Loading…

Mechanik Audi Warszawa

Serwis Samochodów Audi w Warszawie - Nasz warsztat jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium.
Kontakt

Samodzielna kontrola szczelności układu dolotowego #101_Napraw

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



Oglądaj „101 Napraw” w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/101-napraw-odcinki …

Pobrane z Youtube Naprawa samochodów Audi, Mobilny Mechanik Warszawa – jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium w Warszawie.

Skuteczny serwis Audi w Warszawie & Serwis samochodowy, warsztat, naprawa samochodów z dojazdem. Warsztat samochodowy Auto Mechanik – Mobilny Warsztat w Warszawie zachęca wszystkich posiadaczy samochodów marki Audi do korzystania z usług warsztatu.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

44 thoughts on “Samodzielna kontrola szczelności układu dolotowego #101_Napraw

  1. Szafrański mam ochotę dać ci z liścia i to podwójnie i dostaniesz tez dwie banki i lepe a wiesz za co??????????nie wiesz to za to ze sprzedajesz zlomy i naciagaz ludzi jesteś złodziej pajacu

  2. Nooo rzeczywiście bardzo prosty test szczelności w przydomowym garazu – zapomniałeś Panie Duda dodac tylko to ze trzeba miec kompresor za 1000zl – mały szczegół

  3. mam auto z turbo, colta czt, nabiłem w dolot 1,4b kompresorem, jest szczelny ale zauważyłem że auto zaczęło lepiej reagować na gaz , dlaczego ? ciśnienie mogło wpłynąć na coś ?

  4. Czy taki patent zadziała w benzynowym v6 doładowanym turbo ? Chciałbym sprawdzić szczelność dolotu bo sonda mi wariuje i nie wiem ,czy jest do wymiany czy winny jest dolot . Pozdrawiam.

  5. Ok, wszystko super, tylko gdzie nie wejdę, każdy opisuje sprawdzanie nieszczelności w silnikach diesla. Może coś o silniku benzynowym. Jestem laikiem w tej kwestii, a bardzo zależy mi na oszczędzeniu tych kilku symbolicznych groszy. Chce się dowiedzieć gdzie w silniku benzynowym mam zaślepić i gdzie wpiąć się z kompresorem?

Dodaj komentarz

Zadzwoń!