Loading…

Mechanik Audi Warszawa

Serwis Samochodów Audi w Warszawie - Nasz warsztat jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium.
Kontakt

Dlaczego samochód znaczy teren? Zapomniane uszczelniacze wału. Jak to wygląda od kuchni

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



Bardzo częstym tematem są dziwne wycieki oleju z silnika, jedną z ich przyczyn mogą być uszczelniacze wału , których albo mechanik nie zmienił albo klient przyoszczędził. Dziś pokaże wam jak to wygląda od kuchni. Jeśli pomogłem to kciuk w górę i udostępniamy.

Spotkanie z widzami w Przetoczynie dajcie znać ile osób będzie pokażmy sile M4K
——————————————————————————————
https://www.facebook.com/events/498660980661836/
——————————————————————————————-

Zaczynamy przygodę z mechaniką to narzędzia nam się przydadzą zatem szukajcie i dobierajcie link poniżej
—————————————————————————-
http://na.allegro.pl/narzedzia_warsztatowe
—————————————————————————–

NOWY WARSZTAT M4K GARAGE KOŚCIERZYNA
——————————————————————————————————–
https://web.facebook.com/M4K-Garage-serwis-samochodowy-Kościerzyna-334684990706091/
———————————————————————————————————

Książka „Miłośnicy 4 kółek”
————————————————————————–
https://na.allegro.pl/ksiazka_milosnicy4kolek
————————————————————————–

WSPÓŁPRACA
info@milosnicy4kolek.pl

INSTAGRAM WBIJAJCIE
———————————————————————————–
https://www.instagram.com/milosnicy4kolek/
————————————————————————————

meble warsztatowe których się nie powstydzimy 🙂
——————————————

Start


——————————————

Patronite To dzięki temu że Wy się dokładacie możemy realizować coraz to śmielsze projekty tak więc masz ochotę wesprzeć rozwój kanału i doceniasz nasz wkład wbijaj na i zostań patronem 🙂

——————————————————————
https://patronite.pl/Milosnicy4kolek
——————————————————————

SKLEP Z GADŻETAMI DLA MIŁOŚNIKÓW
————————————————————————————————
http://luckymotion.com.pl/51-milosnicy-czterech-kolek
————————————————————————————————

Wbijajcie na naszego FB
———————————————————————————–
https://www.facebook.com/milosnicy4kolek/
———————————————————————————–

Oraz nasz dostawca części używanych
————————————

Strona główna


______________________

Pobrane z Youtube Naprawa samochodów Audi, Mobilny Mechanik Warszawa – jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium w Warszawie.

Dziś marka Audi jest uważana za jeden z najważniejszych aspektów koncernu Volkswagen. Jest również uważana za jedną z „wielkiej niemieckiej trójki” marek premium, obok BMW i Mercedes-Benz. Jednak tylko niewielki procent ludzi zdaje sobie sprawę, że był kiedyś taki okres w historii, kiedy firma Daimler-Benz była w całości właścicielem Audi. W annałach przemysłu motoryzacyjnego Audi jest dobrze znane z wielu rzeczy, z których jedną jest wprowadzenie wielu najnowocześniejszych rozwiązań technicznych do gamy produktów. Od tego czasu rozwiązania te przekształciły się w standardy branżowe i są wykorzystywane przez różnych producentów samochodów.

ZAAWANSOWANE TECHNOLOGIE W pojazdach Audi
Znaczną część awansu Audi na szczyt rynku można przypisać zastosowaniu najnowocześniejszych technologii w kolejnych generacjach modeli. Pojawienie się w reklamie hasła „Przewaga dzięki technice” (przewaga dzięki technologii) w latach 70. nie było dziełem przypadku.

Napęd na cztery koła quattro, który zadebiutował w modelu Audi quattro w 1980 roku, jest cechą chyba najbardziej kojarzoną z Audi w epoce nowożytnej. Technologia ta jest obecnie dostępna we wszystkich modelach produkowanych przez wszystkie marki, aw niektórych z nich (np. w seriach Q7, R8 i RS) stanowi standardowe rozwiązanie. Kolejnym obszarem, w którym Audi było pionierem, był rozwój turbodoładowanego silnika wysokoprężnego z bezpośrednim wtryskiem. Kolejnym przełomem była Audi Space Frame, która była aluminiową karoserią, która była zarówno wyjątkowo lekka, jak i mocna.
Skuteczny serwis Audi w Warszawie & Serwis samochodowy, warsztat, naprawa samochodów z dojazdem. Warsztat samochodowy Auto Mechanik – Mobilny Warsztat w Warszawie zachęca wszystkich posiadaczy samochodów marki Audi do korzystania z usług warsztatu.

Mechanik Audi Warszawa

Oprócz dobrej znajomości pojazdów marki Audi, nasi pracownicy posiadają sporą wiedzę ogólną z zakresu mechaniki pojazdowej. Kompleksowa obsługa serwisowa i naprawy samochodów Vw, Audi, Seat, Skoda, Porsche: remonty silników, regeneracja bloków, głowic silnika, wtryskiwaczy do modelów Audi:

Audi A1
Audi A3
Audi A4
Audi A5
Audi A6
Audi A7
Audi A8
Audi E-tron
Audi Q2
Audi Q3
Audi Q4
Audi Q5
Audi Q7
Audi Q8
Audi R8

Serwis Samochodów Audi w Warszawie

Wykonujemy remonty kapitalne wszystkich silników diesla oraz benzynowych do samochodów VW, Audi, Seat, Škoda. Naprawiamy i wymieniamy silniki dla Klientów z całej Europy, a także Azji i Afryki. Możesz spokojnie powierzyć nam swój samochód!

Dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu oraz rozległej wiedzy jesteśmy w stanie naprawić zarówno silniki benzynowe, jak i wysokoprężne.
Serwisowaliśmy silniki, które były zarówno konwencjonalne, jak i unikalne.
Po wykonaniu niezbędnych napraw i montażu silnika, za naszą pracę udzielamy gwarancji, która obowiązuje przez cały rok i obejmuje nieograniczoną liczbę kilometrów.
Podczas dużego remontu wymieniamy wszystkie zużyte części, dokładnie tak samo, jak przy przeglądzie fabrycznym.
Nasze komponenty pozyskujemy wyłącznie od dostawców, którzy produkują je specjalnie dla koncernu VAG, które są następnie włączane do produkcji pojazdu.
Nie eksperymentujemy i nie oszczędzamy na szczegółach; raczej prowadzimy naszą działalność zgodnie z wytycznymi dostarczonymi przez producenta.
Posiadamy wieloletnie doświadczenie w zakresie obsługi silników. Mamy dużą liczbę stałych klientów, w tym wiele warsztatów z siedzibą w Niemczech.
Klienci przesłali nam silniki do naprawy z różnych krajów w Europie, Azji i Afryce, w tym klienci z Niemiec i Austrii (wiele z tych pojazdów przejeżdża do 150 000 km rocznie).
Świadczymy usługi wymiany i naprawy silników dla ASO z Polski i zagranicy.
Posiadamy również duży wybór używanych silników, z których każdy został sprawdzony i ma gwarancję przebiegu i pochodzenia. Aby skrócić czas potrzebny na serwisowanie, oferujemy również gotowe silniki, które przeszły regenerację (na wymianę). To klient zawsze decyduje, czy chce coś wymienić, czy naprawić.

Oferujemy następujące usługi z zakresu bieżącej obsługi pojazdów:

ekspresowy serwis olejowy,

przegląd ogólny samochodu,

wymiana elementów zawieszenia,

wymiana elementów układu hamulcowego (klocków i tarcz hamulcowych),

wymiana oleju silnikowego, filtrów i innych płynów eksploatacyjnych,

przeglądy okresowe z wpisem do elektronicznej książki przeglądów,

przeglądy samochodów na gwarancji,

diagnostyka samochodowa ogólna,

sprawdzenie luzów, wycieków.

Serwis Samochodów Audi w Warszawie

Oto niektóre z najczęstszych usług, które oferujemy w branży mechaniki samochodowej: • przegląd, naprawa i wymiana wszystkich części zawieszenia, układu napędowego i hamulcowego samochodu; • wymiana pasków i łańcuchów rozrządu we wszystkich modelach samochodów grupy VAG; • naprawa i wymiana wszystkich elementów mechanicznych samochodu; • naprawy i remonty kapitalne silników; • naprawa układów wtryskowych CommonRail; • regeneracja głowic i bloków silnika; Dlaczego warto zlecić serwisowi Mobilny Mechanik Audi naprawę elementów mechanicznych swojego pojazdu?
• Korzystamy wyłącznie z oficjalnych instrukcji serwisowych wydanych przez firmę VAG. • Posiadamy setki specjalistycznych narzędzi i przyrządów, których używamy do obsługi samochodów marki Volkswagen, Audi, Seat, Skoda.

Jesteśmy w stanie dokonać wszelkich napraw związanych z elektromechaniką samochodową.
Oto niektóre z najczęściej wykonywanych przez nas usług z zakresu elektromechaniki samochodowej: naprawy i programowanie sterowników silnika; naprawy innych elementów elektronicznych, które są instalowane w samochodach; diagnostyka układów elektrycznych i elektronicznych pojazdów silnikowych; Nasi eksperci są w stanie rozwiązać każdy problem dzięki wieloletniemu doświadczeniu, które zgromadzili.

Jesteśmy w stanie dokonać wszelkich napraw związanych z elektromechaniką samochodową.

Oto niektóre z najczęściej wykonywanych przez nas usług z zakresu elektromechaniki samochodowej: naprawy i programowanie sterowników silnika; naprawy innych elementów elektronicznych, które są instalowane w samochodach; oraz diagnostyka układów elektrycznych i elektronicznych występujących w pojazdach mechanicznych. Wykonujemy pełną diagnostykę we wszystkich modelach marki Volkswagen, Audi, Seat, Koda, nawet tych najnowszych.
Oto niektóre z usług jakie świadczymy w zakresie diagnostyki komputerowej pojazdów:
• odczytywanie usterek, które zostały zapisane w pamięci wszystkich sterowników; • usuwanie błędów po poprawieniu usterek; • programowanie i konfigurowanie układów elektrycznych samochodu.

Dokonujemy korekt oprogramowania sterującego silnikiem w następujących obszarach: zmiana mocy wyjściowej (chip tuning); demontaż filtra cząstek stałych (DPF, FAP),
• usunięcie katalizatora, • wyłączenie układu AdBlue, • zmiana dawki startowej, • wymiana pompowtryskiwaczy, • usunięcie niesprawnych zaworów EGR lub klap wirowych i przepustnic powietrza, oraz • modyfikacja dawki startowej.

Oprócz tego jesteśmy w stanie wykonać dla Państwa następujące usługi: zaprogramowanie kluczyków do pojazdu, zaprogramowanie pilotów samochodowych, a także ustawienie licznika przebiegu na wszystkich sterownikach (np. przy wymianie licznika, sterownika silnika czy skrzyni biegów).

Dlaczego w Audi Mechanik warto skorzystać z komputerowej diagnostyki pojazdów?
Podczas diagnostyki korzystamy z oprogramowania będącego zarówno oryginalną, jak i stale aktualizowaną wersją VCDS i VCP.
Wykorzystując autentyczny tester diagnostyczny Volkswagena jesteśmy w stanie wykonać również diagnostykę komputerową oraz kodowanie i aktualizację oprogramowania wszystkich sterowników samochodowych (ODIS online).
Odpowiadamy za zaprogramowanie i zakodowanie wszystkich sterowań w pojeździe. Oferujemy kompleksowe usługi obejmujące konserwację, serwis, przeglądy i naprawy układów klimatyzacji samochodowej.

Naprawa Aut Audi, Naprawa samochodów Audi, Naprawa samochodów Audi Warszawa, Serwis samochodów Audi w stolicy Polski.

Serwisujemy wszystkie układy klimatyzacji samochodowej, czy to na gaz R-134a (stosowany od 1995 do 2016 roku) czy R-1234yf (stosowany w samochodach wyprodukowanych po 2013 roku), a także olej ND do układów klimatyzacji stosowanych w pojazdach hybrydowych i elektrycznych . R-134a był stosowany w samochodach produkowanych w latach 1995-2016. Jesteśmy oficjalnym dystrybutorem modyfikacji produkowanych przez znane firmy tuningowe, w tym renomowaną włoską markę MAGICMOTORSPORT oraz dominującego na polskim rynku gracza V-TECH.

Termin „chip tuning” odnosi się do procesu przeprogramowania sterownika silnika w celu uzyskania zwiększonej mocy i momentu obrotowego. W zależności od marki i modelu pojazdu, zwykła aktualizacja oprogramowania sterującego silnikiem może spowodować wzrost zarówno mocy, jak i momentu obrotowego, który waha się od 10 procent do nawet 50 procent.
Samochody TDI, TSI i TFSI przechodzą przez nasz sklep w celu dostrojenia chipów. Jesteśmy w stanie wykonać tę usługę we wszystkich silnikach benzynowych TDI i turbodoładowanych, które można znaleźć w pojazdach marki Volkswagen, Audi, Seat, Porsche. Modyfikacje oprogramowania realizowane są za pomocą złącza diagnostyki pokładowej (OBD) w każdym pojeździe produkowanym przez firmę z grupy VAG po roku 2000.

W naszej ofercie tuningu chipów znajdują się następujące usługi:
• Aktualizujemy oprogramowanie sterujące silnikiem, co skutkuje wzrostem zarówno jego mocy, jak i momentu obrotowego.
• Oprócz tuningu jesteśmy w stanie wyłączyć filtr cząstek stałych, EGR, sondy, czujniki ograniczające oraz fabryczny ogranicznik prędkości maksymalnej montowany w pojeździe, a także ograniczyć maksymalne obroty silnika.
• Możesz również samodzielnie ograniczyć najwyższe możliwe obroty lub prędkość na każdym biegu.
• Od czasu do czasu dokonujemy napraw samochodów z modyfikacjami, które nie zostały wykonane przez profesjonalistów.

Dlaczego warto korzystać z podkręcania chipów podczas pracy z Mechanikiem i Serwisem Audi?
• Odczytując oprogramowanie sterownika silnika, korzystamy wyłącznie z autentycznych urządzeń wyprodukowanych przez renomowane firmy. Te urządzenia są oryginalne.
• Modyfikacje przeprowadzane w naszym warsztacie są całkowicie wolne od ryzyka dla silnika pojazdu i innych podzespołów, nad którymi pracujemy.
• Jesteśmy zatwierdzonym partnerem (dystrybutorem) zmian oprogramowania dla renomowanych firm tuningowych. Wśród tych firm jest znana na całym świecie włoska marka MAGICMOTORSPORT oraz lider polskiego rynku V-TECH.
• Decydując się na tuning w naszym serwisie, możesz być pewien, że modyfikacja, którą otrzymasz, została stworzona przez ekspertów posiadających wieloletnie doświadczenie oraz że przed wysłaniem do serwisu została szczegółowo przetestowana i zbadana. ty.
• Nie oferujemy dodatków z rynku wtórnego stworzonych przez nieznanych autorów, ponieważ mogą one spowodować utratę gwarancji na pojazd. Zdecydowanie odradzamy korzystanie z tego rodzaju tuningu chipów, ponieważ kilkakrotnie proszono nas o naprawę pojazdów, które zostały zmodyfikowane w nieprofesjonalny sposób przez autorów, którzy pozostali anonimowi i nie zostali wypróbowani na innych pojazdach.
• Każdemu klientowi, który kupuje u nas oprogramowanie, oprócz gwarancji zwrotu pieniędzy, wydawany jest certyfikat potwierdzający autentyczność produktu.
• Zawsze istnieje możliwość przywrócenia oprogramowania do wersji, która była obecna w sterowniku lub do wersji fabrycznej.
• Dodatkowo modyfikujemy oprogramowanie sterowników automatycznej skrzyni biegów (nie we wszystkich modelach), co umożliwia maksymalne wykorzystanie zwiększonego momentu obrotowego i mocy, które są bezpośrednią konsekwencją procesu strojenia.
• Przed dokonaniem jakichkolwiek zmian w oprogramowaniu pojazdu (chip tuning) wykonujemy test sprawności silnika i wszystkich jego podzespołów.

Naprawa Aut Audi, Naprawa samochodów Audi, Naprawa samochodów Audi Warszawa, Serwis samochodów Audi

Jeśli zostanie wykonany prawidłowo, chiptuning nigdy nie doprowadzi do uszkodzenia silnika pojazdu ani żadnego innego jego elementu.

Podczas pracy w warsztacie mobilny Mechanik Warszawa masz możliwość wyboru nie tylko charakteru przeróbki, ale także jej autora. W zakresie strojenia chipów i strojenia przeprowadzamy następujące regulacje:
• najlepszą zmianą byłby wzrost mocy i momentu obrotowego o około 25 procent, oprócz niewielkiej redukcji zużycia paliwa,
• Znaczące zmiany, w tym wzrost mocy i momentu obrotowego nawet o czterdzieści procent, przy minimalnym wzroście zużycia paliwa;
• eco-tuning: znaczna redukcja, nawet do 25 procent, ilości benzyny zużywanej przez pojazd przy zachowaniu tego samego poziomu mocy i osiągów;
• Strojenie indywidualne to strojenie dokonywane za pomocą zmian konstrukcyjnych, takich jak wyłączenie turbosprężarki, wtryskiwaczy i innych elementów. Korzystamy z modyfikacji napisanych przez znanych i szanowanych autorów, takich jak Magicmotorsport, V-tech i TMW.

Elektryk do Samochodów Audi w Warszawie

W zakresie serwisowania układów klimatyzacji samochodowej świadczymy następujące usługi:
• czyszczenie i odgrzybianie klimatyzacji samochodowej metodą chemiczną lub ozonową (ozonowanie klimatyzacji); • ładowanie klimatyzacji; • okresowy przegląd klimatyzacji; • diagnostyka klimatyzacji samochodowej; • naprawa klimatyzacji; oraz • sprawdzenie szczelności i sprawności klimatyzacji
• odkażanie i osuszanie klimatyzacji w samochodach
• naprawa lub wymiana parownika, skraplacza, zaworów lub czujników klimatyzacji • naprawa lub wymiana czynnika chłodniczego i oleju w układzie klimatyzacji.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

50 thoughts on “Dlaczego samochód znaczy teren? Zapomniane uszczelniacze wału. Jak to wygląda od kuchni

  1. Od zeszłego roku już wiem i przy kolejnym aucie przypilnuję, jak się wymienia rozrząd (za niemałe pieniądze), to warto wymienić przy okazji uszczelkę wału za 7 zł.W mojej Astrze G rozrząd zleciłem w ASO, żeby było porządnie zrobione. Poprosiłem mechanika, żeby przy okazji wymienili oringi/uszczelki na wale korbowym i na wałkach rozrządu. Kiedy odbierałem auto spytałem, czy wymienili uszczelki, to usłyszałem, że oni mają taką procedurę, że jak się nic nie dzieje, to nie ma potrzeby… W swojej naiwności uwierzyłem i po 30 tys. km na trasie walnęło olejem, dokładnie spod uszczelki wału.

  2. W moim aucie przy wymianie dwumasy i sprzęgła mechanik stwierdził że na wale jest wyrobiony rowek i że pomimo tego, że wymieniony został uszczelniacz na corteco i złożeniu wszystkiego dalej leci olej. Chce oddać auto na wymianę jeszcze raz uszczelniacza do innego mechanika ale martwi mnie ten rowek że znów będzie leciało. Co zrobić w takiej sytuacji? Dodam że jest to zintegrowany uszczelniacz tzn taki z metalu i gumy…

  3. Super filmik ! No kiedyś byłem światkiem jak sąsiadka oddawała auto by wymienić sprzęgło , no i mechanik powiedział że dobrze by było wymienić uszczelniacz wału korbowego od strony skrzyni , gdzie wsunie autko jak stało to nigdy nie znaczył drogi olejem ! Ale po wymianie sprzęgła i uszczelniacza auto zostawiało pół litra oleju pod autem na drodze !!! I dopiero zaczęło się pod górkę ze to wina uszczelniacza i trzeba zaś zapłacić 900 złotych ! Aż sprawa trafiła do sądu !!! Kupę kłopotów po wymianie dobrego zimeringu jak utrata dowodu rejestracyjnego przez straż miejska bo auto gubili olej po wymianie !!!! PoDrawiam !

  4. Ku..a mać że tak brzydko powiem, miałem wymieniane sprzęgło, prosiłem mechanika by wymienił uszczelniacz jak już jest rozebrany tył silnika i co nie wymienił bo był ok nic nie cieknie i się nie poci. H.j kolejny wymienia rozrząd też mówię niech wymieni a szczególności ten od KZFR Renault 1.6 16V i co cieknie powyżej 3800 obrotów na rozrządzie który ma przejechane 50 000 km gdzie przy normalnej eksploatacji powinien spokojnie 100 000 pyknąć. Cieknie na wale. Jak to mówią " Kazał pan musiał sam "

  5. W VAG jest prawie taki sam uszczelniacz z obudową na wale od strony skrzyni, ten, co pokazałeś na początku filmu.
    Miałem śmieszną sytuację przy jego wymianie, oryginalny z VAG miał plastikową obudowę, a kupiony firmy Victor Reinz już miał wykonaną z aluminium.

  6. Szukam, szukam ale znalezc nie moge, utrudnienie na telefonie. Czy olej moze isc ze skrzyni? Jestem nowa mozna powiedziec uzytkowniczka bo na sylwestra odebralam prawo jazdy i od poczatku cos bylo ze spokojnym wrzuceniem "jedynki" pozniej i wstecznego. W lutym 2020 byla wymieniana pólos (Toyota Corolla 2004 Combi) w 2018 bylo wymieniane sprzeglo. Pytanie moje czy olej moze uciekac ze skrzyni? Czy moze dojsc do sytuacji ze skrzynia jezdzi "na sucho"? I jak to rozpoznać? Czy jedynym sposobem jest wjazd na kanal czy tez podnosnik i sprawdzenie u mechanika czy mozna to sprawdzic w domu, samemu? Dodam ze nie ma tego tzw slizgajacego sie sprzegla, zadnego smrodku nie wyczuwam i juz staram sie poprostu obejrzec film za filmem, a noz sie dowiem co i jak moze byc (chociazby zeby wiedziec jakich kosztow sie spodziewac i czy samemu mozna to naprawic). Może ktoś bylby w stanie podlinkowac filmik ktory by mu pomogl dowiedziec sie co i jak.
    Z gory dzieki za pomoc,
    Pozdrawiam Natalia

  7. Uwielbiam ten temat. 4 samochody w domu w ciągu pięciu lat i każdy miał te dolegliwość.
    Jeżeli mechanika tego nie wymienia przy wymianie sprzęgła to za przeproszeniem gówno nie mechanik.
    @ Miłośnicy czterech kółek
    Może Łysy nagrasz krótki film dla Januszy itp gdzie powinien być stosowany smar miedziany.

  8. Może mnie ktoś oswiecić? Miałem przypadek, że w samochodzie po całej stronie rozrządu leciał olej. Wszystko było mokre włącznie z paskiem zewnetrznym. Czy zatem wymiana wszystkich simeringów po stronie rozrządu by pomogła? Czyli aby to wymieniać nie trzeba zdejmować bloków silnika?

  9. 4:40 nawiązując do odcina o remoncie silnika skody po tym odcinku zrobiłem remont w swojej Hondzie i po rozłożeniu silnika okazało się że wszystkie uszczelniacze były twarde i popękanei a po złożeniu okazało się że podwinął mi się uszczelniacz wału od strony skrzyni

  10. Witam. Właśnie tak śmieszny gościu który ma zakład mechaniczny dobił moją alfe po wymianie rozrządu nie powymienial mi uszczelniaczy . Nawet nie wspomniał o tym czy zrobić to czy nie. Więcej takich paprakow.

  11. Nie kumam, materiał przecież wartościowy, dla mnie co prawda gdzieś o rok za późno po wymianie sprzęgła… ale czytam komentarze i strszny ból dupy obserwuję ludziska się do wszystkiego przypierdzielą. Jak nie za ten film, to za inny… ręce opadają…. pozdrawiam

  12. Łysy współczuję bo wielu komentarzy nie warto czytać, część ludzi wypowiada się nie mając pojęcia o mechanice i o tym w jakim celu ten kanał powstał. Ja wiele się dowiedziałem i za to jestem wdzięczny, może kiedyś uda się zbić pione 👊
    Moim zdaniem filmy nie są zbyt luźne dobrze jak jest z jajem ( jak np. u Kickstera) to nie ogłoszenia parafialne ani przekłamana tv.
    Jedyne co mi się nie podoba to że już wiele razy sugerujesz się Profesorem, że nie będziesz czegoś nagrywał ponieważ Chris to już nagrał. Bardzo szanuję Profesora ale to nie jest kopiowanie, nie każdy go subskrybuje czy lubi oglądać, prowadzisz swój kanał i masz też swoją widownię. Pozdróweczki i zawsze bądź sobą 👊

  13. Dokładnie miałem to samo. Zakupiłem wóz, w którym była wymieniana dwumasa. Niestety ktoś zapomniał o uszczelce przy wale. Uszczelka wymieniona jeszcze przez chwilę puszczała aż w końcu się uszczelniła i dziś już nie znaczy terenu. Robota 600 zł, uszczelniacz 50 zł……

  14. Łysy, jak zawsze świetny materiał. Uświadamia, jak małym kosztem uniknąć dużego kosztu. Ja np zawsze przy rozrządzie wymieniam wszystko co jest od niego zależne (np w Astrze F – termostat). Pozdrawiam!

  15. jak wymieniałem rozrząd to nikt nie mówił ani się nie pytał o wymianę uszczelniacza.. a przydało się by to wymienić..
    ps. dzięki Łysy.. będę wiedział na następną wymianę aby to też zrobić..

  16. Wszystko ładnie pięknie ale miałem problem tego typu że wymieniłem uszczelniacz profilaktycznie na nowy i wtedy dopiero zaczeło się lać okazuje się, że chyba kupiłem nowy uszczelniecz który przeleżał 10 na magazynie ,to jest problem i co wtedy zrobić jak sprawdzić date produkcji tego uszczelniacza ,to dopiero problem !!

  17. Zycie… Moj parking jest tak zasrany olejem, ze nie znajdziesz metra kwadratowego czystej kostki.
    Z kazdego auta leje sie olej. To Polska i nasza motoryzacja a moze Polacy. Zycie.

  18. Dobry odcinek! Kupiłem kiedyś swapa, ogólnie w dobrej kondycji, coś tam w nim porobiłem przed wrzuceniem na auto, filtry, oleje, rozrząd itd i oglądam uszczelniacze, mówie git, suchutkie, szkoda tylko, że silnik stał ponad rok i wszystko było sparciałe… silnik wrzucony, odpalony, już kilkaset km zrobione a jak się nagle zaczęło lać z uszczelniaczy i to OBYDWU! … szkoda słow, ciekawa nauczka, wszystko jeszcze raz wsio z auta i ponowna robota, jedyne co dobre, że silnik przeszedł wtedy generalke i wszystko już grało jak należy 😉 Pozdro M4K!

  19. Drogi Michale – pozwól, że podzielę się z Tobą swoimi doświadczeniami.
    W mojej Hondzie Accord VI w pewnym momencie – zaczęło w dość znacznym stopniu ubywać oleju silnikowego (10w40). Mówimy tu o ubytkach ok 1-1,5 l na miesiąc. Regularnie zauważałem spore plamy w okolicach koła od strony kierowcy. Silnik bierze mi ok 100 ml na 1kkm uprzedzając pytanie.

    Mechanicy stwierdzili że cieknie od strony rozrządu. Patrząc na dokumentację stwierdziłem że to już ten przebieg i lata więc czas go wymienić. Zakupiłem pełny zestaw pasków i rolek u hurtowników na HAKP z rzeczonymi 3 simmeringami włącznie.Przy okazji kazałem sprawdzić czy nie cieknie z innych miejsc. Przy okazji regulacja zaworów i wymiana uszczelki pokrywy+ dodatkowe uszczelniacze świec i śrub bodajże ( zestaw Stone Gasket)

    Usługa wykonana (450 zł) – leje się dalej. Reklamacja. Tym razem stwierdzili, że to uszczelka przekładni pompy oleju/ przeniesienia napędu wałka balansowego ale się tego nie podejmują.
    Musiałem jechać z tym do innego zakładu. Udało się zakupić OEM uszczelkę w ASO. Wyczyścili i zrobili. (500zł).

    Leje się dalej – reklamacja. Teraz geniusze stwierdzili, że oprócz powyższego cieknie również z aparatu zapłonowego(faktycznie zaolejone)i to od dłuższego czasu i uszczelki pokrywy( mimo że ma kilka miesięcy . Poprzedni geniusze oczywiście nie sprawdzili mimo że mieli.

    Jak ciekło 1 – 1,5l tak się leje. Nie oszczedzałem na niczym – chciałem mieć tylko dobrze wykonaną usługę…
    To jest jakość i naciąganie śląskich pseudo – mechaników.
    JAk bym miał do Ciebie bliżej czyli ze 100-150 km a nie prawie 500 to bym ustalił termin i przyjechał na Szemud lub Kościerzynę… bo mam dosyć partaczów, którzy nie potrafią po ludzku zajrzeć pod maskę i usunąć wycieku. 🙁

  20. Michu kochany… po co mamy cofać się do lat 50-siątych by wspomnieć o filcach na wale korbowym , skoro bardzo podobne rozwiązanie mieliśmy jeszcze w żukach i chyba nyskach A to już lata 80-te 🙄🙂.

  21. ściągnąłeś uszczelniacz od strony skrzyni i gadasz że na dole uszczelniacza jest więcej oleju…. podpowiem ci dlaczego… olej spływa z góry na dół dlatego w większości przypadków na dole jest więcej zwłaszcza gdy coś postoi i olej ma czas żeby spłynąć… uwaga… z góry na dół 🙂 druga sprawa… radzę założyć nowy uszczelniacz odpalić auto i wyciągnąć ten uszczelniacz w celach naukowych…. nawet jak kupisz najdroższy i najlepszy to uwaga… od środka będzie on upaprany w oleju…. dlaczego? spróbuj zgadnąć 😛

Dodaj komentarz

Zadzwoń!