Loading…

Mechanik Audi Warszawa

Serwis Samochodów Audi w Warszawie - Nasz warsztat jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium.
Kontakt

Naprawa dziurawej chłodnicy samochodowej! #101_Napraw

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



Oglądaj „101 Napraw” w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/101-napraw-odcinki …

Pobrane z Youtube Naprawa samochodów Audi, Mobilny Mechanik Warszawa – jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium w Warszawie.

Skuteczny serwis Audi w Warszawie & Serwis samochodowy, warsztat, naprawa samochodów z dojazdem. Warsztat samochodowy Auto Mechanik – Mobilny Warsztat w Warszawie zachęca wszystkich posiadaczy samochodów marki Audi do korzystania z usług warsztatu.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

37 thoughts on “Naprawa dziurawej chłodnicy samochodowej! #101_Napraw

  1. Świetny odcinek.
    Mam tylko drobną uwagę. Topnik służy między innymi do usunięcia tlenków z powierzchni lutowanych ale również poprawia napięcie powierzchniowe oraz zwilża powierzchnię. Nie tylko ułatwia lutowanie ale i w ogóle je umożliwia niekiedy. No i oczywiście znacznie lepszym rozwiązaniem było by polutowanie tego lutownicą. Nie bez znaczenia jest również samo spoiwo lutownicze. Główne dwa typy lutowia to spoiwa ołowiowe oraz bezołowiowe. To pierwsze cechuję się niższą temperaturą topnienie(około 183°C jak dobrze pamiętam) ale za to jest znacznie trwalsze niż spoiwo bezołowiowe które nie dość że ma wyższą temperaturę topnienia to jest znacznie bardziej kruche, co za tym idzie, naprawa będzie mniej trwała. Pozdrawiam serdecznie:)

  2. Poćwiczyć lutowanie na innej uszkodzonej chłodnicy. Haha ciekawe skąd . Aha wyjęcie chłodnicy często wymaga demontaż zderzaka. Więc możecie sobie wsadzić wasze oszczędności bo maloo kto to zrobi a jak już to zajmie mu 2 dni na poskładanie i nie wiadomo czy Dobrze

  3. Podoba mi się, ja zawsze używałem kleju do metalu, który niestety czasem puszczał bo chłodnica pracuje przy zmianach temperatur i klej puszczał.
    A to widać jest porządna naprawa. Pozdrawiam – bardzo dobra robota ! 🙂

Dodaj komentarz

Zadzwoń!