Loading…

Mechanik Audi Warszawa

Serwis Samochodów Audi w Warszawie - Nasz warsztat jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium.
Kontakt

Audi A6 korozja drzwi i błotnika cz.1

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



Film przedstawia naprawę i usuniecie korozji dołów drzwi i błotnika przedniego w Audi A6. Nietypową sprawą jest moja krytyka wykonanej pracy. Jest to naprawa wykonana już jakiś czas temu, gdzie w między czasie wiele rzeczy się zmieniło, sprzęt jak i umiejętności, więc w filmie sam sobie wygarniam błędy. Zapraszam do oglądania.

Video recodred: Samsung Galaxy S2 + Canon A3300is

Pobrane z Youtube Naprawa samochodów Audi, Mobilny Mechanik Warszawa – jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium w Warszawie.

Skuteczny serwis Audi w Warszawie & Serwis samochodowy, warsztat, naprawa samochodów z dojazdem. Warsztat samochodowy Auto Mechanik – Mobilny Warsztat w Warszawie zachęca wszystkich posiadaczy samochodów marki Audi do korzystania z usług warsztatu.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

39 thoughts on “Audi A6 korozja drzwi i błotnika cz.1

  1. super film! Wszystko fajnie wytlumaczone i pokazane krok po kroku, co i jak i co najwaniejsze JAKIM SPRZETEM! Jak sprzet juz dotrze poczta to odrazu biore sie do roboty 🙂 !!! Pozdrawiam!!!

  2. Na filmiku znowu powycierales szpachle i podkład do gołego nic się nie uczysz miejsca styku szpachli znowu epoksyd dramat chłopie i jeszcze nagrywasz i ktoś takie gówno zrobi a jak ktoś to robi za kasę to go klient zajebie skoncz pierdolić te bzdety o materiale itd jak niemasz pojęcia o robocie już to czym nakładasz szpachle to już dramat nie prowadzi poradników ok

  3. Rewelacja ze jestes w stanie komentowac swoje niedoskomalosci z perspektywy czasu. Wlasnie wycenilem 50% swojej roboty na 1 000 pn i stwuierdzilem ze sam sie tym zajme. dzieki za wyklady.

  4. film ma już 5 lat, ale instrukcje w nim zawarte jak najbardziej na topie, i do dziś metoda przedstawiona na filmie jest znakomita, a nie jak połowa januszy youtube mający swój warsztat, zajmujący się profesjonalnie usuwaniem korozji, po nałożeniu szpachli używających papieru poniżej 200 degradacji… .

  5. Teoria spoko, ale ten podkład nakładany na niezmatowany lakier to jest dramat, będziesz musiał ostro szlifowac by krawędź podkładu nie odbiła się na lakierze, tak jak mówisz tylko narobiłeś sobie niepotrzebnej roboty

  6. Panowie… powiedzcie mi bo jedna rzecz mi nie wychodzi i mnie szlag trafia. Jak szlifować miejsce podkładu i starego lakieru?? Pod podkład matuje papierem P240 potem granice podkładu maskuje wywiniętą taśmą. Mimo tego robi mi się odcięcie. I wtedy szlifuje miejsce przejścia żeby było gładko. Jak szlifuje to przejście to przecieram się do bazy w starym lakierze i do podkładu epoksydowego natomiast granicę nadal wyczuwam pod palcem. NIc sie nie dzieje jak przeszlifowałem sie do bazy i starego podkładu ?? Moza na to lać świeża bazę ?

  7. kurde jak fajnie się ogląda materiały gdzie ktoś coś wydającego się na skomplikowane robi przy samochodzie SAM. I wiadać efekty. Szkoda że ja nie mam takich możliwości przy swoim i będe zmuszony jednak dać do lakiernika

Dodaj komentarz

Zadzwoń!