Serwis Samochodów Audi w Warszawie - Nasz warsztat jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium.
Miałam problem z przednią szybą, nie chciała się otwierać. Mobilny mechanik naprawił usterkę szybko i za rozsądną cenę. Polecam!
Kamil Pppo
2023-02-16
Polecam, świetny fachowiec. Zna się na tej pracy
JOHNDEERE team
2023-02-16
świetny mechanik, zawsze korzystam tylko tutaj, bez wad
Gabriela Żywica
2023-02-16
Najlepszy mechanik, jakiego do tej pory spotkałam, a ceny są zadowalające. Gorąco polecam.
Wiktor Lisicki
2023-02-15
Usługa wykonana bardzo dobrze i szybko. Cena tez bardzo dobra.Polecam
Eryk Witkowski
2023-02-15
Jestem bardzo zadowolony z wykonanej usługi naprawy. Miła obsługa. Napewno tam wrócę..
Wiktoria Liczba
2023-02-15
Wyskoczył mi błąd w samochodzie zadzwoniłem przyjechał pan naprawił usterkę w pare minut polecam wszystkim
wiktor wicek
2023-02-15
Przyjechałem wymienić akumulator pracownik mi wszystko fajnie doradził polecam ten warsztat
Paweł Lewandowski
2023-02-15
Polecam ten warsztat szybko i sprawnie wymienili mi elektrykę w samochodzie
Emil Kornalewski
2023-02-14
Skorzystałem z usług Mobilnego Mechanika i jestem bardzo zadowolony. Znają się na swojej pracy i potrafili szybko i skutecznie rozwiązać mój problem. Polecam tę firmę każdemu, kto potrzebuje fachowej pomocy przy naprawie samochodu.
Załaduj więcej
Related
Więcej: https://www.youtube.com/hashtag/naprawy_nie_do_naprawy
Oglądaj „Naprawy nie do naprawy ” w niedzielę o 9:55 w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/naprawy-nie-do-naprawy-odcinki,37341/odcinek-4,S01E04,235643
Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/c/TVNTurbo?sub_confirmation=1
Normalną sprawą jest, że samochody się psują. Niektóre awarie można usunąć bez większego problemu, czasem jednak usterka staje się poważnym wyzwaniem. Zamiast cieszyć właściciela, auto staje się utrapieniem. Właśnie na takie przypadki czeka Adam Klimek w nowej produkcji pod tytułem „Naprawy nie do naprawy”!
#tvnturbo #motoryzacja #naprawyniedonaprawy
Pobrane z Youtube Naprawa samochodów Audi, Mobilny Mechanik Warszawa – jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium w Warszawie.
Skuteczny serwis Audi w Warszawie & Serwis samochodowy, warsztat, naprawa samochodów z dojazdem. Warsztat samochodowy Auto Mechanik – Mobilny Warsztat w Warszawie zachęca wszystkich posiadaczy samochodów marki Audi do korzystania z usług warsztatu.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
Miałam problem z przednią szybą, nie chciała się otwierać. Mobilny mechanik naprawił usterkę szybko i za rozsądną cenę. Polecam!
Kamil Pppo
2023-02-16
Polecam, świetny fachowiec. Zna się na tej pracy
JOHNDEERE team
2023-02-16
świetny mechanik, zawsze korzystam tylko tutaj, bez wad
Gabriela Żywica
2023-02-16
Najlepszy mechanik, jakiego do tej pory spotkałam, a ceny są zadowalające. Gorąco polecam.
Wiktor Lisicki
2023-02-15
Usługa wykonana bardzo dobrze i szybko. Cena tez bardzo dobra.Polecam
Eryk Witkowski
2023-02-15
Jestem bardzo zadowolony z wykonanej usługi naprawy. Miła obsługa. Napewno tam wrócę..
Wiktoria Liczba
2023-02-15
Wyskoczył mi błąd w samochodzie zadzwoniłem przyjechał pan naprawił usterkę w pare minut polecam wszystkim
wiktor wicek
2023-02-15
Przyjechałem wymienić akumulator pracownik mi wszystko fajnie doradził polecam ten warsztat
Paweł Lewandowski
2023-02-15
Polecam ten warsztat szybko i sprawnie wymienili mi elektrykę w samochodzie
Emil Kornalewski
2023-02-14
Skorzystałem z usług Mobilnego Mechanika i jestem bardzo zadowolony. Znają się na swojej pracy i potrafili szybko i skutecznie rozwiązać mój problem. Polecam tę firmę każdemu, kto potrzebuje fachowej pomocy przy naprawie samochodu.
Załaduj więcej
Related
Related
45 thoughts on “Jej Audi traciło moc podczas wyprzedzania! #Naprawy_nie_do_naprawy”
Ja sobie rok temu kupilem peugota 406 w kombiku i w gazie po jakims czasie nie chcial juz zapalic myslalem ze midul i reg cisnienia paliwa owszem wymienilem to sam mechanik podpual laptopa nie umial sie podpiac pod sterownik wyszlo na to ze kupilem nowa pompke paliwa od strzalki zagadal fabryczna juz postanowila odpoczac takich mamy dzis mechanimow ze za zrobienie nic spiewaja chore sumy
Jeśli geometria zapieczona jezdzeniem jak emeryt to polecam 3-4 bieg ekspres i przegonic go na 4000-4500 obrotow przez 20-30 km, co ma sie wypalic to sie wypali i bedzie spokoj jeśli to tylko kwestia nagaru w geometri 😉
Magiczna granica blisko 120km/h osprzet turbo suszary. Znam ten bol. Ale to turbo disel w miejskiej jezdzie na wolnych obrotach, raz na tydzien na obwodowke i przepalowac i lata jak ta lala. Pozdrawiam serdecznie👍 Majstra
Nie kupuję produktów niemieckich, nie podoba mi się obecna polityka niemiecka wobec Polski i Polaków oraz to co z nami robili podczas II wojny światowej. Kupuję japońskie auta i bardzo sobie chwalę.
Dla mnie to wygląda jak nauka jazdy.. tłumacząc kobiecie jak ma jechać.. a przecież to on ma go naprawiać zweryfikować co jest z autem nie halo z jej informacji..😃😁
Proste, tyle ludzie to samo mówi. Jest nieszczelność w układzie dolotu/podciśnienia przez co pojawiają się przeładowania podciśnienia z vacum pompy które odcinają turbinę z obawy przed jej uszkodzeniem
HAHAHAHA OGRONICZCNIK PREDKOSCI moze jest wsadzony ..kumpel w BMW z3 320i miał taki wsadzony aby więcej niż 120 nie jechał hahahaah 🙂 moze ktoś do tego audi tez taki dał…
Tak samo miałem w a4 b7 2.0 TDI. Zero błędów w komputerze, żaden tryb awaryjny się nie pokazywał. Maksymalna prędkość, jaką mogłem osiągnąć to 115, a przyspieszenie od 60 do 70 trwało ponad 7 sekund, gdzie normalnie jest to niecałe 9 sekund od zera do setki. Okazało się, że jeden z węży od turbiny po prostu pękł i trzeba było wymienić.
W Ciroenie Berlingo 1.6hdi nie swiecil sie check engine przyspieszal do 130 przy 3tys obrotow i poprostu odcinka szybkie wylaczenie silnika i wlaczenie i moc na nowo wracala winny byl zawor egr.
Albo filtr paliwa albo zapchany EGR.
Zmienić mechanika a nie do telewizji !!!! Qrwa co się dzieje na tym świecie!!!
No i co bez sensu zagadka nierozwiązana
Ja sobie rok temu kupilem peugota 406 w kombiku i w gazie po jakims czasie nie chcial juz zapalic myslalem ze midul i reg cisnienia paliwa owszem wymienilem to sam mechanik podpual laptopa nie umial sie podpiac pod sterownik wyszlo na to ze kupilem nowa pompke paliwa od strzalki zagadal fabryczna juz postanowila odpoczac takich mamy dzis mechanimow ze za zrobienie nic spiewaja chore sumy
Jeśli geometria zapieczona jezdzeniem jak emeryt to polecam 3-4 bieg ekspres i przegonic go na 4000-4500 obrotow przez 20-30 km, co ma sie wypalic to sie wypali i bedzie spokoj jeśli to tylko kwestia nagaru w geometri 😉
znam przypadek że po prostu przy osiągnieciu danej prędkości, odcinał doładowanie, tak by utrzymać tą prędkość, od taki ogranicznik prędkości
Magiczna granica blisko 120km/h osprzet turbo suszary. Znam ten bol. Ale to turbo disel w miejskiej jezdzie na wolnych obrotach, raz na tydzien na obwodowke i przepalowac i lata jak ta lala. Pozdrawiam serdecznie👍 Majstra
Nie kupuję produktów niemieckich, nie podoba mi się obecna polityka niemiecka wobec Polski i Polaków oraz to co z nami robili podczas II wojny światowej. Kupuję japońskie auta i bardzo sobie chwalę.
przepływka albo turbina do czyszczenia
Uważajcie na mechaników szczególnie jak się nie znacie na mechanice pojazdu bo tak oszukują żeby tylko zarobić jak najwięcej.
Jak ktoś kupuje auto po przejściach to nie ma co się dziwić mechanik nie ma czasu na takie gówna na chleb by nie zarobił .
Chętnie oddałbym swoją vectre c,ciekaweczy rozwiązano by zagadkę problemu z hamulcami.
U mnie, objawy dokładnie takie same
Wina leżała w przepływomierzu
1.9 tdi
Przyczyną utraty mocy jest wątpliwa jakość mieszanki oleju napędowego, po prostu badziewie na stacjach paliw bo ceny z kosmosu
Może poprostu ma kaganiec jak w ciężarówce dobija do jakieś prędkości i dziękuję
Czujnik połozenia wału przy górnym kole rozrządu
generalnie jak jest problem z powietrzem to generalnie tak sie robi (tryb awaryjny) i nie ma kontrolek
I w czym problem? Wszystko jest dobrze Audi to gruz który nie powinien przekraczać 110
Ja bym sprawdził najpierw która cewka padła i czy turbina nie skończyła żywotu . A nie gadał o ogromnych kosztach na starcie
U mnie w passacie podobnie było i trzeba było sprzęgło bo się ślizgało
Dla mnie to wygląda jak nauka jazdy.. tłumacząc kobiecie jak ma jechać.. a przecież to on ma go naprawiać zweryfikować co jest z autem nie halo z jej informacji..😃😁
Taki efekt daje też brudny czujnik maf, lub inny jego błąd.
Proste, tyle ludzie to samo mówi. Jest nieszczelność w układzie dolotu/podciśnienia przez co pojawiają się przeładowania podciśnienia z vacum pompy które odcinają turbinę z obawy przed jej uszkodzeniem
Witam , mam audi a3 8l 1.6 problem choinka sie pali na desce rozdzielczej pomocy !
I co przepraszam w tym trudnego? Dla "mechanika" to podstawówka. Dla pieniędzy to nawet wymiana żarówki jest nielada wyzwaniem.
HAHAHAHA OGRONICZCNIK PREDKOSCI moze jest wsadzony ..kumpel w BMW z3 320i miał taki wsadzony aby więcej niż 120 nie jechał hahahaah 🙂 moze ktoś do tego audi tez taki dał…
dlatego nie opłaca się kupować zwydziwianych aut. Ja kupiłem prostą konstrukcję, a i tak na autobahn 200 wyciągam
Nie zawiodłem się na komentarzach😀
"To będzie na pewno (tutaj podana awaria) BO JA MIAŁEM TAK SAMO" 😀😀😀😀
a ja w 1.8t przy podobnym objawie miałem przepływkę do wymiany
Ja mam smiech jak widzę gowniarzy na cpn w audi a6 na łysych oponach tankujacych gaz za 30 zł.
Super odcinek 👍
Dajcie namiary na ten warsztat
KOLEGO NATRYSKI SMARUJA CYLINDRY OD DOLU A OLEJ ROSPRYSKANY DODATKOWO CHLODZI TLOK WIEC GLOWNA PRACA NATRYSKOW JEST SMAROWANIE
Nic nie świeci się, bo może mirek handlarz z Sosnowca wymontował z licznika wszystkie drażniące oko żarówki 🙂
miałem tak w 1.6 hdi, z tym że ostatecznie faktycznie okazało się że turbina padła
Dla tej dziewczyny max 100km/h bedzie bezpieczniejsze
Tak samo miałem w a4 b7 2.0 TDI. Zero błędów w komputerze, żaden tryb awaryjny się nie pokazywał. Maksymalna prędkość, jaką mogłem osiągnąć to 115, a przyspieszenie od 60 do 70 trwało ponad 7 sekund, gdzie normalnie jest to niecałe 9 sekund od zera do setki. Okazało się, że jeden z węży od turbiny po prostu pękł i trzeba było wymienić.
Ale ściemniacz xD przecież każdy kto miał jakiegokolwiek TDI-ka to wie co to jest i jak to zrobić bezkosztowo xD
Moim zdaniem przyczyną są lampy tylne z polifta wsadzone do przedlifta.
W Ciroenie Berlingo 1.6hdi nie swiecil sie check engine przyspieszal do 130 przy 3tys obrotow i poprostu odcinka szybkie wylaczenie silnika i wlaczenie i moc na nowo wracala winny byl zawor egr.
Audi badziewie jakich mało
tak samo miałem w bmw e46 i nie wiem co to było 😁
mialem praktycznie identyczny objaw w a3 8l 1.9 tdi i u mnie byl problem z zaworkiem n75
turbo do wymiany
miałem tak samo w skodzie, ale tam akurat był zapchany katalizator