Loading…

Mechanik Audi Warszawa

Serwis Samochodów Audi w Warszawie - Nasz warsztat jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium.
Kontakt

Audi a6 c5 naprawa rozrusznika wymiana chłodniczki oleju

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



Zapraszam na film

Pobrane z Youtube Naprawa samochodów Audi, Mobilny Mechanik Warszawa – jest niezależnym serwisem samochodów Audi w Warszawie. Nasi doświadczeni mechanicy wykonują specjalistyczne naprawy pojazdów klasy premium w Warszawie.

Skuteczny serwis Audi w Warszawie & Serwis samochodowy, warsztat, naprawa samochodów z dojazdem. Warsztat samochodowy Auto Mechanik – Mobilny Warsztat w Warszawie zachęca wszystkich posiadaczy samochodów marki Audi do korzystania z usług warsztatu.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

3 thoughts on “Audi a6 c5 naprawa rozrusznika wymiana chłodniczki oleju

  1. Pytanie, czy da się wymienić łożysko bez zdjęcia kola ?
    Sytuacja taka, w mojej audi a6 zapiekła się śruba, dlatego odłożyłem na bok zdjęcie kola bo i tak miałem łożysko do wymiany, niby wymienił mi pewien mechanik.
    Po odebraniu auta prawy przód koło nieco leżało na boku, to znaczy nie było założone poprawnie i kładło się na 1 połowie, dzięki czemu jadąc spokojnie koło mi strzeliło, stanolem na parkingu, (na szczęście w mieście to się wydarzyło).
    Odkręcał koło i ta sama śruba była zapieczona, co lepsze już po tym jak udało mi się zdjąć śrubę okazało się że koło się zapiekło, starym dobrym starym sposobem na półobrót zdjąłem koło, nic nie zauważyłem aby w środku było coś wymieniane

  2. 2:40 obejdzie obejdzie,przecież te silniki walą olejem z góry w 95%. U siebie miałem takie wycieki ze świec nawet nie było widać…olej wyciekał na kolektory i pięknie śmierdziało. Do wymiany uszczelki pod napinaczami,półksiężyce pod nimi,broki wałków z tyłu głowic,uszczelki dekli i świec,zimmeringi wałków,odmy do czyszczenia lub wymiany. I koniecznie ezektor lub separator (ten występuje w 2.4 bdv) bo inaczej robota pójdzie na marne i znów wrócą wycieki. U mnie po w/w operacjach od 5 lat żadnych wycieków oleju nie ma. Silnik nie był wyciągany bo nie ma takiej potrzeby.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!