Loading…

Mechanik Audi Warszawa

Serwis Samochodów Audi w Warszawie - Nasz warsztat jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium.
Kontakt

Audi Q5 Premium – Auto Pana Maćka

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



Praktycznie nowa Q5 spakowana i wysłana do Polski. Pracy faktycznie jest sporo, bo do naprawy zarówno przód jak i tył. Do tego …

Pobrane z Youtube Naprawa samochodów Audi, Mobilny Mechanik Warszawa – jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium w Warszawie.

Skuteczny serwis Audi w Warszawie & Serwis samochodowy, warsztat, naprawa samochodów z dojazdem. Warsztat samochodowy Auto Mechanik – Mobilny Warsztat w Warszawie zachęca wszystkich posiadaczy samochodów marki Audi do korzystania z usług warsztatu.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

27 thoughts on “Audi Q5 Premium – Auto Pana Maćka

  1. 90 tysięcy do tego akcyza, naprawa to wyjdzie grubo ponad 120/130tys,,koszt nowej czarnej q5 2019 2.0 tdi z pakietem zewnętrznym s line na 18 calowych felgach gwarancja producenta prosto z fabryki wyszła mnie 170tysiecy, także nie wiem czy bym chciał powypadkowe auto z USA bez historii serwisowych

  2. Za takie coś powinni karać i to srogo! (nie chodzi mi konkretnie o to auto), za zagranicą została uznana szkoda całkowita, a Mietek handlarz polepi i sprzeda dalej. Dziwić się że potem jeżdżą takie szroty po drogach. Powinna zostać uznana szkoda całkowita, bez możliwości rejestracji i nakaz zezłomowania w jak najbliższym czasie. Ale to tylko moje zdanie.

  3. Premium ma znaczek Biohazard i podobno niektorzy posrednicy podobnie jak flood'ow, nie sprowadzaja biohazardow. Moglbys przyblizyc sprawe? Jakie masz w tym przypadku doswiadczenia?

  4. Dużo szkód, same najkosztowniejsze czyli oświetlenie, elektronika i poszycia. A jeszcze sporo blacharki. Wymiana tego wyniesie fortunę. Jeżeli "pan Maciek" nie jest handlarzem albo blacharzem/lakiernikiem to biznesu na tym nie zrobi. Handlorz poklei, polepi, na wkręty poskłada i pogoni jakiemuś łowcy okazji😆 bo tylko tak widzę jedyną możliwość jakiegokolwiek zarobku na takim aucie. Każdy "normalny" kupiłby drożej ale znacznie mniej uszkodzonego. Chyba że jedyną intencją przyswiecajaca "szczęśliwemu nabywcy" to chęć zaimponowania sąsiadom.

  5. towarzystwo przeżywa,że ulepy,że rozjebane,że po co ktoś ściąga takie auta ..heheh
    a chyba sobie nie zdają sprawy co było ściągane 15-20 lat temu zza naszej zachodniej granicy..
    jestem lakiernikiem samochodowym i uczyłem się zawodu na takich śmietnikach gdzie grubości rzędu jednego centymetra szpachli były standardem w bagażniku lub innych częściach karoserii hehehe i wtedy jakoś nikt nie wydziwiał,że ulep itp
    było robione jak najtaniej i handlarz nie informował o uszkodzeniach.Dziś wszystko można sprawdzić jeśli komuś nie odpowiada przeszłość auta to po prostu go nie kupi..Technologia poszła do przodu i poprawna naprawa takich aut w większej mierze w niczym im nie ujmuje .

  6. Nie wiem jak reszcie, ale mi Audi się najlepiej ogląda 😀 Za każdym razem jak widzę je porozkładane, nachodzi mnie mega ochota, żeby to wszystko poskładać. Swoją drogą, czy ktoś wie, dlaczego na wytłumieniu tylnego lewego nadkola jest napis do not cover? Coś tam jest pod spodem?

    Edit:
    Dopiero teraz zauważyłem tam jakąś klapkę. Ciekawe co się pod nią skrywa

Dodaj komentarz

Zadzwoń!