Serwis Samochodów Audi w Warszawie - Nasz warsztat jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium.
Miałam problem z przednią szybą, nie chciała się otwierać. Mobilny mechanik naprawił usterkę szybko i za rozsądną cenę. Polecam!
Kamil Pppo
2023-02-16
Polecam, świetny fachowiec. Zna się na tej pracy
JOHNDEERE team
2023-02-16
świetny mechanik, zawsze korzystam tylko tutaj, bez wad
Gabriela Żywica
2023-02-16
Najlepszy mechanik, jakiego do tej pory spotkałam, a ceny są zadowalające. Gorąco polecam.
Wiktor Lisicki
2023-02-15
Usługa wykonana bardzo dobrze i szybko. Cena tez bardzo dobra.Polecam
Eryk Witkowski
2023-02-15
Jestem bardzo zadowolony z wykonanej usługi naprawy. Miła obsługa. Napewno tam wrócę..
Wiktoria Liczba
2023-02-15
Wyskoczył mi błąd w samochodzie zadzwoniłem przyjechał pan naprawił usterkę w pare minut polecam wszystkim
wiktor wicek
2023-02-15
Przyjechałem wymienić akumulator pracownik mi wszystko fajnie doradził polecam ten warsztat
Paweł Lewandowski
2023-02-15
Polecam ten warsztat szybko i sprawnie wymienili mi elektrykę w samochodzie
Emil Kornalewski
2023-02-14
Skorzystałem z usług Mobilnego Mechanika i jestem bardzo zadowolony. Znają się na swojej pracy i potrafili szybko i skutecznie rozwiązać mój problem. Polecam tę firmę każdemu, kto potrzebuje fachowej pomocy przy naprawie samochodu.
Załaduj więcej
Related
Oglądaj „101 Napraw” w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/101-napraw-odcinki,3804/odcinek-5,S07E05,115196
Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/channel/UCfsSoUSQzUimrjKhAKmshDQ?sub_confirmation=1
Grzegorz Duda pokaże na przykładzie Volvo V70 jak rozwiązać problem z kompresorem klimatyzacji niedającym sobie rady podczas upałów, zamontuje podłokietnik z autorskim patentem w Skodzie Fabii, odblokuje z poziomu komputera kilka użytecznych funkcji w Audi i doradzi, jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej.
Pobrane z Youtube Naprawa samochodów Audi, Mobilny Mechanik Warszawa – jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium w Warszawie.
Skuteczny serwis Audi w Warszawie & Serwis samochodowy, warsztat, naprawa samochodów z dojazdem. Warsztat samochodowy Auto Mechanik – Mobilny Warsztat w Warszawie zachęca wszystkich posiadaczy samochodów marki Audi do korzystania z usług warsztatu.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
Miałam problem z przednią szybą, nie chciała się otwierać. Mobilny mechanik naprawił usterkę szybko i za rozsądną cenę. Polecam!
Kamil Pppo
2023-02-16
Polecam, świetny fachowiec. Zna się na tej pracy
JOHNDEERE team
2023-02-16
świetny mechanik, zawsze korzystam tylko tutaj, bez wad
Gabriela Żywica
2023-02-16
Najlepszy mechanik, jakiego do tej pory spotkałam, a ceny są zadowalające. Gorąco polecam.
Wiktor Lisicki
2023-02-15
Usługa wykonana bardzo dobrze i szybko. Cena tez bardzo dobra.Polecam
Eryk Witkowski
2023-02-15
Jestem bardzo zadowolony z wykonanej usługi naprawy. Miła obsługa. Napewno tam wrócę..
Wiktoria Liczba
2023-02-15
Wyskoczył mi błąd w samochodzie zadzwoniłem przyjechał pan naprawił usterkę w pare minut polecam wszystkim
wiktor wicek
2023-02-15
Przyjechałem wymienić akumulator pracownik mi wszystko fajnie doradził polecam ten warsztat
Paweł Lewandowski
2023-02-15
Polecam ten warsztat szybko i sprawnie wymienili mi elektrykę w samochodzie
Emil Kornalewski
2023-02-14
Skorzystałem z usług Mobilnego Mechanika i jestem bardzo zadowolony. Znają się na swojej pracy i potrafili szybko i skutecznie rozwiązać mój problem. Polecam tę firmę każdemu, kto potrzebuje fachowej pomocy przy naprawie samochodu.
Załaduj więcej
Related
Related
33 thoughts on “Samodzielne kasowanie luzu na przekładni kierowniczej! #101_Napraw”
Uprzejmie informuje, że śrubka na zużyty magiel nie pomoże 🙂 albo na krótką metę 😉 płaska część listwy zębatej zużywa się tworząc z płaskiej powierzchni "półokrąg", przez co podczas skręcania listwa się obkręca to w jedną lub drugą stronę, tworząc specyficzny luz, który bardziej dokucza dźwiękowo, niż w prowadzeniu… może do tego dojść niesztywność osiowa zauważalna gołym okiem po lewej stronie magla, przez co po dołkach jadąc lewe koło minimalnie zaczyna sobie skręcać (nie wyczuwalne, dopóki nie założy się nowego dla porównania). Tylko wymiana na nowe…
OCZYWISCIE LUZ SKASOWANY TYLKO PO JEDNEJ S TRONIE ALE PEWNIE KOSZTEM CIEZKO CHODZACEJ KIEROWNICY CO Z WKLADKA? ANO NIC BO DO WKLADKI TRZEBA WSZYSTKO ROZEBRAC TAKA KASACJA LUZU TO AMATORKA
Teoretyzcznie nie reguluje się luzu przekładni, przekładnia zazwyczaj wybija się w pozycji na wprost , więc znając budowę listwy zębatej nie praktykował bym takich akcji, gdyż można doprowadzić do zacięcia(zablokowania) przekładni podczas jazdy. Pozdrawiam
No ta, super, tylko w 99% luz jest w pozycji na wprost i dokręcanie tej śruby – tak jak Grzegorz wspomina – może pomóc w pozycji n wprost a jednocześnie robić złą robotę w pozycjach skrajnych. Wtedy konieczna jest wymiana listwy zębatej…
Witam, czy w fordzie fiescie mk7 też tak można skasować luz? Coś mi stuka z przodu. I jest delikatne pukanie podczas kresenia kierownicą. Już nawet umówiony jestem na wymianę magla. Zawieszeniowo jest ok żadna końcówka itp. nie wybite. Pozdrawiam
Bzdury od kiedy pod śrubą regulacyjną jest płyn wspomagania który może wyciec ? Koleś nie ma pojęcia a bierze się za filmiki instruktażowe. Szkoda czasu.
Ja ok. pół roku temu wymieniałem maglownicę. Aktualnie stuka (stuki dochodzą z prawej strony) przy wolnej jeździe na wprost np. po bruku itp. i na postoju przy szybkim kręceniu prawo lewo kierownicą, te stuki czuć na kierownicy. Drążki i końcówki są ok. Czy jest możliwe, że jest do kasowania luz po takim czasie od wymiany ? Nie chce mi się wierzyć, że wymieniona maglownica już padła. Magiel był regenerowany, podobno w dobrej firmie, która nie bawi się w robienie szajsu.
Wie ktoś czy w Ford Fiesta mk7 2011 jest taka śruba umożliwiająca kasowanie luzu? Podczas obracania kierownicy w pewnych momentach słyszę dzwięk podobny do dzwięku z filmiki.
Kto bez doświadczenia grzebie przy przekładni kierowniczej? . I jeszcze jedno skoro przekladnia kierownicza dostała luzu to trzeba znaleźć powód tego gdzieś jest przyczyna a nie kasować luz .
Oglądaj "101 Napraw" w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/101-napraw-odcinki,3804/odcinek-5,S07E05,115196
Czy w volvo S60 Igen jest możliwość skasowania luzu czy szwedzi nie pomyśleli o tym
Dziękuję. Pomogło 😉
Odradzam kręcenia tą śrubą bez doświadczenia. Ja ruszyłem i zerwałem.. skończyło się na regeneracji przekładni. Masakra co oni pokazują
Czy w ten sposób można skasować luz w ML W163?
W większości przypadków to nie działa, to nie jest takie proste
Luz jak w Hip Hop ie
2:34 Myślę że opony by się przydało przełożyć…
3:28
Uprzejmie informuje, że śrubka na zużyty magiel nie pomoże 🙂 albo na krótką metę 😉 płaska część listwy zębatej zużywa się tworząc z płaskiej powierzchni "półokrąg", przez co podczas skręcania listwa się obkręca to w jedną lub drugą stronę, tworząc specyficzny luz, który bardziej dokucza dźwiękowo, niż w prowadzeniu… może do tego dojść niesztywność osiowa zauważalna gołym okiem po lewej stronie magla, przez co po dołkach jadąc lewe koło minimalnie zaczyna sobie skręcać (nie wyczuwalne, dopóki nie założy się nowego dla porównania). Tylko wymiana na nowe…
OCZYWISCIE LUZ SKASOWANY TYLKO PO JEDNEJ S TRONIE ALE PEWNIE KOSZTEM CIEZKO CHODZACEJ KIEROWNICY
CO Z WKLADKA? ANO NIC BO DO WKLADKI TRZEBA WSZYSTKO ROZEBRAC
TAKA KASACJA LUZU TO AMATORKA
Teoretyzcznie nie reguluje się luzu przekładni, przekładnia zazwyczaj wybija się w pozycji na wprost , więc znając budowę listwy zębatej nie praktykował bym takich akcji, gdyż można doprowadzić do zacięcia(zablokowania) przekładni podczas jazdy. Pozdrawiam
👍
Wszystko piknie tylko szkoda że przekładnia wyrabia się w miejscu najczęściej używanym i tam kasujecie luz a w innych miejscach zacieśniacie
No ta, super, tylko w 99% luz jest w pozycji na wprost i dokręcanie tej śruby – tak jak Grzegorz wspomina – może pomóc w pozycji n wprost a jednocześnie robić złą robotę w pozycjach skrajnych. Wtedy konieczna jest wymiana listwy zębatej…
Czy po skasowaniu luzu tą śrubą trzeba ustawić zbieżność?
Te opony to tak maja byc ? Jedna jedzie doborzodu a druga do tylu ? 😆
Wie ktoś może czy w Nissan Note z 2007 r. 1.6 110KM ma taką śrubę?
Fajny bo cię codziennie oglądam
Czy w Hyundai i40 kombi, będzie tak samo ?
Witam, czy w fordzie fiescie mk7 też tak można skasować luz? Coś mi stuka z przodu. I jest delikatne pukanie podczas kresenia kierownicą. Już nawet umówiony jestem na wymianę magla. Zawieszeniowo jest ok żadna końcówka itp. nie wybite. Pozdrawiam
Film pomocny,ale zauważyłem że jedna opona jest źle założona – z prawej strony
Bzdury od kiedy pod śrubą regulacyjną jest płyn wspomagania który może wyciec ? Koleś nie ma pojęcia a bierze się za filmiki instruktażowe. Szkoda czasu.
Zrobił mi tak mechanik gorsze wyraźne z jazdy po tym .
Dobrze wiedzieć 🙂 Mam luz w Astrze h i teraz muszę sprawdzić czy też tak można w niej zrobić. Było by super 👌
Czy aby skasowac luz auto musi byc podniesione czy może stać na kolach?
Ja ok. pół roku temu wymieniałem maglownicę. Aktualnie stuka (stuki dochodzą z prawej strony) przy wolnej jeździe na wprost np. po bruku itp. i na postoju przy szybkim kręceniu prawo lewo kierownicą, te stuki czuć na kierownicy. Drążki i końcówki są ok. Czy jest możliwe, że jest do kasowania luz po takim czasie od wymiany ? Nie chce mi się wierzyć, że wymieniona maglownica już padła. Magiel był regenerowany, podobno w dobrej firmie, która nie bawi się w robienie szajsu.
Bardzo mi to pomogło superancko 🙂
Wie ktoś czy w Ford Fiesta mk7 2011 jest taka śruba umożliwiająca kasowanie luzu? Podczas obracania kierownicy w pewnych momentach słyszę dzwięk podobny do dzwięku z filmiki.
Kto bez doświadczenia grzebie przy przekładni kierowniczej? . I jeszcze jedno skoro przekladnia kierownicza dostała luzu to trzeba znaleźć powód tego gdzieś jest przyczyna a nie kasować luz .
Regeneracja trwa 5 minut…na podnosniku 🙂
Świetnie, jest OK. Ale do jasnej…. zakładaj rękawiczki !! Po pierwsze to jest konieczne i tak należy, po drugie twoje paluchy nie są świetne.
Czy mazda 6 posiada taką śrubę? Jeśli tak to jaką? I czy dostępna od 'dołu'?