Czy producenci wiedzą, co robią? Jak często NAPRAWDĘ trzeba wymieniać olej?
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689
===✅ Link aktualny w 2022✅===
https://mubi.pl/zachar – tu wydasz mniej na ubezpieczenie!
Po zakupie otrzymasz 150 zł cashback
Producenci zalecają wymianę oleju nawet co 30tys. km, tymczasem ja znam jednego kierowcę, który robi to co 1000!
Kto ma rację i kiedy najlepiej wymienić olej? W tym filmie porozmawiamy o faktach i mitach na ten temat.
Dziękuję firmie Auto Centrum Fudala za udostępnienie warsztatu do nagrań, a Panu Marcinowi za podzielenie się wiedzą.
Film powstał przy współpracy z firmą PETRONAS.
Subskrybuj kanał Zachar OFF: http://www.youtube.com/user/ZacharOFFpl?sub_confirmation=1
Facebook: https://www.facebook.com/zacharoffpl
Instagram: https://instagram.com/zachar_off/
Pobrane z Youtube Naprawa samochodów Audi, Mobilny Mechanik Warszawa – jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium w Warszawie.
Dziś marka Audi jest uważana za jeden z najważniejszych aspektów koncernu Volkswagen. Jest również uważana za jedną z „wielkiej niemieckiej trójki” marek premium, obok BMW i Mercedes-Benz. Jednak tylko niewielki procent ludzi zdaje sobie sprawę, że był kiedyś taki okres w historii, kiedy firma Daimler-Benz była w całości właścicielem Audi. W annałach przemysłu motoryzacyjnego Audi jest dobrze znane z wielu rzeczy, z których jedną jest wprowadzenie wielu najnowocześniejszych rozwiązań technicznych do gamy produktów. Od tego czasu rozwiązania te przekształciły się w standardy branżowe i są wykorzystywane przez różnych producentów samochodów.
ZAAWANSOWANE TECHNOLOGIE W pojazdach Audi
Znaczną część awansu Audi na szczyt rynku można przypisać zastosowaniu najnowocześniejszych technologii w kolejnych generacjach modeli. Pojawienie się w reklamie hasła „Przewaga dzięki technice” (przewaga dzięki technologii) w latach 70. nie było dziełem przypadku.
Napęd na cztery koła quattro, który zadebiutował w modelu Audi quattro w 1980 roku, jest cechą chyba najbardziej kojarzoną z Audi w epoce nowożytnej. Technologia ta jest obecnie dostępna we wszystkich modelach produkowanych przez wszystkie marki, aw niektórych z nich (np. w seriach Q7, R8 i RS) stanowi standardowe rozwiązanie. Kolejnym obszarem, w którym Audi było pionierem, był rozwój turbodoładowanego silnika wysokoprężnego z bezpośrednim wtryskiem. Kolejnym przełomem była Audi Space Frame, która była aluminiową karoserią, która była zarówno wyjątkowo lekka, jak i mocna.
Skuteczny serwis Audi w Warszawie & Serwis samochodowy, warsztat, naprawa samochodów z dojazdem. Warsztat samochodowy Auto Mechanik – Mobilny Warsztat w Warszawie zachęca wszystkich posiadaczy samochodów marki Audi do korzystania z usług warsztatu.
Mechanik Audi Warszawa
Oprócz dobrej znajomości pojazdów marki Audi, nasi pracownicy posiadają sporą wiedzę ogólną z zakresu mechaniki pojazdowej. Kompleksowa obsługa serwisowa i naprawy samochodów Vw, Audi, Seat, Skoda, Porsche: remonty silników, regeneracja bloków, głowic silnika, wtryskiwaczy do modelów Audi:
Audi A1
Audi A3
Audi A4
Audi A5
Audi A6
Audi A7
Audi A8
Audi E-tron
Audi Q2
Audi Q3
Audi Q4
Audi Q5
Audi Q7
Audi Q8
Audi R8
Serwis Samochodów Audi w Warszawie
Wykonujemy remonty kapitalne wszystkich silników diesla oraz benzynowych do samochodów VW, Audi, Seat, Škoda. Naprawiamy i wymieniamy silniki dla Klientów z całej Europy, a także Azji i Afryki. Możesz spokojnie powierzyć nam swój samochód!
Dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu oraz rozległej wiedzy jesteśmy w stanie naprawić zarówno silniki benzynowe, jak i wysokoprężne.
Serwisowaliśmy silniki, które były zarówno konwencjonalne, jak i unikalne.
Po wykonaniu niezbędnych napraw i montażu silnika, za naszą pracę udzielamy gwarancji, która obowiązuje przez cały rok i obejmuje nieograniczoną liczbę kilometrów.
Podczas dużego remontu wymieniamy wszystkie zużyte części, dokładnie tak samo, jak przy przeglądzie fabrycznym.
Nasze komponenty pozyskujemy wyłącznie od dostawców, którzy produkują je specjalnie dla koncernu VAG, które są następnie włączane do produkcji pojazdu.
Nie eksperymentujemy i nie oszczędzamy na szczegółach; raczej prowadzimy naszą działalność zgodnie z wytycznymi dostarczonymi przez producenta.
Posiadamy wieloletnie doświadczenie w zakresie obsługi silników. Mamy dużą liczbę stałych klientów, w tym wiele warsztatów z siedzibą w Niemczech.
Klienci przesłali nam silniki do naprawy z różnych krajów w Europie, Azji i Afryce, w tym klienci z Niemiec i Austrii (wiele z tych pojazdów przejeżdża do 150 000 km rocznie).
Świadczymy usługi wymiany i naprawy silników dla ASO z Polski i zagranicy.
Posiadamy również duży wybór używanych silników, z których każdy został sprawdzony i ma gwarancję przebiegu i pochodzenia. Aby skrócić czas potrzebny na serwisowanie, oferujemy również gotowe silniki, które przeszły regenerację (na wymianę). To klient zawsze decyduje, czy chce coś wymienić, czy naprawić.
Oferujemy następujące usługi z zakresu bieżącej obsługi pojazdów:
ekspresowy serwis olejowy,
przegląd ogólny samochodu,
wymiana elementów zawieszenia,
wymiana elementów układu hamulcowego (klocków i tarcz hamulcowych),
wymiana oleju silnikowego, filtrów i innych płynów eksploatacyjnych,
przeglądy okresowe z wpisem do elektronicznej książki przeglądów,
przeglądy samochodów na gwarancji,
diagnostyka samochodowa ogólna,
sprawdzenie luzów, wycieków.
Serwis Samochodów Audi w Warszawie
Oto niektóre z najczęstszych usług, które oferujemy w branży mechaniki samochodowej: • przegląd, naprawa i wymiana wszystkich części zawieszenia, układu napędowego i hamulcowego samochodu; • wymiana pasków i łańcuchów rozrządu we wszystkich modelach samochodów grupy VAG; • naprawa i wymiana wszystkich elementów mechanicznych samochodu; • naprawy i remonty kapitalne silników; • naprawa układów wtryskowych CommonRail; • regeneracja głowic i bloków silnika; Dlaczego warto zlecić serwisowi Mobilny Mechanik Audi naprawę elementów mechanicznych swojego pojazdu?
• Korzystamy wyłącznie z oficjalnych instrukcji serwisowych wydanych przez firmę VAG. • Posiadamy setki specjalistycznych narzędzi i przyrządów, których używamy do obsługi samochodów marki Volkswagen, Audi, Seat, Skoda.
Jesteśmy w stanie dokonać wszelkich napraw związanych z elektromechaniką samochodową.
Oto niektóre z najczęściej wykonywanych przez nas usług z zakresu elektromechaniki samochodowej: naprawy i programowanie sterowników silnika; naprawy innych elementów elektronicznych, które są instalowane w samochodach; diagnostyka układów elektrycznych i elektronicznych pojazdów silnikowych; Nasi eksperci są w stanie rozwiązać każdy problem dzięki wieloletniemu doświadczeniu, które zgromadzili.
Jesteśmy w stanie dokonać wszelkich napraw związanych z elektromechaniką samochodową.
Oto niektóre z najczęściej wykonywanych przez nas usług z zakresu elektromechaniki samochodowej: naprawy i programowanie sterowników silnika; naprawy innych elementów elektronicznych, które są instalowane w samochodach; oraz diagnostyka układów elektrycznych i elektronicznych występujących w pojazdach mechanicznych. Wykonujemy pełną diagnostykę we wszystkich modelach marki Volkswagen, Audi, Seat, Koda, nawet tych najnowszych.
Oto niektóre z usług jakie świadczymy w zakresie diagnostyki komputerowej pojazdów:
• odczytywanie usterek, które zostały zapisane w pamięci wszystkich sterowników; • usuwanie błędów po poprawieniu usterek; • programowanie i konfigurowanie układów elektrycznych samochodu.
Dokonujemy korekt oprogramowania sterującego silnikiem w następujących obszarach: zmiana mocy wyjściowej (chip tuning); demontaż filtra cząstek stałych (DPF, FAP),
• usunięcie katalizatora, • wyłączenie układu AdBlue, • zmiana dawki startowej, • wymiana pompowtryskiwaczy, • usunięcie niesprawnych zaworów EGR lub klap wirowych i przepustnic powietrza, oraz • modyfikacja dawki startowej.
Oprócz tego jesteśmy w stanie wykonać dla Państwa następujące usługi: zaprogramowanie kluczyków do pojazdu, zaprogramowanie pilotów samochodowych, a także ustawienie licznika przebiegu na wszystkich sterownikach (np. przy wymianie licznika, sterownika silnika czy skrzyni biegów).
Dlaczego w Audi Mechanik warto skorzystać z komputerowej diagnostyki pojazdów?
Podczas diagnostyki korzystamy z oprogramowania będącego zarówno oryginalną, jak i stale aktualizowaną wersją VCDS i VCP.
Wykorzystując autentyczny tester diagnostyczny Volkswagena jesteśmy w stanie wykonać również diagnostykę komputerową oraz kodowanie i aktualizację oprogramowania wszystkich sterowników samochodowych (ODIS online).
Odpowiadamy za zaprogramowanie i zakodowanie wszystkich sterowań w pojeździe. Oferujemy kompleksowe usługi obejmujące konserwację, serwis, przeglądy i naprawy układów klimatyzacji samochodowej.
Naprawa Aut Audi, Naprawa samochodów Audi, Naprawa samochodów Audi Warszawa, Serwis samochodów Audi w stolicy Polski.
Serwisujemy wszystkie układy klimatyzacji samochodowej, czy to na gaz R-134a (stosowany od 1995 do 2016 roku) czy R-1234yf (stosowany w samochodach wyprodukowanych po 2013 roku), a także olej ND do układów klimatyzacji stosowanych w pojazdach hybrydowych i elektrycznych . R-134a był stosowany w samochodach produkowanych w latach 1995-2016. Jesteśmy oficjalnym dystrybutorem modyfikacji produkowanych przez znane firmy tuningowe, w tym renomowaną włoską markę MAGICMOTORSPORT oraz dominującego na polskim rynku gracza V-TECH.
Termin „chip tuning” odnosi się do procesu przeprogramowania sterownika silnika w celu uzyskania zwiększonej mocy i momentu obrotowego. W zależności od marki i modelu pojazdu, zwykła aktualizacja oprogramowania sterującego silnikiem może spowodować wzrost zarówno mocy, jak i momentu obrotowego, który waha się od 10 procent do nawet 50 procent.
Samochody TDI, TSI i TFSI przechodzą przez nasz sklep w celu dostrojenia chipów. Jesteśmy w stanie wykonać tę usługę we wszystkich silnikach benzynowych TDI i turbodoładowanych, które można znaleźć w pojazdach marki Volkswagen, Audi, Seat, Porsche. Modyfikacje oprogramowania realizowane są za pomocą złącza diagnostyki pokładowej (OBD) w każdym pojeździe produkowanym przez firmę z grupy VAG po roku 2000.
W naszej ofercie tuningu chipów znajdują się następujące usługi:
• Aktualizujemy oprogramowanie sterujące silnikiem, co skutkuje wzrostem zarówno jego mocy, jak i momentu obrotowego.
• Oprócz tuningu jesteśmy w stanie wyłączyć filtr cząstek stałych, EGR, sondy, czujniki ograniczające oraz fabryczny ogranicznik prędkości maksymalnej montowany w pojeździe, a także ograniczyć maksymalne obroty silnika.
• Możesz również samodzielnie ograniczyć najwyższe możliwe obroty lub prędkość na każdym biegu.
• Od czasu do czasu dokonujemy napraw samochodów z modyfikacjami, które nie zostały wykonane przez profesjonalistów.
Dlaczego warto korzystać z podkręcania chipów podczas pracy z Mechanikiem i Serwisem Audi?
• Odczytując oprogramowanie sterownika silnika, korzystamy wyłącznie z autentycznych urządzeń wyprodukowanych przez renomowane firmy. Te urządzenia są oryginalne.
• Modyfikacje przeprowadzane w naszym warsztacie są całkowicie wolne od ryzyka dla silnika pojazdu i innych podzespołów, nad którymi pracujemy.
• Jesteśmy zatwierdzonym partnerem (dystrybutorem) zmian oprogramowania dla renomowanych firm tuningowych. Wśród tych firm jest znana na całym świecie włoska marka MAGICMOTORSPORT oraz lider polskiego rynku V-TECH.
• Decydując się na tuning w naszym serwisie, możesz być pewien, że modyfikacja, którą otrzymasz, została stworzona przez ekspertów posiadających wieloletnie doświadczenie oraz że przed wysłaniem do serwisu została szczegółowo przetestowana i zbadana. ty.
• Nie oferujemy dodatków z rynku wtórnego stworzonych przez nieznanych autorów, ponieważ mogą one spowodować utratę gwarancji na pojazd. Zdecydowanie odradzamy korzystanie z tego rodzaju tuningu chipów, ponieważ kilkakrotnie proszono nas o naprawę pojazdów, które zostały zmodyfikowane w nieprofesjonalny sposób przez autorów, którzy pozostali anonimowi i nie zostali wypróbowani na innych pojazdach.
• Każdemu klientowi, który kupuje u nas oprogramowanie, oprócz gwarancji zwrotu pieniędzy, wydawany jest certyfikat potwierdzający autentyczność produktu.
• Zawsze istnieje możliwość przywrócenia oprogramowania do wersji, która była obecna w sterowniku lub do wersji fabrycznej.
• Dodatkowo modyfikujemy oprogramowanie sterowników automatycznej skrzyni biegów (nie we wszystkich modelach), co umożliwia maksymalne wykorzystanie zwiększonego momentu obrotowego i mocy, które są bezpośrednią konsekwencją procesu strojenia.
• Przed dokonaniem jakichkolwiek zmian w oprogramowaniu pojazdu (chip tuning) wykonujemy test sprawności silnika i wszystkich jego podzespołów.
Naprawa Aut Audi, Naprawa samochodów Audi, Naprawa samochodów Audi Warszawa, Serwis samochodów Audi
Jeśli zostanie wykonany prawidłowo, chiptuning nigdy nie doprowadzi do uszkodzenia silnika pojazdu ani żadnego innego jego elementu.
Podczas pracy w warsztacie mobilny Mechanik Warszawa masz możliwość wyboru nie tylko charakteru przeróbki, ale także jej autora. W zakresie strojenia chipów i strojenia przeprowadzamy następujące regulacje:
• najlepszą zmianą byłby wzrost mocy i momentu obrotowego o około 25 procent, oprócz niewielkiej redukcji zużycia paliwa,
• Znaczące zmiany, w tym wzrost mocy i momentu obrotowego nawet o czterdzieści procent, przy minimalnym wzroście zużycia paliwa;
• eco-tuning: znaczna redukcja, nawet do 25 procent, ilości benzyny zużywanej przez pojazd przy zachowaniu tego samego poziomu mocy i osiągów;
• Strojenie indywidualne to strojenie dokonywane za pomocą zmian konstrukcyjnych, takich jak wyłączenie turbosprężarki, wtryskiwaczy i innych elementów. Korzystamy z modyfikacji napisanych przez znanych i szanowanych autorów, takich jak Magicmotorsport, V-tech i TMW.
Elektryk do Samochodów Audi w Warszawie
W zakresie serwisowania układów klimatyzacji samochodowej świadczymy następujące usługi:
• czyszczenie i odgrzybianie klimatyzacji samochodowej metodą chemiczną lub ozonową (ozonowanie klimatyzacji); • ładowanie klimatyzacji; • okresowy przegląd klimatyzacji; • diagnostyka klimatyzacji samochodowej; • naprawa klimatyzacji; oraz • sprawdzenie szczelności i sprawności klimatyzacji
• odkażanie i osuszanie klimatyzacji w samochodach
• naprawa lub wymiana parownika, skraplacza, zaworów lub czujników klimatyzacji • naprawa lub wymiana czynnika chłodniczego i oleju w układzie klimatyzacji.
Producenci zalecają wymianę oleju nawet co 30.000 km, tymczasem ja znam pewnego kierowcę, który robi to co 1000 km!
Kto ma rację i kiedy najlepiej wymienić olej? W tym filmie porozmawiamy o faktach i mitach na ten temat.
Dziękuję firmie Auto Centrum Fudala za udostępnienie warsztatu do nagrań, a Panu Marcinowi za podzielenie się wiedzą. Film powstał przy współpracy z firmą PETRONAS.
Subskrybuj kanał Zachar OFF: http://www.youtube.com/user/ZacharOFFpl?sub_confirmation=1
Facebook: https://www.facebook.com/zacharoffpl
Instagram: https://instagram.com/zachar_off
A może kupmy nowy samochód z olejem long life i zróbmy test przy jakim przebiegu się zatrzyma .Było by to bardzo pouczające
Ten mechanik chyba nie wie poczym mówi. Long life do dupy.
Szczera prawda.Popieram Cię Zachar.
Ekspert czytał z ulotki producenta olejów ?? Bo mam wrażenie , że nie bywa za często na warsztacie gdzie rozbiera się silniki , w których olej jest wymieniany regularnie po 30k km
Nie ma to jak sponsorowany podkast z prawdziwym ekspertem 🙃 Moim zdaniem lepiej wymienić olej w nowym samochodzie po 2 tys km. Pokazują to nie jedne testy i filmy co jest w takim oleju po kilku tys km.
Jezu co za głąb! Omijać ten warsztat szerokim łukiem! Nowy silnik się nie musi docierać?? Właśnie że musi! Nowy silnik się "układa" a podzespoły potrafią się docierać i opiłki są w silniku! Powinno się pierwszą wymianę oleju obowiązkowo zrobić po 1 tys kilometrów a następne po maksymalnie 15 tysiącach km. lub 12 miesiącach.
Ja wymieniam olej i filtry po 10-12 tys km. Jeśli prosty silnik bez turbiny to ewentualnie max 15 tys km. Pamiętajmy że olej silnikowy smaruje również turbinę. Temat wymiany oleju poruszałem już na moim kanale 😉 Pozdro 🙃
Skąd pan wziąłeś tego experta za 1 grosz ., niech kupi nowe auto , przejedzie tak 9 tysięcy i niech spuści olej i zobaczymy czy opiłki będą czy nie !!!! Każdy nowy silnik jest docierany a taki …. ludzi wprowadza w błąd … mechanik za 10 groszy … topowy Janusz !!!!
8988
Brednia, że nowe silniki się nie docierają. Niech ten ekspert się doszkoli, bo pierd***!
Mercedes deklaruje ze w nowym Sprinterze olej trzeba wymieniać co 60000 km!!!
Ja wymieniam co tydzień 🤣🤣🤣
ja wymieniam co 10tys i zawsze używam płukanki do silnika TEC
Jaguary 3.0 supercharged mają zalecaną wymianę oleju co 30 000 km. W rzeczywistosci często spotykałem się z padniętymi silnikami w tych modelach mimo, że to świetne jednostki. Prawda, że to już nie są tak toporne silniki, jak np 4.2, ale o long lifie nawet nie chcę myśleć w swoim aucie.
Profesor Chris zrobil odcinek o oleju long life, wysylal go do laboratorium w miare postepu przebiegu. Tam jest merytoryka.
Wymieniam olej co roku ale zastanawiam się czy nie zwiększyć czasu do 1,5 roku gdyż rocznie robię około 4-5 tyś z tego 70 % to jazda miejska.
Filtr oleju po 30 tysiącach jest to zwitka skręconego papieru który nie filtruje już nic. Olej spuszczany po 30 tysiącach przypomna siuwaks czyli smar który również nie ma swoich właściwości smarnych. I skutkiem long live jest silnik do remontu.
Najlepszym elementem tego filmiku jest bezapelacyjnie ta kurtka niebieska. Ładna. A całość tego dialogu- niby porady, to tak, jakby właściciel tej kurtki radził maluczkim, jak być młodym, pięknym i bogatym, ale pieniądze to zarób sobie sam. Tak. I tyle to warte.
Powiem jak jest: mamy flotę, jazda głownie w tzw. "trasach". Samochody koreańskie, silniki wolnossące benzynowe. Przebiegi 150 – 250 tys km. Olej zmieniany w trybie LL. Auta pomimo bardzo zwawej jazdy nie wymagają uzupełniania oleju pomiędzy "serwisami" LL, a silniki poprawnie pracują. Olej polski 5W30. Auta z przebiegami >300 kkm sa sprzedawane. .. A w swoim prywatnym zmieniam co roku (tj niekiedy nawet co 7 kkm) stosując płuczkę, wlewam potem jakieś archoile itp, a silnik (podobno jeden z tych pancernych wolnossacych benzyniaków) przy przebiegu ok 200 kkm pali olej prawie litr na 1 kkm… Tak więc tak to jest….
co 30? ja co 10 wymieniam na Hyundai xteer – żadnych zatarć, dobry poślizg i lepkość właściwa – dobry syntetyk
Polecam zobaczyć to https://www.youtube.com/watch?v=_XpeFBfV8jg a nie słuchać producentów czy Zachar OFF. Olej może long life jest ale czy filtr oleju to wytrzyma, no nie bardzo !!!
A może zrobić film o wymianie oleju co 500 tyś km? serwisy będą szczęśliwe? i złomowce też… 😛
ciekawe jak komputer auta rozpozna w jakiej kondycji jest olej? Ustawienia terminu wymiany oleju są "wpisane" w komputer silnika…. jeśli serwis wpisze co 30tys.km to tak będzie… a jeśli wpisze , że jak w Eu to co 15 tyś.km… silnik n ie posiada czujników parametrów oleju…. chyba, że jakaś firma talkie auto wypuściła w co wątpię….a cudownych olejów NIE MA!!!! no chyba, że są to oleje cudowne dla serwisów.. bo zaraz naprawa silnika….ten łysy Pan gada głupoty dotyczące nowych silników.. w każdym nowym silniku trzeba pierwsze 1500 – 2000km przejechać nie aby dotrzeć silnik ale aby dopasować elementy.. nie ma silnika idealnego. Każde nowe auto wymaga takiej adaptacji by elementy się spasowały… poproszę o adres serwisu, w którym ten fachowiec pracuje bym mógł ten serwis omijać BARDZO SZEROKIM ŁUKIEM. z obawy przed nieukiem….warsztatowym bo mi jeszcze auto zepsuje….
Poprostu kampania producenta
Poprostu debil tuman niedouk jestst olej w komorze i wszystko jasne
Tak denne i gowno retoryczne materiały, byleby tylko hajs od nowego sponsora wziąć. Typ spodenki mokre bo ma coś powiedzieć do kamery i to nie na żywo. Już pomijam fakt ze wstępnie zapowiada się na wytłumaczenie jak z żywotnością oleju jest naprawdę, po czym obaj pieprzycie ze można spokojnie jeździć do 30 tys km na longlifie, teksty typu najlepszy olej na rynku. Chuy ze zostawia gowniany kolor w silniku, co z tego ze olej ten po 8-10 tys km traci duże właściwości, a po 15tys km jest praktycznie bezużyteczny, ważne żeby reklamować swojego żałosnego sponsora i jego zajebisty olej którym przejedziesz 30 tys km. Kanał się stoczył na dno.
No skąd w nowych silnikach nie ma zanieczyszczeń to mit… https://www.youtube.com/watch?v=nhxYLPvTQOo
Zachar ? Gdzie Ty pojechałeś? Jesteś łebski gość a dałeś wypowiadać się gościowi który wręcz wierzy w long life , robi reklamę i ma problem z wypowiedzią ….
Łapa w dół . Film zdecydowanie nie na Twoim poziomie …..
Brak ostrzeżenia, że "audycja zawiera lokowanie produktu", którego jest 3x więcej niż treściwych wypowiedzi w filmie. Ilość odsłon = kasa od Google ale widocznie za mało, bo trzeba było zareklamować olej oraz warsztat, co w mojej opinii bardzo obniżyło poziom produkcji filmowej. Co do merytoryki to wypowiedzili się poprzednicy…
Ze wszystkim mogę się zgodzić.ale z docieraniem silnika to facet niema racji.po prostu trzeba przez 1500km i zmiana oleju i oczywiście filtra.
Proponuję obejrzeć pierwszy-lepszy film o tym jak wygląda (i co w nim pływa) olej zlany po 2k kilometrów od wyjechania z salonu.
Jestem rozczarowany, temat znany i każdy wie że olej już po 1000 km w nowym aucie ma już kupe żelastwa, benzynę i nieczystości zwiazane z jego pracą. Benzyna zbierana w oleju ze względu na krótkie trasy gdzie silnik nie jest dogrzany rozcieńcza olej i powoduje że jego parametry i jakość spada co z biegiem lat niestety kończy się poważnymi awariami silnika i podzespołów jak np turbiny.
To są stare zrypane mechaniory ..1. Sprawa nie to co wygląda u góry tylko problem jest w zatkanych kanałach olejowych w wale korbowym SILNIKA PRZEZ ,KTÓRE OLEJ JEST PODAWANY NA PANEWKI.. Ten człowiek chyba nie rozumie. Zrobiłem ponad 650 napraw głównych silników. 99% powodem zatkanych kanałów olejowych był zabrudzony olej silnikowy, czyli kiepskiej jakości olej i rzadka wymiana jego. Który odkładał się z nagarem i zapychał te otwory olejowe. Dlatego naprawa polegał na tym, że szlify itd. itp. ale przede wszystkim wybijaliśmy zaślepki wału korbowego i był czyszczony wał w środku. Potem nowe zaślepki .RĘCE OPADAJĄ JAK OGLADA SIĘ TAKICH MAGIKÓW. Kto szanuje swoje auta i pieniądze niech wymienia olej max co 15tyś.nie żadne 30tyś.km i to razem z filtrem olejowym, bo ostatnio przez takich cymbałów w necie ludzie wymieniają olej bez filtra olejowego, bo się naoglądali ŻENKÓW Z PSIEJ WÓLKI. Brak podstawowej wiedzy budowy silnika i przepływu smarowania kanałów olejowych. RĘCE OPADAJĄ. JAK TO MÓWIĄ CHUJN..A.. Z PATATAJNIĄ.
Stara cklasa… ma czujnik jakości oleju… do dzisiaj nie wiem jak działa ale testuje oleje i np mannol 5w30 po przejechaniu 400km ale non stop ogniem zapaliła się kontrolka… poziom ok a olej stracił juz właściwości. Total Ineo ta sama trasa plus brakujące 7100km do wymiany oleju bo co 7500km zaleca producent kontrolka jakości się zapaliła. Taka prosta rzecz a dziala tak wspaniale.
Ten gościu w okularch chyba jest po dropsach
Opiłki w oleju silnikowym w aucie prosto z salonu to standard a nie mit. Nie kłamcie ludzi
przy ciezkiej nodze to te 5w30 ma cienki film olejowy ktory zerwac szybko mozna
mechanicy pokazuja ze oleje log to zabojstwo dla silnikow wystarczy obejrzec, jesli palujesz silnik to mniej niz 10tys wymiana ,oszczedzacie na wymianach a pozniej placz ze silnik do remontu a tak naprawde to ile ten olej kosztuje i filtr ze szkoda kasy haha
https://www.youtube.com/watch?v=D56TQUgzG0o&noapp=1 – nowe auto zobacz co sie stało z olejem po 28 tys. km 🙉🙉🙉
Szczeze? Nic mi nie dał ten filmik
6:25, to w takim razie zobaczcie sobie co jest w oleju w nowym silniku po 5000km
Co 10 tys km zawsze olej powinno się wymieniać !!! Jak samochodód jest nowy co 6 tys km trzy pierwsze wymiany potem co 10 tys km .
W nowych samochodach, po np. 10 tys. km, można znaleźć opiłki. Nie tylko na filtrze (po to jest) ale także w zlanym oleju! Warto popatrzeć też na magnes w korku spustowym. Long life nie chroni nas przed takimi przygodami. Nie ma potrzeby docierania? Bzdura. Docieranie i wymiana oleju po 1-2 tys. na dzień dobry.
Bzdura każdy nowy silnik ma proces docierania.https://youtu.be/nhxYLPvTQOo
Dobrze widzieć w komentarzach, że coraz więcej ludzi jest świadomymi użytkownikami swoich pojazdów ale zostawcie tego nieszczęsnego mechanika w spokoju 😀 Na bank wie, że jest zmuszony mówić kocopoły i nie może powiedzieć tego o czym wszyscy wiemy. Niech film olejowy będzie z wami! 😀