Loading…

Mechanik Audi Warszawa

Serwis Samochodów Audi w Warszawie - Nasz warsztat jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium.
Kontakt

Sposób na sprawdzenie szczelności głowicy w samochodzie! #101_Napraw

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



Oglądaj „101 Napraw” w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/101-napraw-odcinki,3804/odcinek-1,S08E01,130233
Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/channel/UCfsSoUSQzUimrjKhAKmshDQ?sub_confirmation=1Jeśli skorzystaliście z choć kilku jego wskazówek, to zaoszczędziliście już sporo pieniędzy. Grzegorz Duda nie ustaje jednak w próbach sprawienia, aby w waszych portfelach zostało ich jeszcze więcej. W ósmej serii „101 napraw” Grzesiek ponownie podzieli się swoją wiedzą, dzięki której nauczycie się samodzielnie wykonywać podstawowe naprawy i modyfikacje w samochodzie.

Samodzielne serwisowanie samochodu daje nie tylko satysfakcję, ale też konkretne oszczędności – Grzegorz Duda, doświadczony mechanik z wieloletnią praktyką w sportach motorowych, przekonuje, że wiele drobnych napraw i regularnych czynności koniecznych do utrzymania auta w pełnej sprawności można wykonać w przydomowym garażu. Pokazuje, jak przygotować się do pracy i rozkłada proces naprawy na czynniki pierwsze, a także doradza, na co szczególnie uważać po przystąpieniu do działania. Udowadnia też, że starsze auta niewielkim kosztem można doposażyć tak, by komfortem użytkowania nie ustępowały tym nowoczesnym.

Pobrane z Youtube Naprawa samochodów Audi, Mobilny Mechanik Warszawa – jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium w Warszawie.

Skuteczny serwis Audi w Warszawie & Serwis samochodowy, warsztat, naprawa samochodów z dojazdem. Warsztat samochodowy Auto Mechanik – Mobilny Warsztat w Warszawie zachęca wszystkich posiadaczy samochodów marki Audi do korzystania z usług warsztatu.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

25 thoughts on “Sposób na sprawdzenie szczelności głowicy w samochodzie! #101_Napraw

  1. Dzień dobry, czy można założyć to urządzenie na już wcześniej rozgrzany (wstępnie) lub całkowicie silnik i wtedy dopiero gazować na obrotach wymaganą ilość czasu, czy należy to robić od całkowicie nie rozgrzanego silnika?

  2. Witam, też zdecydowałem się na zrobienie takiego testu gdyż w moim Audi A3 występuje szarpanie silnika i jego nierówna praca. Wymieniłem pare rzeczy a usterki nie usunąłem.
    Wyczytałem że objawy takie mogą też wskazywać na uszkodzoną UPG, także zakupiłem taki tester.

    Stosując się do instrukcji zamontowałem rurkę fermentacyjną w gumowej tulejce, włożyłem do wlewu zbiorniczka wyrównawczego, dolałem 2ml płynu no i odpaliłem silnik. Zwiększałem obroty do 3-4 tysięcy przez kilka sekund po czym zostałem na wolnych obrotach. Po chwili wysadziło tą fiolkę aż wylało się dosyć sporo płynu chłodniczego, od tego że był gorący częściowo wytopił tą rurkę która była plastikowa.

    Dlaczego tak się stało?

  3. Dzięki temu filmowi, zdjagnozowałem swój samochód. Impreza z głowicą kosztowała mnie 3400 zł 🤦🤦🤦 Naszczęście wyłapane za czas i nie rozkraczyłem się moja Asterką boża na trasie.😁😁😁
    Dzięki panie Duda 👍👍👍

  4. Hej jako .mechanik mam pytanko i prosbe auto peugeot 308 1.6 petrol 2014 problem moze to byc uszczelka pod glowica te wibracje plus w zbior iku z ciecza chlodziwa kolor kawa i dymek jasny. Praca na postoju szarpanie i glosne tak samo w jeździe. Jakie koszta wymiany uszczelki u ciebie plus planowanie jezeli trzeba planowac. Prosze odpisz dzieki

  5. Szkoda tylko ze ten spsob ,jak Pan powiedzial "100 %" pewnosci nie ma!! Jako doswiadczony mechaniki(za takiego sie Pan uwarza) piwinien Pan wiedziec ze CO2 moze pochodzic nie koniecznie z glowicy.

  6. Chciałem zrobić tent test w 1.4 T-Gdi ale nie uchodzi powietrze przez tester , w każdym innym aucie jakie sprawdzałem na wolnych obrotach lub po oddaniu gazu przez rurkę i płyn przelatywało powietrze i tester wtedy działał , tutaj nie wylatuję powietrze że zbiornika, dlaczego ? Co to oznacza ?

  7. Mam pytanie . Czy do takiego testu silnik musi być rozgrzany ? Jak długo trzeba utrzymywać podwyższone obroty ? Bo robiłem ten test ; bąbluje , ale się nie zabarwil , być może za krótko ….proszę o odp.

  8. W zbiorniczku wyrównawczym pełno oleju jest całkiem grubo. Na trasie odezwała się kontrolka cis oleju, dolałem i jechałem dalej po czym znowu trochę dolalem. Co może być przyczyną 1.9 tdi?

  9. Na testerze u mnie wygląda to odwrotnie…tak jakby zasysalo powietrze do środka, czyli bulki są w drugim zbiorniczku, a nie w tym co na filmie. O co chodzi?

Dodaj komentarz

Zadzwoń!