Loading…

Mechanik Audi Warszawa

Serwis Samochodów Audi w Warszawie - Nasz warsztat jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium.
Kontakt

Samodzielna wymiana prowadnic hamulców w samochodzie! #101_Napraw

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



Oglądaj „101 napraw” w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/programy-online/101-napraw-odcinki,3804/odcinek-3,S07E03,115194
Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/channel/UCfsSoUSQzUimrjKhAKmshDQ?sub_confirmation=1
Grzegorz Duda wymieni prowadnice hamulców w Fordzie Focusie, zainstaluje system SOS w samochodzie, który go nie posiada, doda Fordowi Mustangowi charakteru przyklejając pasy na nadwozie i na przykładzie Audi doradzi, jak wyregulować ksenony.

Pobrane z Youtube Naprawa samochodów Audi, Mobilny Mechanik Warszawa – jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium w Warszawie.

Skuteczny serwis Audi w Warszawie & Serwis samochodowy, warsztat, naprawa samochodów z dojazdem. Warsztat samochodowy Auto Mechanik – Mobilny Warsztat w Warszawie zachęca wszystkich posiadaczy samochodów marki Audi do korzystania z usług warsztatu.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

23 thoughts on “Samodzielna wymiana prowadnic hamulców w samochodzie! #101_Napraw

  1. Witam, odcinek o tym jak nie powinno się tego robić !
    1. Po wyciągnięciu zużytych gumek trzeba koniecznie pozbyć się korozji z otworów po gumkach.
    2.Posmarować nową gumkę od strony zewnętrznej w miejscu styku z zaciskiem następnie wcisnąć na swoje miejsce.
    3. Dokładnie oczyścić metalową prowadnicę z resztek starej gumy która lubi się na nich osadzać.
    4. Najważniejszy punkt . Wkręcić prowadnicę koniecznie na SUCHO! W tym typie zacisków NIE WOLNO SMAROWAĆ PROWADNIC !
    1.Posmarowanie prowadnic będzie skutkowało przylepianiem się syfu z drogi do smaru w miejscu gdzie się wysuwa.
    2. Pozbawiamy w ten sposób prowadnicę oporu ,który jest odpowiedzialny za delikatne cofnięcie się zacisku po hamowaniu.
    Proponuję rozeznać się w temacie lub skorzystać ze szkoleń zanim wprowadzicie widzów w błąd, który może być dla nich kosztowny w przyszłości. Pozdrawiam.

  2. Kłaniam się.
    Proces wymiany tych prowadnic w tym aucie jest łatwiejszy niż cały prawidłowy proces wymiany koła. Przynajmniej wg mnie.
    Zastanawiam się, czy ja widziałem ten odcinek wcześniej?
    Dzięki, pozdrawiam.

  3. Szybko uczymy się liczyć. 25 zł jedna strona i 25 zł druga strona. Daje nam to 50 zł. + naprawa tyłu = 100 zł. Ale i tak lepiej bo 100 zostaje w kieszeni jeśli mielibyśmy płacić mechanikowi za wymianę.

  4. Te gumki to nie jest tak prosto wymienić. Mają one kształt "kieliszka" i od strony tarczy jest taka stopka, którą wcale nie jest tak prosto przecisnąć przez jarzmo. Już łatwiej będzie od drugiej strony, ale do tego trzeba całe jarzmo zdjąć i rozebrać, a skoro tak, to od razu regenerację całości zrobić, bo za 25 zł to kupuje się cały zestaw gumek, włącznie z kołnierzem do tłoczka, nie tylko do prowadnic.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!