Loading…

Mechanik Audi Warszawa

Serwis Samochodów Audi w Warszawie - Nasz warsztat jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium.
Kontakt

Jak tanio skleić pęknięty reflektor!

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



Witajcie w dzisiejszym odcinku, pokażę wam jak samemu możecie sobie skleić pęknięte ucho reflektora, zaletą tej metody jest to,że jest trwała i tania. Do minusów możemy zaliczyć widoczny ślad naprawy, ale nawet w przypadku klejenia profesjonalną spawarką wprawne oko zawsze wypatrzy klejenie, więc myślę, że ilość pracy i pieniędzy jaką musicie zainwestować jest adekwatna do efektu takiej naprawy. Życzę miłego oglądania!

zapytanie biznesowe: autoaktywni@gmail.com

Pobrane z Youtube Naprawa samochodów Audi, Mobilny Mechanik Warszawa – jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium w Warszawie.

Skuteczny serwis Audi w Warszawie & Serwis samochodowy, warsztat, naprawa samochodów z dojazdem. Warsztat samochodowy Auto Mechanik – Mobilny Warsztat w Warszawie zachęca wszystkich posiadaczy samochodów marki Audi do korzystania z usług warsztatu.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

31 thoughts on “Jak tanio skleić pęknięty reflektor!

  1. W mieszadle tracisz 2 gramy kleju.Dla ciekawskich można zważyć zużyte mieszadło a nowe.Klej szybki do wstępnego klejenia.Klej wolny do naprawy klejenia.Odpowiednie marki np. Innotec posiadają takie kleje o różnych czasach wiązania.

  2. A wiesz że w lampach są idioto specjalne otwory na specjalne mocowania lamp w przypadku ułamania oryginalnych … No idioto te zastępcze mocowania kosztują grosze a nie niszczy się bardziej lampy tm

  3. Witam
    Świetny kanał, szanuję za wkład merytoryczny i oddaną wiedzę. Mam pytanie czy robiłeś już film o klejeniu pasów przednich, tzw. czołówek? Chodzi mi o te czarne, jakby włókniste. Mam coś takiego na rzeczy teraz i chętnie zasiegnąłbym wiedzy.
    Pozdrawiam

  4. Jakiego kleju używasz ,bo jak chciałem kleić reflektor okazało sie ze rodzajów plastiku jest od cholery i ciut i nie które po prostu nie łapią i po jakimś czasie odspajają się

  5. A po takim samodzielnym klejeniu to on potem będzie normalnie funkcjonował? Obawiam się, że sama chyba nie zrobiłabym dobrze takiej roboty i będę musiała lampę wysłać do AutoGamma. Nigdy wcześniej nie likwidowałam w aucie takich usterek, dlatego mam pewne obawy co do swoich umiejętności.

  6. Siemaneczko super filmik oglądam pierwszy raz twój kanał, i będę oglądać dalej a może jakiś filmik o polerowaniu lamp dla lajka bezpośrednio na aucie ja mam mazdę 6 2005 wiem podpisałem cyrograf z rdzą i co jakiś czas walczę ale mam teraz kłopot z lampami jak samemu można łatwo i szybko zregenerować lampy?

  7. Klej drogi, podkład drogi i jeszcze roboczogodziny. To nie jest budżetowe. Ja bym to zgrzewał. Wystarczy podgrzać opalarką krawędzie aż zaczną się błyszczeć i ścisnąć i przytrzymać do wystygnięcia. I już trzyma teraz jakieś plastikowe odpady można dogrzać dla wzmocnienia i po robocie. Ps. Nawet lutownicą się da. Zgrzewałem tak pas przedni i zderzak😉 a i jeszcze połamany mechanizm zamka do drzwi w pralce też zgrzewałem na kuchence gazowej. Tańsze szybsze i wytrzymalsze. A z produkcji elementów tapicerskich do samochodów uchylę rąbka tajemnicy że używa się podkładu przyczepnościowego o nazwie propan-butan techniczny (dostępne na każdym Orlenie.)

  8. A pytanie z innej beczki. Czy tym peimerem można popsikac żeby uzyskać przyczepna powierzchnię do malowania plastików w samochodzie? I czy jest jakaś farba która wytrzyma różne warunki atmosferyczne (upał latem i mrozy zimie) i nie odpadnie?

    No i czy nie lepiej przymocować taka lampę zwyczajnie na blaszki? Tak mi kiedyś mechanik zrobił i wyglądało spoko i trzymało się rewelacyjnie.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!