Loading…

Mechanik Audi Warszawa

Serwis Samochodów Audi w Warszawie - Nasz warsztat jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium.
Kontakt

NOWY SAMOCHÓD, a już jest RDZA! Wystarczyło 100Km…

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



W ocinku pochylimy się nad tematem zabezpieczeń antykorozyjnych w nowych samochodach. Po dłuższej przerwie odwiedzamy Sławka i jego warsztat, gdzie na usunięcie rdzy oczekuje samochód z polskiego salonu, z przebiegiem – UWAGA – 100 km! Słownie – stu kilometrów!

Adam ze Sławkiem pokażą co stało sie z autem… praktycznie w drodze z salonu do warsztatu! I to w pięknym słońcu! A przecie auto mogło już wjechać na posoloną drogę czy spenetrować bagno, bo z uwagi na charakterystykę terenową zostałoby „użyte zgodnie z przeznaczeniem”. Nawet nie chcemy się domyślać w jakim stanie byłoby podwozie auta po takiej przejażdżce!

Zastanowimy się za to, co stałoby się z autem gdyby w porę – jak to brzmi przy tym przebiegu! – nie zainterweniował specjalista od „rudej”. Dowiemy się też jak walczy się z tym nieproszonym gościem, jak i w których miejscach najwygodniej się on rozsiada i czy ze starszego auta, którego chrupie rdza, da się zrobić „lalkę”.

Będzie też o jakości blach i lakierów, samej procedurze i kosztach zabezpieczenia auta przed rdzą, materiałach których się do tego używa, a także o pewnej konkrenej czynności, która okazuje się kluczowym elementem gwarancji prodecenckiej na „blachę” nowych aut.

Wbrew pozorom, nie pokażemy samochódów z Azji, o których się mówi że gniją już fabryce. ALe wspomnimy o nich, bo Sławek zebrał już trochę doświadczeń warsztatowych własnie w kontekście walki z korozją.

W materiale także notka z histrii dot. oczywiście konserwacji samochodów, która jak się okazuje, zatoczyła koło.

Dobrego seansu!

#ford #ranger #rdza #ruda #rust #gnije #konserwacja #zabezpieczenie #antykorozyjne #perforacja #ocynk #aacolor #globalmotors

————
👊 Subskrybuj Global Motors ➛ https://goo.gl/8V9AU3​
📷 Instagram Adama ➛ https://www.instagram.com/adam_global…​
📷 Instagram Marcina ➛ https://www.instagram.com/marcin_glob…​
📮 Facebook ➛https://www.facebook.com/globalmoptors​
🖥 Strona WWW ➛ https://globalmotors.pl/​
🌐 Profil OTOMOTO ➛ https://globalmotors.otomoto.pl/​
📞 Zadzwoń do nas: 792 201 202 / 731 301 300
📧 Napisz do nas: kontakt@globalmotors.pl
————

Pobrane z Youtube Naprawa samochodów Audi, Mobilny Mechanik Warszawa – jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium w Warszawie.

Skuteczny serwis Audi w Warszawie & Serwis samochodowy, warsztat, naprawa samochodów z dojazdem. Warsztat samochodowy Auto Mechanik – Mobilny Warsztat w Warszawie zachęca wszystkich posiadaczy samochodów marki Audi do korzystania z usług warsztatu.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

39 thoughts on “NOWY SAMOCHÓD, a już jest RDZA! Wystarczyło 100Km…

  1. Gdy przeczytałem tytuł odcinka to od razu pomyślałem że będzie mowa o jakiejś Maździe. Nowe Mazdy na słupkach A i B od wewnątrz auta potrafią mieć 20 mikronów. No i oczywiście nie jest żadną tajemnicą że japońskie samochody mają nieocynkowaną blachę.

  2. 16:50 koło tej minuty słyszalny macie bardzo nieprzyjemny pisk w wideo :/ (to chyba ten dźwięk co to się odpala jak przechodzi się obok auta i ma odstraszać zapewne małą zwierzynę, koty, myszy itp.)

  3. A zobaczcie co się dzieje na samochodach z USA, to jest dopiero masakra. W USA nikt nie konserwuje podwozia, później taki samochód trafia na statek gdzie inhaluje się morską solanką przez dwa miesiące, tego nie da się zmyć, wypłukać… kolejny krok to trafienie do warsztatu gdzie pięknie tą sól zakryją woskiem albo tą czarną mazią. Oczywiście tutaj mowa o takich prywatnie ściąganych autach bo samochody ściągane przez dealerów są pokrywane takim woskiem transportowym. Wiadomo że ramy nikt nie konserwuje bo rama to kawał stali i jej utlenienie trwa dekady więc trochę pokryją to woskiem ale to bez sensu. Widział ktoś z Global Motors nowego powiedzmy Mustanga który jest oficjalnie jako nowy ściągany przez dealera do PL? Pod spodem wygląda jak by go ktoś wrzucił do miodu, wosk aż kapie.

  4. Ten nalot na spawach to raczej nie jest korozja. Tylko podczas spawania metoda mag na spawie robi się miejscami taka szklista powłoka, zdaje się że to przez dodatek krzemu w drucie spawalniczym i farba słabej jakości może tego nie pokryć, poprostu scieknie z tego czy odbije się od tej powłoki

  5. Dodam tylko że np. bardzo dobrze zabezpieczony był przynajmniej do lat 2000 M-B Unimog. Teraz nie wiem jak to się ma jeżdżę smart-em fortwo II więc problem ten mnie "skromnie" interesuje 😁 To co widać na podnośniku nadaje się aby zrobić tzw. paczkę na złomowisku i do huty. Pozdrawiam Łukasz

  6. Pytanie czym potraktować rdzę w starym aucie z myślą o przyszłej naprawie jeśli aktualnie nie ma się budżetu? 🤔 Chodzi o to żeby korozja postępowała tak szybko

  7. Gdyby nie chodziło o kasę tylko robiło się dobre auta z dobrych materiałów to żaden by tak nie rdzewiał i części by się tak nie psuły ale niestety tak nie jest. Świat wyglądał by inaczej

  8. Ja sie zgadzam, ale osobiscie uwazam że powinniscie do tej konserwacji ściagnąć jednak zawieszenie, amortyzatory, zderzaki, lampy…… Inaczej spryskaliscie to wszystko, albo niedokładnie zabezpieczyliscie miedzy tymi tulejami drążkami wachaczami……. Gdy robiłem konserwacje mojej Celicy 1991r kilka lat temu to od dołu ściagnąłem wszystko łacznie z tłumikiem i przewodami hamulcowymi, i tak jest podszedłem do tematu profesjonalnie zajeło mi to ok 2 miesiecy po 1-2h dziennie po pracy i do dziś nic a nic nie wychodzi.

  9. zajmuje się na codzień zabezpieczeniami antykorozyjnymi. to co pokazaliście na ramię to nic szokującego, norma. robie dla Toyoty nowe auta, gdy przychodzi nowy land cruiser albo hilux to wygląda tak samo, każdy spaw na ramię koroduje i to są auta prosto z fabryki.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!