Loading…

Mechanik Audi Warszawa

Serwis Samochodów Audi w Warszawie - Nasz warsztat jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium.
Kontakt

Reanimacja i przygotowanie pod wiecej mocy Audi A4 B8 2.0TFSI quattro 6hp28 by Coobcio &Szczepan Vag

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



Film o najdroższej jak do tej pory reanimacj Audi A4 B8 2.0TFSI wyposażonej w 6-cio biegowa automatyczna skrzynie ZF 6HP28. Auto sprowadzone z USA po przygodzie spodem… Jakie były uszkodzenia w silniku, skrzyni zawieszenku i podwoziu dowiecie sie po tym filmie. Ogarniecie tego wsztkiego pochłonęło mase kasy no ale udało się totalnie odchamić auto i przy okazji przygotować je kompleksowo na duże moce.

Pozdrawiamy i wspólnie zapraszamy na film
zespół Coobcio Garage i Szczepan Vag Auto

www.coobcio.pl
Kubcioooo@o2.pl
https://www.instagram.com/__coobcio__/
https://www.facebook.com/coobcio

oraz
Szczepan Vag Auto
+48 663 148 778
Michalszczepaniak30@gmail.com
https://facebook.com/Szczepan-VAG-Auto

Pobrane z Youtube Naprawa samochodów Audi, Mobilny Mechanik Warszawa – jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium w Warszawie.

Skuteczny serwis Audi w Warszawie & Serwis samochodowy, warsztat, naprawa samochodów z dojazdem. Warsztat samochodowy Auto Mechanik – Mobilny Warsztat w Warszawie zachęca wszystkich posiadaczy samochodów marki Audi do korzystania z usług warsztatu.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

49 thoughts on “Reanimacja i przygotowanie pod wiecej mocy Audi A4 B8 2.0TFSI quattro 6hp28 by Coobcio &Szczepan Vag

  1. Kuba taka mini rampa aluminiowa by sie przydala, zeby tylko zrobic to co lubisz czyli posunac silnik po niej na jakims kawaku marerialu, dywanik welurowy dla przykladu. Rampe podpinac pasem z boku w trakcie jazdy. Pozdro.

  2. Cześć kupiłem audi a3 8p 2.0 tfsi axx i mam problem ze auto ciągnie do 3 tyś obrotów a powyżej niema siły się dokręcić do odcinki jedzie jakby miał 50 koni macie jakieś pomysły gdzie szukać problemu

  3. Hej Czesto powtarzacie w na filmach żeby olej wymieniać co 10tys km. Czy to aż takie istotne dla żywotność silnika? Mam volvo D2 2017r. Olej Motul Specific RBS0-2AE 0W-20. Jeżdżę tym autem do Niemiec do pracy… Auto pracuje 95% na autostradach olej wymieniam co pół roku gdzie przez pół roku zrobię około 15tys. km. Skrócić interwały wymiany oleju do 10tys km? Trzy wymiany oleju w roku to nie przesada?

  4. Kto widzial reklame szczepion? Coobcio tak się sprzedac do reklamy szczepion w TVpis xD hahahaha nie no zartuje ale to taki sobowtór w mlodszej wersji Coobcia:P Jakby Coobcio reklame szczepiony zrobił to wszyscy by się kuli hahaha

  5. Siema Pany i panewki , pamięta ktoś może jakieś dwumasy coobcio nie polecał…. było w którymś odcinku, w którym mowil która firma się spie4dolila 💪 dzięki za podpowiedź

  6. Fajny materiał i dobra robota.
    Jeżeli ja wsadziłem koło 45000 zł w tym roku w auto to tu też wyszło coś koło 50.000zł. A nie robiłem osłon, poduszek, i Intercoolera.
    Można było chociaż sondę wyłączyć bo ten Check Engine drażni w oczy. 😉

  7. Cześć Kubcio! Troszkę z innej beczki ale mam pytanko 😁 Jak ustawić geometrię w 4motion żeby się dobrze prowadziło?
    Możliwości ustawienia to:
    -zbierzność z przodu i tyłu
    – kąt pochylenia koła przód i tył
    Poradzisz W tym temacie mistrzu BOOSTU? Dodam że to ten sam napęd co w Żabie Jagodowego haldex 1gen.

  8. Oj no chlopaczyna kupil na co bylo go stać ale przynajmniej porzadnie mu to poskladali i bedzie sie cieszyl autem a nie jak u typowych wazzap co by tylko to drutowali cale zycie, od jednego do drugiego by sie bujal i kase tracil

  9. Trochę to smutne . Ciężko pracować na trochę grosza, a tu z USA a4 b8, które za darmo nie przypłynęło . Teraz jeszcze taki remont. W środku jak to b8 . Bez szału . Można było za te pieniądze ogarnąć duzo ciekawszy samochód.

  10. Szczerze jak słyszę grupę Vag to już się odechciewa się tego słuchać ciągle problemy z nimi . Już powoli zaczynam się przekonywać do japońskiej technologi no ale co kto woli i co kto oczekuje od producenta

Dodaj komentarz

Zadzwoń!