Serwis Samochodów Audi w Warszawie - Nasz warsztat jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium.
Miałam problem z przednią szybą, nie chciała się otwierać. Mobilny mechanik naprawił usterkę szybko i za rozsądną cenę. Polecam!
Kamil Pppo
2023-02-16
Polecam, świetny fachowiec. Zna się na tej pracy
JOHNDEERE team
2023-02-16
świetny mechanik, zawsze korzystam tylko tutaj, bez wad
Gabriela Żywica
2023-02-16
Najlepszy mechanik, jakiego do tej pory spotkałam, a ceny są zadowalające. Gorąco polecam.
Wiktor Lisicki
2023-02-15
Usługa wykonana bardzo dobrze i szybko. Cena tez bardzo dobra.Polecam
Eryk Witkowski
2023-02-15
Jestem bardzo zadowolony z wykonanej usługi naprawy. Miła obsługa. Napewno tam wrócę..
Wiktoria Liczba
2023-02-15
Wyskoczył mi błąd w samochodzie zadzwoniłem przyjechał pan naprawił usterkę w pare minut polecam wszystkim
wiktor wicek
2023-02-15
Przyjechałem wymienić akumulator pracownik mi wszystko fajnie doradził polecam ten warsztat
Paweł Lewandowski
2023-02-15
Polecam ten warsztat szybko i sprawnie wymienili mi elektrykę w samochodzie
Emil Kornalewski
2023-02-14
Skorzystałem z usług Mobilnego Mechanika i jestem bardzo zadowolony. Znają się na swojej pracy i potrafili szybko i skutecznie rozwiązać mój problem. Polecam tę firmę każdemu, kto potrzebuje fachowej pomocy przy naprawie samochodu.
Załaduj więcej
Related
Oglądaj „101 Napraw” w niedzielę o 10:00 na TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/101-napraw-odcinki,3804/odcinek-4,S09E04,150640
Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/channel/UCfsSoUSQzUimrjKhAKmshDQ?sub_confirmation=1
W 4 odcinku programu Duda zamontuje obrotomierz w Fiacie Seicento, doradzi jak dobrać akumulator do samochodu, przetestuje woski do zabezpieczania lakieru, a także sprawdzi, jak działa płukanka silnika.
Pobrane z Youtube Naprawa samochodów Audi, Mobilny Mechanik Warszawa – jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium w Warszawie.
Miałam problem z przednią szybą, nie chciała się otwierać. Mobilny mechanik naprawił usterkę szybko i za rozsądną cenę. Polecam!
Kamil Pppo
2023-02-16
Polecam, świetny fachowiec. Zna się na tej pracy
JOHNDEERE team
2023-02-16
świetny mechanik, zawsze korzystam tylko tutaj, bez wad
Gabriela Żywica
2023-02-16
Najlepszy mechanik, jakiego do tej pory spotkałam, a ceny są zadowalające. Gorąco polecam.
Wiktor Lisicki
2023-02-15
Usługa wykonana bardzo dobrze i szybko. Cena tez bardzo dobra.Polecam
Eryk Witkowski
2023-02-15
Jestem bardzo zadowolony z wykonanej usługi naprawy. Miła obsługa. Napewno tam wrócę..
Wiktoria Liczba
2023-02-15
Wyskoczył mi błąd w samochodzie zadzwoniłem przyjechał pan naprawił usterkę w pare minut polecam wszystkim
wiktor wicek
2023-02-15
Przyjechałem wymienić akumulator pracownik mi wszystko fajnie doradził polecam ten warsztat
Paweł Lewandowski
2023-02-15
Polecam ten warsztat szybko i sprawnie wymienili mi elektrykę w samochodzie
Emil Kornalewski
2023-02-14
Skorzystałem z usług Mobilnego Mechanika i jestem bardzo zadowolony. Znają się na swojej pracy i potrafili szybko i skutecznie rozwiązać mój problem. Polecam tę firmę każdemu, kto potrzebuje fachowej pomocy przy naprawie samochodu.
Załaduj więcej
Related
Related
28 thoughts on “Tani sposób na poprawę kompresji w cylindrach! #101_Napraw”
Wszystkie te tzw. cudowne płukanki 🤣 w 95-98% składają się z nafty. Rok temu zakupiłem sobie 5l za jedyne 40, 00 pln. Nafta robi dokładnie taką samą robotę jak te cudowne 20x przepłacone preparaty.
Zawsze mi nie pasują tego typu testy. Warto porównać kompresję przed i po zmianie oleju na nowy 😛 co więcej nawet zmiana oleju pod względem SAE wpływa nam na zmianę kompresji 😛 ( nawet do 0,5 bara). Jak dla mnie test miałby jakikolwiek rzetelny wynik jakby zbadać kompresję po wymianie oleju na nowy , następnie zrobić płukankę i wymienić na kolejny nowy identyczny olej, i kolejny raz zmierzyć kompresję 🙂 Porównanie tych 2 wyników już by nam coś tam mogło mówić.
Ten chiński sprzęt do pomiarów to badziew.Nie daje wiarygodnych pomiarów.Musi być zaworek Shradera na końcu inaczej to ma się nijak do rzeczywistości.Potrafi zaniżyc albo zawyżyć pomiar o nawet kilka barów
Podczas wymiany oleju w aucie i wlaniu już płukanki i po czasie 15 minut, zorientowałem się że mam nie ten filtr oleju. szybko zadzwoniłem do lokalnego sklepu, pojechałem do nich po ten filtr tym autem co była w nim już płukanka (odcinek po mieście około 2-3km tam i z powrotem. Czy taka jazda mogła zaszkodzić silnikowi? jakie skutki?
Ja pier**le ale ściema tak jak ktoś już wcześniej wspomniał te silnik nie ma chydropopychaczy po drugie nigdy nie zrobimy takiej różnicy w ciśnieniu za pomocą tej kosmicznej technologii jaką jest ta nafta za 60 dych za litr ale pan Grzesiek się skompromitował
Peugeot 307,1.6 benzyna z lpg 109 koni ,nie ma ciśnienia na czwartym cylindrze, czy taka płukanka coś pomoże? Pracuje nierówno i bierze olej. Nie widzi mi się remont silnika za 3-4 tyś .
W takim wypadku filtr oleju, przez który ,,przepływa" olej zawierający ten cały rozpuszczony nagar i syf jest koniecznie do wymiany. NIE WYSTARCZY WLAĆ TYLKO NOWEGO OLEJU… Poradnik- nawet spoko ale jak już ma to być poradnik to powinien zawierać takie właśnie szczegóły jak w tym przypadku konieczność wymiany filtra oleju, ponieważ ktoś kto to ogląda (na 95% jest to osoba nie znająca się na mechanice pojazdowej ), jeśli zdecyduje się na wykonanie czynności zaprezentowanej w filmie powtórzy dokładnie to samo co jest pokazane. Pomijanie ważnych szczegułów lub niepełne ich dodanie wprowadzi oglądającego w błąd, przez co możliwe jest, że pojazd ( lub inna wymieniona w nagraniu czynność lub rzecz) zostaną uszkodzone lub zniszczone.
Moja prośba : Jeśli ktoś tworzy poradniki lub inne filmy instruktazowe preferowane jest udostępnienie wszystkich istotnych i potrzebnych informacji aby wykonać tę czynność prawidłowo.
Taaa szczególnie zróbcie sobie w aucie z dużym przebiegiem – wtedy wszystko co uszczelnia silnik wypluczecie i remont Hurraa , ojciec mojego kumpla tak zrobił. W warsztacie – zróbcie mi płukanke zróbcie , gościu z warsztatu – przy starych rzęchach sie tego nie robi , zróbcie mówi mily ojciec. Ok zrobili Łojciec z warsztatu nie umiał wyjechać Pozdrawiam uważajcie na te wszystkie filmiki internetowe. Bardziej robione pod publikę niż dla dobra publiki Pozdro
Jeżeli pomieszane zostały pomiary na jednym cylindrze to dziwne, że nie zostało to sprostowane. Po drugie nie ma pokazanych pomiarów wszystkich cylindrów przed i po płukance.
Wszystkie plukanki są na bazie nafty. Ja stosuję naszą rodzimą K2 przy każdej wymianie oleju i jestem zadowolony. A co do filmu, a co z wymianą filtra oleju? Jezeli tak wyglada u Pana wymiana oleju to ja serdecznie podziękuję. Można nie pokazać, ale zaznaczyć trzeba…
Wszystkie te tzw. cudowne płukanki 🤣 w 95-98% składają się z nafty.
Rok temu zakupiłem sobie 5l za jedyne 40, 00 pln. Nafta robi dokładnie taką samą robotę jak te cudowne 20x przepłacone preparaty.
Zawsze mi nie pasują tego typu testy. Warto porównać kompresję przed i po zmianie oleju na nowy 😛 co więcej nawet zmiana oleju pod względem SAE wpływa nam na zmianę kompresji 😛 ( nawet do 0,5 bara). Jak dla mnie test miałby jakikolwiek rzetelny wynik jakby zbadać kompresję po wymianie oleju na nowy , następnie zrobić płukankę i wymienić na kolejny nowy identyczny olej, i kolejny raz zmierzyć kompresję 🙂 Porównanie tych 2 wyników już by nam coś tam mogło mówić.
A co w wypadku jak ktoś ma turbosprężarkę? Istnieje jakieś duże ryzyko że nie rozpuszczony nagar zatka kanały olejowe?
Ten ford ma regulację płytkami nie hydrosztosami
Czy preparat zadziała na zapieczone pierścienie, jeśli nie mogę odpalić silnika, ale rozrusznik kręci się?
Pierścieni na tłoku nie wypłuka nawet dwie.
płukanka Tec jest super. Warta swojej ceny i ja jestem zwolennikiem. Trzeba tylko wiedzieć jak i kiedy stosować
Ten chiński sprzęt do pomiarów to badziew.Nie daje wiarygodnych pomiarów.Musi być zaworek Shradera na końcu inaczej to ma się nijak do rzeczywistości.Potrafi zaniżyc albo zawyżyć pomiar o nawet kilka barów
A dla czego słaba kompresja była na cylindrze 2 a na końcu test był zrobiony na czwartym ???
Śmieszne w uj… z-tec Forda ma popychacze mechaniczne(stałe) szklanki… zwrócicie też uwagę, kiedy które cylindry są mierzone…
Zrobiłem tak jak pan na filmiku i puszcza dymka niebieskiego z góry dziękuję za odpowiedź
Podczas wymiany oleju w aucie i wlaniu już płukanki i po czasie 15 minut, zorientowałem się że mam nie ten filtr oleju. szybko zadzwoniłem do lokalnego sklepu, pojechałem do nich po ten filtr tym autem co była w nim już płukanka (odcinek po mieście około 2-3km tam i z powrotem. Czy taka jazda mogła zaszkodzić silnikowi? jakie skutki?
Można takie coś zastosować w skuterach 4t?
para z wydechu to jest temat ale płukanka SUPER pozdrawiam.
To na którym bylo 4 bary drugim czy czwartym?
A jak jest nowy olej to nie jest większe sprężanie ?
Tec jest bardzo mocny i ma wpływ na twardość uszczelek. Długotrwałe użytkowanie teca może być niebezpieczne.
Duda ten silnik nie ma hydraulicznych popychaczy!
Zaraz zaraz dobrze widzę że po płukaniu sprawdzany jest cylinder nr4 zamiast2 ??
Ja pier**le ale ściema tak jak ktoś już wcześniej wspomniał te silnik nie ma chydropopychaczy po drugie nigdy nie zrobimy takiej różnicy w ciśnieniu za pomocą tej kosmicznej technologii jaką jest ta nafta za 60 dych za litr ale pan Grzesiek się skompromitował
Peugeot 307,1.6 benzyna z lpg 109 koni ,nie ma ciśnienia na czwartym cylindrze, czy taka płukanka coś pomoże? Pracuje nierówno i bierze olej. Nie widzi mi się remont silnika za 3-4 tyś .
DOBRY i myślę, że pomocny dla wielu filmik.
ALE;-
W takim wypadku filtr oleju, przez który ,,przepływa" olej zawierający ten cały rozpuszczony nagar i syf jest koniecznie do wymiany.
NIE WYSTARCZY WLAĆ TYLKO NOWEGO OLEJU…
Poradnik- nawet spoko ale jak już ma to być poradnik to powinien zawierać takie właśnie szczegóły jak w tym przypadku konieczność wymiany filtra oleju, ponieważ ktoś kto to ogląda (na 95% jest to osoba nie znająca się na mechanice pojazdowej ), jeśli zdecyduje się na wykonanie czynności zaprezentowanej w filmie powtórzy dokładnie to samo co jest pokazane.
Pomijanie ważnych szczegułów lub niepełne ich dodanie wprowadzi oglądającego w błąd, przez co możliwe jest, że pojazd ( lub inna wymieniona w nagraniu czynność lub rzecz) zostaną uszkodzone lub zniszczone.
Moja prośba :
Jeśli ktoś tworzy poradniki lub inne filmy instruktazowe preferowane jest udostępnienie wszystkich istotnych i potrzebnych informacji aby wykonać tę czynność prawidłowo.
Ale bzdura 🤣
Taaa szczególnie zróbcie sobie w aucie z dużym przebiegiem – wtedy wszystko co uszczelnia silnik wypluczecie i remont Hurraa , ojciec mojego kumpla tak zrobił. W warsztacie – zróbcie mi płukanke zróbcie , gościu z warsztatu – przy starych rzęchach sie tego nie robi , zróbcie mówi mily ojciec. Ok zrobili Łojciec z warsztatu nie umiał wyjechać Pozdrawiam uważajcie na te wszystkie filmiki internetowe. Bardziej robione pod publikę niż dla dobra publiki Pozdro
Mądrego to i warto posłuchać!!!
Jeżeli pomieszane zostały pomiary na jednym cylindrze to dziwne, że nie zostało to sprostowane. Po drugie nie ma pokazanych pomiarów wszystkich cylindrów przed i po płukance.
Czy taki preparat nie wpływa źle na kompozycję panewek?
Wszystkie plukanki są na bazie nafty. Ja stosuję naszą rodzimą K2 przy każdej wymianie oleju i jestem zadowolony. A co do filmu, a co z wymianą filtra oleju? Jezeli tak wyglada u Pana wymiana oleju to ja serdecznie podziękuję. Można nie pokazać, ale zaznaczyć trzeba…