Jak szybko i tanio usunąć rysy z szyb samochodu ???
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689
Jak usunąć rysy z szyb w samochodzie ??? Czy istnieje idealna metoda? Jakich środków użyć i jaki efekt dają różne metody. Na te pytania odpowiem wam w dzisiejszym odcinku . A jeśli pomogłem i wyjaśniłem kciuk w górę i udostępniamy.
Zaczynamy przygodę z mechaniką to narzędzia nam się przydadzą zatem szukajcie i dobierajcie link poniżej
—————————————————————————-
https://na.allegro.pl/narzedzia-warsztatowe
—————————————————————————–
NOWY WARSZTAT M4K GARAGE KOŚCIERZYNA
——————————————————————————————————–
https://web.facebook.com/M4K-Garage-serwis-samochodowy-Kościerzyna-334684990706091/
———————————————————————————————————
Książka „Miłośnicy 4 kółek”
————————————————————————–
https://na.allegro.pl/ksiazka_milosnicy4kolek
————————————————————————–
WSPÓŁPRACA
info@milosnicy4kolek.pl
INSTAGRAM WBIJAJCIE
———————————————————————————–
https://www.instagram.com/milosnicy4kolek/
————————————————————————————
meble warsztatowe których się nie powstydzimy 🙂
——————————————
——————————————
Patronite To dzięki temu że Wy się dokładacie możemy realizować coraz to śmielsze projekty tak więc masz ochotę wesprzeć rozwój kanału i doceniasz nasz wkład wbijaj na i zostań patronem 🙂
——————————————————————
https://patronite.pl/Milosnicy4kolek
——————————————————————
SKLEP Z GADŻETAMI DLA MIŁOŚNIKÓW
————————————————————————————————
http://luckymotion.com.pl/51-milosnicy-czterech-kolek
————————————————————————————————
Wbijajcie na naszego FB
———————————————————————————–
https://www.facebook.com/milosnicy4kolek/
———————————————————————————–
Oraz nasz dostawca części używanych
————————————
______________________
Pobrane z Youtube Naprawa samochodów Audi, Mobilny Mechanik Warszawa – jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium w Warszawie.
Dziś marka Audi jest uważana za jeden z najważniejszych aspektów koncernu Volkswagen. Jest również uważana za jedną z „wielkiej niemieckiej trójki” marek premium, obok BMW i Mercedes-Benz. Jednak tylko niewielki procent ludzi zdaje sobie sprawę, że był kiedyś taki okres w historii, kiedy firma Daimler-Benz była w całości właścicielem Audi. W annałach przemysłu motoryzacyjnego Audi jest dobrze znane z wielu rzeczy, z których jedną jest wprowadzenie wielu najnowocześniejszych rozwiązań technicznych do gamy produktów. Od tego czasu rozwiązania te przekształciły się w standardy branżowe i są wykorzystywane przez różnych producentów samochodów.
ZAAWANSOWANE TECHNOLOGIE W pojazdach Audi
Znaczną część awansu Audi na szczyt rynku można przypisać zastosowaniu najnowocześniejszych technologii w kolejnych generacjach modeli. Pojawienie się w reklamie hasła „Przewaga dzięki technice” (przewaga dzięki technologii) w latach 70. nie było dziełem przypadku.
Napęd na cztery koła quattro, który zadebiutował w modelu Audi quattro w 1980 roku, jest cechą chyba najbardziej kojarzoną z Audi w epoce nowożytnej. Technologia ta jest obecnie dostępna we wszystkich modelach produkowanych przez wszystkie marki, aw niektórych z nich (np. w seriach Q7, R8 i RS) stanowi standardowe rozwiązanie. Kolejnym obszarem, w którym Audi było pionierem, był rozwój turbodoładowanego silnika wysokoprężnego z bezpośrednim wtryskiem. Kolejnym przełomem była Audi Space Frame, która była aluminiową karoserią, która była zarówno wyjątkowo lekka, jak i mocna.
Skuteczny serwis Audi w Warszawie & Serwis samochodowy, warsztat, naprawa samochodów z dojazdem. Warsztat samochodowy Auto Mechanik – Mobilny Warsztat w Warszawie zachęca wszystkich posiadaczy samochodów marki Audi do korzystania z usług warsztatu.
Mechanik Audi Warszawa
Oprócz dobrej znajomości pojazdów marki Audi, nasi pracownicy posiadają sporą wiedzę ogólną z zakresu mechaniki pojazdowej. Kompleksowa obsługa serwisowa i naprawy samochodów Vw, Audi, Seat, Skoda, Porsche: remonty silników, regeneracja bloków, głowic silnika, wtryskiwaczy do modelów Audi:
Audi A1
Audi A3
Audi A4
Audi A5
Audi A6
Audi A7
Audi A8
Audi E-tron
Audi Q2
Audi Q3
Audi Q4
Audi Q5
Audi Q7
Audi Q8
Audi R8
Serwis Samochodów Audi w Warszawie
Wykonujemy remonty kapitalne wszystkich silników diesla oraz benzynowych do samochodów VW, Audi, Seat, Škoda. Naprawiamy i wymieniamy silniki dla Klientów z całej Europy, a także Azji i Afryki. Możesz spokojnie powierzyć nam swój samochód!
Dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu oraz rozległej wiedzy jesteśmy w stanie naprawić zarówno silniki benzynowe, jak i wysokoprężne.
Serwisowaliśmy silniki, które były zarówno konwencjonalne, jak i unikalne.
Po wykonaniu niezbędnych napraw i montażu silnika, za naszą pracę udzielamy gwarancji, która obowiązuje przez cały rok i obejmuje nieograniczoną liczbę kilometrów.
Podczas dużego remontu wymieniamy wszystkie zużyte części, dokładnie tak samo, jak przy przeglądzie fabrycznym.
Nasze komponenty pozyskujemy wyłącznie od dostawców, którzy produkują je specjalnie dla koncernu VAG, które są następnie włączane do produkcji pojazdu.
Nie eksperymentujemy i nie oszczędzamy na szczegółach; raczej prowadzimy naszą działalność zgodnie z wytycznymi dostarczonymi przez producenta.
Posiadamy wieloletnie doświadczenie w zakresie obsługi silników. Mamy dużą liczbę stałych klientów, w tym wiele warsztatów z siedzibą w Niemczech.
Klienci przesłali nam silniki do naprawy z różnych krajów w Europie, Azji i Afryce, w tym klienci z Niemiec i Austrii (wiele z tych pojazdów przejeżdża do 150 000 km rocznie).
Świadczymy usługi wymiany i naprawy silników dla ASO z Polski i zagranicy.
Posiadamy również duży wybór używanych silników, z których każdy został sprawdzony i ma gwarancję przebiegu i pochodzenia. Aby skrócić czas potrzebny na serwisowanie, oferujemy również gotowe silniki, które przeszły regenerację (na wymianę). To klient zawsze decyduje, czy chce coś wymienić, czy naprawić.
Oferujemy następujące usługi z zakresu bieżącej obsługi pojazdów:
ekspresowy serwis olejowy,
przegląd ogólny samochodu,
wymiana elementów zawieszenia,
wymiana elementów układu hamulcowego (klocków i tarcz hamulcowych),
wymiana oleju silnikowego, filtrów i innych płynów eksploatacyjnych,
przeglądy okresowe z wpisem do elektronicznej książki przeglądów,
przeglądy samochodów na gwarancji,
diagnostyka samochodowa ogólna,
sprawdzenie luzów, wycieków.
Serwis Samochodów Audi w Warszawie
Oto niektóre z najczęstszych usług, które oferujemy w branży mechaniki samochodowej: • przegląd, naprawa i wymiana wszystkich części zawieszenia, układu napędowego i hamulcowego samochodu; • wymiana pasków i łańcuchów rozrządu we wszystkich modelach samochodów grupy VAG; • naprawa i wymiana wszystkich elementów mechanicznych samochodu; • naprawy i remonty kapitalne silników; • naprawa układów wtryskowych CommonRail; • regeneracja głowic i bloków silnika; Dlaczego warto zlecić serwisowi Mobilny Mechanik Audi naprawę elementów mechanicznych swojego pojazdu?
• Korzystamy wyłącznie z oficjalnych instrukcji serwisowych wydanych przez firmę VAG. • Posiadamy setki specjalistycznych narzędzi i przyrządów, których używamy do obsługi samochodów marki Volkswagen, Audi, Seat, Skoda.
Jesteśmy w stanie dokonać wszelkich napraw związanych z elektromechaniką samochodową.
Oto niektóre z najczęściej wykonywanych przez nas usług z zakresu elektromechaniki samochodowej: naprawy i programowanie sterowników silnika; naprawy innych elementów elektronicznych, które są instalowane w samochodach; diagnostyka układów elektrycznych i elektronicznych pojazdów silnikowych; Nasi eksperci są w stanie rozwiązać każdy problem dzięki wieloletniemu doświadczeniu, które zgromadzili.
Jesteśmy w stanie dokonać wszelkich napraw związanych z elektromechaniką samochodową.
Oto niektóre z najczęściej wykonywanych przez nas usług z zakresu elektromechaniki samochodowej: naprawy i programowanie sterowników silnika; naprawy innych elementów elektronicznych, które są instalowane w samochodach; oraz diagnostyka układów elektrycznych i elektronicznych występujących w pojazdach mechanicznych. Wykonujemy pełną diagnostykę we wszystkich modelach marki Volkswagen, Audi, Seat, Koda, nawet tych najnowszych.
Oto niektóre z usług jakie świadczymy w zakresie diagnostyki komputerowej pojazdów:
• odczytywanie usterek, które zostały zapisane w pamięci wszystkich sterowników; • usuwanie błędów po poprawieniu usterek; • programowanie i konfigurowanie układów elektrycznych samochodu.
Dokonujemy korekt oprogramowania sterującego silnikiem w następujących obszarach: zmiana mocy wyjściowej (chip tuning); demontaż filtra cząstek stałych (DPF, FAP),
• usunięcie katalizatora, • wyłączenie układu AdBlue, • zmiana dawki startowej, • wymiana pompowtryskiwaczy, • usunięcie niesprawnych zaworów EGR lub klap wirowych i przepustnic powietrza, oraz • modyfikacja dawki startowej.
Oprócz tego jesteśmy w stanie wykonać dla Państwa następujące usługi: zaprogramowanie kluczyków do pojazdu, zaprogramowanie pilotów samochodowych, a także ustawienie licznika przebiegu na wszystkich sterownikach (np. przy wymianie licznika, sterownika silnika czy skrzyni biegów).
Dlaczego w Audi Mechanik warto skorzystać z komputerowej diagnostyki pojazdów?
Podczas diagnostyki korzystamy z oprogramowania będącego zarówno oryginalną, jak i stale aktualizowaną wersją VCDS i VCP.
Wykorzystując autentyczny tester diagnostyczny Volkswagena jesteśmy w stanie wykonać również diagnostykę komputerową oraz kodowanie i aktualizację oprogramowania wszystkich sterowników samochodowych (ODIS online).
Odpowiadamy za zaprogramowanie i zakodowanie wszystkich sterowań w pojeździe. Oferujemy kompleksowe usługi obejmujące konserwację, serwis, przeglądy i naprawy układów klimatyzacji samochodowej.
Naprawa Aut Audi, Naprawa samochodów Audi, Naprawa samochodów Audi Warszawa, Serwis samochodów Audi w stolicy Polski.
Serwisujemy wszystkie układy klimatyzacji samochodowej, czy to na gaz R-134a (stosowany od 1995 do 2016 roku) czy R-1234yf (stosowany w samochodach wyprodukowanych po 2013 roku), a także olej ND do układów klimatyzacji stosowanych w pojazdach hybrydowych i elektrycznych . R-134a był stosowany w samochodach produkowanych w latach 1995-2016. Jesteśmy oficjalnym dystrybutorem modyfikacji produkowanych przez znane firmy tuningowe, w tym renomowaną włoską markę MAGICMOTORSPORT oraz dominującego na polskim rynku gracza V-TECH.
Termin „chip tuning” odnosi się do procesu przeprogramowania sterownika silnika w celu uzyskania zwiększonej mocy i momentu obrotowego. W zależności od marki i modelu pojazdu, zwykła aktualizacja oprogramowania sterującego silnikiem może spowodować wzrost zarówno mocy, jak i momentu obrotowego, który waha się od 10 procent do nawet 50 procent.
Samochody TDI, TSI i TFSI przechodzą przez nasz sklep w celu dostrojenia chipów. Jesteśmy w stanie wykonać tę usługę we wszystkich silnikach benzynowych TDI i turbodoładowanych, które można znaleźć w pojazdach marki Volkswagen, Audi, Seat, Porsche. Modyfikacje oprogramowania realizowane są za pomocą złącza diagnostyki pokładowej (OBD) w każdym pojeździe produkowanym przez firmę z grupy VAG po roku 2000.
W naszej ofercie tuningu chipów znajdują się następujące usługi:
• Aktualizujemy oprogramowanie sterujące silnikiem, co skutkuje wzrostem zarówno jego mocy, jak i momentu obrotowego.
• Oprócz tuningu jesteśmy w stanie wyłączyć filtr cząstek stałych, EGR, sondy, czujniki ograniczające oraz fabryczny ogranicznik prędkości maksymalnej montowany w pojeździe, a także ograniczyć maksymalne obroty silnika.
• Możesz również samodzielnie ograniczyć najwyższe możliwe obroty lub prędkość na każdym biegu.
• Od czasu do czasu dokonujemy napraw samochodów z modyfikacjami, które nie zostały wykonane przez profesjonalistów.
Dlaczego warto korzystać z podkręcania chipów podczas pracy z Mechanikiem i Serwisem Audi?
• Odczytując oprogramowanie sterownika silnika, korzystamy wyłącznie z autentycznych urządzeń wyprodukowanych przez renomowane firmy. Te urządzenia są oryginalne.
• Modyfikacje przeprowadzane w naszym warsztacie są całkowicie wolne od ryzyka dla silnika pojazdu i innych podzespołów, nad którymi pracujemy.
• Jesteśmy zatwierdzonym partnerem (dystrybutorem) zmian oprogramowania dla renomowanych firm tuningowych. Wśród tych firm jest znana na całym świecie włoska marka MAGICMOTORSPORT oraz lider polskiego rynku V-TECH.
• Decydując się na tuning w naszym serwisie, możesz być pewien, że modyfikacja, którą otrzymasz, została stworzona przez ekspertów posiadających wieloletnie doświadczenie oraz że przed wysłaniem do serwisu została szczegółowo przetestowana i zbadana. ty.
• Nie oferujemy dodatków z rynku wtórnego stworzonych przez nieznanych autorów, ponieważ mogą one spowodować utratę gwarancji na pojazd. Zdecydowanie odradzamy korzystanie z tego rodzaju tuningu chipów, ponieważ kilkakrotnie proszono nas o naprawę pojazdów, które zostały zmodyfikowane w nieprofesjonalny sposób przez autorów, którzy pozostali anonimowi i nie zostali wypróbowani na innych pojazdach.
• Każdemu klientowi, który kupuje u nas oprogramowanie, oprócz gwarancji zwrotu pieniędzy, wydawany jest certyfikat potwierdzający autentyczność produktu.
• Zawsze istnieje możliwość przywrócenia oprogramowania do wersji, która była obecna w sterowniku lub do wersji fabrycznej.
• Dodatkowo modyfikujemy oprogramowanie sterowników automatycznej skrzyni biegów (nie we wszystkich modelach), co umożliwia maksymalne wykorzystanie zwiększonego momentu obrotowego i mocy, które są bezpośrednią konsekwencją procesu strojenia.
• Przed dokonaniem jakichkolwiek zmian w oprogramowaniu pojazdu (chip tuning) wykonujemy test sprawności silnika i wszystkich jego podzespołów.
Naprawa Aut Audi, Naprawa samochodów Audi, Naprawa samochodów Audi Warszawa, Serwis samochodów Audi
Jeśli zostanie wykonany prawidłowo, chiptuning nigdy nie doprowadzi do uszkodzenia silnika pojazdu ani żadnego innego jego elementu.
Podczas pracy w warsztacie mobilny Mechanik Warszawa masz możliwość wyboru nie tylko charakteru przeróbki, ale także jej autora. W zakresie strojenia chipów i strojenia przeprowadzamy następujące regulacje:
• najlepszą zmianą byłby wzrost mocy i momentu obrotowego o około 25 procent, oprócz niewielkiej redukcji zużycia paliwa,
• Znaczące zmiany, w tym wzrost mocy i momentu obrotowego nawet o czterdzieści procent, przy minimalnym wzroście zużycia paliwa;
• eco-tuning: znaczna redukcja, nawet do 25 procent, ilości benzyny zużywanej przez pojazd przy zachowaniu tego samego poziomu mocy i osiągów;
• Strojenie indywidualne to strojenie dokonywane za pomocą zmian konstrukcyjnych, takich jak wyłączenie turbosprężarki, wtryskiwaczy i innych elementów. Korzystamy z modyfikacji napisanych przez znanych i szanowanych autorów, takich jak Magicmotorsport, V-tech i TMW.
Elektryk do Samochodów Audi w Warszawie
W zakresie serwisowania układów klimatyzacji samochodowej świadczymy następujące usługi:
• czyszczenie i odgrzybianie klimatyzacji samochodowej metodą chemiczną lub ozonową (ozonowanie klimatyzacji); • ładowanie klimatyzacji; • okresowy przegląd klimatyzacji; • diagnostyka klimatyzacji samochodowej; • naprawa klimatyzacji; oraz • sprawdzenie szczelności i sprawności klimatyzacji
• odkażanie i osuszanie klimatyzacji w samochodach
• naprawa lub wymiana parownika, skraplacza, zaworów lub czujników klimatyzacji • naprawa lub wymiana czynnika chłodniczego i oleju w układzie klimatyzacji.
Dziękuję za cenne porady
A czy da radę siłą mięśni? Czy to nie ma sensu i konieczna jest maszyna polerska lub wiertarka, itd.?
Szkoda, że nie podano wymaganej liczbie obrotów, rodzaju tarczy i siły nacisku
Odgrzebuje trochę temat i pytanie czy tak samo można wypolerować szklane reflektory przednie w samochodzie?
Co to za nuta 8:25?
Czy tlenek ceru sprawdzi się w przypadku reflektorów z utwardzonego plastiku?
Czy mając rysy głębsze można je zlikwidować środkiem K2 do usuwania odprysków i pęknięć ??????
CER uświęca środki!
Nie ma nic na temat wełny stalowej. Osobiście szkła nią nie robiłem, ale piszą, że dość drobna np. 00 się sprawdza. Robiłem inne rzeczy i chyba nie ma bardziej uniwersalnego i zajebiście skutecznego środka do polerowania.
Drewno, metal, lakier. Oczywiście w zależności od gradacji.
A co jeśli chodzi o usuwanie rys z przedniej szyby?
Fszystko fajnie tylko nie zapominajta o syfie w uszczelkach- zbierakach wody we drzwioch. Jak sie syf nabierze to lipa straszna bo sie rysują właśnie od tego. A tak przy okazji – wymienić zewnętrzną uszczelke czy reperować bo kosz jednej to dwie i pół stuwki za przód i dwie za tył. Udało mi się naprawić metodą prób i błenduf od strony kierowcy ale ma ktuś lepszy pomysł jak się pozbyć syfu, nalotu z aluminium na uszczelce kiedy spuchła ? z góry dzięki !
Cześć. Czy jest jakiś inny środek niż cer do polerowania szkła? dlaczego pasty polerskie do lakieru nie nadają się do szyb? pozdrawiam
a czy to mozna zrobic w akwarium jesli sie ma rysy
Ale dlaczego zwykła pasta nakładana była tylko raz a na tym samym miejscu tlenek ceru 2 razy ?
Jak to robią w fabrykach produkujących szyby samochodowe i do okien w mieszkaniach ? .
Często zdarzają się zarysowania na etapie produkcji.
Poprostu dają nowemu wiertakę pastę polerską i cheja, klijent się nigdy nie kapnie a jak już to będzie za późno na reklamację.
Tak, to prawda powstają załamania światła w tym miejscu ale rysa znika.
Zanim włączyłem ten filmik to już sie zastanawiałem jak go skomentować negatywnie (bo dla mnie raczej jedyna opcja jest wymiana szyby). Obejrzałem do końca i zmieniłem zdanie. Daje 👍 i subskrybuje kanał.
Wystarczy papier 180gradacja max 120,potem 180 ale inny rodzaj papieru a na koniec 600gradacja.i nie ma pofalowan i zniekształceń.jedna sprawa,trzeba umieć o robic.sama pasta nie wiele zrobi..bardzo drobne włoski tylko.naprawiam w salonie bmw i audi,w razie gdyby ktoś chciał polemizować i januszowac.pzdr
Bełkot
Kupiłem właśnie auto i jest pełno rys ale przeszkadzają bardziej takie ryseczki jakby od wycieraczki że jest na szybie jakby zabrudzenie ciemno niebieskie jakby szyby były brudne. Muszę spróbować delikatnie usunąć to tym tlenkiem ale spróbuje ręcznie minimalnie bo to szyba przednia.
@miłośnicy czterech kółek – zrób to sam Michał drogi mój przyjaciel wpadł na pomysł by odłączyć kabelek od torba by ten robił takie żdududud, pewnie wiesz o czym mówię więc proszę Cię tutaj byś nagrał odcinek o tym jakie są wady i zalety tej roboty 😁
Żadne polerowanie,jeno wymiana na nową…..dobra robota 😂
tlenek ceru to powstaje w fap po katalizacji ..jak wypłukasz dpf czy fap to to ten osad to własnie cer..a dokładnie tlenek ceru.
Siema
Co zrobić z przednią szybą po zimie i skrobaczce plastikowej? Jest od groma malutkich rysek, ale jak ostro daje słońce z przodu to przeszkadza.
Czekam na info
Pozdro
w Foresterze "bezramkowym" roczniki 2003-2008 szyby rysują się masakrycznie, przetestuje latem tlenek ceru w wolnej chwili ciekawy jestem czy chociaz troche pomoze 🙂 ale chyba najpierw wyczyszcze uszczelki żęby nie przycebulić za bardzo ;D pozdrowionka dzieki za material! .
Ale jakby dodać do tej pasty do zębów trochę drobnego popiołu ( pyłu) drzewnego to któż to wie jakie cudo by wyszlo 😁🤓Michu daj czadu
Aż się dziwię że nie użyłeś sody oczyszczonej.
Do dupy. Rozjebałem sobie całkiem szybę, chyba przez to że ma jakiś filtr solarny czy UV. Tak czy inaczej wcześniej planowałem ją wymienić, więc nie ma szkody. Mam już nową szybę.
Trafiłem na ten odcinek dopiero dziś, ale poprawię parę błędów Łysego.
Po 1 polerowanie szkła nie powoduje pylenia w takim stopniu aby coś uszkodzić, ale sam cer jak najbardziej tak więc nie przecieramy miejsc zachlapanych tylko dobrze spłukujemy wodą.
Po 2 przy polerowaniu cerem używamy na bieżąco spryskiwacza z wodą w celu studzenia szkła.
Po 3 szkło hartowane(a z takiego są szyby boczne – szkło hartowane pęka w drobniutkie kawałki) jest odporne temperaturę nawet 200 stopni.
Nawet minimalne polerowanie szkła powoduje zniekształcenie nie tylko światła ale też obrazu.
Jakby nie patrzeć lepiej wymienić szyby na nowe/ używane w dobrym stanie.
Fajny patent na tylną szybę. Jak jest przyciemniona, to po czasie widać pod światło mikrorysy od wycieraczek. Tył zbiera najwięcej brudu. Spróbuję u siebie 🙂
Człowieku mów wyrażniej chcesz szpanować słowem to chociaż wyraźniej!
Robiłem tym przednią szybę i jest idealnie…. Nie ma żadnego efektu soczewki itd.
Zawsze można spróbować
Z przednią szyba racja rysy refleksy a w nocy to już koszmar lepiej bdać o wycieraczki i cały mechanizm bo jeśli mamy pecha to potrafi się ramię obrucić i narobi spustoszenia a wystarczy raz w roku zerknąć do mechanizmu zobaczyć jak się miewają cięgła
A czy usuwałeś rysy z wyświetlacza dotykowego w aucie?
Odcięcie zapłonu przy 9tyś rpm, i załączenie turbo ozonu .
Podoba mi się to co robisz. Wiedza, doświadczenie, pasja i profesjonalizm. Chyle czoła 😉 Niestety przez Twój korporacyjny styl wysławiania się, każdy film wyłączam po minucie albo przewijam do podsumowania. Chciałbym, próbuje ale nie daje rady…za dużo tego wzdychania, zasysania powietrza, chybania, mymania, zastanawiania sie i pauz… Niczym niedzielny kierowca, jedzie…przepisowo i to jest okej ale wyprzedzasz przy pierwszej okazji, bo poziom frustracji sięga zenitu 😉