Serwis Samochodów Audi w Warszawie - Nasz warsztat jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium.
Miałam problem z przednią szybą, nie chciała się otwierać. Mobilny mechanik naprawił usterkę szybko i za rozsądną cenę. Polecam!
Kamil Pppo
2023-02-16
Polecam, świetny fachowiec. Zna się na tej pracy
JOHNDEERE team
2023-02-16
świetny mechanik, zawsze korzystam tylko tutaj, bez wad
Gabriela Żywica
2023-02-16
Najlepszy mechanik, jakiego do tej pory spotkałam, a ceny są zadowalające. Gorąco polecam.
Wiktor Lisicki
2023-02-15
Usługa wykonana bardzo dobrze i szybko. Cena tez bardzo dobra.Polecam
Eryk Witkowski
2023-02-15
Jestem bardzo zadowolony z wykonanej usługi naprawy. Miła obsługa. Napewno tam wrócę..
Wiktoria Liczba
2023-02-15
Wyskoczył mi błąd w samochodzie zadzwoniłem przyjechał pan naprawił usterkę w pare minut polecam wszystkim
wiktor wicek
2023-02-15
Przyjechałem wymienić akumulator pracownik mi wszystko fajnie doradził polecam ten warsztat
Paweł Lewandowski
2023-02-15
Polecam ten warsztat szybko i sprawnie wymienili mi elektrykę w samochodzie
Emil Kornalewski
2023-02-14
Skorzystałem z usług Mobilnego Mechanika i jestem bardzo zadowolony. Znają się na swojej pracy i potrafili szybko i skutecznie rozwiązać mój problem. Polecam tę firmę każdemu, kto potrzebuje fachowej pomocy przy naprawie samochodu.
Załaduj więcej
Related
W ocinku pochylimy się nad tematem zabezpieczeń antykorozyjnych w nowych samochodach. Po dłuższej przerwie odwiedzamy Sławka i jego warsztat, gdzie na usunięcie rdzy oczekuje samochód z polskiego salonu, z przebiegiem – UWAGA – 100 km! Słownie – stu kilometrów!
Adam ze Sławkiem pokażą co stało sie z autem… praktycznie w drodze z salonu do warsztatu! I to w pięknym słońcu! A przecie auto mogło już wjechać na posoloną drogę czy spenetrować bagno, bo z uwagi na charakterystykę terenową zostałoby „użyte zgodnie z przeznaczeniem”. Nawet nie chcemy się domyślać w jakim stanie byłoby podwozie auta po takiej przejażdżce!
Będzie też o jakości blach i lakierów, samej procedurze i kosztach zabezpieczenia auta przed rdzą, materiałach których się do tego używa, a także o pewnej konkrenej czynności, która okazuje się kluczowym elementem gwarancji prodecenckiej na „blachę” nowych aut.
Wbrew pozorom, nie pokażemy samochódów z Azji, o których się mówi że gniją już fabryce. ALe wspomnimy o nich, bo Sławek zebrał już trochę doświadczeń warsztatowych własnie w kontekście walki z korozją.
W materiale także notka z histrii dot. oczywiście konserwacji samochodów, która jak się okazuje, zatoczyła koło.
Pobrane z Youtube Naprawa samochodów Audi, Mobilny Mechanik Warszawa – jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium w Warszawie.
Skuteczny serwis Audi w Warszawie & Serwis samochodowy, warsztat, naprawa samochodów z dojazdem. Warsztat samochodowy Auto Mechanik – Mobilny Warsztat w Warszawie zachęca wszystkich posiadaczy samochodów marki Audi do korzystania z usług warsztatu.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
Miałam problem z przednią szybą, nie chciała się otwierać. Mobilny mechanik naprawił usterkę szybko i za rozsądną cenę. Polecam!
Kamil Pppo
2023-02-16
Polecam, świetny fachowiec. Zna się na tej pracy
JOHNDEERE team
2023-02-16
świetny mechanik, zawsze korzystam tylko tutaj, bez wad
Gabriela Żywica
2023-02-16
Najlepszy mechanik, jakiego do tej pory spotkałam, a ceny są zadowalające. Gorąco polecam.
Wiktor Lisicki
2023-02-15
Usługa wykonana bardzo dobrze i szybko. Cena tez bardzo dobra.Polecam
Eryk Witkowski
2023-02-15
Jestem bardzo zadowolony z wykonanej usługi naprawy. Miła obsługa. Napewno tam wrócę..
Wiktoria Liczba
2023-02-15
Wyskoczył mi błąd w samochodzie zadzwoniłem przyjechał pan naprawił usterkę w pare minut polecam wszystkim
wiktor wicek
2023-02-15
Przyjechałem wymienić akumulator pracownik mi wszystko fajnie doradził polecam ten warsztat
Paweł Lewandowski
2023-02-15
Polecam ten warsztat szybko i sprawnie wymienili mi elektrykę w samochodzie
Emil Kornalewski
2023-02-14
Skorzystałem z usług Mobilnego Mechanika i jestem bardzo zadowolony. Znają się na swojej pracy i potrafili szybko i skutecznie rozwiązać mój problem. Polecam tę firmę każdemu, kto potrzebuje fachowej pomocy przy naprawie samochodu.
Załaduj więcej
Related
Related
39 thoughts on “NOWY SAMOCHÓD, a już jest RDZA! Wystarczyło 100Km…”
Ekologia niszczy samochody, tak silnikowo jak i blacharsko i lakierniczo.
Gdy przeczytałem tytuł odcinka to od razu pomyślałem że będzie mowa o jakiejś Maździe. Nowe Mazdy na słupkach A i B od wewnątrz auta potrafią mieć 20 mikronów. No i oczywiście nie jest żadną tajemnicą że japońskie samochody mają nieocynkowaną blachę.
16:50 koło tej minuty słyszalny macie bardzo nieprzyjemny pisk w wideo :/ (to chyba ten dźwięk co to się odpala jak przechodzi się obok auta i ma odstraszać zapewne małą zwierzynę, koty, myszy itp.)
A zobaczcie co się dzieje na samochodach z USA, to jest dopiero masakra. W USA nikt nie konserwuje podwozia, później taki samochód trafia na statek gdzie inhaluje się morską solanką przez dwa miesiące, tego nie da się zmyć, wypłukać… kolejny krok to trafienie do warsztatu gdzie pięknie tą sól zakryją woskiem albo tą czarną mazią. Oczywiście tutaj mowa o takich prywatnie ściąganych autach bo samochody ściągane przez dealerów są pokrywane takim woskiem transportowym. Wiadomo że ramy nikt nie konserwuje bo rama to kawał stali i jej utlenienie trwa dekady więc trochę pokryją to woskiem ale to bez sensu. Widział ktoś z Global Motors nowego powiedzmy Mustanga który jest oficjalnie jako nowy ściągany przez dealera do PL? Pod spodem wygląda jak by go ktoś wrzucił do miodu, wosk aż kapie.
Ten nalot na spawach to raczej nie jest korozja. Tylko podczas spawania metoda mag na spawie robi się miejscami taka szklista powłoka, zdaje się że to przez dodatek krzemu w drucie spawalniczym i farba słabej jakości może tego nie pokryć, poprostu scieknie z tego czy odbije się od tej powłoki
Dodam tylko że np. bardzo dobrze zabezpieczony był przynajmniej do lat 2000 M-B Unimog. Teraz nie wiem jak to się ma jeżdżę smart-em fortwo II więc problem ten mnie "skromnie" interesuje 😁 To co widać na podnośniku nadaje się aby zrobić tzw. paczkę na złomowisku i do huty. Pozdrawiam Łukasz
Pytanie czym potraktować rdzę w starym aucie z myślą o przyszłej naprawie jeśli aktualnie nie ma się budżetu? 🤔 Chodzi o to żeby korozja postępowała tak szybko
Gdyby nie chodziło o kasę tylko robiło się dobre auta z dobrych materiałów to żaden by tak nie rdzewiał i części by się tak nie psuły ale niestety tak nie jest. Świat wyglądał by inaczej
Ja sie zgadzam, ale osobiscie uwazam że powinniscie do tej konserwacji ściagnąć jednak zawieszenie, amortyzatory, zderzaki, lampy…… Inaczej spryskaliscie to wszystko, albo niedokładnie zabezpieczyliscie miedzy tymi tulejami drążkami wachaczami……. Gdy robiłem konserwacje mojej Celicy 1991r kilka lat temu to od dołu ściagnąłem wszystko łacznie z tłumikiem i przewodami hamulcowymi, i tak jest podszedłem do tematu profesjonalnie zajeło mi to ok 2 miesiecy po 1-2h dziennie po pracy i do dziś nic a nic nie wychodzi.
zajmuje się na codzień zabezpieczeniami antykorozyjnymi. to co pokazaliście na ramię to nic szokującego, norma. robie dla Toyoty nowe auta, gdy przychodzi nowy land cruiser albo hilux to wygląda tak samo, każdy spaw na ramię koroduje i to są auta prosto z fabryki.
Ekologia niszczy samochody, tak silnikowo jak i blacharsko i lakierniczo.
takie teraz robią samochody z gównolitu żeby za góra dwa lata kupić następny… ilość a nie jakość teraz się liczy, przykre
Przecież to auto pewnie przypłynęło normalnie niezabezpieczone przez ocean XD to jest zupełnie normalne że taki nalot będzie
Gdy przeczytałem tytuł odcinka to od razu pomyślałem że będzie mowa o jakiejś Maździe. Nowe Mazdy na słupkach A i B od wewnątrz auta potrafią mieć 20 mikronów. No i oczywiście nie jest żadną tajemnicą że japońskie samochody mają nieocynkowaną blachę.
Ta rama forda wygląda jak metalowe krzesła z Casto ramy, aby koloru nabrało i bez podkładu oczywiście
16:50 koło tej minuty słyszalny macie bardzo nieprzyjemny pisk w wideo :/ (to chyba ten dźwięk co to się odpala jak przechodzi się obok auta i ma odstraszać zapewne małą zwierzynę, koty, myszy itp.)
co z nowymi filmami ?
Jedno pytanie czym konserwowac spod samochodu? Jaki srodek uzyc? Jest mnostwo srodkow ale ktory jest NAJLEPSZY?
Co dalej w sprawie Mercedesa S?? ??W ogole przestaliscie od 2mc wrzucać filmy, macie długi urlop?
Mów wolniej.
Ta korozja wychodzi ze spawów więc zalanie tego nic nie da bo i tak pod spodem rdzewieje.
To nie rdza tylko nalot na spawach. Normalne jak auto długo stoi. Na tarczach nawet Merca łapie s klasę.
Co z Mercedesem …?
Zróbcie odcinek jakie postępy….
https://www.youtube.com/watch?v=ipdgjCbMgno
A zobaczcie co się dzieje na samochodach z USA, to jest dopiero masakra. W USA nikt nie konserwuje podwozia, później taki samochód trafia na statek gdzie inhaluje się morską solanką przez dwa miesiące, tego nie da się zmyć, wypłukać… kolejny krok to trafienie do warsztatu gdzie pięknie tą sól zakryją woskiem albo tą czarną mazią. Oczywiście tutaj mowa o takich prywatnie ściąganych autach bo samochody ściągane przez dealerów są pokrywane takim woskiem transportowym. Wiadomo że ramy nikt nie konserwuje bo rama to kawał stali i jej utlenienie trwa dekady więc trochę pokryją to woskiem ale to bez sensu. Widział ktoś z Global Motors nowego powiedzmy Mustanga który jest oficjalnie jako nowy ściągany przez dealera do PL? Pod spodem wygląda jak by go ktoś wrzucił do miodu, wosk aż kapie.
No i co w tym dziwnego robicie propagande i tyle
gówno teraz robią nie auta
Stal drożeje inne materiały drożeją wiec na czymś trzeba ciąć koszta 🙈
Wszystkie samochody po 2010 roku nadają się na szrot
Generalnie jakość motoryzacji leci na ryj , jakość blach , jakość części to jest jakiś dramat …
Ten nalot na spawach to raczej nie jest korozja. Tylko podczas spawania metoda mag na spawie robi się miejscami taka szklista powłoka, zdaje się że to przez dodatek krzemu w drucie spawalniczym i farba słabej jakości może tego nie pokryć, poprostu scieknie z tego czy odbije się od tej powłoki
Brak auta najlepiej zabezpiecza przed korozją- według komisarzy (masonów) z obozu koncentracyjnego jakim jest UE .
ruda tańczyła by jak szalona
Jak nazywa się ten spryskiwacz bezprzewodowy? Nie mam prądu w garażu, a chętnie bym wykonał konserwację.
Która marka według Was najlepiej zabezpiecza fabrycznie samochody?
A kiedy reedycja filmu z tłumaczeniem tego, co "antykorozycjonista" mówił w nieznanym mi obcym języku?
Koleżko gdzie polecacie zrobić konserwacje podwozia w focusie mk3 fl 2015 na Podkarpaciu ?
Dodam tylko że np. bardzo dobrze zabezpieczony był przynajmniej do lat 2000 M-B Unimog. Teraz nie wiem jak to się ma jeżdżę smart-em fortwo II więc problem ten mnie "skromnie" interesuje 😁 To co widać na podnośniku nadaje się aby zrobić tzw. paczkę na złomowisku i do huty. Pozdrawiam Łukasz
Super odcinek 👍 krótki, konkretny i merytoryczny w ..uj o nowych autach blacharsko 🤜👏 pozdrawiam
Mówisz na lata będzie, a gdzieś oglądałem kogoś kto to robi i mówili że na półtora roku taki wosk styka
Proponuję Sławka co 3 miesiące. Moim zdaniem częściej nie ma sensu.
Pytanie czym potraktować rdzę w starym aucie z myślą o przyszłej naprawie jeśli aktualnie nie ma się budżetu? 🤔 Chodzi o to żeby korozja postępowała tak szybko
Gdyby nie chodziło o kasę tylko robiło się dobre auta z dobrych materiałów to żaden by tak nie rdzewiał i części by się tak nie psuły ale niestety tak nie jest. Świat wyglądał by inaczej
Prosimy wizyty u Sławka częściej 🙂
Ciekawe jakiej firmy wosku uzywaja ? 🤔
Ja sie zgadzam, ale osobiscie uwazam że powinniscie do tej konserwacji ściagnąć jednak zawieszenie, amortyzatory, zderzaki, lampy…… Inaczej spryskaliscie to wszystko, albo niedokładnie zabezpieczyliscie miedzy tymi tulejami drążkami wachaczami……. Gdy robiłem konserwacje mojej Celicy 1991r kilka lat temu to od dołu ściagnąłem wszystko łacznie z tłumikiem i przewodami hamulcowymi, i tak jest podszedłem do tematu profesjonalnie zajeło mi to ok 2 miesiecy po 1-2h dziennie po pracy i do dziś nic a nic nie wychodzi.
Czy pojazdy z pandemii są gorzej zabezpieczone niż wcześniejsze czy to nie wpłynęło i już wcześniej było źle
Profil zamknięty, profil otwarty, profil zaufany 😀
zajmuje się na codzień zabezpieczeniami antykorozyjnymi. to co pokazaliście na ramię to nic szokującego, norma. robie dla Toyoty nowe auta, gdy przychodzi nowy land cruiser albo hilux to wygląda tak samo, każdy spaw na ramię koroduje i to są auta prosto z fabryki.