Serwis Samochodów Audi w Warszawie - Nasz warsztat jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium.
Miałam problem z przednią szybą, nie chciała się otwierać. Mobilny mechanik naprawił usterkę szybko i za rozsądną cenę. Polecam!
Kamil Pppo
2023-02-16
Polecam, świetny fachowiec. Zna się na tej pracy
JOHNDEERE team
2023-02-16
świetny mechanik, zawsze korzystam tylko tutaj, bez wad
Gabriela Żywica
2023-02-16
Najlepszy mechanik, jakiego do tej pory spotkałam, a ceny są zadowalające. Gorąco polecam.
Wiktor Lisicki
2023-02-15
Usługa wykonana bardzo dobrze i szybko. Cena tez bardzo dobra.Polecam
Eryk Witkowski
2023-02-15
Jestem bardzo zadowolony z wykonanej usługi naprawy. Miła obsługa. Napewno tam wrócę..
Wiktoria Liczba
2023-02-15
Wyskoczył mi błąd w samochodzie zadzwoniłem przyjechał pan naprawił usterkę w pare minut polecam wszystkim
wiktor wicek
2023-02-15
Przyjechałem wymienić akumulator pracownik mi wszystko fajnie doradził polecam ten warsztat
Paweł Lewandowski
2023-02-15
Polecam ten warsztat szybko i sprawnie wymienili mi elektrykę w samochodzie
Emil Kornalewski
2023-02-14
Skorzystałem z usług Mobilnego Mechanika i jestem bardzo zadowolony. Znają się na swojej pracy i potrafili szybko i skutecznie rozwiązać mój problem. Polecam tę firmę każdemu, kto potrzebuje fachowej pomocy przy naprawie samochodu.
Załaduj więcej
Related
===✅ Link aktualny w 2022✅===
https://mubi.pl/zachar – tu wydasz mniej na ubezpieczenie!
Po zakupie otrzymasz 150 zł cashback
Hybryda ma za małą baterię? Zastanówmy się co by się stało, gdyby miała większą. Najlepiej na przykładzie … wróbla 🙂
Pobrane z Youtube Naprawa samochodów Audi, Mobilny Mechanik Warszawa – jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium w Warszawie.
Skuteczny serwis Audi w Warszawie & Serwis samochodowy, warsztat, naprawa samochodów z dojazdem. Warsztat samochodowy Auto Mechanik – Mobilny Warsztat w Warszawie zachęca wszystkich posiadaczy samochodów marki Audi do korzystania z usług warsztatu.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
Miałam problem z przednią szybą, nie chciała się otwierać. Mobilny mechanik naprawił usterkę szybko i za rozsądną cenę. Polecam!
Kamil Pppo
2023-02-16
Polecam, świetny fachowiec. Zna się na tej pracy
JOHNDEERE team
2023-02-16
świetny mechanik, zawsze korzystam tylko tutaj, bez wad
Gabriela Żywica
2023-02-16
Najlepszy mechanik, jakiego do tej pory spotkałam, a ceny są zadowalające. Gorąco polecam.
Wiktor Lisicki
2023-02-15
Usługa wykonana bardzo dobrze i szybko. Cena tez bardzo dobra.Polecam
Eryk Witkowski
2023-02-15
Jestem bardzo zadowolony z wykonanej usługi naprawy. Miła obsługa. Napewno tam wrócę..
Wiktoria Liczba
2023-02-15
Wyskoczył mi błąd w samochodzie zadzwoniłem przyjechał pan naprawił usterkę w pare minut polecam wszystkim
wiktor wicek
2023-02-15
Przyjechałem wymienić akumulator pracownik mi wszystko fajnie doradził polecam ten warsztat
Paweł Lewandowski
2023-02-15
Polecam ten warsztat szybko i sprawnie wymienili mi elektrykę w samochodzie
Emil Kornalewski
2023-02-14
Skorzystałem z usług Mobilnego Mechanika i jestem bardzo zadowolony. Znają się na swojej pracy i potrafili szybko i skutecznie rozwiązać mój problem. Polecam tę firmę każdemu, kto potrzebuje fachowej pomocy przy naprawie samochodu.
Załaduj więcej
Related
Related
33 thoughts on “Jak popsuć hybrydę?”
Hybryda ma za małą baterię? Zastanówmy się co by się stało, gdyby miała większą. Najlepiej na przykładzie … wróbla 🙂
Fajnie, tyle tylko, ze pytanie pozostalo. To troche tak jakbys zapytal mnie kim jestem a Ja zaczaol od daty urodzenia, miejsca urodzenia, gdzie chodzilem do szkoly, imion rodzicow. etc, etc, etc…
Mnie ciągle ludzie pytają "a ile ta Twoja hybryda przejedzie na baterii", a ja im tłumaczę, że to nie ma większego znaczenia. Na większości tras, poza drogami szybkiego ruchu, w trybie EV przejeżdżam 40-50% trasy. Niechętnie teraz bym się przesiadł na tradycyjny napęd, który na tle hybrydy wydaje się być wręcz przestarzały. Świetny materiał i wytłumaczenie 🙂
Współczuję ci Zachar, tłumaczyć ludziom w Polsce hybrydę którzy przez cale życie śnili o 2.0 TDI jest zajebiscie trudnym zadaniem, pozdrowienia fan C-HRki
Ze wszystkim się zgodzę ,oprócz wątku oszczędzania opon . Moim zdaniem nie ma różnicy co stawia opór przy hamowaniu ,czy to zaciśnięte klicki hamulcowe na tarczy ,czy opór silnika elektrycznego doładowujące akumulator podczas hamowania ,bo i w jednym i drugim przypadku opór idzie na koła ,a co za tym idzie na opony,bo to one mają styczność z podłożem .
Jak zawsze znakomity materiał. Twój kanał jest zdecydowanie najlepszy w sieci. Wysoki poziom informacji, ciekawa forma i ………..piękny język. To nieczęsto spotykane. Pozdrawiam bardzo.
Kiedyś kiedyś to auta byl6 elektryczne po resecie świata zamazano historie (darmowa energię elektryczna ) i wprowadzono ropę która była opłacalna dla elity światowej
fajnie mówisz do nas,ale czy to jest prawda uczciwa- bez owijania bawełny.Trochę picujesz z baterią słoneczną i autami …zrób lepiej szał,bo każde auto ma więcej wad niż zalet a to już jest tyfus niemniej jednak przez nas uwielbiany! DZIĘKI!
Hybryda: prosty tani silnik, brak alternatora, koła dwumasowego, rozrusznika, pasków klinowych, turbiny czy filtra DPF… w zamian tylko prosty układ z małym elektrycznym silniczkiem i niewielką, więc i dość tanią baterią… dlaczego wiec kosztuje to +40% do nowego auta?
W końcu ktoś to powiedział! Pył z klocków. Teraz połączcie to sobie z rosnącą liczbą progów zwalniających przed którymi auta hamują ścierając klocki a tuż za progiem się rozpędzają zostawiając za sobą chmurę spalin.
Hybryda ma za małą baterię? Zastanówmy się co by się stało, gdyby miała większą. Najlepiej na przykładzie … wróbla 🙂
Subskrybuj kanał Zachar OFF: http://www.youtube.com/user/ZacharOFFpl?sub_confirmation=1
Facebook: https://www.facebook.com/zacharoffpl
Instagram: https://instagram.com/zachar_off
kosztuje kosztuje do priusa w serwisie cale 10500 tys pln
bzdury opowiadasz. mi sie czewsto zapycha akumulator w Hybrydzie. ..dlugi zjzd z gór… i czesto ladowanie sie wylacza.
pisz prawde w tytule a nie oszukuj ludzi
NO klimat jak z legendarnego programu Sonda, super wyjaśnione
Fajnie, tyle tylko, ze pytanie pozostalo. To troche tak jakbys zapytal mnie kim jestem a Ja zaczaol od daty urodzenia, miejsca urodzenia, gdzie chodzilem do szkoly, imion rodzicow. etc, etc, etc…
Mnie ciągle ludzie pytają "a ile ta Twoja hybryda przejedzie na baterii", a ja im tłumaczę, że to nie ma większego znaczenia. Na większości tras, poza drogami szybkiego ruchu, w trybie EV przejeżdżam 40-50% trasy. Niechętnie teraz bym się przesiadł na tradycyjny napęd, który na tle hybrydy wydaje się być wręcz przestarzały.
Świetny materiał i wytłumaczenie 🙂
fajne, ale scieranie opon zostaje, a jedynie klockow sie zmniejsza. o cos te auto musi trzec aby zwolnic :))
Bardzo mądre uzasadnienie. Mam hybrydę i polecam. Do miasta idealnie.
Współczuję ci Zachar, tłumaczyć ludziom w Polsce hybrydę którzy przez cale życie śnili o 2.0 TDI jest zajebiscie trudnym zadaniem, pozdrowienia fan C-HRki
Ze wszystkim się zgodzę ,oprócz wątku oszczędzania opon . Moim zdaniem nie ma różnicy co stawia opór przy hamowaniu ,czy to zaciśnięte klicki hamulcowe na tarczy ,czy opór silnika elektrycznego doładowujące akumulator podczas hamowania ,bo i w jednym i drugim przypadku opór idzie na koła ,a co za tym idzie na opony,bo to one mają styczność z podłożem .
Czyli hybrydki po miastku i eletrosyfy,a w trasę klasyk na paliwo!!Hybrydy mają jedną wielką wadę CENĘ😁💀👀🌞
Inteligentny film dla inteligentnych świadomych ludzi
stek bzdur
Jak zawsze znakomity materiał. Twój kanał jest zdecydowanie najlepszy w sieci. Wysoki poziom informacji, ciekawa forma i ………..piękny język. To nieczęsto spotykane. Pozdrawiam bardzo.
To teraz 2 lata później… Podtrzymujesz, że większe baterie (np. w plug-inach) nie mają najmniejszego sensu? Czy zmieniłeś zdanie?
Zmienilem sam opony w hybrydzie RAV4 i zaswiecila mie sie kontrolka w ksztalcie liry ,o co chodzi?
Kiedyś kiedyś to auta byl6 elektryczne po resecie świata zamazano historie (darmowa energię elektryczna ) i wprowadzono ropę która była opłacalna dla elity światowej
Good idea😄
Znowu tracisz wątek .. do dziś nie wiem jak popsuć hybrydę
fajnie mówisz do nas,ale czy to jest prawda uczciwa- bez owijania bawełny.Trochę picujesz z baterią słoneczną i autami …zrób lepiej szał,bo każde auto ma więcej wad niż zalet a to już jest tyfus niemniej jednak przez nas uwielbiany! DZIĘKI!
aha, to ja mam inne pytanie; po jakom cholere mi 2 tonowy SUV jak mam sie poruszac 20kmh w korkach
Hybryda: prosty tani silnik, brak alternatora, koła dwumasowego, rozrusznika, pasków klinowych, turbiny czy filtra DPF… w zamian tylko prosty układ z małym elektrycznym silniczkiem i niewielką, więc i dość tanią baterią… dlaczego wiec kosztuje to +40% do nowego auta?
Strata czasu to oglądać, a co z jazda po autostradzie?
Witam mam pytanie czy hybrydę można holować i czy to nie zaszkodzi przekładni skrzyni biegów . Pozdrawiam.
Może na autostradzie większe baterie by pomogły przy długich odcinkach?
Hybryda w sensie ZROZUMIENIA jest dla tych inteligentniejszych…. I tych, którzy jechali taką mocniejszą niż 1.8 😉
Materiał nie pasujący do tytułu!
Hybryda oszczędność dla producentów ale nie dlanas
Hybryda to kit
Chciałem się dowiedzieć "jak zepsuć hybrydę" ale… się nie dowiedziałem 🤬
Czy tak ciężko dopasować tytuł do filmu??? 🤔
A co z wrobelkiem Elemelkiem?☺️🙂
W końcu ktoś to powiedział! Pył z klocków. Teraz połączcie to sobie z rosnącą liczbą progów zwalniających przed którymi auta hamują ścierając klocki a tuż za progiem się rozpędzają zostawiając za sobą chmurę spalin.