Serwis Samochodów Audi w Warszawie - Nasz warsztat jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium.
Miałam problem z przednią szybą, nie chciała się otwierać. Mobilny mechanik naprawił usterkę szybko i za rozsądną cenę. Polecam!
Kamil Pppo
2023-02-16
Polecam, świetny fachowiec. Zna się na tej pracy
JOHNDEERE team
2023-02-16
świetny mechanik, zawsze korzystam tylko tutaj, bez wad
Gabriela Żywica
2023-02-16
Najlepszy mechanik, jakiego do tej pory spotkałam, a ceny są zadowalające. Gorąco polecam.
Wiktor Lisicki
2023-02-15
Usługa wykonana bardzo dobrze i szybko. Cena tez bardzo dobra.Polecam
Eryk Witkowski
2023-02-15
Jestem bardzo zadowolony z wykonanej usługi naprawy. Miła obsługa. Napewno tam wrócę..
Wiktoria Liczba
2023-02-15
Wyskoczył mi błąd w samochodzie zadzwoniłem przyjechał pan naprawił usterkę w pare minut polecam wszystkim
wiktor wicek
2023-02-15
Przyjechałem wymienić akumulator pracownik mi wszystko fajnie doradził polecam ten warsztat
Paweł Lewandowski
2023-02-15
Polecam ten warsztat szybko i sprawnie wymienili mi elektrykę w samochodzie
Emil Kornalewski
2023-02-14
Skorzystałem z usług Mobilnego Mechanika i jestem bardzo zadowolony. Znają się na swojej pracy i potrafili szybko i skutecznie rozwiązać mój problem. Polecam tę firmę każdemu, kto potrzebuje fachowej pomocy przy naprawie samochodu.
Załaduj więcej
Related
Oglądaj „101 Napraw” w niedziele o 15:00 w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/101-napraw-odcinki,3804/odcinek-7,S09E07,154137
Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/channel/UCfsSoUSQzUimrjKhAKmshDQ?sub_confirmation=1
Grzegorz Duda na przykładzie Dodge’a Challengera pokaże jak pozbyć się z auta starych emblematów i jak nakleić nowe, doradzi jak samodzielnie uszczelnić i napełnić układ klimatyzacji Citroena Xsary, za pomocą testerów zbada jakość olejów i zainstaluje moduł elektrycznie składanego dachu, który pozwoli otwierać go z kluczyka.
Pobrane z Youtube Naprawa samochodów Audi, Mobilny Mechanik Warszawa – jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium w Warszawie.
Skuteczny serwis Audi w Warszawie & Serwis samochodowy, warsztat, naprawa samochodów z dojazdem. Warsztat samochodowy Auto Mechanik – Mobilny Warsztat w Warszawie zachęca wszystkich posiadaczy samochodów marki Audi do korzystania z usług warsztatu.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
Miałam problem z przednią szybą, nie chciała się otwierać. Mobilny mechanik naprawił usterkę szybko i za rozsądną cenę. Polecam!
Kamil Pppo
2023-02-16
Polecam, świetny fachowiec. Zna się na tej pracy
JOHNDEERE team
2023-02-16
świetny mechanik, zawsze korzystam tylko tutaj, bez wad
Gabriela Żywica
2023-02-16
Najlepszy mechanik, jakiego do tej pory spotkałam, a ceny są zadowalające. Gorąco polecam.
Wiktor Lisicki
2023-02-15
Usługa wykonana bardzo dobrze i szybko. Cena tez bardzo dobra.Polecam
Eryk Witkowski
2023-02-15
Jestem bardzo zadowolony z wykonanej usługi naprawy. Miła obsługa. Napewno tam wrócę..
Wiktoria Liczba
2023-02-15
Wyskoczył mi błąd w samochodzie zadzwoniłem przyjechał pan naprawił usterkę w pare minut polecam wszystkim
wiktor wicek
2023-02-15
Przyjechałem wymienić akumulator pracownik mi wszystko fajnie doradził polecam ten warsztat
Paweł Lewandowski
2023-02-15
Polecam ten warsztat szybko i sprawnie wymienili mi elektrykę w samochodzie
Emil Kornalewski
2023-02-14
Skorzystałem z usług Mobilnego Mechanika i jestem bardzo zadowolony. Znają się na swojej pracy i potrafili szybko i skutecznie rozwiązać mój problem. Polecam tę firmę każdemu, kto potrzebuje fachowej pomocy przy naprawie samochodu.
Załaduj więcej
Related
Related
33 thoughts on “Prosty sposób na uszczelnienie układu klimatyzacji! #101_Napraw”
Żeby wbić takie coś do układu klimatyzacji trzeba nie miec pojęcia jak działa klimatyzacja, zaklejony parownik, skraplacz, zawór rozprężny utrudniony przeływ czynnika po jakimś czasie zatarty kompresor. Koszty po takim czymś bardzo wyskoie. Niewiem czy da się wyczyścić układ z czegoś takiego. Niewiem jak się ma sprawa gdy uszkodzimy w serwisie maszyne do klimatyzacji przez takie coś serwis jak podłącza nie wie co tam jest wbite i nie da się tego sprawdzić powinien być tak czynnik zalecany przez producenta. Taki klient chyba płaci za uszkodzenie maszyny i jej serwis który może wynieść kilka tyśięcy.
Ja rozumiem, że ktoś to musi reklamować ! Ale żeby firmować coś takiego swoim nazwiskiem to wstyd. czy zastanawia się Pan co się wydarzy jeśli auto z tym gównem trafi potem do serwisu klimatyzacji i zostanie podpięte do stacji obsługowej ? Z każdym dniem tracę szacunek do ludzi których można kupić.
Fajnie tylko co to za czynnik. Czasem nie jest to R600a lub R290 czyli isobutan lub propan. Bo one są palne ,ba nawet wybuchowe. A i można się narazić na spore koszty jak się pojedzie na normalny serwis klimatyzacji.
Panie Duda czy daje Pan gwarancję swoim portfelem że po zastosowaniu tego specyfiku potem nie będzie trzeba pół elementów klimy naprawiać/wymieniać bo ten specyfik nie tylko "uszczelni" ale i też "pozatyka" przepustowość otworów klimy?
Walczę z klima 2 rok. W końcu serwis oznajmił że winowajcą na 80% jest przedni parownik. Auto to mazda cx9. 2 Drugi parownik jest w tunelu środkowy. Podejżewam ze to jakiś oring na parowniku i bede demontowł deske w celu wymiany. Teraz pytanie. Czy mikro ubytki na parowniku jeżeli takie beda warto spróbować uszczelnić tym środkiem? Czy to bez sensu?.prosze o jakieś sugestie.
Wyczuwam najazd "testerów" specyfiku na zakłady naprawy klimatyzacji samochodowej. Brak wykonania próżni skutkuje bardzo dużym ciśnieniem w instalacji, wykonaniem próżni pozbywamy się wilgoci z układu, każdy układ posiada inną pojemność więc może być różnie albo się przeładuje albo będzie za mało i jedno i drugie ma zły wpływ na poprawne działanie układu klimatyzacji a dodawanie czegokolwiek oprócz właściwego czynnika albo właściwego oleju to proszenie się o duży wydatek na naprawę układu klimatyzacji powodzenia życzę wszystkim którzy się dali zrobić na cudowny środek czyszczący kieszeń 🤫
Panie Duda to teraz jak moja maszyna odzyskala z tego auta czynnik z uszczelniaczem.. po czym sie poprostu przytkala.. proponuje pokrycie kosztow naprawy maszyny wartej bez mala 30tys.. na pana reke:) Uszczelniacze, nabijacze.. fachowcy:)
Lancia dedra 2.0 ie lx limitowana wersja wyszło 15 sztuk Monte Carlo 1993 produkcji rok Klimatyzacja nie kompresor tylko sprężarka działa i chodzi lepiej jak w nowych samochodów dziękuje za Firmie Easy Klima uratowała taką perełkę teraz dają 5 ja daje 10 z + za zestaw zapłaciłem kolo 300 zl a chcieli 2500 zl dziękuje pozdrawiam wymieniaczy >)
Jako uszczelniacz do układu klimatyzacji polecam piankę montażową. Tańsza jest i uszczelnia wszystko. Na koniec, pod kapturki złącz klimy nie żałować silikonu.
Ostatnio użyłem podobny zestaw z allegro typu 'a/c to go', niby jakiś odpowiednik r134 dodatkiem syntetycznego oleju smarującego. Producent oferuje też jakiś uszczelniacz aplikowany strzykawką, którego w sumie nie kupiłem. Układ miał jakieś znikome ciśnienie, napełniony bez tworzenia próżni i od tygodnia już ciśnienie trzyma i nieźle chłodzi. Cały zestaw z przewodami ~150zł, a sama puszka ~90zł, satysfakcja bezcenna 😀
Naprawa nielegalna żeby coś robić przy klimatyzacji trzeba mieć uprawnienia na F gazy film mi się podoba dzięki niemu będę miał jeszcze więcej klientów
Żeby wbić takie coś do układu klimatyzacji trzeba nie miec pojęcia jak działa klimatyzacja, zaklejony parownik, skraplacz, zawór rozprężny utrudniony przeływ czynnika po jakimś czasie zatarty kompresor. Koszty po takim czymś bardzo wyskoie. Niewiem czy da się wyczyścić układ z czegoś takiego. Niewiem jak się ma sprawa gdy uszkodzimy w serwisie maszyne do klimatyzacji przez takie coś serwis jak podłącza nie wie co tam jest wbite i nie da się tego sprawdzić powinien być tak czynnik zalecany przez producenta. Taki klient chyba płaci za uszkodzenie maszyny i jej serwis który może wynieść kilka tyśięcy.
Ja rozumiem, że ktoś to musi reklamować ! Ale żeby firmować coś takiego swoim nazwiskiem to wstyd. czy zastanawia się Pan co się wydarzy jeśli auto z tym gównem trafi potem do serwisu klimatyzacji i zostanie podpięte do stacji obsługowej ? Z każdym dniem tracę szacunek do ludzi których można kupić.
Fajnie tylko co to za czynnik. Czasem nie jest to R600a lub R290 czyli isobutan lub propan. Bo one są palne ,ba nawet wybuchowe. A i można się narazić na spore koszty jak się pojedzie na normalny serwis klimatyzacji.
Do Audi nie pasuje
Panie Duda czy daje Pan gwarancję swoim portfelem że po zastosowaniu tego specyfiku potem nie będzie trzeba pół elementów klimy naprawiać/wymieniać bo ten specyfik nie tylko "uszczelni" ale i też "pozatyka" przepustowość otworów klimy?
Walczę z klima 2 rok. W końcu serwis oznajmił że winowajcą na 80% jest przedni parownik. Auto to mazda cx9. 2 Drugi parownik jest w tunelu środkowy. Podejżewam ze to jakiś oring na parowniku i bede demontowł deske w celu wymiany. Teraz pytanie. Czy mikro ubytki na parowniku jeżeli takie beda warto spróbować uszczelnić tym środkiem? Czy to bez sensu?.prosze o jakieś sugestie.
Klimatyzację się napełnia. ,,Nabija" to się klienta w butelke.
Wyczuwam najazd "testerów" specyfiku na zakłady naprawy klimatyzacji samochodowej. Brak wykonania próżni skutkuje bardzo dużym ciśnieniem w instalacji, wykonaniem próżni pozbywamy się wilgoci z układu, każdy układ posiada inną pojemność więc może być różnie albo się przeładuje albo będzie za mało i jedno i drugie ma zły wpływ na poprawne działanie układu klimatyzacji a dodawanie czegokolwiek oprócz właściwego czynnika albo właściwego oleju to proszenie się o duży wydatek na naprawę układu klimatyzacji powodzenia życzę wszystkim którzy się dali zrobić na cudowny środek czyszczący kieszeń 🤫
jezeli to dziala to napewno ci co nabijaja klimy i nas, beda tu straszyc uszkodzeniami bo jak kazdy zacznie sam nabijac klime to interes padnie
1:18 to nie zawsze , nie zawsze, trzeba się douczyć…
co za idiotyzmy, szukanie naiwnych i napędzanie klientów serwisom
Nabijasz układ uszczelniaczem i robi się majonez tak. Prędzej czy później bedziesz musiał zamiast naprawić oring naprawić cała instalacje 😀
Będzie to do Peugeot 407 ?
Panie Duda to teraz jak moja maszyna odzyskala z tego auta czynnik z uszczelniaczem.. po czym sie poprostu przytkala.. proponuje pokrycie kosztow naprawy maszyny wartej bez mala 30tys.. na pana reke:)
Uszczelniacze, nabijacze.. fachowcy:)
Lancia dedra 2.0 ie lx limitowana wersja wyszło 15 sztuk
Monte Carlo 1993 produkcji rok Klimatyzacja nie kompresor tylko sprężarka działa i chodzi lepiej jak w nowych samochodów dziękuje za Firmie Easy Klima uratowała taką perełkę teraz dają 5 ja daje 10 z + za zestaw zapłaciłem kolo 300 zl a chcieli 2500 zl dziękuje pozdrawiam wymieniaczy >)
Co tak krótko?
Jaki jest kompresor w bmw f10 3.0d
Jako uszczelniacz do układu klimatyzacji polecam piankę montażową. Tańsza jest i uszczelnia wszystko. Na koniec, pod kapturki złącz klimy nie żałować silikonu.
Omijać takie bajery z daleka układ podziała 3 miesiące, a potem gruntowny remont układu klimatyzacji i płacz będzie ze trzeba wszystko wymienić
Ostatnio użyłem podobny zestaw z allegro typu 'a/c to go', niby jakiś odpowiednik r134 dodatkiem syntetycznego oleju smarującego. Producent oferuje też jakiś uszczelniacz aplikowany strzykawką, którego w sumie nie kupiłem. Układ miał jakieś znikome ciśnienie, napełniony bez tworzenia próżni i od tygodnia już ciśnienie trzyma i nieźle chłodzi. Cały zestaw z przewodami ~150zł, a sama puszka ~90zł, satysfakcja bezcenna 😀
A czy ten środek nie uszkodzi potem maszyny do nabijania klimatyzacji ?
Robimy to na pusty układ i następnie dobijamy klimę?
Takie pudrowanie trypla 🤭
A czy układ klimatyzacji musi być zupełnie pusty żeby go uszczelnić tym preparatem???
Na handel tak, dla siebie nie 😂
Naprawa nielegalna żeby coś robić przy klimatyzacji trzeba mieć uprawnienia na F gazy film mi się podoba dzięki niemu będę miał jeszcze więcej klientów
ja robie podobnie tyle ze z butlą propan butan (znaczy sie R290) za 8zł klima chłodzi ze hej hahaha
Myślę że to takie czary mary na chwilę, jeden sezon, a potem będzie płacz jak trzeba będzie wymienić wszystko łącznie z pompą
Fajnie, a coś więcej na temat dlaczego uszkodzi kompresor z zaworem i czy są uszczelniacze do tego typów kompresorów?
Szkoda, że nie dodałeś do jakiego układu wprowadzamy uszczelniacz, pełnego czy pustego?
A skąd wiadomo ktorym zaworem napełniają fachowcy jak oni nigdy na rece patrzeć nie dają😅
To taki trik handlarzy?
Możesz polecić jaki uszczelniacz zastosować, nazwa i jakiej firmy?