Serwis Samochodów Audi w Warszawie - Nasz warsztat jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium.
Miałam problem z przednią szybą, nie chciała się otwierać. Mobilny mechanik naprawił usterkę szybko i za rozsądną cenę. Polecam!
Kamil Pppo
2023-02-16
Polecam, świetny fachowiec. Zna się na tej pracy
JOHNDEERE team
2023-02-16
świetny mechanik, zawsze korzystam tylko tutaj, bez wad
Gabriela Żywica
2023-02-16
Najlepszy mechanik, jakiego do tej pory spotkałam, a ceny są zadowalające. Gorąco polecam.
Wiktor Lisicki
2023-02-15
Usługa wykonana bardzo dobrze i szybko. Cena tez bardzo dobra.Polecam
Eryk Witkowski
2023-02-15
Jestem bardzo zadowolony z wykonanej usługi naprawy. Miła obsługa. Napewno tam wrócę..
Wiktoria Liczba
2023-02-15
Wyskoczył mi błąd w samochodzie zadzwoniłem przyjechał pan naprawił usterkę w pare minut polecam wszystkim
wiktor wicek
2023-02-15
Przyjechałem wymienić akumulator pracownik mi wszystko fajnie doradził polecam ten warsztat
Paweł Lewandowski
2023-02-15
Polecam ten warsztat szybko i sprawnie wymienili mi elektrykę w samochodzie
Emil Kornalewski
2023-02-14
Skorzystałem z usług Mobilnego Mechanika i jestem bardzo zadowolony. Znają się na swojej pracy i potrafili szybko i skutecznie rozwiązać mój problem. Polecam tę firmę każdemu, kto potrzebuje fachowej pomocy przy naprawie samochodu.
Załaduj więcej
Related
Jak wymienić linki ręcznego oraz prawidłowo je wyregulować zasada będzie podobna dla wszystkich samochód bez …
Pobrane z Youtube Naprawa samochodów Audi, Mobilny Mechanik Warszawa – jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium w Warszawie.
Skuteczny serwis Audi w Warszawie & Serwis samochodowy, warsztat, naprawa samochodów z dojazdem. Warsztat samochodowy Auto Mechanik – Mobilny Warsztat w Warszawie zachęca wszystkich posiadaczy samochodów marki Audi do korzystania z usług warsztatu.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
Miałam problem z przednią szybą, nie chciała się otwierać. Mobilny mechanik naprawił usterkę szybko i za rozsądną cenę. Polecam!
Kamil Pppo
2023-02-16
Polecam, świetny fachowiec. Zna się na tej pracy
JOHNDEERE team
2023-02-16
świetny mechanik, zawsze korzystam tylko tutaj, bez wad
Gabriela Żywica
2023-02-16
Najlepszy mechanik, jakiego do tej pory spotkałam, a ceny są zadowalające. Gorąco polecam.
Wiktor Lisicki
2023-02-15
Usługa wykonana bardzo dobrze i szybko. Cena tez bardzo dobra.Polecam
Eryk Witkowski
2023-02-15
Jestem bardzo zadowolony z wykonanej usługi naprawy. Miła obsługa. Napewno tam wrócę..
Wiktoria Liczba
2023-02-15
Wyskoczył mi błąd w samochodzie zadzwoniłem przyjechał pan naprawił usterkę w pare minut polecam wszystkim
wiktor wicek
2023-02-15
Przyjechałem wymienić akumulator pracownik mi wszystko fajnie doradził polecam ten warsztat
Paweł Lewandowski
2023-02-15
Polecam ten warsztat szybko i sprawnie wymienili mi elektrykę w samochodzie
Emil Kornalewski
2023-02-14
Skorzystałem z usług Mobilnego Mechanika i jestem bardzo zadowolony. Znają się na swojej pracy i potrafili szybko i skutecznie rozwiązać mój problem. Polecam tę firmę każdemu, kto potrzebuje fachowej pomocy przy naprawie samochodu.
Załaduj więcej
Related
Related
33 thoughts on “Wymiana i regulacja linki ręcznego oraz Wymiana tarcz i klocków tył. VW Audi Skoda”
Skoda z silnikiem vr6 2.8 24v, napęd na przód na pewno a czy tył to nie wiem 😛 moc 204KM, Odcinek z zmniejszaczem zużycia paliwa w zapalniczce.
W Mitsubishi Carismie tylne hamulce to dramat. Ręczny oblewam co roku na przeglądzie. Były wymieniane tarcze, klocki, tłoczki, uszczelki i nic nie pomogło. Trzeba jeździć na przegląd na zaciśniętym ręcznym, a potem po przeglądzie luzować. Jak miałem samochód na bębnach, to można było latać bokiem na ręcznym. Na tarczach koła nie chcą stawać nawet na żużlu.
Czy jeżeli tam jak pokazywałeś mechanizm od ręcznego,przez ta uszczelkę „słychać puszcza powietrze” to normalne ? Czy to może powodować ze po pompowaniu hamulca nożnym pedałem nie trochę trzyma koło ? Układ nie był odpowietrzony jeszcze
Prędkość 2.0 i da się oglądać. W sumie interesowało mnie tylko, gdzie jest ta linka od ręcznego przy tylnych klockach i oczywiście w żadnym filmiku związanym z wymianą klocków nic o tym nie ma. Tutaj ładnie widać jak to wygląda. Dziękuje za filmik i zostawiam łapkę w górę 😀
Witam mam opla astra G 2 wymieniłem tarcze klocki zaciski mają około roku może pół tora i mam nowe linki tylko te dwie od łączenia linka od dźwigni pojedyncza problem jest taki że zaciągać reczny aż na 8 ząbków A jest trzy co może być nie tak
No nie wiem, jak moźna tak sobie ubrudzić ręce i w dodatku na kolorowo. Tyle razy to robię i zawsze mam szaro – czarne. Niesamowite…..co ta telewizja potrafi…..
O regulacji ręcznego , to nie masz pojęcia i nie powinieneś robić tego materiału . Możesz szybko nadrobić tę zaległość , oglądając jak robią to np. Povagowani
Kurczę podciągnąłem reczny i grzeje sie 1 kolo podczas jazdy, A element do którego wchodzą końcówki linek przy regulacji po zaciągnięciu ręcznego jest pod ukosem… może ktoś coś doradzić?
Łysy pytanko masz odnośnie linek hamulcowych a konkretnie chodzi o naciągnięcie w środku auta nierównomiernie są naciągnięte jedna mocniej druga lżej i lewy tył nie trzyma ręczny co może być
Witam .Takie pytanko mam . Po wymianie prawego tylego zacisku w golfie 4 nie łapie mi ręczny hamulec w lewym jest , a prawy nie trzyma, jakiś pomysł dlaczego ?
Skoda z silnikiem vr6 2.8 24v, napęd na przód na pewno a czy tył to nie wiem 😛
moc 204KM, Odcinek z zmniejszaczem zużycia paliwa w zapalniczce.
W Mitsubishi Carismie tylne hamulce to dramat. Ręczny oblewam co roku na przeglądzie. Były wymieniane tarcze, klocki, tłoczki, uszczelki i nic nie pomogło. Trzeba jeździć na przegląd na zaciśniętym ręcznym, a potem po przeglądzie luzować. Jak miałem samochód na bębnach, to można było latać bokiem na ręcznym. Na tarczach koła nie chcą stawać nawet na żużlu.
A w superb 1 jak wyregulowac reczny?
Czy jeżeli tam jak pokazywałeś mechanizm od ręcznego,przez ta uszczelkę „słychać puszcza powietrze” to normalne ? Czy to może powodować ze po pompowaniu hamulca nożnym pedałem nie trochę trzyma koło ? Układ nie był odpowietrzony jeszcze
Świetny film. Dużo mi pomógł tak jak wiele innych twoich filmów. Wielkie dzięki.
A czy było coś powiedziane o uszkodzeniu mechanizmu przez wciskanie tłoczków tak jak na przodzie, zamiast wciskaniu z obkrecaniem ?
Mobbing? Dobrze, że nie lizing 🤣😭😂
Heh… A jak wymienic sama gumę na koncu? Mam uszkodzone, w strzępach. Mozna takie kupić, ale przez ta kulkę nie przeciągniesz…
Dobra cwaniaki. A jak wkręcić tłoczek od zacisku bez urządzenia. Wkręcam kluczem od diaksa i w pewnym momencie staje.
Prędkość 2.0 i da się oglądać. W sumie interesowało mnie tylko, gdzie jest ta linka od ręcznego przy tylnych klockach i oczywiście w żadnym filmiku związanym z wymianą klocków nic o tym nie ma. Tutaj ładnie widać jak to wygląda. Dziękuje za filmik i zostawiam łapkę w górę 😀
Koniec
Witam mam opla astra G 2 wymieniłem tarcze klocki zaciski mają około roku może pół tora i mam nowe linki tylko te dwie od łączenia linka od dźwigni pojedyncza problem jest taki że zaciągać reczny aż na 8 ząbków A jest trzy co może być nie tak
A jak naciągnąć linke hamulca ręcznego w bmw e46 ?
Dobrze a jak jest tarczobęben?
tak genialnie tlumaczysz ze chyba odwolam wizyte u mechanika i zrobie to sama 😂 z linka od maski sobie poradzilam. Czy tu jest duzo ciezej? 🤣🤣🤣
A można regulować bez tych trzech ząbkòw luzu?ja mam tak ustawione że trzy zęby i kòłka w miejscu😝😝
Wez jakiegoś seata toledo Leona i opisz vcdsa
No nie wiem, jak moźna tak sobie ubrudzić ręce i w dodatku na kolorowo. Tyle razy to robię i zawsze mam szaro – czarne. Niesamowite…..co ta telewizja potrafi…..
.
Na tym zacisku ta śruba na 15 luźno się wyjmuje tak może być?
Super wszystko jasno wytłumaczone dobry program dzięki.
O regulacji ręcznego , to nie masz pojęcia i nie powinieneś robić
tego materiału . Możesz szybko nadrobić tę zaległość , oglądając jak robią to np.
Povagowani
Ja zawsze kupuje klocki/tarcze textara albo ate i nie mam problemow z hamulcami nigdy 😉 Mam zaufanie do tych marek 😉
witam
bardzo dobry kanał! Rzeczowo Pan tłumaczy. Oglądam !!! Mam taką samą skodę
A gdzie można koszulkę kupić?
Kurczę podciągnąłem reczny i grzeje sie 1 kolo podczas jazdy,
A element do którego wchodzą końcówki linek przy regulacji po zaciągnięciu ręcznego jest pod ukosem… może ktoś coś doradzić?
Łysy pytanko masz odnośnie linek hamulcowych a konkretnie chodzi o naciągnięcie w środku auta nierównomiernie są naciągnięte jedna mocniej druga lżej i lewy tył nie trzyma ręczny co może być
Witam serdecznie jedno pytanie Jaki rozmiar imbusa do jarzma tył
A jaka cena mniej wiecej wymiany tego wszystkiego?
Pozdrawiam passat b6 1.9 serwis poddał się drgania na kole kierownicy od 100 po wyżej 145 masakra
Witam .Takie pytanko mam . Po wymianie prawego tylego zacisku w golfie 4 nie łapie mi ręczny hamulec w lewym jest , a prawy nie trzyma, jakiś pomysł dlaczego ?
Ręczny powinno się naciągać przy zaciśnietym ręcznym czy spuszczonym?
Michu wez na warsztat Hyundaia coupe RD okulara
Bardzo pomocny filmik! Brakuje podpowiedzi – rozmiar klucza do odkręcania strzemion.