Samodzielne odpowietrzenie układu chłodzenia! #101_Napraw
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689
Oglądaj „101 Napraw” w niedzielę o 10:00 na TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/101-napraw-odcinki,3804/odcinek-2,S09E02,150619
Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/channel/UCfsSoUSQzUimrjKhAKmshDQ?sub_confirmation=1
Grzegorz Duda to doświadczony mechanik, który nie krzywi się na widok kilkunastoletniego samochodu – wie, jak wygląda polska motoryzacyjna rzeczywistość i stara się przekazać jak najwięcej cennej wiedzy właścicielom tego typu pojazdów. Uświadamia, że wiele napraw można przeprowadzać we własnym zakresie, oszczędzając czas i pieniądze. Doradza, jak wstępnie diagnozować popularne usterki, krok po kroku demonstrując metody ich usuwania. Cenne wskazówki dotyczące eksploatacji samochodu i lepszego rozumienia jego zachowań przydadzą się także użytkownikom współczesnych aut. To już dziewiąta seria popularnego programu poradnikowego.
Pobrane z Youtube Naprawa samochodów Audi, Mobilny Mechanik Warszawa – jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium w Warszawie.
Dziś marka Audi jest uważana za jeden z najważniejszych aspektów koncernu Volkswagen. Jest również uważana za jedną z „wielkiej niemieckiej trójki” marek premium, obok BMW i Mercedes-Benz. Jednak tylko niewielki procent ludzi zdaje sobie sprawę, że był kiedyś taki okres w historii, kiedy firma Daimler-Benz była w całości właścicielem Audi. W annałach przemysłu motoryzacyjnego Audi jest dobrze znane z wielu rzeczy, z których jedną jest wprowadzenie wielu najnowocześniejszych rozwiązań technicznych do gamy produktów. Od tego czasu rozwiązania te przekształciły się w standardy branżowe i są wykorzystywane przez różnych producentów samochodów.
ZAAWANSOWANE TECHNOLOGIE W pojazdach Audi
Znaczną część awansu Audi na szczyt rynku można przypisać zastosowaniu najnowocześniejszych technologii w kolejnych generacjach modeli. Pojawienie się w reklamie hasła „Przewaga dzięki technice” (przewaga dzięki technologii) w latach 70. nie było dziełem przypadku.
Napęd na cztery koła quattro, który zadebiutował w modelu Audi quattro w 1980 roku, jest cechą chyba najbardziej kojarzoną z Audi w epoce nowożytnej. Technologia ta jest obecnie dostępna we wszystkich modelach produkowanych przez wszystkie marki, aw niektórych z nich (np. w seriach Q7, R8 i RS) stanowi standardowe rozwiązanie. Kolejnym obszarem, w którym Audi było pionierem, był rozwój turbodoładowanego silnika wysokoprężnego z bezpośrednim wtryskiem. Kolejnym przełomem była Audi Space Frame, która była aluminiową karoserią, która była zarówno wyjątkowo lekka, jak i mocna.
Skuteczny serwis Audi w Warszawie & Serwis samochodowy, warsztat, naprawa samochodów z dojazdem. Warsztat samochodowy Auto Mechanik – Mobilny Warsztat w Warszawie zachęca wszystkich posiadaczy samochodów marki Audi do korzystania z usług warsztatu.
Mechanik Audi Warszawa
Oprócz dobrej znajomości pojazdów marki Audi, nasi pracownicy posiadają sporą wiedzę ogólną z zakresu mechaniki pojazdowej. Kompleksowa obsługa serwisowa i naprawy samochodów Vw, Audi, Seat, Skoda, Porsche: remonty silników, regeneracja bloków, głowic silnika, wtryskiwaczy do modelów Audi:
Audi A1
Audi A3
Audi A4
Audi A5
Audi A6
Audi A7
Audi A8
Audi E-tron
Audi Q2
Audi Q3
Audi Q4
Audi Q5
Audi Q7
Audi Q8
Audi R8
Serwis Samochodów Audi w Warszawie
Wykonujemy remonty kapitalne wszystkich silników diesla oraz benzynowych do samochodów VW, Audi, Seat, Škoda. Naprawiamy i wymieniamy silniki dla Klientów z całej Europy, a także Azji i Afryki. Możesz spokojnie powierzyć nam swój samochód!
Dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu oraz rozległej wiedzy jesteśmy w stanie naprawić zarówno silniki benzynowe, jak i wysokoprężne.
Serwisowaliśmy silniki, które były zarówno konwencjonalne, jak i unikalne.
Po wykonaniu niezbędnych napraw i montażu silnika, za naszą pracę udzielamy gwarancji, która obowiązuje przez cały rok i obejmuje nieograniczoną liczbę kilometrów.
Podczas dużego remontu wymieniamy wszystkie zużyte części, dokładnie tak samo, jak przy przeglądzie fabrycznym.
Nasze komponenty pozyskujemy wyłącznie od dostawców, którzy produkują je specjalnie dla koncernu VAG, które są następnie włączane do produkcji pojazdu.
Nie eksperymentujemy i nie oszczędzamy na szczegółach; raczej prowadzimy naszą działalność zgodnie z wytycznymi dostarczonymi przez producenta.
Posiadamy wieloletnie doświadczenie w zakresie obsługi silników. Mamy dużą liczbę stałych klientów, w tym wiele warsztatów z siedzibą w Niemczech.
Klienci przesłali nam silniki do naprawy z różnych krajów w Europie, Azji i Afryce, w tym klienci z Niemiec i Austrii (wiele z tych pojazdów przejeżdża do 150 000 km rocznie).
Świadczymy usługi wymiany i naprawy silników dla ASO z Polski i zagranicy.
Posiadamy również duży wybór używanych silników, z których każdy został sprawdzony i ma gwarancję przebiegu i pochodzenia. Aby skrócić czas potrzebny na serwisowanie, oferujemy również gotowe silniki, które przeszły regenerację (na wymianę). To klient zawsze decyduje, czy chce coś wymienić, czy naprawić.
Oglądaj "101 Napraw" w niedzielę o 10:00 na TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/101-napraw-odcinki,3804/odcinek-2,S09E02,150619
Co za bzdury opowiada płyn chłodzacy mieszamy z kranowką ,a płyny wytracają kamien wodzie.
No dobra
I jak się nie odpowietrzył układ a nie ma takiego bajeru jak tu że można go w ten sposób odpowietrzyć to co wtedy szefie
Dobrze by było gdyby w programie przykłady były realizowane na młodszych samochodach o większym stopniu komplikacji. Na przykład na markach z koncernu VAG , tak po 2005/2006, może młodszych. Czasy gdzie przeciętny Kowalski jeździ 25 autem już dawno minęły więc bądźmy bliżej realnych warunków.
Przydałby się filmik jak wymienić płyn chłodniczy w Nissan Almera n16 1.5 benyzna… Filmików nie m żadnych, a filmik by ułatwił życie…
Wcześniej mialem inny samochód i nie miałem problemów, teraz mam Nissana i nie wiem co i jak robić
Bez tych ceregieli do odpowietrzenia może być ESPUMISAN
Wiedza ze szkoly…
Z całym szacunkiem , …Ale jest Pan w błędzie , ponieważ fakt iż leci gorące powietrze z nawiewu wcale nie świadczy o odpowietrzeniu,.
Z całym szacunkiem , …Ale jest Pan w błędzie , ponieważ fakt iż leci gorące powietrze z nawiewu wcale nie świadczy o odpowietrzeniu,.
Gdzie taki odpowierznik można szukać w octavii 1?
Kurcze dzisiaj akurat "wypluło mi czujnik temperatury" i wszystek płyn na drodze sie wylał, kurde dojechałem do domu i jutro sie ide zabawiać z wymianą czujnika i ponownego nalania płynu, trzymajcie kciuki, a ciebie dzieki za instrukcje
dzięki za filmik. W 2019 50 zł…dziś pewnie 250 😉
Grzesiu pokaz jak wymienić płyn chłodniczy w ML 350 (W164) chciałem zaznaczyć ze termostat znajduje się wyżej niż zbiorniczek z płynem chłodniczym Pozdrawiam
Spróbuję. Nie dlatego, żebym potrzebował, tylko dlatego, że się utrwali, gdyby jednak miało się przydać. A poza tym, bo lubię tego, pogodnego, wesołego faceta! 😀✌️👍
W citroenie C3 tak to nie działa. Od razu płyn by wypłynął. Trzeba zakręcić korek od zbiornika wyrównawczego. Wtedy możemy odkręcić odpowietrznik jak będzie stały Strumień płynu zakręcamy. Polecam dobre rękawiczki bo się człowiek poparzy płynem gorącym.
Nie da się częściowo odkręcić odpowietrznik trzeba go całkowicie odkręcić jest na zasadzie zaślepki od wentylka koła roweru.
✋👍
Fajnie że po łącznie 30 sekundach pracy leci ciepłe powietrze
I to w dieslu
A w audi a3 2004r 2,0 tdi 140km sam sie uklad odpowietrza ??? I czy sa jakies odpowietrzniki bo albo mam caly czas zapowietrzony uklad albo jest upg walniete bo dolny waz jest zimny i po wymianie termostatu i czujnika przy obudowie termostatu nadal jest to samo podpowiecie cos ??
Nie takie proste w niektórych samochodach odpowietrzyć układ trzeba mieć przyzad
Moim zdaniem nie powinno się zakręcać zbiorniczka jak płyn jest gorący. Zagotowany płyn się rozszerzył i jak zakręcicie zbiorniczek przed schłodzeniem, to w układzie powstanie podciśnienie. Później krótka przejażdżka i znowu porobią się kieszenie "powietrza".
A co zrobić gdy po wymianie uszczelki pod głowicą w układzie chłodzenia wytwarza się ciśnienie a płyn chłodniczy zmienia kolor na przezroczysty?
Jaki to była marka samochodu ?
Oj Grzesiu Grzesiu ! zrobiłem to samo w Corsie B i wywaliło mi płyn. Twój Grzesiu "patent" w Corsie nie działa.
Ja mam płyń chłodzący zawsze w aucie
A właśnie mam pytania bo w samochodzie ma zbiornik wyrównaczy bo ja mam samochót hyundai Atos i nie wiem gdzie mam dolać wodę? Proszę o pomoc
Mam problem z wenrzem jak by mi puch od wody I wentylator nie hodzi mercedes W220 s500boje sie rzeby nie rosadzil mi od wody wonsz czemu man taking problem
Odpowietrzamy na zimnym, tak?
Ok
A co jak odpowirzony ,gorący zbiórniczek ,chłodnica zimna?
Ja robię to w inny sposób. Jeśli mamy zbiorniczek wyrównawczy to odkręcamy go i ile tylko pozwolą węże unoszę do góry. Później odpalam czekam moment zakręcam korek i jest. Fizyka robi swoje nie trzeba żadnych węży ugniatać 🙂
Grześku ale miałeś zimny Motor 😀 było na filmiku widać na liczniku.
Ja nie mam słów żeby podziękować za ten materiał i to teraz na wiosnę i gdzie właśnie ta kwestia odpowietrzenia hamowała mnie przed próba samodzielnego przepłukania i wymiany
płynu, Mega Dzięki i dużo zdrowia !
Czy podnoszę mu obroty przed czy po otwarciu termostatu, czy to niema znaczenia?
Te francuskie odpowietrzniki są g… warte, najczęściej jak się je ruszy to później już z niego cieknie.
Dobry dobry z Pana mechanik
Wodę ale chyba destylowaną
Czy w bmw e46 330i tez jest
Układ sam się odpowietrza
Zrobiłem według filmu i cofnął mi się płyn niczym w fontannie what I did wrong?