Loading…

Mechanik Audi Warszawa

Serwis Samochodów Audi w Warszawie - Nasz warsztat jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium.
Kontakt

BMW X3 E83 Tyle przyczyn co warsztatów. Diagnozujemy brak mocy moimi oczami z poziomu użytkownika

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



Siema Nosaczyska Nosaczki Nosaczowie oraz Nosaczęta !
Przyjechał do mnie Pan swoim BMW X3 E83 z silnikiem M54B30.
Postanowiłem, że nagram Wam swoją procedurę diagnozy to łatwiej będzie Wam zrozumieć czym się kieruje i w jaki sposób rozwiązuje problemy. Jest ich bowiem coraz więcej a od Googli oraz sugestii głowa na pewno Wam spuchnie. Biorę karteczkę z usterkami i zaczynamy je omawiać. Bez tego nie ma co podchodzić do głębszej diagnostyki. Trzeba być trochę detektywem i diagnozować na zasadzie podsumowania różnych możliwości, następnie zawężać krąg poszukiwań poprzez eliminację tych możliwości, a na końcu obliczyć rachunek prawdopodobieństwa pewniej usterki biorąc pod uwagę ekonomię swojego działania czyli portfel klienta oraz sens danego przedsięwzięcia.
Zapraszam na film.

WSPARCIE
https://patronite.pl/Auto-Bachus

KONTAKT DO WARSZTATU AUTO-BACHUS
515-33-28-48

SKLEP I FORUM
www.autobachus.pl

ZANIŻONE ODSZKODOWANIA? OBEJRZYJ FILM

A POTEM ZADZWOŃ DO PATRYKA I ZAPYTAJ BEZPŁATNIE O SWOJE ODSZKODOWANIE
732-732-566

GDZIE JEST TWÓJ NOWY KANAŁ NA YOUTUBE?
Mój nowy kanał – Trzecia Perspektywa Świadomości
https://www.youtube.com/channel/UCc8C8ZRrYVAu-nmDM0Xir9Q

Zdro!
Naczelny Bezczelny Nosacz wśród Januszy (*¿*)
Kamil z Auto-Bachus 🙂

AUTO-BACHUS
Elektryka, elektronika, tuning, chip-tuning, DPF FAP EGR modyfikacje sterowników, naprawa i serwis klimatyzacji, instalacje lpg, układy wydechowe, mechanika, wulkanizacja.
Józefów koło Otwocka 05-410 Sobieskiego 12
Telefon : 515-33-28-48

Pobrane z Youtube Naprawa samochodów Audi, Mobilny Mechanik Warszawa – jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium w Warszawie.

Skuteczny serwis Audi w Warszawie & Serwis samochodowy, warsztat, naprawa samochodów z dojazdem. Warsztat samochodowy Auto Mechanik – Mobilny Warsztat w Warszawie zachęca wszystkich posiadaczy samochodów marki Audi do korzystania z usług warsztatu.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

50 thoughts on “BMW X3 E83 Tyle przyczyn co warsztatów. Diagnozujemy brak mocy moimi oczami z poziomu użytkownika

  1. Witam naczelnego i całe gremium Nosaczy. Chcę się podzielić informacją o udanej operacji usunięcia raka złośliwego. Pacjentem był M54B22 E39 Pacjent 1,5 roku temu przyjechał z Germani i miał objawy przydymiania i spożywania oleum. Zacząłem od zakupu odmy, i tu po odkręcaniu disy i przepustnicy okazało się że kolektor od środka cały "zasrany" Spływ odmy aż do samego bagnetu całkowicie zatkany. W metalowym elemencie spływu do bagnetu trzeba było użyć ostrego narzędzia i rozpuszczalnika żeby go udrożnić. Niemiec jeździł na Long Life i chyba zapominał o przebiegach między wymianami oleju. Widząc to wszystko zapadła decyzja o natychmiastowej operacji, rąk został usunięty a tłoki zalane płukanką . Po tej operacji Pacjent stworzył nowe korekty, zmniejszył czasy wtrysku i zadymienie. Po dwóch dniach od zabiegu pacjent czuje się bardzo dobrze.

  2. Od 28:00 mówisz prawdziwe i mądre rzeczy…ja też prowadzę działalność..z pasji…lecz inna branża..i przeżywam to samo…ale życie nauczyło że trzeba się chwalić😊…i udowadniać innym że ma się rację😊…sprowadzać ich do parteru ..udowadniać oraz obnarzać ich błędy i brak wiedzy😊💪😎…A Jak Sam Siebie Nie Wycenisz To Nikt Inny Tego Nie zrobi!…Klient zrozumie …wszystko drożeje…a wiedza kosztuje😊…Jak naprawdę robisz tak że nie wraca się na poprawki…TO WARTO ZAPŁACIĆ WIECEJ KLIENTOWI(BO ZAOSZCZEDZI😊)…"pieniądze,,czas i zdrowie"😊…a Takiemu Fachowcowi należy się co najmniej😊.."to samo"😊…także lepiej mieć mniej pracy za te same pieniądze😊…a tym samym pomagać innym żeby też mieli lżej😊..👊

  3. Też trzeba się postawić w sytuacji klienta😊…gdyby odrazu dobry silnik wstawili to by nie musieli znowu tracić czasu😊..i by nie zmarnowali czasu klienta i nerwów😊…on poszedł do fachowca a przez 5 lat włożył milon monet na rozwiązanie problemu który stworzył tamten warsztat😜😊…błąd taki klienta że jak od początku coś mu nie pasowało😱🤔…to powinien wrócić i wracać do skutku do winowajcy😊…też nadal szukam dobrego mechanika który rozwiąże dany problem😊…i ciągle ciężko🤣….lecz życie już nauczyło walczyć o Swoje😊😎…także ten który nie ogarnia i bierze pieniążki…to później oddaje😊…i jest na kolejnego wymieniacza😊😎💪😈

  4. dobra ale dlaczego ktoś ma płacić za czyjeś błędy to tak jak dentysta wyrwał by ci 4 z prawie a nie z lewej strony po czym powiedział usługę wstawienia mam pan za darmo ale za implant zapłać se sam no nie ku*****wa zaczyieś błedy sie nie płaci dali dupy s silnikiem to wszystkie koszty ponosi warsztat z zakupem części robocizną i wszystkim do około włącznie z zakupem nowego 3litrowego motoru a 2litrówke niech se zabieraią i robią z nią co chcą

  5. Znając życie właściciel wiedział co kupił tylko szukał oszczędności i chu*a do dupy, ze "komputerkiem" się wartości pozmienia i bedzie chodzić. Słychać po rozmowie nie byl mocno zaskoczony.

  6. Pracowałem kiedyś w warsztacie, i właściciel przyznał się że przełożył masę silników m54 z e60 głownie 3.0 bo się zacierały i zawsze silnik był przekładany na 2.2 bo handlarz chciał tanio

  7. Naczelny nosaczu, mam seryjne 100% 330Ci'04 od 10lat. Co można ciekawego zrobić w takim sprzęcie, żeby jeździł ze mną jeszcze kolejne 10? 🙂 coś na wzór tych wyższych obrotów jalowych czy tego termostatu co robiłeś w kompocie. Czy coś jeszcze?

  8. Cześć. Zgadzam się z twoimi przemyśleniami w 100%. Ja bym poszedł trochę dalej bo jak się będzie czuł ktoś kto kupi takie auto jak to. Dla wielu to wymażone auto, a tak właściwie to mina. On nie określi czy to 3.0 jedzie czy 2.5 skoro nawet tobie nie podpadł. I to jest problem. Pozdrawiam i wytrwałości Krzysiek

  9. Walczyłem z taką 3.0 biturbo robili turbiny, ja je ściągnąłem bo były do dupy złożyłem było lepiej ale to nie to i koniec końców okazało się że klapa przy dużej turbinie ta na podciśnienie była źle wyregulowana za wcześnie się otwierała, po wyregulowaniu sztangi odzyskała pełna moc

  10. Zdrawiam Kamilu. Rzucam wyzwanie. Pamiętam, że Twoim pierwszym przekleństwem bym Pug 407 HDi. Mam do zrobienia szklanki, rozrząd oczywiście przy okazji i wyjącą podporę półosi w 407 ale 2.0 ben + gazik. Jestem z Częstochowy, wiernym widzem i ufam Ci, że to zrobisz dobrze, a i może jakiś kontent śmieszny będzie jak to przy Francuzach. Mam dzwonić i spróbujesz jeszcze raz okiełznać Lwa czy tylko BeMki?

  11. Fajnie się Ciebie słucha i ogląda! Tak trzymaj! 👍 możesz podać wartości skoku tłoka wszystkich pojemności M54 żeby nie naciąć się jak Wasz klient?

  12. W kwestii ogrzewania warto jeszcze sprawdzic elektryczna pompkę płynu chłodzącego, która o ile pamiętam ma wspomagać mechaniczna na wolnych obrotach, w elektrycznej zdarza się "ukręcić" wirnik od oski a silniczek nadal pracuje, pozdrawiam – zdrawuam

  13. To tak jak oddałem moją Lagunę na wymianę turbiny po prostu z braku czasu , prosiłem o sprawdzenie ciśnienia oleju , by się dowiec czy pompa oleju jest w pełni sprawna , warsztat niestety mnie oszukał mówiąc że wszystko okej, nie długo po wymianie turbiny umarła druga z powodu zatarcia , i od tamtej pory jeśli nie mam czasu nie daje nikomu naprawiać, bo zaufanie mam tylko do siebie , bo z zawodu jestem mechanikiem ale niestety nigdy się nigdzie nie mogłem dostac na warsztat , bo za młody bez doświadczenia, że wielu rzeczy nie wiem, szybko łapie temat ale jak jest ktoś kto poprostu ci podpowie to jest zdecydowanie łatwiej ale też trzeba uważać na czyjes , podpowiedzi pozdrawiam Serdecznie Cały auto Bachus 😉

  14. Uwielbiam te Twoje rozkminy bo wiem ze nie tylko ja mam coś z głowa 😉 Ale przerażajace jest to ze ja, osoba która nie ma wykształcenia mechanicznego, często rozkminą potrafię zdiagnozować awarie a warsztat który robi to na codzień rozkłada ręce . Niestety często okupuje to tabletkami relanium.

  15. Witam, a mam pytanko posiadam e46 m54b25 xi stały napęd 38%/62% tu jest x3 xdrie 2.5m54 czy tu w x3 są takie same zastosowane rozwiązania przenoszenia napędu na przednią oś jak w mojej e46. Bo w x5 w pierwszych latach produkcji też był stały napęd jak e46xi/xd

  16. Teraz stare samochody są droższe w naprawie ponieważ nie ma już specjalistów do nich ! Szkolenia są inne. Przestarzałe mechanizmy .Ostatnio takie hasło słyszałem odnośnie cen napraw samochodów 10- 15 letnich nie 30-sto! Zawsze znajdą wymówkę na naciąganie kasy. Zajebisty materiał Pozdrawiam.

  17. Od jakiegoś czasu zajmuje się grzebaniem przy swoich samochodach tylko dla siebie, ewentualnie dla "najlepszych" znajomych i to co mówisz o łączeniu kropek to święta racja, jak ja to określam – ciąg przyczynowo skutkowy. Stosując łączenie kropek ogólnie w życiu, nie tylko w mechanice serio łatwiej się żyje i rozwiązuje wszystkie problemy. Nagle okazuje się że rozwiązanie większości problemów jest na wyciągnięcie ręki 😀 Pytanie Kamil do Ciebie – czy miałbyś jakiś opór/problem/ciężko stwierdzić jak to nazwać przed przyjęciem kogoś na warsztat do pracy, kto nie ma szkoły mechanicznej ale sam się nauczył podstaw i chce się dalej uczyć?

Dodaj komentarz

Zadzwoń!