
budżetowa naprawa Audi
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689
Pobrane z Youtube Naprawa samochodów Audi, Mobilny Mechanik Warszawa – jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium w Warszawie.
Skuteczny serwis Audi w Warszawie & Serwis samochodowy, warsztat, naprawa samochodów z dojazdem. Warsztat samochodowy Auto Mechanik – Mobilny Warsztat w Warszawie zachęca wszystkich posiadaczy samochodów marki Audi do korzystania z usług warsztatu.
Paskudne te audi 80 b3 b4 nie mogę na to patrzeć. Miałem 1.8s i był to najgorszy samochód w moim życiu. Lada samara była lepsza
Sam mam takie cuudo i nie nazekam
Kiedyś marzyłem i kupiłem. Miło wspominam.
Taką coupe quattro 2.2 t benzynę dorwac to marzenie
Korozja się boi? Może to samochód Chucka Norrisa? W tym miejscu powinien być środkowa część wydechu wraz z katalizatorem. Zamiennik z tłumikiem zamiast kata kosztuje ok 100zł. Po co tak zaniedbywać pojazd? Każdy marzy o takim samochodzie, ale jednocześnie strach kupić z polskiego rynku, właśnie przez takie dziadowanie ich właścicieli.
Masz rację kiedyś takie audi 80 to było coś i obecnie dorwac takiego klasyczka w ładnym stanie to było by coś. Człowiek marzył by kiedyś aby z tandetnego Poloneza przesiąść się na takie audi. Później na szczęście to się spełniło. Pozdrawiam.
Małysza za to korozją się nie boi i chrupie aż miło
Miałem takie audi w 2003r 2.0B 90KM pierwsze auto dałem za nią 23koła stan był odealny czerwony z połrocznym lpg jedyny minus to brak klimatyzacji auto niedo zajechania
Cudne są te 80 (A4 to już nie to samo niestety), dorwać taką która nie jest skrzywiona po dzwonie i ma klimę i można śmigać. Miałem B3 z nalotem licznikowym 460 tys km i gdyby nie problemy z silnikiem (AAD) i brak klimy to bym dalej trzymał.
Klasyka. Stare, dobre niezniszczalne Audi. Marzenie wielu, aczkolwiek sam nigdy nie przepadałem akurat za Audi, szanuje tą markę za dokonania z przeszłości.
To stare, dobre auta z duszą😉Kocham takie klasyki👍 Później było już coraz gorzej…
I następny oslepiacz wyjechał na drogi!!!
Czyżby to auto było wcześniej u Profesora? Jakiegoś elementu wydechu tutaj brakuję.
W tym miejscu powinien być katalizator,widać że został wycięty i pospawane na odpierdol. W tych autach oryginalnie nie ma złącza elastycznego.
Moje 80b3 ma 33 lata 300tys z hakiem do pracy dzień w dzień 40km . 1.8s 89r. Tani wóz w naprawach w moim przypadku np rozrząd INA 96zł kompletny. Osłona rozrządu 16zł . Klocki tarcze groszowe tematy.
Tylne zaciski w tej platformie golf/leon to porażka. Nawet jak są nowe to ręczny ledwo co działa. Jedynie w słabych octaviach były będny i tam jest 25 lat niezawodności. Pozdrawiam!
Witaj. Jaką masz długość garażu w miejscu gdzie audi stało i jaką masz odległość od wjazdu do podnośnika? Pozdrawiam
Robię te "nowe" śmieci. Mam dość.
Kocham te stare Audice.
Piękne, po prostu piękne. Podwozie lepszy stan niż 2 letnia Mazda 😂 Miałem Avanta w tym kolorze, 1.9tdi. Auto którego nie sposób zapomnieć. Zawieszenie 1BE, full opcja, drzwi parapety… Człowiek był głupi że to sprzedał…
B4 2.0 115 km cabrio meczylem kupe lat i nic sie nie dzialo oprocz szmaty na dachu.
Podzielam twoje zdanie " w tym modelu te pierścienie coś jeszcze znaczą"👍
miałem kiedyś takie, tylko zielone też rudej nie było – jak by tak robili auta dalej to by zdechli z głodu t było auto jak walnołeś w słupek to słupek pogięty a teraz pół auta z planstliny niema
Taka 80 z AFN, to musiał być sztos.
Kiedyś auta robili dla ludzi
Oj marzyło sie o takich autach i do dziś sie marzy
Mam 80 B4 ABT 8 lat, za rok będzie miała 30 lat, 122 tys km na liczniku (rzeczywisty), jeżdze nią jak jest sucho i tylko rekreacyjnie. Piękny, prosty w budowie samochód.
Stara dobra 80, mam, w zetorku, trochę ją już rdza łapie i kucy brak(prawdopodobnie sztanga w turbo stoi) ale wszystko jest do ogarnięcia jak na 25 lat
Kierownik opowie, jak udało się ogarnąć te Audi z „lewymi” xenonami
Qrcze też marzyłem tylko żeby jeszcze Quatro było😉
Lubie audi 80, auto z duszą ale niektore autorskie rozwiązania audi nooo to panie janku, pas wymienic przy fotelu, nieustannie wywalajace sie tuleje w sankach w 3 wielkościach, zatykajace sie nagrzewnice sypiace sie gabki klap w nagrzewnicy no i notorycznie rwące się linki otwierania drzwi… ale jak do tego auta wsadziles 2000 to jezdziles i jezdziles, a dzis do passata b6 lampa diodowa na tył ma żywotność 5 lat i kosztuje… za duzo.
Udało się ogarnąć światła w ulepie
Ojciec miał 80 b3 z 2 litrowa benzyną 116 kucy. Ale to była maszyna.
Kurna nawet webasto ma
To nie są pierścienie, to są zera 😉.
Śmigam taką z 1z pod maską juz 8 rok i cięzko mi jest zmienić na coś innego chyba sentyment nigdy nie rozkraczyło się a natłukłem 180 tys km dodam,że o auto dbam nie jest to jakiś strucel 🙂
Tłumik za sztywny się okazał
Najmocniejszy 1.9 TDI to BUK z Ibizy Coupra trzeciej generacji. Miał 160 kucy. Był to najmocniejszy motor w tym aucie.
Mój tata ze 25 lata temu miał 80tkę B3, 1.6TD wtedy to był kawał auta. Na drogach królowały Polonezy caro, Vectry i Astry A, Escorty MK4, a to Audi biło tamte auta na głowę o dekady. Pozdrawiam, nagrywaj dalej, bardzo lubię Twoje filmy.
Łapka wjechała 👍👍 Pozdro 👊👊 może i do mnie ktoś wpadnie na kanał 😉
Witam i zapraszam też do mnie na kanał ja dopiero raczkuję w temacie pozdrawiam