Loading…

Mechanik Audi Warszawa

Serwis Samochodów Audi w Warszawie - Nasz warsztat jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium.
Kontakt

Włączyli diagnostykę i nie wierzyli w to co widzą! #Naprawy_nie_do_naprawy

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



Więcej: https://www.youtube.com/hashtag/naprawy_nie_do_naprawy
Oglądaj „Naprawy nie do naprawy ” w niedzielę o 9:55 w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/naprawy-nie-do-naprawy-odcinki,37341/odcinek-3,S01E03,235642
Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/c/TVNTurbo?sub_confirmation=1
Normalną sprawą jest, że samochody się psują. Niektóre awarie można usunąć bez większego problemu, czasem jednak usterka staje się poważnym wyzwaniem. Zamiast cieszyć właściciela, auto staje się utrapieniem. Właśnie na takie przypadki czeka Adam Klimek w nowej produkcji pod tytułem „Naprawy nie do naprawy”!

#tvnturbo #motoryzacja #naprawyniedonaprawy

Pobrane z Youtube Naprawa samochodów Audi, Mobilny Mechanik Warszawa – jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium w Warszawie.

Skuteczny serwis Audi w Warszawie & Serwis samochodowy, warsztat, naprawa samochodów z dojazdem. Warsztat samochodowy Auto Mechanik – Mobilny Warsztat w Warszawie zachęca wszystkich posiadaczy samochodów marki Audi do korzystania z usług warsztatu.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

24 thoughts on “Włączyli diagnostykę i nie wierzyli w to co widzą! #Naprawy_nie_do_naprawy

  1. mam sytuację taką,że auto zaczęło więcej palić ,z tłumika słychać wyraźne pierdzenie(tego nie było) silnik jakby słabszy,co najważniejsze jest jeszcze gwarancja,a jedno co słyszę,że komputer nie wykazał błędów,więc jes OK.,teraz przed kolejną wizytą zaczyna się straszenie ,że mechanik obejrzy,ale jak nic nie stwierdzi to będę musiał bulić,jawne zastraszenie i zniechęcanie,tylko jak coś już się stanie to powiedzą ,że reklamacji nie uznają ,bo zlekceważyłem niepokojące objawy,nadmieniam,że jestem mechanikiem i pewne sprawy nie są obce,i wiem również ,że nie zawsze lomputer pokaże jak na dłoni, np świece,czy małe nieszczelności w układzie ssącym,a najważniejsze dotyczy to auta 3-letniego Daci Duster 1.6 Sce 115 KM, Benzyna 36 tyś km,co z takimi młotami robić,ale niestety tak działają autoryzowane stacje renault-dacia ,zwłaszcza jedna,której na razie nie podaję,bo mi jeszcze bardziej zepsują,gdzie te czasy,gdy można było patrzeć co robią i już nie mówię o przeszkadzaniu czy plątaniu się pod nogami,ale dwa razy miałem sytuację taką ,że po wymianie oleju było po niżej minimum,albo po wymianie tarczy sprzęgłowej brak zabezpieczenia pod pedałem,dzięki mojej interwencji w porę zauważone i poprawione,pewno adam uporał by się i z moim autem

  2. Pierdu, pierdu. Typowa usterka. To uszkodzony kabel wiązki do ECU. Brak zasilania lub brak którejś masy i sypią się błędy. Wystarczy schemat i żarówka z kablem i trochę cierpliwości.

  3. Prosta osoboweczka.. w Obecnie najmniej skomplikowanej ciężarówce jest co najmniej kilka rodzajów CAN . Pomijam już ich prędkości np 250 czy 500 Kbs ale i napięcia CAN ze wzgledu na odległości między modułami i co za tym idzie odporności na zakłócenia.

  4. Gnijące przewody .. zmora samochodów naszpikowanych elektroniką… 😅. Po doświadczeniach ze skodą powiem że nie warto ufać pięknie wyglądającym przewodom… W środku i tak może być próchno… Jedynie to dokładny multimetr i mierzenie oporności wiązek w nadziei, że odnajdzie się winowajcę…

  5. Diagnosci 🤣 moze bledy sporadyczne po odpieciu aku lub usterce jakiegos podzespolu ktory zapisal bpad w innych sterownikach. Najlepiej skasowac te bledy i zobaczyc co faktycznie wroci. Tvn turbo kamera 🤣

  6. Ja się nie znam, ale jeśli twierdzicie że magistrala idzie szeregowo i błąd jest już na pierwszym urządzeniu to czy nie logicznym się wydaje że w szeregu pierwszy błąd powoduje błędy następnych? Ewentualnie jeszcze przed pierwszym urządzeniem jak kilka osób zauważyło że często jest wina przewodu masy

  7. 2:33 patrząc na schemat (nie widać tam połączeń szeregowych) magistrala can jest równoległa, to oznacza że uszkodzenie jednego elementu nie powoduje odłączenie wszystkich (pomijamy kwestie zakłóceń, siania błędnych danych i terminowania skrajnych połączeń), kolejny schemat połączenia szeregowe, komunikacyjne, główny węzeł can dalej pozostaje równoległy (przy szeregowym tester z niczym by się nie połączył, błąd logiczny w okolicach 2:40….

Dodaj komentarz

Zadzwoń!