagen, Audi, Seat, Porsche. Modyfikacje oprogramowania realizowane są za pomocą złącza diagnostyki pokładowej (OBD) w każdym pojeździe produkowanym przez firmę z grupy VAG po roku 2000.
W naszej ofercie tuningu chipów znajdują się następujące usługi:
• Aktualizujemy oprogramowanie sterujące silnikiem, co skutkuje wzrostem zarówno jego mocy, jak i momentu obrotowego.
• Oprócz tuningu jesteśmy w stanie wyłączyć filtr cząstek stałych, EGR, sondy, czujniki ograniczające oraz fabryczny ogranicznik prędkości maksymalnej montowany w pojeździe, a także ograniczyć maksymalne obroty silnika.
• Możesz również samodzielnie ograniczyć najwyższe możliwe obroty lub prędkość na każdym biegu.
• Od czasu do czasu dokonujemy napraw samochodów z modyfikacjami, które nie zostały wykonane przez profesjonalistów.
Dlaczego warto korzystać z podkręcania chipów podczas pracy z VAG-EXPERT?
• Odczytując oprogramowanie sterownika silnika, korzystamy wyłącznie z autentycznych urządzeń wyprodukowanych przez renomowane firmy. Te urządzenia są oryginalne.
• Modyfikacje przeprowadzane w naszym warsztacie są całkowicie wolne od ryzyka dla silnika pojazdu i innych podzespołów, nad którymi pracujemy.
• Jesteśmy zatwierdzonym partnerem (dystrybutorem) zmian oprogramowania dla renomowanych firm tuningowych. Wśród tych firm jest znana na całym świecie włoska marka MAGICMOTORSPORT oraz lider polskiego rynku V-TECH.
• Decydując się na tuning w naszym serwisie, możesz być pewien, że modyfikacja, którą otrzymasz, została stworzona przez ekspertów posiadających wieloletnie doświadczenie oraz że przed wysłaniem do serwisu została szczegółowo przetestowana i zbadana. ty.
• Nie oferujemy dodatków z rynku wtórnego stworzonych przez nieznanych autorów, ponieważ mogą one spowodować utratę gwarancji na pojazd. Zdecydowanie odradzamy korzystanie z tego rodzaju tuningu chipów, ponieważ kilkakrotnie proszono nas o naprawę pojazdów, które zostały zmodyfikowane w nieprofesjonalny sposób przez autorów, którzy pozostali anonimowi i nie zostali wypróbowani na innych pojazdach.
• Każdemu klientowi, który kupuje u nas oprogramowanie, oprócz gwarancji zwrotu pieniędzy, wydawany jest certyfikat potwierdzający autentyczność produktu.
• Zawsze istnieje możliwość przywrócenia oprogramowania do wersji, która była obecna w sterowniku lub do wersji fabrycznej.
• Dodatkowo modyfikujemy oprogramowanie sterowników automatycznej skrzyni biegów (nie we wszystkich modelach), co umożliwia maksymalne wykorzystanie zwiększonego momentu obrotowego i mocy, które są bezpośrednią konsekwencją procesu strojenia.
• Przed dokonaniem jakichkolwiek zmian w oprogramowaniu pojazdu (chip tuning) wykonujemy test sprawności silnika i wszystkich jego podzespołów.
Jeśli zostanie wykonany prawidłowo, chiptuning nigdy nie doprowadzi do uszkodzenia silnika pojazdu ani żadnego innego jego elementu.
Podczas pracy w warsztacie Vag-Expert masz możliwość wyboru nie tylko charakteru przeróbki, ale także jej autora. W zakresie strojenia chipów i strojenia przeprowadzamy następujące regulacje:
• najlepszą zmianą byłby wzrost mocy i momentu obrotowego o około 25 procent, oprócz niewielkiej redukcji zużycia paliwa,
• Znaczące zmiany, w tym wzrost mocy i momentu obrotowego nawet o czterdzieści procent, przy minimalnym wzroście zużycia paliwa;
• eco-tuning: znaczna redukcja, nawet do 25 procent, ilości benzyny zużywanej przez pojazd przy zachowaniu tego samego poziomu mocy i osiągów;
• Strojenie indywidualne to strojenie dokonywane za pomocą zmian konstrukcyjnych, takich jak wyłączenie turbosprężarki, wtryskiwaczy i innych elementów. Korzystamy z modyfikacji napisanych przez znanych i szanowanych autorów, takich jak Magicmotorsport, V-tech i TMW.
W zakresie serwisowania układów klimatyzacji samochodowej świadczymy następujące usługi:
• czyszczenie i odgrzybianie klimatyzacji samochodowej metodą chemiczną lub ozonową (ozonowanie klimatyzacji); • ładowanie klimatyzacji; • okresowy przegląd klimatyzacji; • diagnostyka klimatyzacji samochodowej; • naprawa klimatyzacji; oraz • sprawdzenie szczelności i sprawności klimatyzacji
• odkażanie i osuszanie klimatyzacji w samochodach
• naprawa lub wymiana parownika, skraplacza, zaworów lub czujników klimatyzacji • naprawa lub wymiana czynnika chłodniczego i oleju w układzie klimatyzacji
Jaki koszt regeneracji u pana turbiny audi a6 c6 2.0tdi kod silnika BRF 136km.
Chyyy bez rekawiczek. To duzy plus, nie boi sie czlowiek swojskiego wegla…
Widać że Łukasz ma pojecie o robocie.Bawi się pracą a to jest piękne.Czysty warsztat robi wrazke. Jak sie nazywa firma Lukasza?Pozdrawiam
turbo po regeneracji
do regeneracji 🙂
W jakim mieście regenerują turbosprężarki
1,6 HDi turbinka widze
Dzięki za lekcję, pozdrawiam
Super.
Ustawianie zmiennej geometrii jest na kij jak ustawia się tylko przepływy powietrza przez zmienną geometrię, nijak to się ma do rzeczywistego przepływu spalin pod obciążeniem dlatego regenerowane tak często źle wstają. Tylko i wyłącznie regeneracja producenta.
12:56 poczucie humoru musi być..
<Fajny nauczyciel byłby z Pana ..dziś młodzierzy nie bardzo kto ma nauczyć a już zachecić ..wiem coś o tym..
Mam u siebie w turbo wadliwy zawór westgate czy jak to się nazywa. Po jakimś czasie jest brak mocy i nie pompuje powyżej 3 .5 tyś. Pytanie czy opłaca się regeneracja Turbo czy to tylko naklejanie "plastra na ranę" ??
Mam pytanie czy regularne wymiany oleju uchronia przed regeneracja turbiny?
Wczoraj wysłałem im moją turbinkę .Mam nadzieję ,że będzie potraktowana identycznie jak ta na filmie.
Czy turbosprężarki hybrydowe też wykonują?
Właśnie mam turbo do regeneracji koszt między 1,5k a 2k.
Witam. Po regeneracji mojego turbo u miejscowego mechanika korbowód wyszedł bokiem. Podpowie ktoś dlaczego tak się stało?
Silnik diesla niema przepustnicy ??? i te setki komentarzy ze michu ma pojęcie o czym gada potem przyjezdza do mnie wlasciciel samochodu z usterką przepustnicy w swoim samochodzie diagnozuję olej w nieszczelnej przepustnicy po stronie elektroniki sterowania i odczytu polozenia otwarcia przepustnicy auto pracuje w trybie awaryjnym zalecam wymiane lub regeneracje a klijent mi odpowiada ze go chce oszukac bo w silniku diesla nie ma przepustnicy bo michu tak powiedzial bo jest profesjonalistą expertem a ja oszustem w tej chwili ludzie weryfikujcie to co wasi ulubieni twórcy internetowi mówią bo robi sie syf
..w ściemianiu jesteś mistrzem, dzbanie…
Czy nowe części turbiny są częściami oryginalnymi? Fabrycznymi?
to teraz test turbo regenerowanego!
Jeden z lepszych odcinków ,konkurencja ucz się🖐🏻🖐🏻🖐🏻
albo dla mnie 😀 zgłoszę sie w maju Pozdrawiam chłopaki
Witam pany. Pytanko małe jakiej firmy są te maszyny do regeneracji.
Najczęściej to zapieczone kierownice ,luzy wirnika ,wytarte łopatki oraz gruszka i to nie tak jak ten tam mówi , ze nic się jej nie dzieje a dzieje się i to najczęściej zależy w jakim silniku jak ustawiona .Rdzewieje cała ,rdzewieje sprężyna w niej a tym samym niszczy się membrana urywa króciec ,dzióry w niej .A już powiedzenie zadusić albo zadławić to już szczyt niewiedzy totalnej już ja bym do nich do regeneracji nie oddał może rower 😂😂
Z doświadczenia wiem ze regenerowNe turbiny w diesli to już niestety nie to samo. Inaczej wstaje i nigdy nie przeżyje tyle co oryginalna
Do wymiany idzie cały kompletny koras a zostają tylko same obudowy strony zimnej i gorącej jeśli nie są wytarte ,ewentualnie geometria do wymiany lub czyszczenia i tyle w temacie
kivi pokazal na hamowni nowa i po regeneracji i wj…bal, co turbo jest po regeneracji warte, szach i mat
Garret nie robi czesci zmiennych!!! Geometria za 200 zł to chińczyk raczej.
1200 z częściami czy sama robocizna?
Czyli rozumiem, że regulacji dokonujecie na zmiennym a nie stałym przepływie?
Turbin, wtrysków i kondomów się nie regeneruje!
KUPIŁEM NOWE TURBO. STARA ZREGENEROWANA NIE DAWAŁA RADY. POMIMO WALNIETEJ PRZEPŁYWKI RÓŻNICA KOLOSALNA. INNA KULTURA PRACY, ZACHOWANIE. DLA POROMNYCH… SPRAWDZAJCIE PRZEPŁYWOMIERZE, BO TO NAPRAQDE DUŻO DAJE. WYMIANA OLEJU TO PODSTAWA JAK I ZASADA NAGRZANIA I STUDZENIA TURBINY, OLEJU. POZDRAWIAM.
Szukałem właśnie dobrego zakładu regeneracji turbin. Mam dwie do roboty. Przejechały po 500kkm. Dzięki za takie filmiki. Zadzwoniłem do Top-Maru. Konkretnie miło i profesjonalnie. Czasem przez wasze i Dr Krisa filmiki nie mogę się wziąć do roboty ;-).
Nie ma prawdziwej regeneracji. W każdym przypadku po regeneracji turbo garett zawsze coś nie domaga. To nie ładuje odpowiednio, za późno wstaje, wyje – efekt sowy itp. Wszystko przez to że producent garett nie udostępnia części zamiennych, a części składane są na chińskich zamiennikach. Sam się sparzyłem dwukrotnie na "regeneracji" turbo, dopiero po zamontowaniu uzywki nie regenerowanej problemy ustąpiły. Dodam że dwie sprężarki były regenerowane w dwóch różnych zakładach.
Problem taki jest z turbinami regenerowanymi że niby jest Ok ale to nie to co orginał
gdzie te urwane elementy trafiają do silnika ?
Pracować w takiej firmie to ja bym chciał super robotę robicie ale co jak ja na łopatach na Turbinach ale wiatrowych robie 🙁
Fakt ogladnolem film i odrazu dzwonilem hehe.Jutro umowionz na rozmowe.Napewno oddam do niego swoje Bi turbo
Po "mojej" regeneracji turbo "wstaje"…za szybko heheheheh. Jak to jest z tą regeneracją turbin GT? Kivi…., z jego punktu widzenia jako tunera i mechanika woli nie zaśmiecać sobie głowy montażem turbo po regeneracji i jestem w stanie to zrozumieć. To da się GT odtworzyć 1:1 żeby trzymała parametry? O nowej nie wspominam, bo to 3 lub 4 razy tyle co regenerowana.
Czy to prawda że części zamienne nie udostępnia producent i dostępne są tylko zamienniki od chinczyka?