Serwis Samochodów Audi w Warszawie - Nasz warsztat jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium.
Miałam problem z przednią szybą, nie chciała się otwierać. Mobilny mechanik naprawił usterkę szybko i za rozsądną cenę. Polecam!
Kamil Pppo
2023-02-16
Polecam, świetny fachowiec. Zna się na tej pracy
JOHNDEERE team
2023-02-16
świetny mechanik, zawsze korzystam tylko tutaj, bez wad
Gabriela Żywica
2023-02-16
Najlepszy mechanik, jakiego do tej pory spotkałam, a ceny są zadowalające. Gorąco polecam.
Wiktor Lisicki
2023-02-15
Usługa wykonana bardzo dobrze i szybko. Cena tez bardzo dobra.Polecam
Eryk Witkowski
2023-02-15
Jestem bardzo zadowolony z wykonanej usługi naprawy. Miła obsługa. Napewno tam wrócę..
Wiktoria Liczba
2023-02-15
Wyskoczył mi błąd w samochodzie zadzwoniłem przyjechał pan naprawił usterkę w pare minut polecam wszystkim
wiktor wicek
2023-02-15
Przyjechałem wymienić akumulator pracownik mi wszystko fajnie doradził polecam ten warsztat
Paweł Lewandowski
2023-02-15
Polecam ten warsztat szybko i sprawnie wymienili mi elektrykę w samochodzie
Emil Kornalewski
2023-02-14
Skorzystałem z usług Mobilnego Mechanika i jestem bardzo zadowolony. Znają się na swojej pracy i potrafili szybko i skutecznie rozwiązać mój problem. Polecam tę firmę każdemu, kto potrzebuje fachowej pomocy przy naprawie samochodu.
Załaduj więcej
Related
Naprawiamy silnik 2.0 TFSI (CDNC) ten z łańcuchem rozrządu i zamontowany podłużne w modelach Audi A4 A5 oraz Q5.
Poza konsumpcją oleju uciekał z niego płyn chłodniczy a jego osprzet wymaga porzadnego serwisu i napraw a wszystko to po przebiegu 140 tyś km.
Naszym silnikiem kompleksowo zajmuje się firma SZCZEPAN VAG AUTO mieszcząca się w miejscowości Wysocko Małe, nieopodal Ostrowa Wielkopolskiego
Tel. 663 148 778 (Michał Szczepaniak), E-mail: Michalszczepaniak30@gmail.com
Koszt podstawowego remontu silnika 1.8 oraz 2.0 TFSI ,dzięki któremu pozbędziemy się problemu z nadmiernym braniem oleju i przy okazji poprawimy jego osiągi wynosi 9000zl. W wielkim skrócie polega on na odświeżeniu głowicy oraz bloku silnika i zastosowaniu tłoków wraz z pierścieniami nowszego typu pozbawionych wad nadmiernej konsumpcji oleju, dodatkowo wymieniane są wszystkie uszczelki i uszczelniacze w silniku oraz śruby główne j od głowicy.
Na miejscu można także dokonać modyfikacji auta do poziomu Stage1 (sam chiptuning) oraz Stage2 (chiptuning + Downpipe + intercooler)
Pobrane z Youtube Naprawa samochodów Audi, Mobilny Mechanik Warszawa – jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium w Warszawie.
Skuteczny serwis Audi w Warszawie & Serwis samochodowy, warsztat, naprawa samochodów z dojazdem. Warsztat samochodowy Auto Mechanik – Mobilny Warsztat w Warszawie zachęca wszystkich posiadaczy samochodów marki Audi do korzystania z usług warsztatu.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
Miałam problem z przednią szybą, nie chciała się otwierać. Mobilny mechanik naprawił usterkę szybko i za rozsądną cenę. Polecam!
Kamil Pppo
2023-02-16
Polecam, świetny fachowiec. Zna się na tej pracy
JOHNDEERE team
2023-02-16
świetny mechanik, zawsze korzystam tylko tutaj, bez wad
Gabriela Żywica
2023-02-16
Najlepszy mechanik, jakiego do tej pory spotkałam, a ceny są zadowalające. Gorąco polecam.
Wiktor Lisicki
2023-02-15
Usługa wykonana bardzo dobrze i szybko. Cena tez bardzo dobra.Polecam
Eryk Witkowski
2023-02-15
Jestem bardzo zadowolony z wykonanej usługi naprawy. Miła obsługa. Napewno tam wrócę..
Wiktoria Liczba
2023-02-15
Wyskoczył mi błąd w samochodzie zadzwoniłem przyjechał pan naprawił usterkę w pare minut polecam wszystkim
wiktor wicek
2023-02-15
Przyjechałem wymienić akumulator pracownik mi wszystko fajnie doradził polecam ten warsztat
Paweł Lewandowski
2023-02-15
Polecam ten warsztat szybko i sprawnie wymienili mi elektrykę w samochodzie
Emil Kornalewski
2023-02-14
Skorzystałem z usług Mobilnego Mechanika i jestem bardzo zadowolony. Znają się na swojej pracy i potrafili szybko i skutecznie rozwiązać mój problem. Polecam tę firmę każdemu, kto potrzebuje fachowej pomocy przy naprawie samochodu.
Załaduj więcej
Related
Related
24 thoughts on “Ile kosztuje remont silnika 2.0 TFSI który bierze olej – Rozbiórka i wycena naprawy Audi A5 quattro”
Naprawiamy silnik 2.0 TFSI (CDNC) ten z łańcuchem rozrządu i zamontowany podłużne w modelach Audi A4 A5 oraz Q5. Poza konsumpcją oleju uciekał z niego płyn chłodniczy a jego osprzet wymaga porzadnego serwisu i napraw a wszystko to po przebiegu 140 tyś km.
Naszym silnikiem kompleksowo zajmuje się firma SZCZEPAN VAG AUTO mieszcząca się w miejscowości Wysocko Małe, nieopodal Ostrowa Wielkopolskiego Tel. 663 148 778 (Michał Szczepaniak), E-mail: Michalszczepaniak30@gmail.com
Koszt podstawowego remontu silnika 1.8 oraz 2.0 TFSI ,dzięki któremu pozbędziemy się problemu z nadmiernym braniem oleju i przy okazji poprawimy jego osiągi wynosi 9000zl. W wielkim skrócie polega on na odświeżeniu głowicy oraz bloku silnika i zastosowaniu tłoków wraz z pierścieniami nowszego typu pozbawionych wad nadmiernej konsumpcji oleju, dodatkowo wymieniane są wszystkie uszczelki i uszczelniacze w silniku oraz śruby główne j od głowicy.
Na miejscu można także dokonać modyfikacji auta do poziomu Stage1 (sam chiptuning) oraz Stage2 (chiptuning + Downpipe + intercooler)
Panie cobcio jak pan rozbiera silniki japońskie to wystarczy porównać pierścienie i na 100% pan będzie wiedział czemu Audi olej bierze. 😁😁 Tu nie ma przypadku . Tak Audi zaprojektowało że musi brać olej . 😁
Jak czytam komentarze że "moje audi bierze 250 ml na 8 tyś" to podejrzewam że to jakieś fejki 😉 mam znajomych i to sporo maja jakąs tam grupe Audi ala "szybcy sie wsciekli " 😀 mają tych samochodów chyba z 30 sztuk TFSI, turbo w benzynie w quattro, 1.8 , 3.0, i różnosci ! i każda ich fura bierze olej ! jednemu litr na 1000 , drugiemu na 2000 tyś a trzeciemu 3000 tyś , ale wżyciu kuwa 250 ml 😀 mój ziomek audi a5 jezdzi od 10 lat co mu biere litr na 1000 i chłop nie narzeka , auto mu chodzi zawodowo a leje jakiś szit z mobila za 80 zł
Ja mam silnik CAEB 2011 rok USA przebieg 165000 mam go 3 lata trzy płukanki zalewam olej 5w 40 PAO co 8 tysięcy zmieniany Od ostatniej wymiany przejechałem 1000 kilometrów i zero ubytku oleju .Gdy kupiłem brało 200 ml na 1000 , czyli CAEB mniej oleju żre od CDNC . Teraz nie wiem czy takie stare auto warto dawać na remont silnika gdy będzie te 180000/200000 przebiegu czy to ma sens . Czy nie lepiej kupić takie samo Audi A5,A4 B8 tylko młodsze z 2015, B9 mi sie za bardzo nie podobają jak juz coś z nowszego to S5 albo RS😀tylko ta cena
Yo, fajny filmik, dwa pytanka. Ile mocy i Nm na stage 1 i stage 2? Czy problemy z wadliwymi pierścieniami tłokowymi zdarza się w silnikach 3.0 tfsi? Czy problematyka będzie taka sama?
Naprawiamy silnik 2.0 TFSI (CDNC) ten z łańcuchem rozrządu i zamontowany podłużne w modelach Audi A4 A5 oraz Q5.
Poza konsumpcją oleju uciekał z niego płyn chłodniczy a jego osprzet wymaga porzadnego serwisu i napraw a wszystko to po przebiegu 140 tyś km.
Naszym silnikiem kompleksowo zajmuje się firma SZCZEPAN VAG AUTO mieszcząca się w miejscowości Wysocko Małe, nieopodal Ostrowa Wielkopolskiego
Tel. 663 148 778 (Michał Szczepaniak), E-mail: Michalszczepaniak30@gmail.com
Koszt podstawowego remontu silnika 1.8 oraz 2.0 TFSI ,dzięki któremu pozbędziemy się problemu z nadmiernym braniem oleju i przy okazji poprawimy jego osiągi wynosi 9000zl. W wielkim skrócie polega on na odświeżeniu głowicy oraz bloku silnika i zastosowaniu tłoków wraz z pierścieniami nowszego typu pozbawionych wad nadmiernej konsumpcji oleju, dodatkowo wymieniane są wszystkie uszczelki i uszczelniacze w silniku oraz śruby główne j od głowicy.
Na miejscu można także dokonać modyfikacji auta do poziomu Stage1 (sam chiptuning) oraz Stage2 (chiptuning + Downpipe + intercooler)
Panie cobcio jak pan rozbiera silniki japońskie to wystarczy porównać pierścienie i na 100% pan będzie wiedział czemu Audi olej bierze. 😁😁 Tu nie ma przypadku . Tak Audi zaprojektowało że musi brać olej . 😁
A to nie tak, że w przed liftach były problemy z pobieraniem oleju, a w poloftach te problemy wieku dziecięcego zostały poprawione?
Jak czytam komentarze że "moje audi bierze 250 ml na 8 tyś" to podejrzewam że to jakieś fejki 😉 mam znajomych i to sporo maja jakąs tam grupe Audi ala "szybcy sie wsciekli " 😀 mają tych samochodów chyba z 30 sztuk TFSI, turbo w benzynie w quattro, 1.8 , 3.0, i różnosci ! i każda ich fura bierze olej ! jednemu litr na 1000 , drugiemu na 2000 tyś a trzeciemu 3000 tyś , ale wżyciu kuwa 250 ml 😀 mój ziomek audi a5 jezdzi od 10 lat co mu biere litr na 1000 i chłop nie narzeka , auto mu chodzi zawodowo a leje jakiś szit z mobila za 80 zł
Szczęść Boże! To jeśli u mnie 2.0alt nie kopci przy rozruchu nie kopci przy dodawaniu gazu a olej znika to którędy? Odma? Dolotu nie sprawdzałem.
Audi to złom
Ale interes z tymi gruzastymi silnikami Audi 🤣
Ja mam silnik CAEB 2011 rok USA przebieg 165000 mam go 3 lata trzy płukanki zalewam olej 5w 40 PAO co 8 tysięcy zmieniany Od ostatniej wymiany przejechałem 1000 kilometrów i zero ubytku oleju .Gdy kupiłem brało 200 ml na 1000 , czyli CAEB mniej oleju żre od CDNC . Teraz nie wiem czy takie stare auto warto dawać na remont silnika gdy będzie te 180000/200000 przebiegu czy to ma sens . Czy nie lepiej kupić takie samo Audi A5,A4 B8 tylko młodsze z 2015, B9 mi sie za bardzo nie podobają jak juz coś z nowszego to S5 albo RS😀tylko ta cena
Niesamowity badziew, 140.000? i kapitalka? przy normalnym użytkowaniu, nie do wiary
2011 2.0 tfsi Q5 91 tys km dało radę do remontu
Kurwy nie dodają wiedzy, za to nawożą słomę w butach. Twój rozmówca nie zaklął nawet jeden raz.
Dobrze że powstają takie filmiki. Już wiem jakich silników nie kupować;)
Remontujecie i robicie tuning 2.0 tsi cupra 2015? Seryjne 290km
Kto to ten Pan?…taki "Kurwa" grzeczny ?:)
Cze pytanko,Michał prowadzi kanał albo jakieś namiary do Michała z góry dzięki
Boże jak ja bym chciał trafić na takich mechaników jak Coobcio i Michciu. A u mnie sami złodzieje oszuści i idioci. Nic nie potrafią zrobić.
to juz nie te czasy jak pancerny silnik 1.8 T
Hahahah części nie ma więc trzeba auto że złomować i kupić nowe. Ale zaraz nowych też nie ma. Hahahaha więc lepiej kupić dorożkę i konia.
Yo, fajny filmik, dwa pytanka.
Ile mocy i Nm na stage 1 i stage 2?
Czy problemy z wadliwymi pierścieniami tłokowymi zdarza się w silnikach 3.0 tfsi? Czy problematyka będzie taka sama?
Czemu rok temu u tego pana muwiliscie około 6 w górę a tu stare 9 tyś??? Podwyżka 1/3
To są śmieci a nie silniki
👍👍👍👍!!!!
fajny odcinek , ale
Szkoda ze nie da sie sluchac kwiecistego jezyka, bo uszy puchna.
✨pompa wysokiego ciśniego✨