Loading…

Mechanik Audi Warszawa

Serwis Samochodów Audi w Warszawie - Nasz warsztat jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium.
Kontakt

Adam sprawdził gdzie szukać przyczyny usterki! #Naprawy_nie_do_naprawy

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



Więcej: https://www.youtube.com/hashtag/naprawy_nie_do_naprawy
Oglądaj „Naprawy nie do naprawy ” w niedzielę o 9:55 w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/naprawy-nie-do-naprawy-odcinki,37341/odcinek-4,S01E04,235643
Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/c/TVNTurbo?sub_confirmation=1
Normalną sprawą jest, że samochody się psują. Niektóre awarie można usunąć bez większego problemu, czasem jednak usterka staje się poważnym wyzwaniem. Zamiast cieszyć właściciela, auto staje się utrapieniem. Właśnie na takie przypadki czeka Adam Klimek w nowej produkcji pod tytułem „Naprawy nie do naprawy”!

#tvnturbo #motoryzacja #naprawyniedonaprawy

Pobrane z Youtube Naprawa samochodów Audi, Mobilny Mechanik Warszawa – jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium w Warszawie.

Skuteczny serwis Audi w Warszawie & Serwis samochodowy, warsztat, naprawa samochodów z dojazdem. Warsztat samochodowy Auto Mechanik – Mobilny Warsztat w Warszawie zachęca wszystkich posiadaczy samochodów marki Audi do korzystania z usług warsztatu.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

34 thoughts on “Adam sprawdził gdzie szukać przyczyny usterki! #Naprawy_nie_do_naprawy

  1. Najczęściej tak jest, że naprawy są prozaiczne. Ja kiedyś oddałem auto na wymianę klocków. Chcieli wymieniać z pompą, bo "nie mogli odpowietrzyć" oddałem innemu mechanikowi. Okazało się, że u poprzedniego właściciela były wymieniane zaciski i jakiś artysta złożył prawy na prawe Koło i również udało mu się założyć prawy zacisk na lewe Koło.

  2. W dieslach do wypalenia DPF muszą być sprawne świece żarowe, patrząc na te dwa błędy, obstawiałbym problem z wydechem, DPF nie wypalał sie w pełni i mogło go przytkać. Komputer nie ma czujnika "zatkania" jako tako, wszystkie parametry liczy sobie na podstawię odległości, prędkości i obrotów, stąd może nie być bezpośrednio błędu z DPF. Zacząłbym od tego, miałem podobny przypadek w Skodzie Fabii 1.6 TDI 2012, te same błędy i te same objawy, winny "zatkany" DPF 🙂

  3. Sprawdź węże podciśnienia… Miałem tak samo po zakupie 2.0 TDI 170KM. Zmienione turbo i pucha. Przy wyższych prędkościach odcinało moc. Przyczyna : pozmieniane i odłączone podciśnienia.

  4. Przeładowanie to wynik źle nastawionej geometrii pod obciążeniem. Może być źle ustawiona na dźwigni, może się zacinać geometria, może być wadliwy zawór podciśnienia, przytkane przewody. Na samym końcu winny może być czujnik MAP, ale on raczej by zaniżał. Generalnie, przeładowanie to praktycznie zawsze wina turbiny, lub źle zmapowanego komputera 😉

Dodaj komentarz

Zadzwoń!