Loading…

Mechanik Audi Warszawa

Serwis Samochodów Audi w Warszawie - Nasz warsztat jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium.
Kontakt

Częsta przyczyna dymiącego diesla! Wymiana separatora! #101_Napraw

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



Oglądaj „101 Napraw” w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/101-napraw-odcinki,3804/odcinek-7,S07E07,115198
Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/channel/UCfsSoUSQzUimrjKhAKmshDQ?sub_confirmation=1
Grzegorz Duda to mechanik z doświadczeniem zdobywanym w ekstremalnych warunkach – podczas przygotowywania aut do sportu wyczynowego. Swoją wiedzą chętnie dzieli się z widzami, zdradzając sposoby na pomysłowe modyfikacje i doradzając, jak likwidować często występujące usterki – z wieloma z nich można się uporać bez kosztownych i czasochłonnych wizyt u specjalistów! Prowadzący w przystępny i obrazowy sposób demonstruje proste i nieco bardziej skomplikowane naprawy, inspirując oglądających do zainteresowania się mechaniką i lepszego rozumienia, jak działa samochód, nie zapominając o kwestiach bezpieczeństwa.

Pobrane z Youtube Naprawa samochodów Audi, Mobilny Mechanik Warszawa – jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium w Warszawie.

Skuteczny serwis Audi w Warszawie & Serwis samochodowy, warsztat, naprawa samochodów z dojazdem. Warsztat samochodowy Auto Mechanik – Mobilny Warsztat w Warszawie zachęca wszystkich posiadaczy samochodów marki Audi do korzystania z usług warsztatu.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

45 thoughts on “Częsta przyczyna dymiącego diesla! Wymiana separatora! #101_Napraw

  1. HEJ WITAM MAM FORD KUGA MK2 1,5 TDCI PRZEBIEG 65.000 I OLEJ W DOLOCIE NIE MOGĘ DOSZUKAĆ SIĘ ODMY CZY TEŻ POKRYWY ZAWORÓW Z ODMĄ ,PROSZĘ O POMOC CO WYMIENIĆ I GDZIE KUPIĆ MYŚLĘ ŻE TO JEST JEDEN ELEMENT Z POKRYWĄ ,DZIĘKUJĘ

  2. Witam posiadam opla vectry c 2006r 1.9cdti 150km. Przy odpalaniu na zimnym silniku czasami puści białego bąka tylko przez sekundę potem jest ok. Auto ma nowe świece, płyn chłodniczy nie ubywa, trzyma moc. Co to może być odma? Pozdrawiam.

  3. Z tymi dizlami" waszymi to nie długo do miasta nie wjedziecie …..20 lat dieslem i mam dosyć … oszczędność 10 na 100 km a obsługa tragedia ………………………..

  4. Cześć. Chcę się zapytać. Po odpaleniu na zimno i po kilku minutach wyjazd, jest okej, nie kopci. Ale po dłuższym postoju na odpalonym silniku wyjeżdżam z parkingu i rozpędzam to kopci, mocno. Im dłuższy postój tym dłużej kopci. Silnik 2.0 150 KM GENERAL MOTORS, Był przegrzany do 110° z powodu pęknięcia przewodu systemu chłodzenia. Zaczął kopcić następnego dnia po wymianie płynu chłodniczego.

  5. Oryginalna odma separator choćby by była sprawna to i tak jest dolot mokry a to za sprawą oparów oleju i przedmuchów .mam swój dobrze działający patent sucha turbo chłodniczka powietza i kolektor ssący. Grzesiu z całym szacunkiem za twoją durzą wiedzę zgadnij jak to u mnie działa

  6. A ja mam problem z Golfem V 1.9 tdi. Jakos mechanik jeszcze nie doszedł co to moze być. Podczas jazdy dodajac gazu sychać swist, po zatrzymaniu sie wydobywa sie dym, ale z pod maski i zapach spalenizny, miedzy silnikiem a grodzią oddzielajaca od kabiny. Nie jest to zawsze, ale co jakiś czas. Zauważono również wyciek z turbiny.

  7. Witam serdecznie mam pytanie czy pojawienie się oleju w zbiorniku wyrównawczych ma wspólne też z termostatem pomijając uszczelkę pod głowicą RENAULT MEGANE III 2011 bez chłodniczki oleju brak

Dodaj komentarz

Zadzwoń!