Serwis Samochodów Audi w Warszawie - Nasz warsztat jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium.
Miałam problem z przednią szybą, nie chciała się otwierać. Mobilny mechanik naprawił usterkę szybko i za rozsądną cenę. Polecam!
Kamil Pppo
2023-02-16
Polecam, świetny fachowiec. Zna się na tej pracy
JOHNDEERE team
2023-02-16
świetny mechanik, zawsze korzystam tylko tutaj, bez wad
Gabriela Żywica
2023-02-16
Najlepszy mechanik, jakiego do tej pory spotkałam, a ceny są zadowalające. Gorąco polecam.
Wiktor Lisicki
2023-02-15
Usługa wykonana bardzo dobrze i szybko. Cena tez bardzo dobra.Polecam
Eryk Witkowski
2023-02-15
Jestem bardzo zadowolony z wykonanej usługi naprawy. Miła obsługa. Napewno tam wrócę..
Wiktoria Liczba
2023-02-15
Wyskoczył mi błąd w samochodzie zadzwoniłem przyjechał pan naprawił usterkę w pare minut polecam wszystkim
wiktor wicek
2023-02-15
Przyjechałem wymienić akumulator pracownik mi wszystko fajnie doradził polecam ten warsztat
Paweł Lewandowski
2023-02-15
Polecam ten warsztat szybko i sprawnie wymienili mi elektrykę w samochodzie
Emil Kornalewski
2023-02-14
Skorzystałem z usług Mobilnego Mechanika i jestem bardzo zadowolony. Znają się na swojej pracy i potrafili szybko i skutecznie rozwiązać mój problem. Polecam tę firmę każdemu, kto potrzebuje fachowej pomocy przy naprawie samochodu.
Załaduj więcej
Related
Więcej: https://www.youtube.com/hashtag/naprawy_nie_do_naprawy
Oglądaj „Naprawy nie do naprawy ” w niedzielę o 9:55 w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/naprawy-nie-do-naprawy-odcinki,37341/odcinek-4,S01E04,235643
Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/c/TVNTurbo?sub_confirmation=1
Normalną sprawą jest, że samochody się psują. Niektóre awarie można usunąć bez większego problemu, czasem jednak usterka staje się poważnym wyzwaniem. Zamiast cieszyć właściciela, auto staje się utrapieniem. Właśnie na takie przypadki czeka Adam Klimek w nowej produkcji pod tytułem „Naprawy nie do naprawy”!
#tvnturbo #motoryzacja #naprawyniedonaprawy
Pobrane z Youtube Naprawa samochodów Audi, Mobilny Mechanik Warszawa – jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium w Warszawie.
Skuteczny serwis Audi w Warszawie & Serwis samochodowy, warsztat, naprawa samochodów z dojazdem. Warsztat samochodowy Auto Mechanik – Mobilny Warsztat w Warszawie zachęca wszystkich posiadaczy samochodów marki Audi do korzystania z usług warsztatu.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
Miałam problem z przednią szybą, nie chciała się otwierać. Mobilny mechanik naprawił usterkę szybko i za rozsądną cenę. Polecam!
Kamil Pppo
2023-02-16
Polecam, świetny fachowiec. Zna się na tej pracy
JOHNDEERE team
2023-02-16
świetny mechanik, zawsze korzystam tylko tutaj, bez wad
Gabriela Żywica
2023-02-16
Najlepszy mechanik, jakiego do tej pory spotkałam, a ceny są zadowalające. Gorąco polecam.
Wiktor Lisicki
2023-02-15
Usługa wykonana bardzo dobrze i szybko. Cena tez bardzo dobra.Polecam
Eryk Witkowski
2023-02-15
Jestem bardzo zadowolony z wykonanej usługi naprawy. Miła obsługa. Napewno tam wrócę..
Wiktoria Liczba
2023-02-15
Wyskoczył mi błąd w samochodzie zadzwoniłem przyjechał pan naprawił usterkę w pare minut polecam wszystkim
wiktor wicek
2023-02-15
Przyjechałem wymienić akumulator pracownik mi wszystko fajnie doradził polecam ten warsztat
Paweł Lewandowski
2023-02-15
Polecam ten warsztat szybko i sprawnie wymienili mi elektrykę w samochodzie
Emil Kornalewski
2023-02-14
Skorzystałem z usług Mobilnego Mechanika i jestem bardzo zadowolony. Znają się na swojej pracy i potrafili szybko i skutecznie rozwiązać mój problem. Polecam tę firmę każdemu, kto potrzebuje fachowej pomocy przy naprawie samochodu.
Załaduj więcej
Related
Related
34 thoughts on “Adam sprawdził gdzie szukać przyczyny usterki! #Naprawy_nie_do_naprawy”
Najczęściej tak jest, że naprawy są prozaiczne. Ja kiedyś oddałem auto na wymianę klocków. Chcieli wymieniać z pompą, bo "nie mogli odpowietrzyć" oddałem innemu mechanikowi. Okazało się, że u poprzedniego właściciela były wymieniane zaciski i jakiś artysta złożył prawy na prawe Koło i również udało mu się założyć prawy zacisk na lewe Koło.
W dieslach do wypalenia DPF muszą być sprawne świece żarowe, patrząc na te dwa błędy, obstawiałbym problem z wydechem, DPF nie wypalał sie w pełni i mogło go przytkać. Komputer nie ma czujnika "zatkania" jako tako, wszystkie parametry liczy sobie na podstawię odległości, prędkości i obrotów, stąd może nie być bezpośrednio błędu z DPF. Zacząłbym od tego, miałem podobny przypadek w Skodzie Fabii 1.6 TDI 2012, te same błędy i te same objawy, winny "zatkany" DPF 🙂
Sprawdź węże podciśnienia… Miałem tak samo po zakupie 2.0 TDI 170KM. Zmienione turbo i pucha. Przy wyższych prędkościach odcinało moc. Przyczyna : pozmieniane i odłączone podciśnienia.
Ktoś latał po mieście nagar może zablokować zmienną geometrię turbiny i lipa dlatego na autostradzie 30km trasy ile fabryka dała i spokój na jakiś czas
Przeładowanie to wynik źle nastawionej geometrii pod obciążeniem. Może być źle ustawiona na dźwigni, może się zacinać geometria, może być wadliwy zawór podciśnienia, przytkane przewody. Na samym końcu winny może być czujnik MAP, ale on raczej by zaniżał. Generalnie, przeładowanie to praktycznie zawsze wina turbiny, lub źle zmapowanego komputera 😉
To jego syn czy mechanik?
Umnie był wężyk podciśnienia po wymianie wężyka przeszło jak po telewizycie💪
Najczęściej tak jest, że naprawy są prozaiczne. Ja kiedyś oddałem auto na wymianę klocków. Chcieli wymieniać z pompą, bo "nie mogli odpowietrzyć" oddałem innemu mechanikowi. Okazało się, że u poprzedniego właściciela były wymieniane zaciski i jakiś artysta złożył prawy na prawe Koło i również udało mu się założyć prawy zacisk na lewe Koło.
Super odcinek 👍
U mnie było taki sam obiaw i blokowała się łopatki w tubrbie o zmiennej geometrii. Oczywiście wymieniacze kazali kupić nowe turbo!
TVN turbo chcecie prawdziwe naprawy elektryczne zapraszam do nas
Jestem roz…ny
W dieslach do wypalenia DPF muszą być sprawne świece żarowe, patrząc na te dwa błędy, obstawiałbym problem z wydechem, DPF nie wypalał sie w pełni i mogło go przytkać. Komputer nie ma czujnika "zatkania" jako tako, wszystkie parametry liczy sobie na podstawię odległości, prędkości i obrotów, stąd może nie być bezpośrednio błędu z DPF. Zacząłbym od tego, miałem podobny przypadek w Skodzie Fabii 1.6 TDI 2012, te same błędy i te same objawy, winny "zatkany" DPF 🙂
silnik odpala, klocki odbijają, To chyba taki warsztatowy slang. Yow, yow bro.
Geometria w naftę, wężyki podciśnienia nowe i auto naprawione 😆
Kiedy można zobaczyć Powtórkę odcinka w TV?
Mówiłem, ze zaworek N75 w poprzednim odcinku. Miałem identyczny problem.
U mnie były podobnie objawy.
Okazało się że rozsypał się katalizator i przytykał wydech i zamykało auto w najbardziej Nieoczekiwanym Momencie ☹️😡😭
39
Dziadostwo
U mnie to samo jest w Renacie cc 1.9 tryb awaryjny
Ale nie będę tego robił
✋👍
Sprawdź węże podciśnienia… Miałem tak samo po zakupie 2.0 TDI 170KM. Zmienione turbo i pucha. Przy wyższych prędkościach odcinało moc. Przyczyna : pozmieniane i odłączone podciśnienia.
Ja to mam usterkę dopiero gdzie mogę podjechać ?
Jak zgłosić się do programu?
Ktoś latał po mieście nagar może zablokować zmienną geometrię turbiny i lipa dlatego na autostradzie 30km trasy ile fabryka dała i spokój na jakiś czas
A majster Wazzup tak ma i to czujnik temperatury silnika.Możecie się uczyć od takiego fachowca ❤
Ciekawy jestem finału
Przeładowanie to wynik źle nastawionej geometrii pod obciążeniem. Może być źle ustawiona na dźwigni, może się zacinać geometria, może być wadliwy zawór podciśnienia, przytkane przewody. Na samym końcu winny może być czujnik MAP, ale on raczej by zaniżał. Generalnie, przeładowanie to praktycznie zawsze wina turbiny, lub źle zmapowanego komputera 😉
Wie ktos jak sie nazywa ten program co on ma?
Kolektor ssacy
G450 jeżeli ma dpf może bez zapisu błędy generować spadek mocy lub tem spalin
Przy uszkodzonych świecach też lubi wywalać błąd i odciąć wiem bo mój brat ma A3 8P 2.0TDI CR 2011
Nagrają 15 filmów a później laborat że kieriwnica vtg spalin się zacina 😂
Jak w dieslu może być fałszywe powietrze? Masakra nawet nie czytaj takich podpowiedzi, a lektor to niech sobie fajkę odpali silnik się uruchamia!!
To nie są hamulce bębnowe żeby tam były tarcze kotwiczne tylko osłony z blachy.
Fajny film
Jak zgłosić się do naprawy nie do naprawy ?
Adaś. Wyczyść geometrie turbo i będzie hulało;)