Serwis Samochodów Audi w Warszawie - Nasz warsztat jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium.
Miałam problem z przednią szybą, nie chciała się otwierać. Mobilny mechanik naprawił usterkę szybko i za rozsądną cenę. Polecam!
Kamil Pppo
2023-02-16
Polecam, świetny fachowiec. Zna się na tej pracy
JOHNDEERE team
2023-02-16
świetny mechanik, zawsze korzystam tylko tutaj, bez wad
Gabriela Żywica
2023-02-16
Najlepszy mechanik, jakiego do tej pory spotkałam, a ceny są zadowalające. Gorąco polecam.
Wiktor Lisicki
2023-02-15
Usługa wykonana bardzo dobrze i szybko. Cena tez bardzo dobra.Polecam
Eryk Witkowski
2023-02-15
Jestem bardzo zadowolony z wykonanej usługi naprawy. Miła obsługa. Napewno tam wrócę..
Wiktoria Liczba
2023-02-15
Wyskoczył mi błąd w samochodzie zadzwoniłem przyjechał pan naprawił usterkę w pare minut polecam wszystkim
wiktor wicek
2023-02-15
Przyjechałem wymienić akumulator pracownik mi wszystko fajnie doradził polecam ten warsztat
Paweł Lewandowski
2023-02-15
Polecam ten warsztat szybko i sprawnie wymienili mi elektrykę w samochodzie
Emil Kornalewski
2023-02-14
Skorzystałem z usług Mobilnego Mechanika i jestem bardzo zadowolony. Znają się na swojej pracy i potrafili szybko i skutecznie rozwiązać mój problem. Polecam tę firmę każdemu, kto potrzebuje fachowej pomocy przy naprawie samochodu.
Załaduj więcej
Related
Oglądaj „101 napraw” w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/programy-online/101-napraw-odcinki,3804/odcinek-3,S07E03,115194
Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/channel/UCfsSoUSQzUimrjKhAKmshDQ?sub_confirmation=1
Grzegorz Duda wymieni prowadnice hamulców w Fordzie Focusie, zainstaluje system SOS w samochodzie, który go nie posiada, doda Fordowi Mustangowi charakteru przyklejając pasy na nadwozie i na przykładzie Audi doradzi, jak wyregulować ksenony.
Pobrane z Youtube Naprawa samochodów Audi, Mobilny Mechanik Warszawa – jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium w Warszawie.
Miałam problem z przednią szybą, nie chciała się otwierać. Mobilny mechanik naprawił usterkę szybko i za rozsądną cenę. Polecam!
Kamil Pppo
2023-02-16
Polecam, świetny fachowiec. Zna się na tej pracy
JOHNDEERE team
2023-02-16
świetny mechanik, zawsze korzystam tylko tutaj, bez wad
Gabriela Żywica
2023-02-16
Najlepszy mechanik, jakiego do tej pory spotkałam, a ceny są zadowalające. Gorąco polecam.
Wiktor Lisicki
2023-02-15
Usługa wykonana bardzo dobrze i szybko. Cena tez bardzo dobra.Polecam
Eryk Witkowski
2023-02-15
Jestem bardzo zadowolony z wykonanej usługi naprawy. Miła obsługa. Napewno tam wrócę..
Wiktoria Liczba
2023-02-15
Wyskoczył mi błąd w samochodzie zadzwoniłem przyjechał pan naprawił usterkę w pare minut polecam wszystkim
wiktor wicek
2023-02-15
Przyjechałem wymienić akumulator pracownik mi wszystko fajnie doradził polecam ten warsztat
Paweł Lewandowski
2023-02-15
Polecam ten warsztat szybko i sprawnie wymienili mi elektrykę w samochodzie
Emil Kornalewski
2023-02-14
Skorzystałem z usług Mobilnego Mechanika i jestem bardzo zadowolony. Znają się na swojej pracy i potrafili szybko i skutecznie rozwiązać mój problem. Polecam tę firmę każdemu, kto potrzebuje fachowej pomocy przy naprawie samochodu.
Załaduj więcej
Related
Related
23 thoughts on “Samodzielna wymiana prowadnic hamulców w samochodzie! #101_Napraw”
Ta hahaha proste to jest przy nagrywaniu. Ciekawe jakby prowadnice były mocno zapieczone to czy było by tak kolorowo jak na tym filmiki
Witam, odcinek o tym jak nie powinno się tego robić ! 1. Po wyciągnięciu zużytych gumek trzeba koniecznie pozbyć się korozji z otworów po gumkach. 2.Posmarować nową gumkę od strony zewnętrznej w miejscu styku z zaciskiem następnie wcisnąć na swoje miejsce. 3. Dokładnie oczyścić metalową prowadnicę z resztek starej gumy która lubi się na nich osadzać. 4. Najważniejszy punkt . Wkręcić prowadnicę koniecznie na SUCHO! W tym typie zacisków NIE WOLNO SMAROWAĆ PROWADNIC ! 1.Posmarowanie prowadnic będzie skutkowało przylepianiem się syfu z drogi do smaru w miejscu gdzie się wysuwa. 2. Pozbawiamy w ten sposób prowadnicę oporu ,który jest odpowiedzialny za delikatne cofnięcie się zacisku po hamowaniu. Proponuję rozeznać się w temacie lub skorzystać ze szkoleń zanim wprowadzicie widzów w błąd, który może być dla nich kosztowny w przyszłości. Pozdrawiam.
Kłaniam się. Proces wymiany tych prowadnic w tym aucie jest łatwiejszy niż cały prawidłowy proces wymiany koła. Przynajmniej wg mnie. Zastanawiam się, czy ja widziałem ten odcinek wcześniej? Dzięki, pozdrawiam.
Według szkolenia w firmie bosch pod żadnym pozorem nie wolno tego rodzaju prowadnic smarować. Opór który stawiają gumy ma odciągać zacisk spowrotem. Film instruktażowy jak nie robić.
Szybko uczymy się liczyć. 25 zł jedna strona i 25 zł druga strona. Daje nam to 50 zł. + naprawa tyłu = 100 zł. Ale i tak lepiej bo 100 zostaje w kieszeni jeśli mielibyśmy płacić mechanikowi za wymianę.
Te gumki to nie jest tak prosto wymienić. Mają one kształt "kieliszka" i od strony tarczy jest taka stopka, którą wcale nie jest tak prosto przecisnąć przez jarzmo. Już łatwiej będzie od drugiej strony, ale do tego trzeba całe jarzmo zdjąć i rozebrać, a skoro tak, to od razu regenerację całości zrobić, bo za 25 zł to kupuje się cały zestaw gumek, włącznie z kołnierzem do tłoczka, nie tylko do prowadnic.
Sworznia w gumie sie nie smaruje, jak nasmarujemy to guma nie bedzie cofac zacisku jak nalezy, i moze trzymac hamulec. Nie mowiac o niektorych smarach ktore wyżrą gume.
Ta hahaha proste to jest przy nagrywaniu. Ciekawe jakby prowadnice były mocno zapieczone to czy było by tak kolorowo jak na tym filmiki
No to juz wiem co mi stuka przy ruszaniu i cofaniu 😁👍
u mnie to nic nie dało dopiero wymiana tarcz i klocków rozwiązała problem
Witam, odcinek o tym jak nie powinno się tego robić !
1. Po wyciągnięciu zużytych gumek trzeba koniecznie pozbyć się korozji z otworów po gumkach.
2.Posmarować nową gumkę od strony zewnętrznej w miejscu styku z zaciskiem następnie wcisnąć na swoje miejsce.
3. Dokładnie oczyścić metalową prowadnicę z resztek starej gumy która lubi się na nich osadzać.
4. Najważniejszy punkt . Wkręcić prowadnicę koniecznie na SUCHO! W tym typie zacisków NIE WOLNO SMAROWAĆ PROWADNIC !
1.Posmarowanie prowadnic będzie skutkowało przylepianiem się syfu z drogi do smaru w miejscu gdzie się wysuwa.
2. Pozbawiamy w ten sposób prowadnicę oporu ,który jest odpowiedzialny za delikatne cofnięcie się zacisku po hamowaniu.
Proponuję rozeznać się w temacie lub skorzystać ze szkoleń zanim wprowadzicie widzów w błąd, który może być dla nich kosztowny w przyszłości. Pozdrawiam.
Kłaniam się.
Proces wymiany tych prowadnic w tym aucie jest łatwiejszy niż cały prawidłowy proces wymiany koła. Przynajmniej wg mnie.
Zastanawiam się, czy ja widziałem ten odcinek wcześniej?
Dzięki, pozdrawiam.
W tym systemie się nie smaruje.
Bez przemyciła otworów ?
Zajefajny odcinek.
Mam stuki na dziurach czy to może być to. A jeśli delikatnie przyhamuje na dziurach to nie ma stukania
Według szkolenia w firmie bosch pod żadnym pozorem nie wolno tego rodzaju prowadnic smarować. Opór który stawiają gumy ma odciągać zacisk spowrotem. Film instruktażowy jak nie robić.
Szybko uczymy się liczyć. 25 zł jedna strona i 25 zł druga strona. Daje nam to 50 zł. + naprawa tyłu = 100 zł. Ale i tak lepiej bo 100 zostaje w kieszeni jeśli mielibyśmy płacić mechanikowi za wymianę.
Coś więcej na temat Francuzów 😀np.citroen C4 2007 rok😁😁
Wszystko ok..
Tylko tych prowadnic się nie smaruje.. a już na pewno nie w taki sposób xD
Ten element nie powinien być smarowany ,to błąd Panie Grzegorzu ale mimo wszystko pozdrawiam
Nie smarujemy tych prowadnic. W tym systemie hamulcowym prowadnice pracuja na sucho. Nasmarowanie moze w tym przypadku spowodowac ich zablokowanie.
Według ATE, prowadnic w zaciskach ATE nie smarujemy.
A jeżeli są 2 różne prowadnice, jedna prosta gładka a druga na końcu ma gumkę ? to która gdzie ma być zamontowana?
A może by tak zamiast hotelu paradise jakieś 202 naprawy?
Może być na tvn player za opłatą.
Pozdrowienia dla całej ekipy TVN TURBO
Te gumki to nie jest tak prosto wymienić. Mają one kształt "kieliszka" i od strony tarczy jest taka stopka, którą wcale nie jest tak prosto przecisnąć przez jarzmo. Już łatwiej będzie od drugiej strony, ale do tego trzeba całe jarzmo zdjąć i rozebrać, a skoro tak, to od razu regenerację całości zrobić, bo za 25 zł to kupuje się cały zestaw gumek, włącznie z kołnierzem do tłoczka, nie tylko do prowadnic.
"nie piniądze, a wygoda" to już lepiej do mechanika to wymienić w myśl przysłowia 😀
Sworznia w gumie sie nie smaruje, jak nasmarujemy to guma nie bedzie cofac zacisku jak nalezy, i moze trzymac hamulec. Nie mowiac o niektorych smarach ktore wyżrą gume.
Dzięki Grzesiek ! Teraz już wiem że powoli prowadnice się u mnie wyrabiają 👍😉
Zatrzymajcie sobie tutaj xD 2:51