Serwis Samochodów Audi w Warszawie - Nasz warsztat jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium.
Miałam problem z przednią szybą, nie chciała się otwierać. Mobilny mechanik naprawił usterkę szybko i za rozsądną cenę. Polecam!
Kamil Pppo
2023-02-16
Polecam, świetny fachowiec. Zna się na tej pracy
JOHNDEERE team
2023-02-16
świetny mechanik, zawsze korzystam tylko tutaj, bez wad
Gabriela Żywica
2023-02-16
Najlepszy mechanik, jakiego do tej pory spotkałam, a ceny są zadowalające. Gorąco polecam.
Wiktor Lisicki
2023-02-15
Usługa wykonana bardzo dobrze i szybko. Cena tez bardzo dobra.Polecam
Eryk Witkowski
2023-02-15
Jestem bardzo zadowolony z wykonanej usługi naprawy. Miła obsługa. Napewno tam wrócę..
Wiktoria Liczba
2023-02-15
Wyskoczył mi błąd w samochodzie zadzwoniłem przyjechał pan naprawił usterkę w pare minut polecam wszystkim
wiktor wicek
2023-02-15
Przyjechałem wymienić akumulator pracownik mi wszystko fajnie doradził polecam ten warsztat
Paweł Lewandowski
2023-02-15
Polecam ten warsztat szybko i sprawnie wymienili mi elektrykę w samochodzie
Emil Kornalewski
2023-02-14
Skorzystałem z usług Mobilnego Mechanika i jestem bardzo zadowolony. Znają się na swojej pracy i potrafili szybko i skutecznie rozwiązać mój problem. Polecam tę firmę każdemu, kto potrzebuje fachowej pomocy przy naprawie samochodu.
Załaduj więcej
Related
Tym filmem rozpoczynamy cykl poradników dla kupujących auta używane.
Partnerem odcinka jest Das WeltAuto – http://www.dasweltauto.pl/
Zobacz także: https://www.dasweltauto.pl/pl/poradnik-dasweltauto/jak-sprawdzic-auto-uzywane-przed-zakupem.html
Pobrane z Youtube Naprawa samochodów Audi, Mobilny Mechanik Warszawa – jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium w Warszawie.
Skuteczny serwis Audi w Warszawie & Serwis samochodowy, warsztat, naprawa samochodów z dojazdem. Warsztat samochodowy Auto Mechanik – Mobilny Warsztat w Warszawie zachęca wszystkich posiadaczy samochodów marki Audi do korzystania z usług warsztatu.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
Miałam problem z przednią szybą, nie chciała się otwierać. Mobilny mechanik naprawił usterkę szybko i za rozsądną cenę. Polecam!
Kamil Pppo
2023-02-16
Polecam, świetny fachowiec. Zna się na tej pracy
JOHNDEERE team
2023-02-16
świetny mechanik, zawsze korzystam tylko tutaj, bez wad
Gabriela Żywica
2023-02-16
Najlepszy mechanik, jakiego do tej pory spotkałam, a ceny są zadowalające. Gorąco polecam.
Wiktor Lisicki
2023-02-15
Usługa wykonana bardzo dobrze i szybko. Cena tez bardzo dobra.Polecam
Eryk Witkowski
2023-02-15
Jestem bardzo zadowolony z wykonanej usługi naprawy. Miła obsługa. Napewno tam wrócę..
Wiktoria Liczba
2023-02-15
Wyskoczył mi błąd w samochodzie zadzwoniłem przyjechał pan naprawił usterkę w pare minut polecam wszystkim
wiktor wicek
2023-02-15
Przyjechałem wymienić akumulator pracownik mi wszystko fajnie doradził polecam ten warsztat
Paweł Lewandowski
2023-02-15
Polecam ten warsztat szybko i sprawnie wymienili mi elektrykę w samochodzie
Emil Kornalewski
2023-02-14
Skorzystałem z usług Mobilnego Mechanika i jestem bardzo zadowolony. Znają się na swojej pracy i potrafili szybko i skutecznie rozwiązać mój problem. Polecam tę firmę każdemu, kto potrzebuje fachowej pomocy przy naprawie samochodu.
Załaduj więcej
Related
Related
48 thoughts on “Jak nie dać się oszukać przy zakupie auta? Poradnik kupującego #1”
Ta Multipla w podpowiedziach na tablecie mnie rozwaliła 😂
Autodna to oszustwo, nie mogę wyegzekwować od tej firmy blednie wpisanej szkody na moim aucie która nie miała miejsca. Nadmieniam ze jestem pierwszym właścicielem tego auta. Autodna nie odpisuje na złożona reklamacje, telefonu nikt nie odbiera. Może ktoś ma jakiś pomysł?
Byłem ostatnio w Das Welt Auto pod Warszawą. Oglądałem VW Golfa, Rline, 2017r, 138000km przebiegu. W ogłoszeniu było napisane że firma ta sprawdza 117 punktów. Reklamuje się jako pewna i najlepsza na rynku w sprzedaży sprawdzonych aut używanych. Podczas jazdy próbnej łożysko wyło jak oszalałe. Hamulców z przodu nie było. W aucie smród i brud jak w 20 letnim kamazie. Byłem w szoku. Szczególnie że sprzedawca wiedział od 24 h że przyjadę oglądać samochód i nawet się nie zainteresował jak wygląda i czy jest sprawny. Nikomu nie polecam takich miejsc. Tylko prywatny sprzedawca. Dodam, że w ogłoszeniu był serwis ASO, na miejscu okazało się że…do 60000 km. Później niezależny przez następne 80000 bez jakiegokolwiek potwierdzenia. Dramat.
Co do Autotesto.pl to nie polecam , ich specjalista nie sprawdził skrzyni automatycznej w trybie manualnym (+/-) , nie dało się lewarka przełączyć , brak kompletu kluczyków(pakiet za ponad 500zł z rozmową po oględzinach ). Napisaliśmy do Autotesto że jest problem a oni na to że Ich technik sprawdził i koniec , jest też klauzula nie pozwalająca na poza sodowe dociekanie roszczeń w odpowiedzi. Sumując prawie wyszło , ale skrzynia automatyczna to nie dwa złote, oni piszą ze mają racje a jak się nie podoba to do sądu. Słabe strasznie podejście. można by się jeszcze rozpisywać, właściciel auto komisu nie miał problemu z wzięciem tego na klatę (być może wiedział że nie było okej) , do Autotesto też wysłaliśmy papiery i czekamy co odpiszą. Więc jak sprawdzić sprawdzających, raport spoko ale co z tego jak wpisują co im się wydaje że jest ok.(nie miałem możliwości sprawdzenia auta osobiście , żona odebrała auto ). w razie pytań chętnie służę czasem ;
Moje auto kupione właśnie w tym "pewnym"miejscu widocznym na filmie miało być tylko lakierowane.Niestety przez przypadek po pewnym czasie wyszło że tylne poszycie było wymieniane.Życie nauczka na przyszłość że ASO to żadna gwarancja że auto jest ok.
J ezeli kupimy nowe auto to w przyszlosci nie wymieniac swiec zaplonowych , kabli do tych swiec , oleju w skrzyni biegow , plyny chamulcowego, plynu chlodzacego ,nie regulowac zaworow . Nie "grzebac" w aucie . !! Paliwo i olej tylko takie jakie zaleca producent . Sobota to nie jest dzien do zagladania pod maske ! Wystarczy umyc i szwrokiej drogi !
Nigdy nie kupujmy auta uzywanego . " nie zaplacisz teraz to zaplacisz pozniej " To "pozniej " to naprawa czy remonty . Kupujac auto uzywane kupujemy auto i czyjs problem . Kupujac nowe auto podnosimy maske z nad silnika tylko wtedy gdy wymieniamy olej , filtr oleju , 3 tys km – 5 tys km i filtr powietrza . Olej wymieniamy sami . Jaki olej wlewaja mechanicy to tylko oni wiedza .Przez pierwsze sto tys .km nie robimy nic . Pod koniec stu tys. km wymienic tarcze hamulcowe i klocki hamulcowe .Ignorowac zapalajace sie kontrolki informujace o problemie w aucie , bo mechanicy wymienia wam wszystko .Kontrolki beda sie zapalac i gasnac .Czysty olej , nowy filtr oleju , czysty filtr powietrza , prawidlowe cisnienie w oponach , dokrecone kola to wszystko!!!! szerokiej drogi !
Zachar, może byś nagrał poradnik tyczący się NOWYCH aut do 50-70 tys (tak, ciagle kupowałem auta używane różnych marek), rodzinne z dużym bagażnikiem, na wózek (dziecko w drodze) i stołem do masażu (tak! jestem fizjoterapeutą ;)). MX3 jest super, ale czy nie za małe na owy stół??? Może fabia/rapid??? Wyprzedaże rocznika? Na co zwracać uwagę? Haha 🙂
Bardzo ladnie zaprezentowany material. Profesjonalnie. Ogladalem juz wiele materialow gdzie jacys luzacy/kozacy prezentuja swoje rady. Mozna to ladnie i profesjonalnie zrobic jak w tym materiale, nie uzywajac wulgaryzmow anie jakiegos zargonu czy luzackiej maniery.
Fajnie wszystko ale dlaczego nie nagrac filmiku o zakupie auta nowego. Faktycznie to prostsza "wersja" wiec milo gdybys poswiecil jej chociaz 5 minut. Uwazam,ze w przypadku nowych aut najwiekszym problemem sa niekompetentni dealerzy tzn.sprzedawcy. Powiem tak-nie poznalem jeszcze kompetentnego sprzedawcy. Moze znasz triki, ktore oni stosuja bo np. ja zaplacilem 750€ za "transport" nowego auta ,ktore przypadkiem znalazlem 15km dalej – stalo w innym salonie dealera kilka miesiecy jako egzemplarz salonowy przez kazdego testowany , na szczescie "na sucho",choc nie zdziwilbym sie gdyby salony przekrecaly testowane auta do przebiegu fabrycznego.
oglądam to z zagranicy i nadziwić się nie mogę. czy w Polsce trzeba być specjalista od wszystkiego? teraz kupując używane auto to już nie tylko mechanik, ale jeszcze prawnik, specjalista od podatków. budując dom każdy staje się specjalista od materiałów, projektów, itd. czy naprawdę w Polsce jest aż tak źle? każdy tylko patrzy żeby oszukać drugiego? Rodacy; proszę, szanujmy się nawzajem, a będzie nam wszystkim łatwiej
Nie popadajmy w skrajność. O ile nowsze diesle na common railu z egrami i dpfami faktycznie nie powinny kopcić, o tyle starsze już nie koniecznie. Starsze diesle mają jak najbardziej prawo puścić czarnego bąka na wyższych obrotach i nie musi to oznaczać nadmiernego zużycia silnika czy innych podzespołów.
tak wszystko ładnie tylko jest problem, sprzedawcy bardzo się niecierpliwia przy takim sprawdzaniu auta, tym bardziej jeśli auto pochodzi z tzw grupy chodliwej min grupa vw, niektórzy sprzedawcy wolną dociekliwego klienta pognac bo i tak komuś sprzedadzą niż tracić godziny na jakieś testowanie, wyjściem z tej sytuacji jest kupowanie aut ze słabą renomą wtedy można i z kilka dni się bawić w zakupy pzdr
po co takie poradniki jakieś winy itd, teraz jakbym chciała przykombinować ze sprzedażą auta to mogą mnie dokładnie sprawdzić czyli przykładowo wy to publikując nic nie macie a potencjalny sprzedawca stratę bo musi być uczciwy czyli często zjechać z ceny itd
Od 25 lat jeżdżę samochodem od malucha po Diesla nigdy oleju nie wymieniałem , najwyżej dolewałem. Wymiana to jest pic na wodę tak jak powiedział emerytowany szef jednej z największych firm na C.
Typowa gadka handlarza w Polsce….Panie proszę zadzwonić za godzinę bo jedzie jakiś Pan po to auto…siedzisz i obgryzasz paznokcie przez godzinę….dzwonisz Panie coś nie przyjechał to jeśli Pan chce to zapraszam….druga sytuacja przyjeżdżasz na plac a handlarz mówi Panie na to auto jest już wpłacona zaliczka ale jeśli jest Pan zdecydowany to bierz go Pan zaliczkę zawsze mogę tamtemu oddać… i na koniec najlepszy tekst Panie auto igła nie bite malowany był tylko dach – szkoda parkingowa- to ostatnie to oczywiście ironia ale dwa pierwsze przypadki sprawdzone na własnej skórze:)
Niestety nie mogę się zgodzić z kilkoma wypowiedziami prowadzącego: – nie od każdego sprowadzonego samochodu płaci się VAT, bo dotyczy to tylko pojazdów kupionych netto na zasadach określonych w ustawie, – akcyzę płacimy do 14 dni od przekroczenia granicy, – autoryzowane serwisy często posiadają w swej ofercie nie do końca dobre pojazdy, gdyż handlowiec za wszelką cenę musi wyrobić normę sprzedając nowe auto i nie do końca bierze odpowiedzialność za skutki przyjęcia auta w rozliczeniu. Ogólnie bardzo lubię Pana program ale proszę trochę lepiej przygotować się do następnego odcinka. Ps. Nie jestem handlarzem
przydałaby się taka check lista tych wszystkich rzeczy do sprawdzenia taka która by można wydrukować i zabrać ze sobą. Nie wiem czy otomoto kiedyś takiej nie udostepnialo do druku.
bardzo szybko mówisz i taka duża ilość informacji w krótkim czasie, że w sumie nic nie zapamiętałem 🙁 To pewnie dlatego nie skończyłem żadnych studiów 🙂
Wystarczy dac stanowczy opis z dopiskiem ze handlarzom dziekujemy i dluzszy niz "pali jezdzi wsiadac jechac bez wkladu" bo januszowi ktory szuka okazji nie chce sie czytac i odpusci
Zachar tak z prawnego punku widzenia, a właściwie z punktu widzenia prawa cywilnego – nie ma czegoś takiego jak umowa kupna-sprzedaży. Jest po prostu umowa sprzedaży.
Fajny odcinek ale wg mnie to czy kupujemy od firmy która istnieje 3 miesiące czy 3 lata nie ma żadnego znaczenia. Szanse na oddanie samochodu z przekręconym licznikiem czy wadami ukrytymi są tak samo niewielkie w przypadku obu firm bo w umowie najczęściej i tak jest zapis, że kupujący zapoznał się ze stanem samochodu. Dodatkowo firma, która istnieje dłużej i ma duży obrót nie przejmie się kilkoma niezadowolonymi klientami ale mała już tak bo na start jest niewiarygodna. Z doświadczenia wiem, że największe przekręty mają właśnie ci więksi. Co do amortyzatorów to nie lepiej pojechać na stację diagnostyczną gdzie za 20 zeta sprawdzą sprawność i dodatkowo wycieki? A co do czarnego dymu z diesla to jeśli nie ma dpf to chyba dość normalne.
Ta Multipla w podpowiedziach na tablecie mnie rozwaliła 😂
A co jeśli wiem, że ASO cofnęło licznik pojazdu, który wzięli w rozliczeniu?
Nie kupujcie aut w Polsce od niewidzialnego Niemca jak nie ma akcyzy szybko mozna władowac sie w kradzione auto
spekulant … 🙂 jak wy ….. ć rodaka. "gratuluję pomysłów" … ehh
Haha banan mnie rozwalił 🤣 super seria. Zachar the Best. Pozdrawiam
Najlepiej pojechać ze znajomym mechanikiem a potem na gruntowny przegląd techniczny to jedyna metoda. Sprawdź link (goomle.cba.pl)
Autodna to oszustwo, nie mogę wyegzekwować od tej firmy blednie wpisanej szkody na moim aucie która nie miała miejsca. Nadmieniam ze jestem pierwszym właścicielem tego auta. Autodna nie odpisuje na złożona reklamacje, telefonu nikt nie odbiera.
Może ktoś ma jakiś pomysł?
Byłem ostatnio w Das Welt Auto pod Warszawą. Oglądałem VW Golfa, Rline, 2017r, 138000km przebiegu. W ogłoszeniu było napisane że firma ta sprawdza 117 punktów. Reklamuje się jako pewna i najlepsza na rynku w sprzedaży sprawdzonych aut używanych. Podczas jazdy próbnej łożysko wyło jak oszalałe. Hamulców z przodu nie było. W aucie smród i brud jak w 20 letnim kamazie. Byłem w szoku. Szczególnie że sprzedawca wiedział od 24 h że przyjadę oglądać samochód i nawet się nie zainteresował jak wygląda i czy jest sprawny. Nikomu nie polecam takich miejsc. Tylko prywatny sprzedawca. Dodam, że w ogłoszeniu był serwis ASO, na miejscu okazało się że…do 60000 km. Później niezależny przez następne 80000 bez jakiegokolwiek potwierdzenia. Dramat.
Co do Autotesto.pl to nie polecam , ich specjalista nie sprawdził skrzyni automatycznej w trybie manualnym (+/-) , nie dało się lewarka przełączyć , brak kompletu kluczyków(pakiet za ponad 500zł z rozmową po oględzinach ). Napisaliśmy do Autotesto że jest problem a oni na to że Ich technik sprawdził i koniec , jest też klauzula nie pozwalająca na poza sodowe dociekanie roszczeń w odpowiedzi. Sumując prawie wyszło , ale skrzynia automatyczna to nie dwa złote, oni piszą ze mają racje a jak się nie podoba to do sądu. Słabe strasznie podejście. można by się jeszcze rozpisywać, właściciel auto komisu nie miał problemu z wzięciem tego na klatę (być może wiedział że nie było okej) , do Autotesto też wysłaliśmy papiery i czekamy co odpiszą. Więc jak sprawdzić sprawdzających, raport spoko ale co z tego jak wpisują co im się wydaje że jest ok.(nie miałem możliwości sprawdzenia auta osobiście , żona odebrała auto ). w razie pytań chętnie służę czasem ;
Moje auto kupione właśnie w tym "pewnym"miejscu widocznym na filmie miało być tylko lakierowane.Niestety przez przypadek po pewnym czasie wyszło że tylne poszycie było wymieniane.Życie nauczka na przyszłość że ASO to żadna gwarancja że auto jest ok.
W daswelauto kupiłem octavie rs 8 miechów temu 2016 Świetnie sie sprawuje
J ezeli kupimy nowe auto to w przyszlosci nie wymieniac swiec zaplonowych , kabli do tych swiec , oleju w skrzyni biegow , plyny chamulcowego, plynu chlodzacego ,nie regulowac zaworow . Nie "grzebac" w aucie . !! Paliwo i olej tylko takie jakie zaleca producent . Sobota to nie jest dzien do zagladania pod maske ! Wystarczy umyc i szwrokiej drogi !
Nigdy nie kupujmy auta uzywanego . " nie zaplacisz teraz to zaplacisz pozniej " To "pozniej " to naprawa czy remonty . Kupujac auto uzywane kupujemy auto i czyjs problem . Kupujac nowe auto podnosimy maske z nad silnika tylko wtedy gdy wymieniamy olej , filtr oleju , 3 tys km – 5 tys km i filtr powietrza . Olej wymieniamy sami . Jaki olej wlewaja mechanicy to tylko oni wiedza .Przez pierwsze sto tys .km nie robimy nic . Pod koniec stu tys. km wymienic tarcze hamulcowe i klocki hamulcowe .Ignorowac zapalajace sie kontrolki informujace o problemie w aucie , bo mechanicy wymienia wam wszystko .Kontrolki beda sie zapalac i gasnac .Czysty olej , nowy filtr oleju , czysty filtr powietrza , prawidlowe cisnienie w oponach , dokrecone kola to wszystko!!!! szerokiej drogi !
Polski
Polski salon panami sytuacji wątpię wole 300 km z Niemiec niż polski 150 tys km
Po prostu mieć rozum nie kady handlarz jest oszustem ja dbam o klijentow i podaje wszystkie informacje przez telefon odnośnie napraw i malowania
Nawet jak dostaniesz albo wykupisz gwarancję na kilka lat, to jak coś się popsuje to będą kombinować żeby to ominąć
Zachar, może byś nagrał poradnik tyczący się NOWYCH aut do 50-70 tys (tak, ciagle kupowałem auta używane różnych marek), rodzinne z dużym bagażnikiem, na wózek (dziecko w drodze) i stołem do masażu (tak! jestem fizjoterapeutą ;)). MX3 jest super, ale czy nie za małe na owy stół??? Może fabia/rapid??? Wyprzedaże rocznika? Na co zwracać uwagę? Haha 🙂
Bardzo ladnie zaprezentowany material. Profesjonalnie. Ogladalem juz wiele materialow gdzie jacys luzacy/kozacy prezentuja swoje rady. Mozna to ladnie i profesjonalnie zrobic jak w tym materiale, nie uzywajac wulgaryzmow anie jakiegos zargonu czy luzackiej maniery.
kto ze szwagrem pije wino? fryzjer?
Dobry odcinek
Fajnie wszystko ale dlaczego nie nagrac filmiku o zakupie auta nowego. Faktycznie to prostsza "wersja" wiec milo gdybys poswiecil jej chociaz 5 minut. Uwazam,ze w przypadku nowych aut najwiekszym problemem sa niekompetentni dealerzy tzn.sprzedawcy. Powiem tak-nie poznalem jeszcze kompetentnego sprzedawcy. Moze znasz triki, ktore oni stosuja bo np. ja zaplacilem 750€ za "transport" nowego auta ,ktore przypadkiem znalazlem 15km dalej – stalo w innym salonie dealera kilka miesiecy jako egzemplarz salonowy przez kazdego testowany , na szczescie "na sucho",choc nie zdziwilbym sie gdyby salony przekrecaly testowane auta do przebiegu fabrycznego.
oglądam to z zagranicy i nadziwić się nie mogę. czy w Polsce trzeba być specjalista od wszystkiego? teraz kupując używane auto to już nie tylko mechanik, ale jeszcze prawnik, specjalista od podatków. budując dom każdy staje się specjalista od materiałów, projektów, itd. czy naprawdę w Polsce jest aż tak źle? każdy tylko patrzy żeby oszukać drugiego? Rodacy; proszę, szanujmy się nawzajem, a będzie nam wszystkim łatwiej
Nie popadajmy w skrajność. O ile nowsze diesle na common railu z egrami i dpfami faktycznie nie powinny kopcić, o tyle starsze już nie koniecznie. Starsze diesle mają jak najbardziej prawo puścić czarnego bąka na wyższych obrotach i nie musi to oznaczać nadmiernego zużycia silnika czy innych podzespołów.
tak wszystko ładnie tylko jest problem, sprzedawcy bardzo się niecierpliwia przy takim sprawdzaniu auta, tym bardziej jeśli auto pochodzi z tzw grupy chodliwej min grupa vw, niektórzy sprzedawcy wolną dociekliwego klienta pognac bo i tak komuś sprzedadzą niż tracić godziny na jakieś testowanie, wyjściem z tej sytuacji jest kupowanie aut ze słabą renomą wtedy można i z kilka dni się bawić w zakupy pzdr
po co takie poradniki jakieś winy itd, teraz jakbym chciała przykombinować ze sprzedażą auta to mogą mnie dokładnie sprawdzić czyli przykładowo wy to publikując nic nie macie a potencjalny sprzedawca stratę bo musi być uczciwy czyli często zjechać z ceny itd
Od 25 lat jeżdżę samochodem od malucha po Diesla nigdy oleju nie wymieniałem , najwyżej dolewałem. Wymiana to jest pic na wodę tak jak powiedział emerytowany szef jednej z największych firm na C.
heh miesiąc temu w miejscu nagrywania tego odcinka (Volkswagen Poznań) kupiłem używane auto. Narazie jest to zakup udany.
haha nie moge 1:18, padlem ze smiechu!
Tylko nowy!, stare to tylko wino!, polecam!, 😉
Dobry pomysł na nową serię na kanale.
Typowa gadka handlarza w Polsce….Panie proszę zadzwonić za godzinę bo jedzie jakiś Pan po to auto…siedzisz i obgryzasz paznokcie przez godzinę….dzwonisz Panie coś nie przyjechał to jeśli Pan chce to zapraszam….druga sytuacja przyjeżdżasz na plac a handlarz mówi Panie na to auto jest już wpłacona zaliczka ale jeśli jest Pan zdecydowany to bierz go Pan zaliczkę zawsze mogę tamtemu oddać… i na koniec najlepszy tekst Panie auto igła nie bite malowany był tylko dach – szkoda parkingowa- to ostatnie to oczywiście ironia ale dwa pierwsze przypadki sprawdzone na własnej skórze:)
Niestety nie mogę się zgodzić z kilkoma wypowiedziami prowadzącego:
– nie od każdego sprowadzonego samochodu płaci się VAT, bo dotyczy to tylko pojazdów kupionych netto na zasadach określonych w ustawie,
– akcyzę płacimy do 14 dni od przekroczenia granicy,
– autoryzowane serwisy często posiadają w swej ofercie nie do końca dobre pojazdy, gdyż handlowiec za wszelką cenę musi wyrobić normę sprzedając nowe auto i nie do końca bierze odpowiedzialność za skutki przyjęcia auta w rozliczeniu.
Ogólnie bardzo lubię Pana program ale proszę trochę lepiej przygotować się do następnego odcinka. Ps. Nie jestem handlarzem
Miałem tam praktyki 😀 to na połczyńskiej…
przydałaby się taka check lista tych wszystkich rzeczy do sprawdzenia taka która by można wydrukować i zabrać ze sobą. Nie wiem czy otomoto kiedyś takiej nie udostepnialo do druku.
Z tymi amortyzatorami to myślałem że żart jak pokazujesz sprawdzić.
Super film pozdrawiam
Stary ale z Multiplą to przesadziłeś 😀
Zachar jak możesz to poświęć jeden odcinek na auta sprowadzone z USA. Jak można je sprawdzić i jakich uszkodzeń należy się wystrzegać.
Macie idealny timing, własnie zabieram się za kupno auta, dziękuję pan Zachar :).
Najważniejsze przy zakupie to kopnąć nogą w przednie koło 😀
bardzo szybko mówisz i taka duża ilość informacji w krótkim czasie, że w sumie nic nie zapamiętałem 🙁
To pewnie dlatego nie skończyłem żadnych studiów 🙂
diesel zawsze bedzie kopcil jeszcze jak zimny jest ;/
Tych 10 łapek w dól to handlarze którym ostatnie nie idzie wciskanie kitu 😛 ha ha
Wystarczy dac stanowczy opis z dopiskiem ze handlarzom dziekujemy i dluzszy niz "pali jezdzi wsiadac jechac bez wkladu" bo januszowi ktory szuka okazji nie chce sie czytac i odpusci
Genialny odcinek! Czekam na wiecej. Niedługo przymierzam się na pierwszy zakup auta i bardzo przydadzą mi sie takie informacje. Dzięki !
Zachar tak z prawnego punku widzenia, a właściwie z punktu widzenia prawa cywilnego – nie ma czegoś takiego jak umowa kupna-sprzedaży. Jest po prostu umowa sprzedaży.
Fajny odcinek ale wg mnie to czy kupujemy od firmy która istnieje 3 miesiące czy 3 lata nie ma żadnego znaczenia. Szanse na oddanie samochodu z przekręconym licznikiem czy wadami ukrytymi są tak samo niewielkie w przypadku obu firm bo w umowie najczęściej i tak jest zapis, że kupujący zapoznał się ze stanem samochodu. Dodatkowo firma, która istnieje dłużej i ma duży obrót nie przejmie się kilkoma niezadowolonymi klientami ale mała już tak bo na start jest niewiarygodna. Z doświadczenia wiem, że największe przekręty mają właśnie ci więksi. Co do amortyzatorów to nie lepiej pojechać na stację diagnostyczną gdzie za 20 zeta sprawdzą sprawność i dodatkowo wycieki? A co do czarnego dymu z diesla to jeśli nie ma dpf to chyba dość normalne.