Audi A8 D4 – wziąłem co było…
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689
Wideorejestratory do 40% taniej:
https://m.euro.com.pl/cms/tg-bezpieczna-jazda.bhtml?link=1200×100
To miała być A8 po liftingu, a jest przedliftowa.
To miała być wygodna limuzyna bez kompromisów, a jest trochę ciasna z tyłu…
Jednak: obniżona, odświeżona i postawiona na 22-calowe koła i tak stała się przepustką na jedną największych imprez motoryzacyjnych w Polsce.
Promocja na ubezpieczenia:
150 zł cashback na konto! https://mubi.pl/zachar
Pobrane z Youtube Naprawa samochodów Audi, Mobilny Mechanik Warszawa – jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium w Warszawie.
Dziś marka Audi jest uważana za jeden z najważniejszych aspektów koncernu Volkswagen. Jest również uważana za jedną z „wielkiej niemieckiej trójki” marek premium, obok BMW i Mercedes-Benz. Jednak tylko niewielki procent ludzi zdaje sobie sprawę, że był kiedyś taki okres w historii, kiedy firma Daimler-Benz była w całości właścicielem Audi. W annałach przemysłu motoryzacyjnego Audi jest dobrze znane z wielu rzeczy, z których jedną jest wprowadzenie wielu najnowocześniejszych rozwiązań technicznych do gamy produktów. Od tego czasu rozwiązania te przekształciły się w standardy branżowe i są wykorzystywane przez różnych producentów samochodów.
ZAAWANSOWANE TECHNOLOGIE W pojazdach Audi
Znaczną część awansu Audi na szczyt rynku można przypisać zastosowaniu najnowocześniejszych technologii w kolejnych generacjach modeli. Pojawienie się w reklamie hasła „Przewaga dzięki technice” (przewaga dzięki technologii) w latach 70. nie było dziełem przypadku.
Napęd na cztery koła quattro, który zadebiutował w modelu Audi quattro w 1980 roku, jest cechą chyba najbardziej kojarzoną z Audi w epoce nowożytnej. Technologia ta jest obecnie dostępna we wszystkich modelach produkowanych przez wszystkie marki, aw niektórych z nich (np. w seriach Q7, R8 i RS) stanowi standardowe rozwiązanie. Kolejnym obszarem, w którym Audi było pionierem, był rozwój turbodoładowanego silnika wysokoprężnego z bezpośrednim wtryskiem. Kolejnym przełomem była Audi Space Frame, która była aluminiową karoserią, która była zarówno wyjątkowo lekka, jak i mocna.
Skuteczny serwis Audi w Warszawie & Serwis samochodowy, warsztat, naprawa samochodów z dojazdem. Warsztat samochodowy Auto Mechanik – Mobilny Warsztat w Warszawie zachęca wszystkich posiadaczy samochodów marki Audi do korzystania z usług warsztatu.
Mechanik Audi Warszawa
Oprócz dobrej znajomości pojazdów marki Audi, nasi pracownicy posiadają sporą wiedzę ogólną z zakresu mechaniki pojazdowej. Kompleksowa obsługa serwisowa i naprawy samochodów Vw, Audi, Seat, Skoda, Porsche: remonty silników, regeneracja bloków, głowic silnika, wtryskiwaczy do modelów Audi:
Audi A1
Audi A3
Audi A4
Audi A5
Audi A6
Audi A7
Audi A8
Audi E-tron
Audi Q2
Audi Q3
Audi Q4
Audi Q5
Audi Q7
Audi Q8
Audi R8
Serwis Samochodów Audi w Warszawie
Wykonujemy remonty kapitalne wszystkich silników diesla oraz benzynowych do samochodów VW, Audi, Seat, Škoda. Naprawiamy i wymieniamy silniki dla Klientów z całej Europy, a także Azji i Afryki. Możesz spokojnie powierzyć nam swój samochód!
Dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu oraz rozległej wiedzy jesteśmy w stanie naprawić zarówno silniki benzynowe, jak i wysokoprężne.
Serwisowaliśmy silniki, które były zarówno konwencjonalne, jak i unikalne.
Po wykonaniu niezbędnych napraw i montażu silnika, za naszą pracę udzielamy gwarancji, która obowiązuje przez cały rok i obejmuje nieograniczoną liczbę kilometrów.
Podczas dużego remontu wymieniamy wszystkie zużyte części, dokładnie tak samo, jak przy przeglądzie fabrycznym.
Nasze komponenty pozyskujemy wyłącznie od dostawców, którzy produkują je specjalnie dla koncernu VAG, które są następnie włączane do produkcji pojazdu.
Nie eksperymentujemy i nie oszczędzamy na szczegółach; raczej prowadzimy naszą działalność zgodnie z wytycznymi dostarczonymi przez producenta.
Posiadamy wieloletnie doświadczenie w zakresie obsługi silników. Mamy dużą liczbę stałych klientów, w tym wiele warsztatów z siedzibą w Niemczech.
Klienci przesłali nam silniki do naprawy z różnych krajów w Europie, Azji i Afryce, w tym klienci z Niemiec i Austrii (wiele z tych pojazdów przejeżdża do 150 000 km rocznie).
Świadczymy usługi wymiany i naprawy silników dla ASO z Polski i zagranicy.
Posiadamy również duży wybór używanych silników, z których każdy został sprawdzony i ma gwarancję przebiegu i pochodzenia. Aby skrócić czas potrzebny na serwisowanie, oferujemy również gotowe silniki, które przeszły regenerację (na wymianę). To klient zawsze decyduje, czy chce coś wymienić, czy naprawić.
Oferujemy następujące usługi z zakresu bieżącej obsługi pojazdów:
ekspresowy serwis olejowy,
przegląd ogólny samochodu,
wymiana elementów zawieszenia,
wymiana elementów układu hamulcowego (klocków i tarcz hamulcowych),
wymiana oleju silnikowego, filtrów i innych płynów eksploatacyjnych,
przeglądy okresowe z wpisem do elektronicznej książki przeglądów,
przeglądy samochodów na gwarancji,
diagnostyka samochodowa ogólna,
sprawdzenie luzów, wycieków.
Serwis Samochodów Audi w Warszawie
Oto niektóre z najczęstszych usług, które oferujemy w branży mechaniki samochodowej: • przegląd, naprawa i wymiana wszystkich części zawieszenia, układu napędowego i hamulcowego samochodu; • wymiana pasków i łańcuchów rozrządu we wszystkich modelach samochodów grupy VAG; • naprawa i wymiana wszystkich elementów mechanicznych samochodu; • naprawy i remonty kapitalne silników; • naprawa układów wtryskowych CommonRail; • regeneracja głowic i bloków silnika; Dlaczego warto zlecić serwisowi Mobilny Mechanik Audi naprawę elementów mechanicznych swojego pojazdu?
• Korzystamy wyłącznie z oficjalnych instrukcji serwisowych wydanych przez firmę VAG. • Posiadamy setki specjalistycznych narzędzi i przyrządów, których używamy do obsługi samochodów marki Volkswagen, Audi, Seat, Skoda.
Jesteśmy w stanie dokonać wszelkich napraw związanych z elektromechaniką samochodową.
Oto niektóre z najczęściej wykonywanych przez nas usług z zakresu elektromechaniki samochodowej: naprawy i programowanie sterowników silnika; naprawy innych elementów elektronicznych, które są instalowane w samochodach; diagnostyka układów elektrycznych i elektronicznych pojazdów silnikowych; Nasi eksperci są w stanie rozwiązać każdy problem dzięki wieloletniemu doświadczeniu, które zgromadzili.
Jesteśmy w stanie dokonać wszelkich napraw związanych z elektromechaniką samochodową.
Oto niektóre z najczęściej wykonywanych przez nas usług z zakresu elektromechaniki samochodowej: naprawy i programowanie sterowników silnika; naprawy innych elementów elektronicznych, które są instalowane w samochodach; oraz diagnostyka układów elektrycznych i elektronicznych występujących w pojazdach mechanicznych. Wykonujemy pełną diagnostykę we wszystkich modelach marki Volkswagen, Audi, Seat, Koda, nawet tych najnowszych.
Oto niektóre z usług jakie świadczymy w zakresie diagnostyki komputerowej pojazdów:
• odczytywanie usterek, które zostały zapisane w pamięci wszystkich sterowników; • usuwanie błędów po poprawieniu usterek; • programowanie i konfigurowanie układów elektrycznych samochodu.
Dokonujemy korekt oprogramowania sterującego silnikiem w następujących obszarach: zmiana mocy wyjściowej (chip tuning); demontaż filtra cząstek stałych (DPF, FAP),
• usunięcie katalizatora, • wyłączenie układu AdBlue, • zmiana dawki startowej, • wymiana pompowtryskiwaczy, • usunięcie niesprawnych zaworów EGR lub klap wirowych i przepustnic powietrza, oraz • modyfikacja dawki startowej.
Oprócz tego jesteśmy w stanie wykonać dla Państwa następujące usługi: zaprogramowanie kluczyków do pojazdu, zaprogramowanie pilotów samochodowych, a także ustawienie licznika przebiegu na wszystkich sterownikach (np. przy wymianie licznika, sterownika silnika czy skrzyni biegów).
Dlaczego w Audi Mechanik warto skorzystać z komputerowej diagnostyki pojazdów?
Podczas diagnostyki korzystamy z oprogramowania będącego zarówno oryginalną, jak i stale aktualizowaną wersją VCDS i VCP.
Wykorzystując autentyczny tester diagnostyczny Volkswagena jesteśmy w stanie wykonać również diagnostykę komputerową oraz kodowanie i aktualizację oprogramowania wszystkich sterowników samochodowych (ODIS online).
Odpowiadamy za zaprogramowanie i zakodowanie wszystkich sterowań w pojeździe. Oferujemy kompleksowe usługi obejmujące konserwację, serwis, przeglądy i naprawy układów klimatyzacji samochodowej.
Naprawa Aut Audi, Naprawa samochodów Audi, Naprawa samochodów Audi Warszawa, Serwis samochodów Audi w stolicy Polski.
Serwisujemy wszystkie układy klimatyzacji samochodowej, czy to na gaz R-134a (stosowany od 1995 do 2016 roku) czy R-1234yf (stosowany w samochodach wyprodukowanych po 2013 roku), a także olej ND do układów klimatyzacji stosowanych w pojazdach hybrydowych i elektrycznych . R-134a był stosowany w samochodach produkowanych w latach 1995-2016. Jesteśmy oficjalnym dystrybutorem modyfikacji produkowanych przez znane firmy tuningowe, w tym renomowaną włoską markę MAGICMOTORSPORT oraz dominującego na polskim rynku gracza V-TECH.
Termin „chip tuning” odnosi się do procesu przeprogramowania sterownika silnika w celu uzyskania zwiększonej mocy i momentu obrotowego. W zależności od marki i modelu pojazdu, zwykła aktualizacja oprogramowania sterującego silnikiem może spowodować wzrost zarówno mocy, jak i momentu obrotowego, który waha się od 10 procent do nawet 50 procent.
Samochody TDI, TSI i TFSI przechodzą przez nasz sklep w celu dostrojenia chipów. Jesteśmy w stanie wykonać tę usługę we wszystkich silnikach benzynowych TDI i turbodoładowanych, które można znaleźć w pojazdach marki Volkswagen, Audi, Seat, Porsche. Modyfikacje oprogramowania realizowane są za pomocą złącza diagnostyki pokładowej (OBD) w każdym pojeździe produkowanym przez firmę z grupy VAG po roku 2000.
W naszej ofercie tuningu chipów znajdują się następujące usługi:
• Aktualizujemy oprogramowanie sterujące silnikiem, co skutkuje wzrostem zarówno jego mocy, jak i momentu obrotowego.
• Oprócz tuningu jesteśmy w stanie wyłączyć filtr cząstek stałych, EGR, sondy, czujniki ograniczające oraz fabryczny ogranicznik prędkości maksymalnej montowany w pojeździe, a także ograniczyć maksymalne obroty silnika.
• Możesz również samodzielnie ograniczyć najwyższe możliwe obroty lub prędkość na każdym biegu.
• Od czasu do czasu dokonujemy napraw samochodów z modyfikacjami, które nie zostały wykonane przez profesjonalistów.
Dlaczego warto korzystać z podkręcania chipów podczas pracy z Mechanikiem i Serwisem Audi?
• Odczytując oprogramowanie sterownika silnika, korzystamy wyłącznie z autentycznych urządzeń wyprodukowanych przez renomowane firmy. Te urządzenia są oryginalne.
• Modyfikacje przeprowadzane w naszym warsztacie są całkowicie wolne od ryzyka dla silnika pojazdu i innych podzespołów, nad którymi pracujemy.
• Jesteśmy zatwierdzonym partnerem (dystrybutorem) zmian oprogramowania dla renomowanych firm tuningowych. Wśród tych firm jest znana na całym świecie włoska marka MAGICMOTORSPORT oraz lider polskiego rynku V-TECH.
• Decydując się na tuning w naszym serwisie, możesz być pewien, że modyfikacja, którą otrzymasz, została stworzona przez ekspertów posiadających wieloletnie doświadczenie oraz że przed wysłaniem do serwisu została szczegółowo przetestowana i zbadana. ty.
• Nie oferujemy dodatków z rynku wtórnego stworzonych przez nieznanych autorów, ponieważ mogą one spowodować utratę gwarancji na pojazd. Zdecydowanie odradzamy korzystanie z tego rodzaju tuningu chipów, ponieważ kilkakrotnie proszono nas o naprawę pojazdów, które zostały zmodyfikowane w nieprofesjonalny sposób przez autorów, którzy pozostali anonimowi i nie zostali wypróbowani na innych pojazdach.
• Każdemu klientowi, który kupuje u nas oprogramowanie, oprócz gwarancji zwrotu pieniędzy, wydawany jest certyfikat potwierdzający autentyczność produktu.
• Zawsze istnieje możliwość przywrócenia oprogramowania do wersji, która była obecna w sterowniku lub do wersji fabrycznej.
• Dodatkowo modyfikujemy oprogramowanie sterowników automatycznej skrzyni biegów (nie we wszystkich modelach), co umożliwia maksymalne wykorzystanie zwiększonego momentu obrotowego i mocy, które są bezpośrednią konsekwencją procesu strojenia.
• Przed dokonaniem jakichkolwiek zmian w oprogramowaniu pojazdu (chip tuning) wykonujemy test sprawności silnika i wszystkich jego podzespołów.
Naprawa Aut Audi, Naprawa samochodów Audi, Naprawa samochodów Audi Warszawa, Serwis samochodów Audi
Jeśli zostanie wykonany prawidłowo, chiptuning nigdy nie doprowadzi do uszkodzenia silnika pojazdu ani żadnego innego jego elementu.
Podczas pracy w warsztacie mobilny Mechanik Warszawa masz możliwość wyboru nie tylko charakteru przeróbki, ale także jej autora. W zakresie strojenia chipów i strojenia przeprowadzamy następujące regulacje:
• najlepszą zmianą byłby wzrost mocy i momentu obrotowego o około 25 procent, oprócz niewielkiej redukcji zużycia paliwa,
• Znaczące zmiany, w tym wzrost mocy i momentu obrotowego nawet o czterdzieści procent, przy minimalnym wzroście zużycia paliwa;
• eco-tuning: znaczna redukcja, nawet do 25 procent, ilości benzyny zużywanej przez pojazd przy zachowaniu tego samego poziomu mocy i osiągów;
• Strojenie indywidualne to strojenie dokonywane za pomocą zmian konstrukcyjnych, takich jak wyłączenie turbosprężarki, wtryskiwaczy i innych elementów. Korzystamy z modyfikacji napisanych przez znanych i szanowanych autorów, takich jak Magicmotorsport, V-tech i TMW.
Elektryk do Samochodów Audi w Warszawie
W zakresie serwisowania układów klimatyzacji samochodowej świadczymy następujące usługi:
• czyszczenie i odgrzybianie klimatyzacji samochodowej metodą chemiczną lub ozonową (ozonowanie klimatyzacji); • ładowanie klimatyzacji; • okresowy przegląd klimatyzacji; • diagnostyka klimatyzacji samochodowej; • naprawa klimatyzacji; oraz • sprawdzenie szczelności i sprawności klimatyzacji
• odkażanie i osuszanie klimatyzacji w samochodach
• naprawa lub wymiana parownika, skraplacza, zaworów lub czujników klimatyzacji • naprawa lub wymiana czynnika chłodniczego i oleju w układzie klimatyzacji.
Wideorejestratory do 40% taniej:
https://m.euro.com.pl/cms/tg-bezpieczna-jazda.bhtml?link=1200×100
To miała być A8 po liftingu, a jest przedliftowa.
To miała być wygodna limuzyna bez kompromisów, a jest trochę ciasna z tyłu…
Jednak: obniżona, odświeżona i postawiona na 22-calowe koła i tak stała się przepustką na jedną największych imprez motoryzacyjnych w Polsce.
Promocja na ubezpieczenia:
150 zł cashback na konto! https://mubi.pl/zachar
🇺🇦🇵🇱
A ja mam golfa 6 z uzywanymi felgami za 1200zl i tez jest zajeb*scie ;P
Te lampy mi się wogole nie podobają
Gdyby ktoś był zainteresowany to mam takie A8 D4 w tym silniku z USA, z drobnym uszkodzeniem, cena 58.000zł!
Typ jaki farmazon kolega zamawiał tez 5 msc temu ze stanów i zapłacił za taka sama 70 tys i to w longu i o niebo lepiej zadbana i wyposażona.Także szkoda słuchać tego typa .
Ten grill to niedługo na przednią szybę zajdzie,co raz bardziej wstrętne te modele
Witaj , czy w tych lampach wersji amerykańskiej dzienne ledy świecą normalnie ? Bo mam takie same lampy , i brak dziennych :/
Zachar przestań reklamować to MUBI 🙂 jedna wielka porażka, mnóstwo czasu zajmuje podawanie swoich danych, ja odpuściłem sobie….
zimowa kurtałka i gołe kostki 😂🤣
pokoj na ukrainie bedzie dopiero za 10 lat ,a jak kto woli za dekade.
Podoba mi sie samochod ,chociaz absolutnie nie jestem fanem niemcow
Puchowa kurtka i gołe kostki. Ludzie, ślepe podążanie za modą was kiedyś zabije
Czym wyczyścić nagar w takim aucie
ρɾσɱσʂɱ
Cwaniactwo ze strony EuroAGD. Mio MIVUE C570 nie kosztował 599zł chyba nawet w dniu premiery. Od dwóch lat nie jest droższy niż 450zł. Jego "promocyjna" cena jest więc niższa od regularnej o 2,22% a to bardzo daleko do 40%! Słaba zagrywka. Zachar – sprawdzaj takie rzeczy bo to ma wpływa również na Twoją wiarygodność.
Strasznie malo elektryków na kanale .
Auto tak brzydkie, że aż fajne 🙂 Felgi i grill karykaturalne. Wygląda jak po wiejskim tuningu.
Paskudna
W zamienniku hahaha co za gość
podniesiony wylgada zdecydowanie lepiej na tej feli. Obnizony w tym stylu agresywnej felgi to jakis cygan mode xd
Nieczęsto czytam komentarze na tym kanale. Raczej oglądam, ale CY ktoś Ci już powiedział Zachar, że wyglądasz jak Jeff Goldblum??? 😋
Jaki orginał, poduszkowa kurteczka i obcisle spodenki, wow.
I zamiast gadac o samochodzie pod katem technicznym, chwali sie ciagle ile to kasy wydał.Do tego te tak chwalone dokładki do zderzaków to jakies chińskie badziewie, tylna ma takie szpary albo nakitowany ciemny klej pomiedzy dokładką a zderzakiem, brak słów.
No i do tego wlasna "Januszowa" reklama felg, ŻENADA
Rzekomo kute drogie fele, a tu klapki brak, a tam tez klapki brak. Własnie takie "smaczki" brakujace, czasami drobiazgi mówia więcej niż duze rzeczy.
Spasowanie tej chińszczyzny, przy błotnikach przednich tez dużo mówi , o ….., a do tego chwalenie sie cena 800 zeta za dokładke do Audi A8, "upadek"
Tylna dokladka 4 czy 5 tysi zlotych, zloty strzał ????!, no tak określenie pasuje (złoty strzal to zawsze ten ostatni) tu chyba tez ostatni zestaw kupiony, i średnio dopasowany
a na pewno nie za 4 czy 5 tysi pln., Trudny do zdobycia, bo tak dobry ze rozchodzi sie szybko.
Ale ma zaletę, tak te szpary to przepuszczaja powietrze, wiec auto jest ekonomiczne, nie stawia oporu, wiec pali mniej. 🙂
Jak mówią Audi A8 przeznaczone dla Prezesów firm, a nie dla kazdego., co ten film potwierdza.
Co do samego auta, to model zacny, w kazdej wersji i kolorze.
Słuchając takich wywodów właściciela, ze to takie a to takie, a do tego to nie wiem jaki mam dysk w aucie (dobrze zna pojazd swój), to juz rozumiem dlaczego Zachar (ktorego bardzo lubie i cenie) nie pokazywal sie w materiale.
😉👍👌
Felgi za 25000 ? A opony pewnie następne 8000. Ten gościu jest naprawdę zajebisty, on nie wiem czy tam jest 256GB czy 1 TB to naprawdę duża różnica od 256 do 1024 żeby nie być pewnym
Jeszcze większe felgi to juz w ogóle będzie jeździł jak pociąg po torach
Co za Tania Podróbka Wojtsena 😅😂😅😂
AUDI TO NAJLEPSZA MARKA
DUB!
Dlaczego właściciel ma za krótkie spodnie?
a tablica przednia gdzie? taka trochę hipokryzja z twojej strony kamerka must have ale przednie tablice w bagażniku::)
chciałbym się zapytać tego właściciela Audi – skąd się ma kasę na takie auta?
Całe nagranie słychać trzaski na serio to jest tak słabo spasowane auto w środku?
Trochę się nie zgodze z tym "zerowym potencjałem modyfikacji silnika" można kompresor, można turbo założyć, już jeżdżą takie po Polsce na 1000+ poza tym bardzo ładne autko, na pewno jeden z moich przyszłych wyborów, na chwilę obecną na codzień phaeton 🙂
z całym szacunkiem ale blacharza to bym za fistaszki powiesił…. ten cały przedni pas to nie pasuje nic lampa, dokładki, błotnik… masakra, ale szacun dla gościa bo z 30m to nawet wygląda
Audi A6, A7, A8 to 3 królowie
Ale upierdzielona szyba 🤣
rzygać się chce od tego wieś tuningu
Kup se dacie